abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:30:06 #201
3542 Gia
User under construction
pi_56163657
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:09 schreef Meki het volgende:

[..]

ook jij gaat het niet lukken..
Extreministen zoeken elkaar op..
Wilders zoekt de extreministen op..
Meki, Meki, zelfs jij kunt toch niet zo slecht zijn in Nederlands!

"Ook jou gaat het niet lukken.."

En wat zijn extreministen? Kleine extremistjes?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:31:58 #202
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56163708
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Omdat moslims die dat beweren voor het nieuws interessant zijn. Moslims die zeggen 'ahjoh, moet jij weten' halen de voorpagina niet.
Waarom lopen er dan een paar van de extreme moslim mij de oorlog te verklaren om dat ik niet gelovig bent?
Ik heb hun toch niets aan gedaan?
Maar heb wel oorlog met ze.

En daar bij komt, waarom als het dan zo klein groepje moslims is en waarom houden dan die andere 90% van de moslims hun mond op enkelingen na.
Zwijgen is toe staan hoor , heb ik altijd geleerd.

En daar bij komt als je dit soort dingen plaats op YOUTUBE.. ISLAM What the west needs to know

Zoek dar maar eens op.

Vind je het gek dat mensen een tegen aanval naar de moslims doen of ze als gevaar zien.
Kijk en oordeel zelf.
het zijn 12 delen met Nederlandse onder titeling
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:32:09 #203
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56163713
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:27 schreef Demophon het volgende:

[..]

Ik vind de film nu al een succes, en hij is nog niet eens vertoond!

Wat het allemaal niet voor discussies opwekt! En het heeft nu al een punt gemaakt dat er nu al door velen opgeroepen wordt tot zelfcensuur. En niet alleen door sommige moslims, maar veelal door de blanke europese autochtoon de Nederlander zelf! Ga zo door, en de vrijheid van meningsuiting en daaropvolgende democratie is niet lang vanzelfsprekend meer in de toekomst!
wat vind je dan zelf van imams die haat zaaien, censureren? land uitzetten?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56163731
quote:

[..]

Wat het allemaal niet voor discussies opwekt! En het heeft nu al een punt gemaakt dat er nu al door velen opgeroepen wordt tot zelfcensuur. En niet alleen door sommige moslims, maar veelal door de blanke europese autochtoon de Nederlander zelf! Ga zo door, en de vrijheid van meningsuiting en daaropvolgende democratie is niet lang vanzelfsprekend meer in de toekomst!
Dus als niet alleen Moslims maar ook Nederlanders willen dat de film verboden word gaat er bij jou geen lampje branden zo van:"Hé...verdomd..Die film kan idd. nou niet bevorderend zijn voor de samenleving"?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:34:19 #205
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56163764
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

Waarom lopen er dan een paar van de extreme moslim mij de oorlog te verklaren om dat ik niet gelovig bent?
Persoonlijk?
quote:
En daar bij komt, waarom als het dan zo klein groepje moslims is en waarom houden dan die andere 90% van de moslims hun mond op enkelingen na.
.

.

Omdat... .... Mên, dan maar een idioot voorbeeld. .

Een jaar of wat geleden knalde de ene Nederlander de ander neer. Ik gaf er niets om, zei er niets van, ik zweeg. Betekend dat dat ik het goedkeur? Nee. 'nuff said.
quote:
En daar bij komt als je dit soort dingen plaats op YOUTUBE.. ISLAM What the west needs to know

Zoek dar maar eens op.

Vind je het gek dat mensen een tegen aanval naar de moslims doen of ze als gevaar zien.
Kijk en oordeel zelf.
het zijn 12 delen met Nederlandse onder titeling
.
pi_56163768
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:32 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dus als niet alleen Moslims maar ook Nederlanders willen dat de film verboden word gaat er bij jou geen lampje branden zo van:"Hé...verdomd..Die film kan idd. nou niet bevorderend zijn voor de samenleving"?
Dat veel mensen iets vinden wil niet automatisch zeggen dat het ook waar is.

pi_56163783
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

Eh..Je geeft het zelf al aan hoor
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:36:15 #208
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56163808
quote:

[..]

Bij jou is duidelijk het lampje niet gaan branden wat het is om in een vrije samenleving te leven.
Jammer
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_56163875
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef Demophon het volgende:

[..]

Bij jou is duidelijk het lampje niet gaan branden wat het is om in een vrije samenleving te leven.
Jammer
Ook een vrij samenleving hoort grenzen te kennen.
pi_56163879
quote:

[..]

pff een groot deel van de Nederlanders zijn bange schaapjes die bang zijn dat hum huis/auto waar ze hard voor gewerkt hebben in vlammen opgaan, en het niet vergoed krijgen van onze aardige regering die wel miljoenen spenderen aan linke hobby's, moslim clubjes, niet vergeten de pakken thee, en propaganda op tv.

http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/16/ams6.html
pi_56163977
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef tntkiller het volgende:

[..]

pff een groot deel van de Nederlanders zijn bange schaapjes die bang zijn dat hum huis/auto waar ze hard voor gewerkt hebben in vlammen opgaan, en het niet vergoed krijgen van onze aardige regering die wel miljoenen spenderen aan linke hobby's, moslim clubjes, niet vergeten de pakken thee, en propaganda op tv.

http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/16/ams6.html
Vergeet niet de snoepreisjes voor kansloze criminele jongeren die in een traject zijn geplaatst van een dubieuze organisatie.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:46:38 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56164082
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Vergeet niet de snoepreisjes voor kansloze criminele jongeren die in een traject zijn geplaatst van een dubieuze organisatie.
waar bij ze daar zelf alles gesloopt hebben.
Oja en dan ook nog in Amsterdam waarbij ze al maanden een politie buro willen slopen omdat ze een land genoot te hulp willen komen omdat een agente hem heeft dood geschoten, NADAT hij die agente meerdere malen gestoken hadden.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:46:54 #213
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56164090
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ook een vrij samenleving hoort grenzen te kennen.
Djee, dit is echt een inkopper hoor! Is niet eens waard om hier op te reageren, zo simpel!

Wat ik van jou gelezen hebt denk ik dat je het echt niet snapt! Bijna denk ik dat je het niet waard bent om in een vrije samenleving en democratie te leven...
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:50:19 #214
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56164173
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Demophon het volgende:

[..]

Djee, dit is echt een inkopper hoor! Is niet eens waard om hier op te reageren, zo simpel!

Wat ik van jou gelezen hebt denk ik dat je het echt niet snapt! Bijna denk ik dat je het niet waard bent om in een vrije samenleving en democratie te leven...
Totdat een Imam haat zaait, dat mag dan niet gezegd worden, en moet ie de grens over gezet worden. Of dat ook niet?
pi_56164266
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Totdat een Imam haat zaait, dat mag dan niet gezegd worden, en moet ie de grens over gezet worden. Of dat ook niet?
Zolang hij de Nederlandse nationaliteit niet heeft. Wij zijn niet gedwongen om tuig toe te laten in Nederland dat haat zaait. Zo snel mogelijk uitzetten met een levenslang verbod om weer in Nederland te komen (beter nog met andere Europese landen afspreken dat zo'n verbod voor alle landen dan gaat gelden en ook centraal wordt bijgehouden in een databank). Ook stoppen met het geven van de status van vluchteling aan extremisten. Sommige van die extremistische smeerlappen worden hier opgevangen, omdat ze in hun eigen islamitische landen vervolging kunnen verwachtig vanwege hun radicalisme.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:56:29 #216
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56164309
quote:

[..]

haat zaaien is heel wat anders dan een vrij mening hebben.
haat zaaien is doel bewust aanzetten tot haat, en niet gewoon even je mening zeggen hoor.
pi_56164325
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef Perecules het volgende:

[..]

Zolang hij de Nederlandse nationaliteit niet heeft. Wij zijn niet gedwongen om tuig toe te laten in Nederland dat haat zaait. Zo snel mogelijk uitzetten met een levenslang verbod om weer in Nederland te komen (beter nog met andere Europese landen afspreken dat zo'n verbod voor alle landen dan gaat gelden en ook centraal wordt bijgehouden in een databank). Ook stoppen met het geven van de status van vluchteling aan extremisten. Sommige van die extremistische smeerlappen worden hier opgevangen, omdat ze in hun eigen islamitische landen vervolging kunnen verwachtig vanwege hun radicalisme.
En opeens verdwijnt die vrijheid van meningsuiting !!!!
pi_56164331
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

Denk niet dat jij echt begrijpt wat wilders wil en ik denk half Nederland niet.
Want ik ken zowat heel zijn partij programma en daar staat aardig veel goed in.

En als je goed leest wil hij zelf opkomen voor de moslims maar hij wil gewoon dat extreme TUIG er uit hebben.

Lees zijn partij programma maar eens heel goed door dan zul je wel heel anders over hem gaan denken en hij is niet zo als de meeste mensen hem kennen of zo als de LINKSE MAFFIA hem afschildert.

Ik lees nergens dat hij de moslims er uit wil hebben, hij vraagt alleen een harde aanpak van de extreme lui die zich tegen ons land of denk wijzen keren.
Maar dat is toch meer dan te recht , als ik jou huis komt verbouwen of kritiek levert op jou manier van doen in jou huis, dan is het jou goed recht om mij er uit te zetten en mij de volgende keer te toe gang te ontzeggen.

dat is menselijk maar ik ga me dan niet gedragen als een klein kind om het gelijk te gooien op DISCRIMINATIE of wat dan ook.
Dus lees nu maar eerst zijn programma eens heel goed door en laat je niet beïnvloeden door mensen die denken dat hij alleen tegen moslims is.
da6t jij iemand steunt die ideeen heeft als Hitler zegt meer over jou dan de anderen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56164335
quote:

[..]

Precies dezelfde discussies die al 541 keer de revue zijn gepasseerd. Is het dan gerechtvaardigd om mensen in gevaar te brengen?l
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_56164361
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:57 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

En opeens verdwijnt die vrijheid van meningsuiting !!!!
Niet alles valt onder de vrijheid van meningsuiting. Raar dat je dat niet weet. Zo mag een imam bijvoorbeeld niet oproepen om homo's te doden.
pi_56164367
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:57 schreef Meki het volgende:

[..]

da6t jij iemand steunt die ideeen heeft als Hitler zegt meer over jou dan de anderen.
Kap daar nou eens mee kneus.

(of leer lezen en schaf eens een boek aan)
pi_56164372
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]
verbieden de moslims
en dan nog zeggen dat je geen Moslims haat
pi_56164385
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Kap daar nou eens mee kneus.

(of leer lezen en schaf eens een boek aan)
Hoezo . wat doe ik verkeerd
pi_56164419
quote:

[..]

Wilders zaait geen haat.

Hij bespreekt de koran zoals ie is en door iedere moslim geaccepteerd word.
Hij haalt feiten uit de koran aan, oke de focus ligt bij de negatieve kanten, de positieve kanten blijven wat onderbelicht bij de Heer Wilders.

Hij bespreekt puur de feiten maar dat willen de heren moslims schijnbaar niet horen, jammer dan.

Hij verklaart geen oorlog , roept niet om bloedvergieten en roept geen Nederlanders op om moslims met hun hoofd naar beneden van een flat te gooien.

Het probleem ligt echt bij de korte tenen mentaliteit, en het heeft geen enkele zin om daarvoor te buigen, dan word het alleen maar erger, willen ze oorlog?, kom maar op dan, dan maar nu ipv later, hebben we dat ook weer gehad.
En nee , ik zit daar niet met een schaaltje popcorn op te wachten maar een blind varken kan zien dat het die kant opgaat.
pi_56164423
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo . wat doe ik verkeerd

pi_56164445
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:01 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wilders zaait geen haat.

Hij bespreekt de koran zoals ie is en door iedere moslim geaccepteerd word.
Hij haalt feiten uit de koran aan, oke de focus ligt bij de negatieve kanten, de positieve kanten blijven wat onderbelicht bij de Heer Wilders.

Hij bespreekt puur de feiten maar dat willen de heren moslims schijnbaar niet horen, jammer dan.

Hij verklaart geen oorlog , roept niet om bloedvergieten en roept geen Nederlanders op om moslims met hun hoofd naar beneden van een flat te gooien.

Het probleem ligt echt bij de korte tenen mentaliteit, en het heeft geen enkele zin om daarvoor te buigen, dan word het alleen maar erger, willen ze oorlog?, kom maar op dan, dan maar nu ipv later, hebben we dat ook weer gehad.
En nee , ik zit daar niet met een schaaltje popcorn op te wachten maar een blind varken kan zien dat het die kant opgaat.
Je kan onmogelijk met iemand in discussie die Wilders steunt en Moslims haat.
je reacties zijn van woede omdat jij hier de Moslims haat.

daardoor is jou reactie nutteloos.
pi_56164519
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Meki het volgende:

[..]

In jouw extremistische straatje wel ja, maar gelukkig leven we niet in een of ander riffersland, maar in Nederland.
pi_56164529
quote:

[..]

pi_56164533
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Godwin's law
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

hier hebben we dus iemand die geen goede reactie meer weet en dus maar weer met hitler op de proppen komt....zielig

hier ga maar weer eens lezen misschien leer je er nog wat van

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000610.php

het is wel lang helaas voor je misschien toch wat better op moeten letten op school
pi_56164561
Overigens, Wilders krijgt financiele steun uit Joodse extremistische kringen o.a. de Kach beweging. Deze terreurorganisatie is in de VS ' verboden". Waarom maakt Nederland zich daarover geen zorgen. Hoe Hypocriet zijn wij !
pi_56164570
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef tntkiller het volgende:

[..]

Godwin's law
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

hier hebben we dus iemand die geen goede reactie meer weet en dus maar weer met hitler op de proppen komt....zielig

hier ga maar weer eens lezen misschien leer je er nog wat van

http://www.libertarian.nl/NL/archives/000610.php

het is wel lang helaas voor je
Ik weiger het te lezen
pi_56164579
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef Kanjer het volgende:

[..]

In jouw extremistische straatje wel ja, maar gelukkig leven we niet in een of ander riffersland, maar in Nederland.
je hebt net toegegeven dat je moslims haat
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:08:01 #233
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_56164606
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:57 schreef retteketet het volgende:

[..]

Precies dezelfde discussies die al 541 keer de revue zijn gepasseerd. Is het dan gerechtvaardigd om mensen in gevaar te brengen?l
Tja, als we zelfcensuur gaan toepassen omdat anderen gewelddadig worden....

Benjamin Franklin verwoordde het al treffend: ‘Een maatschappij die een fundamentele vrijheid opoffert voor een beetje veiligheid, verdient geen van beiden en verliest beiden.

Voor al die hier oproepen tot zelfcensuur, die zijn het niet waard om in een democratie te leven.

En waar de grenzen van meningsuiting liggen? Dit is al 1000 keer de revue gepasseerd op dit forum, en je kan naar de rechter stappen.
En er zijn al een aantal stappen naar de rechter tegen Wilders ondernomen. Naar mijn weten is Wilders geen enkele keer door de rechter gesommeerd om te stoppen met zijn uitspraken.
pi_56164616
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef Meki het volgende:

[..]

je hebt net toegegeven dat je moslims haat
Toegegeven nog wel..
pi_56164638
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:06 schreef Meki het volgende:
Overigens, Wilders krijgt financiele steun uit Joodse extremistische kringen o.a. de Kach beweging. Deze terreurorganisatie is in de VS ' verboden". Waarom maakt Nederland zich daarover geen zorgen. Hoe Hypocriet zijn wij !

Bbbbbbbrrrrrrrooo..oooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_56164645
quote:

[..]

Ik weiger het te lezen
lol tja zodra je geen zinnig woord meer kan zeggen dan komt de aap boven water.

zielig
pi_56164655
Koranfilm Wilders #02 : Kabinet bereidt zich voor.

hier kanjer
hier zeg je verbieden die moslims
pi_56164670
wat doet Wilders zo vaak op de Israelische Ambassade ??
pi_56164680
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef tntkiller het volgende:

[..]

lol tja zodra je geen zinnig woord meer kan zeggen dan komt de aap boven water.

zielig
Hoezo zielig..
pi_56164688
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De lokale imam
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_56164695
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

ben je geschrokken ??
pi_56164701
quote:

[..]

Ik weiger het te lezen
heel goed je zou door het te lezen idd zomaar perongeluk iets kunnen leren waarmee je, je "discussie-techniek" op fok kunt verbeteren.

pi_56164704
quote:
En waar haal je dat vandaan? Uit de Mekipedia...uit je dikke duim gezogen?
quote:
Saoedie-Arabië financiert anti-Wilders-radicalen
door Joost de Haas
AMSTERDAM - Saoedi-Arabië blijkt financier te zijn van de radicaalislamitische 'bevrijdingspartij' Hizb ut-Tahrir (HUT), die in ons land fel van leer trekt tegen de komende anti-Koranfilm van Geert Wilders.

De financiering is aan het licht gekomen tijdens onderzoek door de inlichtingendienst AIVD, die de HUT op de voet volgt wegens mogelijk gevaar voor de democratische rechtsorde.

Een medewerker van de AIVD onthulde de geldstroom deze week tijdens een conferentie van het Amerikaanse Center for Strategic & International Studies (CSIS) in Washington.

"Wij zien dat Saoedi-Arabië, op Europees niveau, sommige afdelingen subsidieert van Hizb ut-Tahrir", aldus de AIVD'er. De Saoedi's willen volgens de inlichtingenman nog steeds een actieve rol spelen in radicale moslimbewegingen.

"Ze hebben veel geld tot hun beschikking en het is moeilijk om de Saoedische dollars te weigeren."
http://www.telegraaf.nl/b(...)ers-radicalen__.html

Volgens mij is het omgekeerde juist het geval op dit moment, zoals onlangs is ontdekt door de AIVD.
pi_56164726
quote:

ach hij krijgt dan steun van 1 haat hut uit joodse kringen zullen we eens gaan tellen hoe veel moslim clubjes steun krijgen van extemistische clubjes.....
pi_56164730
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En waar haal je dat vandaan? Uit de Mekipedia...uit je dikke duim gezogen?
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers-radicalen__.html

Volgens mij is het omgekeerde juist het geval op dit moment, zoals onlangs is ontdekt door de AIVD.

dat is goed nieuws.
pi_56164750
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef tntkiller het volgende:

[..]

ach hij krijgt dan steun van 1 haat hut uit joodse kringen zullen we eens gaan tellen hoe veel moslim clubjes steun krijgen van extemistische clubjes.....
is wel nodig
er is nodig een tegenbeweging tegen Wilders nodig
pi_56164759
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is goed nieuws.
Wat is goed nieuws?
pi_56164781
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:13 schreef Perecules het volgende:

[..]

Wat is goed nieuws?
dat S.Arabie geld doneert aan een tegenbeweging die tegen Wilders opkomt
pi_56164861
PVV bezoekt Israël
vrijdag 04 januari 2008
Een delegatie van de Tweede Kamerfractie van de PVV is op werkbezoek in Israël. Naast fractievoorzitter Geert Wilders nemen ook de Kamerleden Raymond de Roon en Sietse Fritsma deel aan het werkbezoek
pi_56164864
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Gelijke monniken, gelijke kappen. Vind je dat Wilders dan niet hetzelfde recht mag hebben op financiëring van de overheid? En volgens is het niet geheel ontoevallig dat je vergeten bent te melden dat het om een radicaal-extremistische Islamitische tegenbeweging gaat.
pi_56164894
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gelijke monniken, gelijke kappen. Vind je dat Wilders dan niet hetzelfde recht mag hebben op financiëring van de overheid? En volgens is het niet geheel ontoevallig dat je vergeten bent te melden dat het om een radicaal-extremistische Islamitische tegenbeweging gaat.

Jij bent ertegen op als HUT wel subsidie krijgt van S.ARABIE
maar wel intussen Wilders blijven verdedigen
pi_56164898
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
pi_56164909
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:10 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo zielig..
nou goed ik zal je een beetje helpen

de laste zin uit dat artikel(anders wordt het teveel voor je)
quote:
Wij hebben nog geen Nederlandse NPD, dus als Hitler nog leefde en een Nederlandse stemwijzer zou invullen, kreeg hij waarschijnlijk het advies om voor de Socialistische Partij te kiezen.
en we weten allemaal dat moslims graag op dhimmi socialistische partijen stemmen toch.
pi_56164925
quote:

[..]

Wat voor indruk maakt dat op Nederlandse burgers denk jij? Te weten dat de anti-Wildersbeweging wordt gefinancierd vanuit zo'n land dat ook radicale moslimorganisaties financieel steunt. Niet zo goed nieuws voor de anti-Wilders beweging dat het aan het licht is gekomen.
pi_56164944
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef tntkiller het volgende:

[..]

nou goed ik zal je een beetje helpen

de laste zin uit dat artikel(anders wordt het teveel voor je)
[..]

en we weten allemaal dat moslims graag op dhimmi socialistische partijen stemmen toch.
ik weiger jou propoganda die jij voor Wilders maakt nog te lezen
pi_56164961
opps dat ging faut met posten

dubble post
pi_56164981
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Perecules het volgende:

[..]

Wat voor indruk maakt dat op Nederlandse burgers denk jij? Te weten dat de anti-Wildersbeweging wordt gefinancierd vanuit zo'n land dat ook radicale moslimorganisaties financieel steunt. Niet zo goed nieuws voor de anti-Wilders beweging dat het aan het licht is gekomen.
Hyprocriet natuurlijk
Ze weten allemaal dat Wilders wordt gesteund door Israel en verboden terroristenclubjes daar. Maar ze doen er niks tegen.

De HUT is alleen bezig met in opstand komen tegen Wilders
pi_56164988
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef Perecules het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen in Nederland het ook niet fijn vinden dat Wilders gefinancierd word via de belastingen
pi_56164995
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij bent ertegen op als HUT wel subsidie krijgt van S.ARABIE
maar wel intussen Wilders blijven verdedigen
Ik verdedig Wilders niet in het bijzonder. Ik verdedig het recht op vrijheid van meningsuiting en de vrijheid die in het geding komt door moslims die dreigen met geweld. De PVV is een officiële politieke partij die uit publieke kas gefinancieërd wordt en zitting heeft in de Tweede Kamer en een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking achter zich heeft staan. En niet een louchè radicale terroristenbeweging dat gefinancieërd wordt door een corrupte overheid voor het plannen van een aanslag op Wilders, zoals bij de HUT sprake van is.
Ze zullen niet die centjes hebben gekregen om in Nederland zendtijd op te kopen en in debat te gaan met Wilders.
pi_56165003
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen in Nederland het ook niet fijn vinden dat Wilders gefinancierd word via de belastingen
Aach wat alles tegen de Islam is . is voor de meesten geen probleem
pi_56165011
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:20 schreef Meki het volgende:

[..]

ik weiger jou propoganda die jij voor Wilders maakt nog te lezen
mijn propaganda?

dit is de schrijver van dit stuk

Marcel Roele (1961) is wetenschapsjournalist, sociobioloog en politicoloog. Als free-lancer schrijft hij voor een heel scala aan bladen, maar hij is vaste medewerker van HP/De Tijd.

we zullen maar niet vragen naar jou opleiding niveau
pi_56165035
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Aach wat alles tegen de Islam is . is voor de meesten geen probleem
Meki waarom ga jij niet gewoon ff iets groots en zwaars koppen?
Je bent gewoon reten irritant bezig
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:26:39 #263
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56165119
quote:

[..]

S.Arabie ???

wat hebben die met Nederlandse politiek te maken, dit is en binnenlands probleem en geen internationale probleem.
Oke dat maken die moslims er weer van.
Over haat zaaiers gesproken.

laten ze nu eerst daar hun zooitje maar eens op oorde krijgen net zo als de andere moslim landen.
Als het daar zo goed is wat de F*CK doen ze hier dan nog , een beetje lopen zeiken dat ze het er niet mee eens zijn
Ze kunnen vrijwillig weg hoor niemand die ze tegen houd als ze het niet eens met deze cultuur zijn.

maar wel een beetje hier de boel komen ontregelen....... net zo als hun eigen land ze moeten maar eens zorgen dat hun met de handel en economie net zo goed worden als hier in het westen of liever nog gezegt beter.
Dan hebben ze recht van klagen maar zo lang het daar een puinhoop is en hier ook de boel komen verzieken vind ik gewoon dat ze hun mond moeten houden en wat meer respect mogen tonen voor mensen die MILJOENEN aan hun geven en zelf de opvang regelen om hier een normaal bestaan op te bouwen.

maar is dat dan te veel gevraagd?

ja schijnbaar wel dus alles in trekken en laat ze maar lekker alles zelf opknappen en bewijzen dat het zo mooi en vredelievend volk is.
En laten ze daarna maar eens terug komen.

Zo dit was mijn mening

.
pi_56165130
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Meki het volgende:
Koranfilm Wilders #02 : Kabinet bereidt zich voor.

hier kanjer
hier zeg je verbieden die moslims

Tis maar net in welke context je het wil lezen he?

Komt nog bij dat nergens staat dat ik ze haat.
pi_56165158
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik verdedig Wilders niet in het bijzonder. Ik verdedig het recht op vrijheid van meningsuiting en de vrijheid die in het geding komt door moslims die dreigen met geweld. De PVV is een officiële politieke partij die uit publieke kas gefinancieërd wordt en zitting heeft in de Tweede Kamer en een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking achter zich heeft staan. En niet een louchè radicale terroristenbeweging dat gefinancieërd wordt door een corrupte overheid voor het plannen van een aanslag op Wilders, zoals bij de HUT sprake van is.
Ze zullen niet die centjes hebben gekregen om in Nederland zendtijd op te kopen en in debat te gaan met Wilders.
beschuldigingen tegen HUT is leugens en propoganda.
HUT is nodig tegen Wilders .

Als jij hier de vrijheid ging verdedigen was je tegen Wilders . je verdedigt hier alleen Wilders en je verdedigt alleen de vrijheid enkel voor blanken ,

Als je kennis had over Wilders wist je dat ie gesponserd werd vanuit Israel.
pi_56165169
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tis maar net in welke context je het wil lezen he?

Komt nog bij dat nergens staat dat ik ze haat.
niet wegkruipen nu he
pi_56165184
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef RAVW het volgende:

[..]

S.Arabie ???

wat hebben die met Nederlandse politiek te maken, dit is en binnenlands probleem en geen internationale probleem.
Oke dat maken die moslims er weer van.
Over haat zaaiers gesproken.

laten ze nu eerst daar hun zooitje maar eens op oorde krijgen net zo als de andere moslim landen.
Als het daar zo goed is wat de F*CK doen ze hier dan nog , een beetje lopen zeiken dat ze het er niet mee eens zijn
Ze kunnen vrijwillig weg hoor niemand die ze tegen houd als ze het niet eens met deze cultuur zijn.

maar wel een beetje hier de boel komen ontregelen....... net zo als hun eigen land ze moeten maar eens zorgen dat hun met de handel en economie net zo goed worden als hier in het westen of liever nog gezegt beter.
Dan hebben ze recht van klagen maar zo lang het daar een puinhoop is en hier ook de boel komen verzieken vind ik gewoon dat ze hun mond moeten houden en wat meer respect mogen tonen voor mensen die MILJOENEN aan hun geven en zelf de opvang regelen om hier een normaal bestaan op te bouwen.

maar is dat dan te veel gevraagd?

ja schijnbaar wel dus alles in trekken en laat ze maar lekker alles zelf opknappen en bewijzen dat het zo mooi en vredelievend volk is.
En laten ze daarna maar eens terug komen.

Zo dit was mijn mening

.
Wat heeft ISRAEL te maken met de NEDERLANDSE POLITIEK ??
pi_56165219
Waarom weigert Wilders om met Moslims te praten
waarom weigert Wilders een dialoog met Moslims
pi_56165247
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat heeft ISRAEL te maken met de NEDERLANDSE POLITIEK ??
Waarom LAZER jij niet OP?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56165361
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

niet wegkruipen nu he
Wegkruipen?? voor jou??

Ik zweer je Meki "Hoofdagent" als daar "klaarover" had gestaan had ik nog niet gelooft dat je dat had kunnen worden.

Simpele ziel.
pi_56165403
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:29 schreef Meki het volgende:
Waarom weigert Wilders om met Moslims te praten
waarom weigert Wilders een dialoog met Moslims
pi_56165431
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:35 schreef tntkiller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
waar slaat dat nou op
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:39:07 #273
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56165505
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef Meki het volgende:

[..]

waar slaat dat nou op
mmmm misschien op iets wat wel eens de waarheid is
Een probleem of ernstige ziekte begint bijna altijd met een ontkenning fase.
pi_56165524
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef retteketet het volgende:

[..]

Het percentage moslims dat er zulke ideeën op nahoudt is vrij klein. Daarnaast is veel islamkritiek gewoon ergerlijk en nutteloos omdat de feiten niet kloppen en omdat er wordt gegeneraliseerd bij het leven...
Een kleine groep verpest het voor de rest, zeker. Dat geloof ik al lang niet meer.
pi_56165574
quote:

[..]

Je kan onmogelijk met iemand in discussie die Wilders moslims steunt en Moslims Wilders haat.
je reacties zijn van woede omdat jij hier de Moslims Wilders haat.

Snap je Mekker? Zoiets werkt 2 kanten op...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:41:12 #276
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_56165580
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef 16meter het volgende:

[..]

Een kleine groep verpest het voor de rest, zeker. Dat geloof ik al lang niet meer.
geloven doe je in de kerk o nee moskee ...... dus daar ligt misschien het probleem.
pi_56165585
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

mmmm misschien op iets wat wel eens de waarheid is
Een probleem of ernstige ziekte begint bijna altijd met een ontkenning fase.
Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil,
pi_56165614
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:01 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Haha, mooi he.
pi_56165618
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Snap je Mekker? Zoiets werkt 2 kanten op...
werd je vroeger gespest door allochtonen zodat je nu racist bent geworden
pi_56165678
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb Turkse vrienden, dus kan ik onmogelijk racist zijn, knakker...
A murky, forgotten land.
pi_56165698
ZZIJ ZIJN DISCRIMINEERATZZZIEE ZIJ ZIJN RASSIEST!!! RASSIEST!!!!
WIJ DIESCRIMIENEER WORDE!!!
pi_56165706
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil,

A: Bron?

B: als het net zulke flexibele types als jij zijn , snap ik wel dat de Heer wilders niet met ze gaat praten, heeft toch geen zin, zie 43732728 topics met jou erin alhier.
pi_56165732
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb Turkse vrienden, dus kan ik onmogelijk racist zijn, knakker...
oow dan moeten jou zogenaamde Turkse vrienden eens achter komen hoe jij over Moslims denkt
dan ben je ze snel kwijt
pi_56165778
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

A: Bron?

B: als het net zulke flexibele types als jij zijn , snap ik wel dat de Heer wilders niet met ze gaat praten, heeft toch geen zin, zie 43732728 topics met jou erin alhier.
http://www.volkskrant.nl/(...)oslimraad?source=rss

Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos’, aldus Wilders.

ROTTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het dag blad AD

Blijf je hem nog steunen
pi_56165781
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Vroeger waren er amper allochtonen en degenen die er waren gedroegen zich zoals het hoorde.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:46:54 #286
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_56165815
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Vroeger waren er amper allochtonen en degenen die er waren gedroegen zich zoals het hoorde.
jah ben namelijk de studenten rellen in jaren 1970 niet vergeten
door welke lieden bestaan krakers

Ga je nog door met Wilders verdedigen
pi_56165825
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

oow dan moeten jou zogenaamde Turkse vrienden eens achter komen hoe jij over Moslims denkt
dan ben je ze snel kwijt
Die jongens denken zelf ook zo over al die overlast veroorzakende KUT Marokkanen! Daar hebben we het vaak genoeg over gehad.

Maar goed, zij zijn ook hoog opgeleid en hebben een goede baan.

En waarom zijn het altijd de Marokkanen die voor overlast veroorzaken en niet de Turken (zijn immers ook moslim)?
A murky, forgotten land.
pi_56165834
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef Meki het volgende:

[..]

dan ben je ze snel kwijt
Zijn alle Turken Moslim dan?

Wilders wijst inderdaad alle dialoog af, wat ik belachelijk vind en beschamend ook.
pi_56165854
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)oslimraad?source=rss

Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ‘goed gesprek’ af. ‘Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos’, aldus Wilders.

ROTTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het dag blad AD

Blijf je hem nog steunen
Ja.

Je hebt zelf een gedeelte van mijn tekst vergedrukt, dus inderdaad valt de weigering onder punt B, gelijk heeft ie dan.
pi_56165897
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die jongens denken zelf ook zo over al die overlast veroorzakende KUT Marokkanen! Daar hebben we het vaak genoeg over gehad.

Maar goed, zij zijn ook hoog opgeleid en hebben een goede baan.

En waarom zijn het altijd de Marokkanen die voor overlast veroorzaken en niet de Turken (zijn immers ook moslim)?
Wil je hier ontkennen dat andere groepen braaf zijn ??.
elke groep heeft rotte appels.

jij wilt dat blijkbaar niet inzien
pi_56165899
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:46 schreef AchJa het volgende:
Meki, moet je niet gaan editten? Anders komt die "tegenfilm" van jou nooit af.

Overigens een: "Anti Wilders tegenfilm" is een pro Wilders film.

zaterdag 19 januari 2008 @ 22:49:45 #293
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_56165913
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef Meki het volgende:

[..]

dan moet je wel alles posten maar niet alleen wat net jou goed uit komt

dit is het hele zin
quote:
Wilders wil niet praten met Moslimraad

ROTTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wil geen gesprek met de Nederlandse Moslimraad. Dit zegt hij zaterdag in het AD.
Wilders slaat de uitnodiging van de moslims voor een ,,goed gesprek'' af. ,,Dat doe ik niet omdat ik de dialoog niet wil, maar omdat een debat niet mogelijk is. Dan is het zinloos'', aldus Wilders.
dialoog is wat cohen doet met zijn kopje thee

een debat is heel wat anders maar je dan zou er wel eens een paar dingen gezegt kunnen worden die op de toch al korte lontjes van moslims komen te staan.

terecht van hem om een "dialoog" afwijst dat heeft geen zin

misschien zie je nu ook de clue van dat plaatje in maarja een clue bij jou is veeeeeer te zoeken
pi_56165924
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:48 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja.

Je hebt zelf een gedeelte van mijn tekst vergedrukt, dus inderdaad valt de weigering onder punt B, gelijk heeft ie dan.
WTF zit jij dan met mij in discussie als jij het eens bent met Wilders
pi_56165928
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Wil je hier ontkennen dat andere groepen braaf zijn ??.
Hij ontkent het met een antitegenfilm.
pi_56165953
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef tntkiller het volgende:

[..]

dan moet je wel alles posten graar niet alleen wat net jou goed uit komt

dit is het hele zin
[..]

dialoog is wat cohen doet met zijn kopje thee

een debat is heel wat anders maar je dan zou er wel eens een paar dingen gezegt kunnen worden die op de toch al korte lontjes van moslims komen te staan.

terecht van hem om een "dialoog" afwijst dat heeft geen zin

misschien zie je nu ook de clue van dat plaatje in maarja een clue bij jou is veer te zoeken
Dialoog is geen kopje thee mafkees maar gewoon GESPREK

Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor jou is als een stad als Amsterdam
pi_56165979
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Meki het volgende:

[..]

jah ben namelijk de studenten rellen in jaren 1970 niet vergeten
door welke lieden bestaan krakers

Ga je nog door met Wilders verdedigen
Dat hoef je niet elke 5 minuten te vragen hoor.

Overgens verdedig ik de Heer Wilders niet maar wel het standpunt van vrije meningsuiting ergo: de film moet en mag er gewoon komen.

Maar door jou ga ik wel overwegen om de volgende keer op de Heer Wilders te stemmen, het is hoognodig als ik jouw reacties zo lees.
pi_56165982
maar omdat een debat niet mogelijk is

Wil iemand hier antwoord geven waarom een debat met Moslims niet kan.
pi_56165991
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Dialoog is geen kopje thee mafkees maar gewoon GESPREK

Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor jou is als een stad als Amsterdam geplaagd wordt door jongeren van Marokkaanse komaf
Ik heb de zin even afgemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')