Was niet op jouw postquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:32 schreef Tournesol het volgende:
nope.
Proyecto Uno - El Tiberonquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:06 schreef Qunix het volgende:
Ik zoek de artiest en tracknaam van deze lekkere hit: http://media.putfile.com/dit-zoek-ik
Komt van de TMF Jaarmix 1995. Weet iemand het?
Bvd.
Tijd terug was hetzelfde nummer in een reclame van hun: The Postal Service - Such Great Heights. Rest van hun werk is trouwens ook aan te raden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:55 schreef OldJeller het volgende:
Weet iemand of de muziek die in de reclame van Start People (uitzendbureau) van een bestaand nummer is, of dat het speciaal voor de reclame is gemaakt.
Zo ja, hoe heet dit nummer?
Reclame van Start People - jouw talent.
BVD
King samir - Samirs theme ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef phloxy het volgende:
Ik hoor het vrij regelmatig op de radio, maar op de één of andere manier zeggen ze er nooit bij welke nummer het is.
Het is een nummer waar steeds hetzelfde melodietje wordt gespeeld, eerst door trompetten en saxen, en later door klarinetten. Met een tuba ofzo er nog bij. Een beetje fanfare.
En aan het eind van elke riedeltje, zingt een mannenstem: tudututududum (ofzo) Op een gegeven moment hoorde ik ook nog iemand zingen: "would you like to ...?????"
Duidelijke omschrijving? Nee, denk ik, maar jullie kennen hem vast wel.
Sorry voor de late reactie maar het waren de Nightcrawlers.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gokje op Happy Mondays met Step on...
puntje van mijn tong....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef phloxy het volgende:
Ik hoor het vrij regelmatig op de radio, maar op de één of andere manier zeggen ze er nooit bij welke nummer het is.
Het is een nummer waar steeds hetzelfde melodietje wordt gespeeld, eerst door trompetten en saxen, en later door klarinetten. Met een tuba ofzo er nog bij. Een beetje fanfare.
En aan het eind van elke riedeltje, zingt een mannenstem: tudututududum (ofzo) Op een gegeven moment hoorde ik ook nog iemand zingen: "would you like to ...?????"
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
King samir - Samirs theme ?
Zalig nummer btw :p
Nee, dat is hem ook niet. Het liedje wat ik bedoel, zit geen zang in, is verder helemaal instrumentaal, behalve dat tudumtu..enz.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:26 schreef KameelTeen het volgende:
[..]
puntje van mijn tong....
Heb hem![]()
http://youtube.com/watch?v=izBbP2kro-c&feature=related
Would You Go To Bed With Me - Touch And Go
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef phloxy het volgende:
[..]
Nee, dat is hem ook niet. Het liedje wat ik bedoel, zit geen zang in, is verder helemaal instrumentaal, behalve dat tudumtu..enz.
Hoho, niks tegen een accordeon hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:00 schreef phloxy het volgende:
[..]
Nee, helaas dat is hem niet. Het liedje wat ik bedoel, is met "echte" instrumenten, zo te horen. Toch bedankt.
Dat moet wel de Mahalageasca zijn. En die kondigen ze waarschijnlijk nooit af omdat niemand het kan uitspreken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef phloxy het volgende:
Joeoehoeoeoeoe!!! That's it. En geen wonder inderdaad dat ze het niet durven uitspreken!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat moet wel de Mahalageasca zijn. En die kondigen ze waarschijnlijk nooit af omdat niemand het kan uitspreken.
Ik weet wel dat George Michael een nummer heeft met allemaal sterren erin, en dat hij op een stoel zit, en dat is "Too Funky"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo allemaal,
Heb even een vraagje want wordt er helemaal gek van. Ik heb een stukje videoclip in m'n hoofd waarvan ik denk dat ie van Michael Jackson is, weet iig dat hij erin voor komt. Zitten een hoop andere sterren in, en volgens mij doen ze ook alsof ze een film of clip aan het opnemen zijn. Iig vraagt op het laatst iemand zoiets van: "Hé, weet iemand waar Michael is", en dan komt hij tevoorschijn in zo'n camera/regiseurs stoel. Iemand enig idee waarvan dit is?
bvd.
oeh, ja! ik weet welke je bedoelt, hij zit dan in zo'n stoel die omlaag komt en dan lacht hij de rest toe/uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo allemaal,
Heb even een vraagje want wordt er helemaal gek van. Ik heb een stukje videoclip in m'n hoofd waarvan ik denk dat ie van Michael Jackson is, weet iig dat hij erin voor komt. Zitten een hoop andere sterren in, en volgens mij doen ze ook alsof ze een film of clip aan het opnemen zijn. Iig vraagt op het laatst iemand zoiets van: "Hé, weet iemand waar Michael is", en dan komt hij tevoorschijn in zo'n camera/regiseurs stoel. Iemand enig idee waarvan dit is?
bvd.
voor een kwis ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef AtseBenjamin het volgende:
Wie weet welke band dit is: http://i268.photobucket.com/albums/jj36/SANbuca_1980/muziek-3.png
Bvd
gevonden: Liberian girl: http://www.youtube.com/watch?v=00r7S7lAtboquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo allemaal,
bvd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:45 schreef ranja het volgende:
Liberian Girl is dat dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |