Snap je opmerking niet! Ben de wedstrijd Heerenveen - AZ aan het kijken en niet naar degradatiekandidaten........!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou naar het vertoonde spel kijken, en dan eerder letten op Sparta en Willem II, dan op Heerenveen en alles daarboven.
Speelt Klavan trouwens?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:25 schreef Damzkieee het volgende:wat een kutopstelling. Telkens een man vrij op de flanken
Komt vanzelf wel als je AZ blijft volgen. Dat wordt er gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Snap je opmerking niet! Ben de wedstrijd Heerenveen - AZ aan het kijken en niet naar degradatiekandidaten........!!!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel als je AZ blijft volgen. Dat wordt er gezegd.
Nee.quote:
Me too, lijkt dat die het niet meer in de hand heeft. Hij krijgt zijn spelers niet meer gemotiveerd lijkt!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of Van Gaal er nog wel helemaal bij is. Bleek toch al genoeg dat Koenders niet het beoogde niveau haalt. Daarnaast was de 2e helft bij de Graafschap prima in orde na een wisseling. En dan toch weer starten in de opstelling waarin het NIET liep.
Ik ben het even kwijt mbt Van Gaal.
Rightquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:30 schreef Eduard37 het volgende:
AZ speelt vandaag niet goed. 1e helft tegen Ajax was goed. Dus om nu te zeggen dat AZ gelijk staat met Sparta en willem 2 kwa spel vind ik totaal onzin.
Volgende week Excelsior en VVV is belangrijker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Damzkieee het volgende:
Dit wordt de 28e niet overwinning op rij in uitwedstrijden
Dientenverstande dat Twente meestal wel scoort.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Eduard37 het volgende:
63% balbezig voor AZ. Lijkt Twente (ben ik fan van) wel. Tik tik tik tik en maar niet scoren.....
Tja................
Troo. Maar het spel mag wel een stukje beter, anders krijg je in Venlo ook aan de reet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgende week Excelsior en VVV is belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |