YWquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
sopcast kan niet geinstalleerd worden, geeft aan dat de pagina niet weggegeven kan worden
ZONDER SOPCAST !!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-3-test.html
Doet het ook
wel choken, dan duurt het nog langerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef Norrage het volgende:
Hewitt! 5-3! nog eentje...alsjeblieft niet weer zo hard choken....
Nadal staat 9-3, beter dan Hewitt (22-9)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef Norrage het volgende:
Hewitt heeft de beste 5-setter balans van de hele tour (op een aantal uitzonderingen van spelers die niet tot de top behoren na)
vind ik nog niet representatief, maar dat Nadal een concurrent is is zeker!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal staat 9-3, beter dan Hewitt (22-9)
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:23 schreef N.i.c.k het volgende:
Al die ballenkindjes ookmoeten morgen ook weer naar school
die werkt dus bij mij nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
[..]
[..]
ZONDER SOPCAST !!!!
Cool.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
[..]
[..]
ZONDER SOPCAST !!!!
Wist niet dat je voor Hewitt was.quote:
quote:
Van weinig slaap word je wat eerder emotioneelquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef TheGeneral het volgende:
Matige wedstrijden deze Australian Open. Helemaal geen reet aan.
Serieus?quote:
Ze ontbijten samen met Djokovic (die wel geslapen heeft en flink zal lachen)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?Zouden Hewitt en Baghdatis daarna shoarma gaan halen ofzo, of kennen ze dat niet in Australië?
Heb het zelf nooit gegeten trouwens.
Oh, ik zal het een keer proberen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt nog nooit shoarma op. Je leven is niet compleet
.
Inderdaad. Misschien kun je je sig aanpassen: Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven, maar niet om 04.30 u. 's nachts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk is het gewoon gekkenwerk om tot zo laat te laten spelen.
Ja, dat dacht ik vanochtend nog. Ik zat heel erg in spanning tijdens Federers wedstrijd. Vroeger had ik dat bij Edberg en daarna bij Sampras. We maken ons druk om het gevoelsleven van multimiljonairs.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, ze verdienen er lekker mee.
Kun je het niet opnemen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Moet wel trainen dus mis wel Matthieu - Nadal. Maar ja.
Die ga ik zeker kijken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je het niet opnemen?
Gaat er iemand hier vannacht nog naar Nalbandian Ferrero kijken? Ben ik ook wel benieuwd naar. Hun head-to-head is 2-2, maar hun laatste wedstrijd is alweer uit 2005.
Wat is er dan op dinsdag?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef -0- het volgende:
Ik baal echt dat ik dinsdag tentamen heb en dus door moet leren overdag. Anders zou ik zeker gaan kijken.
Mijn toetsenweek begint een weekie kan nog even genieten dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef -0- het volgende:
Dan heb ik dus tentamen en daar moet ik morgen voor leren, dus kan ik vannacht niet te lang kijken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef APK het volgende:
Hewitt dus.![]()
De eerste vier sets waren iig het aanzien waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |