Nee hoor, Louis verklaart na de wedstrijd dat hij een erg goed AZ heeft gezien, zeker in de eerste helft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:58 schreef Damzkieee het volgende:
van Gaal echt kokend
quote:
Bij mij is het echt drama op het moment. Storing, storing, storing. Ga zo wel weer met dingen lopen gooien hier om het beter te krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het beeld wel significant beter dan vorige twee seizoenen.
Wist je dat nog niet? Dat was eigenlijk na de eigen training al bekend. Vitesse speelt met 2 spitsen en Heracles wil proberen de slag op het middenveld te winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:07 schreef Damzkieee het volgende:
Oh, we spelen dus echt met 3 verdedigers
Heeft Brood de opstelling doorgeSMS't ofzo?
Hmm. Dan heb ik gewoon mazzel. Eerste jaar wel tekens problemen gehad. Altijd bij de topwedstrijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij mij is het echt drama op het moment. Storing, storing, storing. Ga zo wel weer met dingen lopen gooien hier om het beter te krijgen.
Dan wordt ik zo ook geband, en dan moeten jullie mijn berichten posten!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook al een admin gemaild?
Vitesse zal wel wat anders spelen dan Den Bosch.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Heracles zo speelt als afgelopen woensdag maken ze geen schijn van kans.
Als we er net zoveel maken en net zoveel doelpunten weggeven winnen we gewoon weer hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Heracles zo speelt als afgelopen woensdag maken ze geen schijn van kans.
Aan de andere kant van de muur heeft mn broertje op z'n kamer gewoon goed beeld. Om gek van te worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm. Dan heb ik gewoon mazzel. Eerste jaar wel tekens problemen gehad. Altijd bij de topwedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |