Ik heb de regels nog even doorgelezen, ik kan nergens vinden dat humor verplicht moet zijn in een linkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je geeft natuurlijk een linkje naar iets wat je totaal niet grappig vindt.
In de oefenwedstrijd ging het al misquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Mooi. Ajax nog ff op de doppen krijgen dit weekend, hoeven we alleen bij VVV te winnen.
VVV,!
altijd moeilijk zo'n achterstandquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon doorvoetballen, laat die neger lekker creperen.
met een B-teamquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijd ging het al mis
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau. Dat kan, maar het lijkt wel of je al dat soort spelers graag bij Feyenoord ziet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord mist een type Kolkka
Vind Kolkka nou niet echt een afwijkend nieau hebben als ik kijk naar Greene, Hofland, Buijs en Lucius.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Even serieus : kun jij niet beter supporter van een degradatiekandidaat worden? Je lijkt nogal fan te zijn van spelers van dat niveau. Dat kan, maar het lijkt wel of je al dat soort spelers graag bij Feyenoord ziet.
Buijs en Lucius horen niet in Feyenoord1. Greene en Hofland spelen ver onder hun niveau.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind Kolkka nou niet echt een afwijkend nieau hebben als ik kijk naar Greene, Hofland, Buijs en Lucius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |