Die goals hadden niks te maken met het systeem natuurlijk. Gewoon über beroerd verdedigen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
4-4-2 please
Flaaaauuuuuuw hé?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens diverse (grote) Britse tabloids zitten er vandaag bij de wedstrijd Excelsior-Feyenoord scouts van diverse PL-clubs op de tribune. Zo worden naar verluidt de verrichtingen van Kevin Hofland en Danny Buijs nauwlettend gevolgd. Later meer.
Volgens mij lopen ze nou maar 3 punten voor op vorig seizoenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef GGMM het volgende:
Feijenoord is nog slechter dan vorig jaar.
Eerste seizoenshelft was ook niet slecht vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze nou maar 3 punten voor op vorig seizoen
Echt niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef GGMM het volgende:
Feijenoord is nog slechter dan vorig jaar.
Eerder 3-0 zo, aangezien Bert wel niet gewisseld zal hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
word gewoon 2-3 hor
Ajax gaan ze sowieso voorbijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer dat Groningen gehavend is, anders goede kans dat Groningen voorbij Feyenoord gaat dit weekend
Iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:34 schreef markthemen het volgende:
[..]
dat dacht ik ook in eerste instantie toen ik t zag net.. maja zal wel 2-3 worden..
Omdat Buijs veel beter is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef denthemen het volgende:
Waarom zit Sahin op de bank??
Dat was nog de beste speler van Excelsiorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha gewoon een dealtje gesloten in de rust. De keeper is al gewisseld
Je sarcasme is niet echt grappig op dit moment.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan alles merk je gewoon dat Mols de vedette is
Molsie
Pfff.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:36 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk een topclub op vrijdagavond
Ze hadden veel eerder een wedstrijd met Excelsior moeten uitzenden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan alles merk je gewoon dat Mols de vedette is
Molsie
Meen het serieusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Je sarcasme is niet echt grappig op dit moment.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
http://www.speurders.nl/s(...)=facet_55152792*list
OMG
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
OMG
quote:Zeer talentvolle Zuid-Koreanse spelmaker en gratis bij het dichtsbijzijnde Koreaanse restaurant.
Wat een zwakzinnig figuur ben jij ook, dit anno 2008 nog grappig vinden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef denthemen het volgende:
OMG
De tekst vind ik nog redelijk grappig in vergelijking met de andere teksten meestal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een zwakzinnig figuur ben jij ook, dit anno 2008 nog grappig vinden...
Lieve jongen,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een zwakzinnig figuur ben jij ook, dit anno 2008 nog grappig vinden...
Hij is Telstar fan, Ajax is ook de pineut bij hemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef De.Kromme het volgende:
Die neus van een commentator trouwens.
Knulletje,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lieve jongen,
Ik heb hem er niet opgezet
Ah ok. Ik vind hem onzettend irritant en dat heb ik niet gauw bij commentators.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is Telstar fan, Ajax is ook de pineut bij hem
Pff, ja door Mols zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu moet de 2-1 toch wel vallen
Feyenoord speelt nog altijd beter dan Ajax woensdag, dus ik snap je probleem niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Bruins is ook écht nergens te bekennen. Is Feyenoord nou wel zo'n sportieve verbetering?
En ik beweer nergens dat ik het grappig zou vindenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nog altijd beter dan Ajax woensdag, dus ik snap je probleem niet?
Ik reageer met betrekking tot vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nog altijd beter dan Ajax woensdag, dus ik snap je probleem niet?
Iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Frasier het volgende:
En net als voorgaande jaren wordt het PSV ook dit jaar weer erg gemakkelijk gemaakt
Je geeft natuurlijk een linkje naar iets wat je totaal niet grappig vindt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
En ik beweer nergens dat ik het grappig zou vinden
Had hij toch bijna gelijkquote:
Kijk ik naar een andere wedstrijd danquote:
Ik heb de regels nog even doorgelezen, ik kan nergens vinden dat humor verplicht moet zijn in een linkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je geeft natuurlijk een linkje naar iets wat je totaal niet grappig vindt.
In de oefenwedstrijd ging het al misquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Mooi. Ajax nog ff op de doppen krijgen dit weekend, hoeven we alleen bij VVV te winnen.
VVV,!
altijd moeilijk zo'n achterstandquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon doorvoetballen, laat die neger lekker creperen.
met een B-teamquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijd ging het al mis
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau. Dat kan, maar het lijkt wel of je al dat soort spelers graag bij Feyenoord ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord mist een type Kolkka
Vind Kolkka nou niet echt een afwijkend nieau hebben als ik kijk naar Greene, Hofland, Buijs en Lucius.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau. Dat kan, maar het lijkt wel of je al dat soort spelers graag bij Feyenoord ziet.
Buijs en Lucius horen niet in Feyenoord1. Greene en Hofland spelen ver onder hun niveau.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind Kolkka nou niet echt een afwijkend nieau hebben als ik kijk naar Greene, Hofland, Buijs en Lucius.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord mist een type Kolkka
Dat is dus zo bij bijna iedere degradatiekandidaat, ze hebben altijd ergens in het seizoen een aantal leuke wedstrijden of een goede periode, maar aan het eind staan ze gewoon onderaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit Excelsior heeft toch echt wel wat in hun mars hoor. Tegen Groningen speelde ze ook al erg goed en gingen ze onverdiend (!!!!) onderuit.
Gewoon een Nederlander dacht ikquote:
Die neuzen werken als een rode lapquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef BigFire het volgende:
moe?tegen Ajax werden ze ook niet moe
grote boze broer zou ook als rode lap moeten werken. helemaal nu de samenwerking over is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die neuzen werken als een rode lap
Een zogenaamde bloedneusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen Koef, Aissati maar dat zijn geen vaste waardes :pquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha stonden wel een aantal vaste waardes in niet? Koef zo uit mijn hoofd en nog een aantal.
Op zn joodsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef denthemen het volgende:
Het gaat nog wel 2-2 worden
Heulemaal niemand wordt moe tegen Ajaxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef BigFire het volgende:
moe?tegen Ajax werden ze ook niet moe
En terecht. Elke ploeg moet 200 % geven tegen Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:15 schreef Jahike het volgende:
[..]
Heulemaal niemand wordt moe tegen Ajax
Neuzen, 020quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze wilde het juist wee aanhalenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
helemaal nu de samenwerking over is.
Blijft 2-1.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef denthemen het volgende:
Het gaat nog wel 2-2 worden
Alsjeblieft niet, hij moet nog mee naar het EK.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
Van Persie lacht zich dood
sweet jesusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:13 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-excelsior-feyenoord.html
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, hij moet nog mee naar het EK.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze wilde het juist wee aanhalen
Nee, hij probeerde slim 1 uit te lokken door een duik te maken als ie handen in zn zij voelt. Er werd niet hard aan 'm getrokkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij werd gewoon neergehaald hoor.
Ajacieden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:21 schreef denthemen het volgende:
Achter de goal opeens allemaal lege plekken, niet moeilijk te raden wie daar zaten
Moet jij zeggen, wanneer ben jij voor het laast geweest?quote:
Zo slecht spelen en dan de scheids de schuld geven.quote:
Thuiswedstrijden altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, wanneer ben jij voor het laast geweest?
quote:
Is dat niet dubbelop?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
ik hoop dat excelsior degradeerd en samenwerking verbreken, dan degraderen ze lekker
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een trieste arbiters hier zeg
bedankt voor de buitenspel goal
ik hoop dat excelsior degradeerd en samenwerking verbreken, dan degraderen ze lekker
quote:Ze hebben niet verdiend gewonnen, ze hebben 4 kansen gehad waarvan er 2 ingingen en 1 afgekeurd had moeten worden. Feyenoord was ook slappe hap maar dat krijg je ervan als je gvd 2 goals zo simpel weggeeft en de tegenstander dus op 80 minuten verdedigen zet.
Hoe voelt het om onder een kloon te posten Malibu?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
Die vragen van Barbara.. trieste jodendochter
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
laat maar ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
![]()
En die van marwijk, check 'm boos zijn
jij bent me er toch eentje hèquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
Ze had idd moeten zeggen dat Feijenoord met alle moed heeft gestreden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
quote:
ik begin ook in bovennatuurlijke krachten te gelovenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat tref ik je vaak he?![]()
Ze zeggen dat toeval niet bestaat![]()
Was het een schop of een electronisch apparaat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Resultaat van vrijdag avond voetbal
Schopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Was het een schop of een electronisch apparaat?
Wacht maar, jullie moeten er nog heenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Excelsior de beste van Rotterdaaaam!! Jalididelidieee
True, true. Maar we kunnen het in ieder geval niet slechter doen dan jullie en Ajax, dat scheeltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wacht maar, jullie moeten er nog heen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wacht maar, jullie moeten er nog heen.
Hij heeft gewoon zn kale broertje gestuurdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef Zjakkie het volgende:
Wat was Hofland slecht vandaag zegWeet ie wel hoe je een mannetje moet dekken?
Helemaal top jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest veelzijdige verdediger die je je maar kunt wensen
Welke verdedigers gaan jullie eigenlijk opstellen Zondag in Nijmegen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest veelzijdige verdediger die je je maar kunt wensen
Furby1-Furby2-Furby3-Furby4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke verdedigers gaan jullie eigenlijk opstellen Zondag in Nijmegen?
Ja hé?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Wát een verdedigers hebben de clubs uit de top 3 toch ook he
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgend jaar zijn ze in de toto divisie
Verliezen van een degradant is wel erg triest dan natuurlijk. Mochten we eruit vliegen hebben we er hopelijk in ieder geval voor gezorgd dat jullie net die paar puntjes tekort komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jupiler League is het. Maar Excelsior degradeert niet, we hebben Sparta, Heracles en NEC ook nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Verliezen van een degradant is wel erg triest dan natuurlijk. Mochten we eruit vliegen hebben we er hopelijk in ieder geval voor gezorgd dat jullie net die paar puntjes tekort komen.
Overigens hoeven wij helemaal niet te degraderen, we voetballen de laatste tijd best goed.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staat
Zo speelde ze ook tegen ajax hoor, maar wees er maar blij meequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat had jullie miljoenenaankoop Lee de aansluitingstreffer in de 1e helft maar moeten maken. Had je wellicht de 2-2 er nog uit kunnen halen of met een beetje geluk de 3 punten. Maar dat laatste zou verschrikkelijk onverdiend zijn geweest.
Nee, met 1 spits spelen is attractief! Maar voetbal draait om de punten, en al verdedigen we met 11 man, ik maal er niet om.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staat
Nee, wij speelden vol lefquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou als Excelsior dan ook wel gestoord zijn om dat niet te doen. Moesten ze dan gewoon opportunistisch naar voren blijven spelen, tegen een club met wee ik een hoeveel hogere begroting, om zo zeker in het mes te lopen? Ze hebben slim de kans gepakt die ze hadden om Feyenoord te verslaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je zou als Excelsior dan ook wel gestoord zijn om dat niet te doen. Moesten ze dan gewoon opportunistisch naar voren blijven spelen, tegen een club met wee ik een hoeveel hogere begroting, om zo zeker in het mes te lopen? Ze hebben slim de kans gepakt die ze hadden om Feyenoord te verslaan.
Wat loop je nou te janken dan? Ga bij je eigen club te rade. Als Excelsior niet in de Eredivisie hoort is het helemaal een schande dat Feyenoord niet van ze kan winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tv![]()
Dat soort clubs hebben niks niks in de eredivisie te zoeken
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken dan? Ga bij je eigen club te rade. Als Excelsior niet in de Eredivisie hoort is het helemaal een schande dat Feyenoord niet van ze kan winnen.
Ik heb er als neutrale kijker erg veel plezier aan beleefd. Juist door de sensatie dat er een verrassing in de lucht hing, was het erg spannend. En dan nog met de bijna doelpunten van Den Ouden en Van Guldener in de tweede helft. Ik heb niet veel vaker een vrijdagavondwedstrijd zo makkelijk uitgekeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tv![]()
Dat soort clubs hebben niks niks in de eredivisie te zoeken
Wees eens kritisch naar je eigen club toe. Onze club heeft gisteren gewoon wanprestatie geleverd en ik schaam me daar diep voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.
En nog geholpen door een arbiter blunder
Zoals ik al zei, heb ik dat al gezegd,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Wees eens kritisch naar je eigen club toe. Onze club heeft gisteren gewoon wanprestatie geleverd en ik schaam me daar diep voor.
Excelsior neem ik helemaal niks kwalijk, zij kennen niet beter.
Het lag niet aan Excelsior, het lag niet aan die arbitrale blunder, het lag niet aan het weer, het lag niet aan de supporters, het lag niet aan het veld.. NEE, het lag maar aan één ding: het ondermaatse voetbal van Feyenoord en dat strafde Excelsior prima af!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.
Het lag zeker aan Feyenoord, maar als die buitenspel goal niet telt was het 1-1...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het lag niet aan Excelsior, het lag niet aan die arbitrale blunder, het lag niet aan het weer, het lag niet aan de supporters, het lag niet aan het veld.. NEE, het lag maar aan één ding: het ondermaatse voetbal van Feyenoord en dat strafde Excelsior prima af!
Dus als je op iemand wilt gaan zeiken moet je bij het maasgebouw zijn, maar niet bij Excelsior of supporters daarvan.!
Dat was een foutje van de scheids, maar als die twee centrale verdedigers nu gewoon hun werk zouden doen ipv elkaar te dekken was dat doelpunt never nooit niet gevallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het lag zeker aan Feyenoord, maar als die buitenspel goal niet telt was het 1-1...
duur ''foutje'' danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was een foutje van de scheids, maar als die twee centrale verdedigers nu gewoon hun werk zouden doen ipv elkaar te dekken was dat doelpunt never nooit niet gevallen.
Nee, Excelsior speelde naar hun mogelijkheden. Daar is niets lafs aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je die Hofland wel eens zien schutteren daar achterin? Die maakt alleen maar dure foutjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
duur ''foutje'' dan
Hofland moet gewoon even 3 weekjes naar het 2e, misschien dat ie dan gaat beseffen dat dit soort geblunder niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
duur ''foutje'' dan
Maar is laatste wat ik zeg hier over de wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef Mindlight het volgende:
Dit is echt dieptriest
http://video.google.com/videoplay?docid=2968104736067916853&hl=nl
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef Mindlight het volgende:
Dit is echt dieptriest
http://video.google.com/videoplay?docid=2968104736067916853&hl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |