quote:Ze hebben niet verdiend gewonnen, ze hebben 4 kansen gehad waarvan er 2 ingingen en 1 afgekeurd had moeten worden. Feyenoord was ook slappe hap maar dat krijg je ervan als je gvd 2 goals zo simpel weggeeft en de tegenstander dus op 80 minuten verdedigen zet.
Hoe voelt het om onder een kloon te posten Malibu?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nog altijd beter dan Ajax woensdag, dus ik snap je probleem niet?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
Die vragen van Barbara.. trieste jodendochter
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
laat maar ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
![]()
En die van marwijk, check 'm boos zijn
jij bent me er toch eentje hèquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
Ze had idd moeten zeggen dat Feijenoord met alle moed heeft gestreden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
quote:
ik begin ook in bovennatuurlijke krachten te gelovenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat tref ik je vaak he?![]()
Ze zeggen dat toeval niet bestaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |