Cool.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
[..]
[..]
ZONDER SOPCAST !!!!
Wist niet dat je voor Hewitt was.quote:
quote:
Van weinig slaap word je wat eerder emotioneelquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef TheGeneral het volgende:
Matige wedstrijden deze Australian Open. Helemaal geen reet aan.
Serieus?quote:
Ze ontbijten samen met Djokovic (die wel geslapen heeft en flink zal lachen)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?Zouden Hewitt en Baghdatis daarna shoarma gaan halen ofzo, of kennen ze dat niet in Australië?
Heb het zelf nooit gegeten trouwens.
Oh, ik zal het een keer proberen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt nog nooit shoarma op. Je leven is niet compleet
.
Inderdaad. Misschien kun je je sig aanpassen: Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven, maar niet om 04.30 u. 's nachts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon gekkenwerk om tot zo laat te laten spelen.
Ja, dat dacht ik vanochtend nog. Ik zat heel erg in spanning tijdens Federers wedstrijd. Vroeger had ik dat bij Edberg en daarna bij Sampras. We maken ons druk om het gevoelsleven van multimiljonairs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, ze verdienen er lekker mee.
Kun je het niet opnemen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Moet wel trainen dus mis wel Matthieu - Nadal. Maar ja.
Die ga ik zeker kijken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je het niet opnemen?
Gaat er iemand hier vannacht nog naar Nalbandian Ferrero kijken? Ben ik ook wel benieuwd naar. Hun head-to-head is 2-2, maar hun laatste wedstrijd is alweer uit 2005.
Wat is er dan op dinsdag?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef -0- het volgende:
Ik baal echt dat ik dinsdag tentamen heb en dus door moet leren overdag. Anders zou ik zeker gaan kijken.
Mijn toetsenweek begint een weekie kan nog even genieten dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef -0- het volgende:
Dan heb ik dus tentamen en daar moet ik morgen voor leren, dus kan ik vannacht niet te lang kijken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef APK het volgende:
Hewitt dus.![]()
De eerste vier sets waren iig het aanzien waard.
Ik vond Cookiemonster wel een goeie uitvinding van Tim.quote:
Oh, oké, ik dacht dat je juist op dinsdag wilde gaan kijken. Succes met je tentamen in elk geval.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef -0- het volgende:
Dan heb ik dus tentamen en daar moet ik morgen voor leren, dus kan ik vannacht niet te lang kijken.
Kerel, examens kun je volgend semester ook wel doen. Zo'n prachtig toernooi wordt maar 4x per jaar gespeeld. Gewoon laten schieten en genieten van het weekend en de volgende week.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef -0- het volgende:
Ik baal echt dat ik dinsdag tentamen heb en dus door moet leren overdag. Anders zou ik zeker gaan kijken.
Die zit voor mij nog niet in XL's tennisspelletje.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef hayrabet het volgende:
nalby over een uur.
Ik las het net ja. Die gast komt volgens mij klaar als die de naam Nalbandian hoort. Wat een gedram met z'n verhalen zeg.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit voor mij nog niet in XL's tennisspelletje.
Maar ik ben wel benieuwd of hij de hype waar kan maken.
Snelle auto's en rockmuziek.
Op het betfairforum zeggen ze dat Federer in zijn broek schijt als hij nalby's naam hoort.
lol, hij zal ooit toch weer eens moeten spelen. maar ik weet bijna zeker dat nalby - ferrero 4 of 5 setter gaat worden. ze zijn tenminste aan elkaar gewaagd. wat denken jullie over spadea - ferrer? ferrer zou toch makkelijk moeten winnen?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit voor mij nog niet in XL's tennisspelletje.
Maar ik ben wel benieuwd of hij de hype waar kan maken.
Snelle auto's en rockmuziek.
Op het betfairforum zeggen ze dat Federer in zijn broek schijt als hij nalby's naam hoort.
Kan iemand me een argument geven om nog een uur wakker te blijven?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 1 uurtje!
Alert mensen! Het voelt echt niet alsof er een pauze heeft tussengezeten
je kun gaan slapenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan iemand me een argument geven om nog een uur wakker te blijven?Ben al vanaf 06.20 uur op en ik ben zo duf als een kip.
Wordt die wedstrijd een beetje goed tussen Nalbandian en Ferrero? Ik overweeg om naar bed te gaan en om als ik na een paar uur even wakker word (wat bijna altijd wel gebeurt) even te kijken of het spannend is.
Matthieu-Nadal is toch pas morgenochtend? Zie http://www.australianopen(...)ule/schedule12.html. Maar Gasquet-Tsonga spreekt me meer aan dan Nalbandian-Ferrero.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Het zijn niet echt boeiende wedstrijden in principe..Nalby is wel leuk maar als je moe bent moet je lekker gaan pitten..kan je nog beter rond 4 uur de wekker zetten voor gasquet-tsonga tegelijk met nadal-mathieu
Nadal begint pas rond 11 uur.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Het zijn niet echt boeiende wedstrijden in principe..Nalby is wel leuk maar als je moe bent moet je lekker gaan pitten..kan je nog beter rond 4 uur de wekker zetten voor gasquet-tsonga tegelijk met nadal-mathieu
maar ik vind ook als je moe bent moet je gaan slapen.maar i kwil graag nalbandian zien hoe hij iendelijk nu is, of hij eindelijk in zen ritme is etc. ( als je gaat slapen: alvast welterusten)quote:Op zondag 20 januari 2008 00:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Matthieu-Nadal is toch pas morgenochtend? Zie http://www.australianopen(...)ule/schedule12.html. Maar Gasquet-Tsonga spreekt me meer aan dan Nalbandian-Ferrero.
mij ook. en ook spannende, kan wel uren duren denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:35 schreef TheGeneral het volgende:
Mij lijkt Nalbandian - Ferrero juist een leuke wedstrijd.
Ik denk dat ik inderdaad maar ga slapen. Veel plezier met Nalbandian.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:36 schreef hayrabet het volgende:
[..]
maar ik vind ook als je moe bent moet je gaan slapen.maar i kwil graag nalbandian zien hoe hij iendelijk nu is, of hij eindelijk in zen ritme is etc. ( als je gaat slapen: alvast welterusten)
okquote:Op zondag 20 januari 2008 00:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik inderdaad maar ga slapen. Als ik vannacht wakkeer word, ga ik wel even kijken hoe het ermee staa. Maar goed, heb de hele dag tennis gekeken dus mijn burgerplicht wel weer gedaan.En ik heb drie keer de laatste drie games van Federer-Tipsarevic gezien.
komt waarschijnljik nog wel een bijquote:Op zondag 20 januari 2008 00:40 schreef TheGeneral het volgende:
Vandaag dan maar weer een paar mooie 5 setters
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic!quote:
Dan hanteren we gewoon een ruimte definitie van 19 januari.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic!
Klopt ja, maar Wilander had het over een totaal andere opgooi en meer op % serveren, heb er nog geen beelden van gezien eigenlijk...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:07 schreef Tim86 het volgende:
die fase had ze vorig jaar ook even wim...toen ze van mauresmo won enzo...toernooi later was het alweer afgelopen..
Xander Spong en Lesley Kerkhove doen mee zie ik in de draw...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:13 schreef Tim86 het volgende:
jeugdtoernooi begint ook vandaag...vluchtig gekeken maar ik zie geen NL'ers helaas
hmm zie het nu ook..heb nog nooit van ze gehoord..quote:Op zondag 20 januari 2008 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Xander Spong en Lesley Kerkhove doen mee zie ik in de draw...
Die Xander is de zoon van Gerard of niet![]()
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Xander Spong en Lesley Kerkhove doen mee zie ik in de draw...
Die Xander is de zoon van Gerard of niet![]()
quote:Momenteel woont Xander in het weekend bij zijn vader in Amsterdam. Zijn vader is de bekende strafpleiter Gerard Spong.
Jammer dat je Murray koos voor de eerste ronde in XL's spelletje.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Mijn winnaars:
David Nalbandian
Tsonga J.
Sharapova M.
Youzhny M
Jankovic J.
Nadal R.
Maar dat zag er wel lollig uitquote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Moet jij Rogiertje niet gaan masseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |