Deze OP is --- hier --- te vinden en gemaakt door TheGeneralquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
Streamoverzicht
http://www.rojadirecta.com/
http://myp2p.eu/
http://www.channelsurfing.net/
http://www.betfair.com/
https://www.bwin.com/default.aspx
http://www.bet365.com/home/default.asp
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Federer ownde echt tegen Hartfield en Santoro en het was niet dat Tipsarevic Federer helemaal wegspeelde volgens mij. Ontzettend veel breakkanssen, slechts drie breakkansen tegen in de hele wedstrijd (wel allemaal verloren), goed serverend, veel winners, de sets die hij verloor werd hij niet weggespeeld.
De halve finale haalt hij denk ik wel en daarna kan hij ontzettend veel punten winnen in de Masterseries toernooien, daar verloor hij namelijk vorig jaar steeds vroeg in (2x van Canas en Vlorandi ofzo).
En Nadal wint toch niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef Tim86 het volgende:
break voor koekiemonster
Nadal gaat er gewoon keihard af tegen Kohlschreiber en anders wel tegen Youzhny, Fed of Djoko..whoever comes out on top in that halfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:47 schreef jojomen4 het volgende:
Als Nadal de finale haalt en niet tegen Fed hoeft dan wint die hem. Speelt die tegen Fed dan heeft die weinig kans.
Vamos Rafa!![]()
Finale plek zou al heel mooi zijn.
Dat opgefokte blauwe mannetjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], wie noem jij koekiemonster en waarom?
Veel punten verloren in Miami (2006 winst, 2007 vierde ronde), Indian Wells (2006 winst, 2007 derde ronde), Rome (2006 finale, 2007 3e ronde). Verder ook punten verloren in Toronto en Madrid (2006 winst en 2007 finale). Ook speelde hij Halle niet (2006 winst), dus dan hakt het erin.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:46 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat Federer een veel grotere voorsprong had?
Tokyo ook niet gespeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel punten verloren in Miami (2006 winst, 2007 vierde ronde), Indian Wells (2006 winst, 2007 derde ronde), Rome (2006 finale, 2007 3e ronde). Verder ook punten verloren in Toronto en Madrid (2006 winst en 2007 finale). Ook speelde hij Halle niet (2006 winst), dus dan hakt het erin.
vogelschijt?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
Wat ligt er nou weer op die die court?
Jup, tegen Kohlschreiber zie ik hem er ook afgaan. Kijken wat PHM er morgen van kan bakken, want als hij zijn niveau haalt, moet hij het Nadal ook erg lastig kunnen maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal gaat er gewoon keihard af tegen Kohlschreiber en anders wel tegen Youzhny, Fed of Djoko..whoever comes out on top in that half
Nadal heeft toch ook niet echt gevlamd op bv de US Open?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef RayMania het volgende:
Veel punten verloren in Miami (2006 winst, 2007 vierde ronde), Indian Wells (2006 winst, 2007 derde ronde), Rome (2006 finale, 2007 3e ronde). Verder ook punten verloren in Toronto en Madrid (2006 winst en 2007 finale). Ook speelde hij Halle niet (2006 winst), dus dan hakt het erin.
vogel zat al binnenquote:
Youzhny, die wint van Davyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef Tim86 het volgende:
Nadal gaat er gewoon keihard af tegen Kohlschreiber en anders wel tegen Youzhny, Fed of Djoko..whoever comes out on top in that half
Oh dat zeker, maar PHM heeft van die dagen er bij zitten waar hij echt iedereen van de baan kan meppen. Die dagen van hem heb ik weleens gezien en dat is echt ongelofelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef Tim86 het volgende:
mwoah..het hoogste niveau wat ik PHM heb zien halen komt toch niet in de buurt van een alledaagse Nadal dag hoor..En dan heb ik het nog niet eens over het verschil in mentaliteit..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal kan, als hij wint, 750 punten meer halen hier dan vorig jaar. Als Federer verliest voor de halve finale, verliest hij 750 punten. Maakt dus 1500 puntenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
Nadal heeft toch ook niet echt gevlamd op bv de US Open?
En het verschil (volgens de ATP site) vind ik erg groot.
Federer , R. 7180
Nadal , R. 5780
Makes sense then.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Nadal kan, als hij wint, 750 punten meer halen hier dan vorig jaar. Als Federer verliest voor de halve finale, verliest hij 750 punten. Maakt dus 1500 punten.
Hè jammer, weer iemand die zich doodstaart op maar twee personen. Kohlschreiber zie ik best winnen van Nadal. En oh ja, wat was de finale van Chennai ook alweer? Juist ja, Youhzny - Nadal 6-0, 6-1. Dat Nadal niet 100% fit was, is waar, maar dan is zo'n uitslag ook nog altijd dik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rare dingen zeg je toch soms.Rafa blijft komende jaren nog gewoon de nummer 2. Er is niemand (Fed excluded) die beter is.
Die anderen zijn allemaal wisselvallige poesjes.
Pietje heeft een Topicopenvirusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
geen vertrouwen in mijn topic open skills?
Kun jij, of iemand anders, mij dan uitleggen waarom Fed met de nummer 3 is geloot (in de helft) en Nadal met de nummer 4?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zal wel ver moeten komen, want hij zal zo'n simpele draw niet vaak krijgen.
Voor deze veeg teken ik nog een keerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juist ja, Youhzny - Nadal 6-0, 6-1.
Alle andere geplaatste spelers dan de nummers 1 en 2 worden bij loting geplaatst.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kun jij, of iemand anders, mij dan uitleggen waarom Fed met de nummer 3 is geloot (in de helft) en Nadal met de nummer 4?
Normaal is het toch:
1+4
2+3?
![]()
BvD.
Ik begrijp ook wel dat Youzhny de half met Davydenko/Federer/Djokovic niet gaat overleven maar je moet het echt uit je hoofd zetten dat Rafa ook op hardcourt een status aparte heeft. Het is zonder twijfel een wereldtopper maar op deze ondergrond is het verschil met de subtop gewoon veel kleiner. Jongens van het kaliber Youzhny zijn hier zonder twijfel in staat om van hem te winnen..zeker met het spel dat hij tot nu toe laat zien. Wees nou eerlijk..was hij buiten zijn vechtersmentaliteit nou echt indrukwekkend tegen Troicki en Simon, die beide ver onder de subtop acteren? Hij castreerde die andere Fransoos weliswaar maar dan heb je het ook echt over een speler die werkelijk op geen enkel onderdeel uit kan blinken. Die subtoppers (de categorie alles buiten de top 3 heb ik het dan over) kunnen zo van hem winnen, maar zijn alleen op lange termijn niet zo stabiel als hij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rare dingen zeg je toch soms.Rafa blijft komende jaren nog gewoon de nummer 2. Er is niemand (Fed excluded) die beter is.
Die anderen zijn allemaal wisselvallige poesjes.
Ik staat me niet dood op 2 personen hoor. Voor mij is er maar 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hè jammer, weer iemand die zich doodstaart op maar twee personen. Kohlschreiber zie ik best winnen van Nadal. En oh ja, wat was de finale van Chennai ook alweer? Juist ja, Youhzny - Nadal 6-0, 6-1. Dat Nadal niet 100% fit was, is waar, maar dan is zo'n uitslag ook nog altijd dik.
In dat geval zal ik de eerste te zijn om mijn ongelijk op dit moment toe te geven..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:10 schreef jojomen4 het volgende:
Ik spreek je over een week wel weer als de 2 enige toppertjes in de finale staan.
Vamos Rafa!
Tim, ik begrijp ook dat Nadal niet zo superieur is op de ondergronden die geen gravel zijn, maar ik vind wel dat die gemiddeld net een beetje sterker is dan die anderen. Al is het maar om die mentaliteit die jij noemt. Tennissend vind ik hem eigenlijk niet zo speciaal. Vorig jaar op gravel en op Wimbledon was die in de rally dominant. Wat die nu in de rally kan laten zien is de ballen terug slaan en als een paard werken. Maar ik ga er vanuit dat, net zoals normaal gesproken bij z'n meeste GS, z'n niveau langzaam hoger wordt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat Youzhny de half met Davydenko/Federer/Djokovic niet gaat overleven maar je moet het echt uit je hoofd zetten dat Rafa ook op hardcourt een status aparte heeft. Het is zonder twijfel een wereldtopper maar op deze ondergrond is het verschil met de subtop gewoon veel kleiner. Jongens van het kaliber Youzhny zijn hier zonder twijfel in staat om van hem te winnen..zeker met het spel dat hij tot nu toe laat zien. Wees nou eerlijk..was hij buiten zijn vechtersmentaliteit nou echt indrukwekkend tegen Troicki en Simon, die beide ver onder de subtop acteren? Hij castreerde die andere Fransoos weliswaar maar dan heb je het ook echt over een speler die werkelijk op geen enkel onderdeel uit kan blinken. Die subtoppers (de categorie alles buiten de top 3 heb ik het dan over) kunnen zo van hem winnen, maar zijn alleen op lange termijn niet zo stabiel als hij.
Zoals ik Kohlschreiber heb zien spelen tegen Roddick maakt Nadal echt geen kans .Vraag is alleen of hij dat kan volhouden..
ghehe okay..we naderen een akkoordquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Tim, ik begrijp ook dat Nadal niet zo superieur is op de ondergronden die geen gravel zijn, maar ik vind wel dat die gemiddeld net een beetje sterker is dan die anderen. Al is het maar om die mentaliteit die jij noemt. Tennissend vind ik hem eigenlijk niet zo speciaal. Vorig jaar op gravel en op Wimbledon was die in de rally dominant. Wat die nu in de rally kan laten zien is de ballen terug slaan en als een paard werken. Maar ik ga er vanuit dat, net zoals normaal gesproken bij z'n meeste GS, z'n niveau langzaam hoger wordt.
Dus: Normaal gesproken vind ik anderen sterker spelen in hun TOP wedstrijden (waar ze er dus maar weinig van hebben), en Nadal in het algemeen gewoon veel constanter.
Mja, dat zijn dus van die opvlieg momenten van die jongens. Gonzo heeft voor de rest niks gebakken, en Ferrer lijkt dat niveau ook niet meer vast te kunnen houden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik de eerste te zijn om mijn ongelijk op dit moment toe te geven..
Hoe kan Nadal van iemand als Ferrer verliezen eigenlijk in een belangrijk toernooi als de US Open? En van Gonzalez vorig jaar in Australië? Gonzo had toen al buitenaards tegen Blake gespeeld en Ferrer al tegen Nalbandian
jepperdepepquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mja, dat zijn dus van die opvlieg momenten van die jongens. Gonzo heeft voor de rest niks gebakken, en Ferrer lijkt dat niveau ook niet meer vast te kunnen houden.
Je hebt ze niet voor niks getips als over bij de unibet season bets.(of was jij dat niet?
).
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat Kolenboer nog zo'n mooie pot speelt, maar daar ga ik dus niet vanuit.
Zo supporter je toch niet, SCH.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef SCH het volgende:
Kom op Hewitt
Anders blijven alleen die fucking saaie tennissers over
Hewitt is de meest lelijke en saaie tennisser ooit...wel veel emotie maar het tennis is echt matig en verdedigendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:19 schreef SCH het volgende:
Kom op Hewitt
Anders blijven alleen die fucking saaie tennissers over
Hewitt is een held - vergeleken met veel van die robots van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hewitt is de meest lelijke en saaie tennisser ooit...wel veel emotie maar het tennis is echt matig en verdedigend
Hij is wel de koning van de 5-setters. Volgens mij komt die echt bijna ieder GS wel een keer 0-2 achter in sets om vervolgens nog te winnen ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hewitt is de meest lelijke en saaie tennisser ooit...wel veel emotie maar het tennis is echt matig en verdedigend
edit: ik overdrijf een kleinnnnnnn beetje
01.30. +10 doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat is 't inmiddels lokale tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |