Was het een schop of een electronisch apparaat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Resultaat van vrijdag avond voetbal
Schopquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Was het een schop of een electronisch apparaat?
Wacht maar, jullie moeten er nog heenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Excelsior de beste van Rotterdaaaam!! Jalididelidieee
True, true. Maar we kunnen het in ieder geval niet slechter doen dan jullie en Ajax, dat scheeltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wacht maar, jullie moeten er nog heen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wacht maar, jullie moeten er nog heen.
Hij heeft gewoon zn kale broertje gestuurdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef Zjakkie het volgende:
Wat was Hofland slecht vandaag zegWeet ie wel hoe je een mannetje moet dekken?
Helemaal top jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest veelzijdige verdediger die je je maar kunt wensen
Welke verdedigers gaan jullie eigenlijk opstellen Zondag in Nijmegen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest veelzijdige verdediger die je je maar kunt wensen
Furby1-Furby2-Furby3-Furby4quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke verdedigers gaan jullie eigenlijk opstellen Zondag in Nijmegen?
Ja hé?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Wát een verdedigers hebben de clubs uit de top 3 toch ook he
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgend jaar zijn ze in de toto divisie
Verliezen van een degradant is wel erg triest dan natuurlijk. Mochten we eruit vliegen hebben we er hopelijk in ieder geval voor gezorgd dat jullie net die paar puntjes tekort komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jupiler League is het. Maar Excelsior degradeert niet, we hebben Sparta, Heracles en NEC ook nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:23 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Verliezen van een degradant is wel erg triest dan natuurlijk. Mochten we eruit vliegen hebben we er hopelijk in ieder geval voor gezorgd dat jullie net die paar puntjes tekort komen.
Overigens hoeven wij helemaal niet te degraderen, we voetballen de laatste tijd best goed.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staat
Zo speelde ze ook tegen ajax hoor, maar wees er maar blij meequote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat had jullie miljoenenaankoop Lee de aansluitingstreffer in de 1e helft maar moeten maken. Had je wellicht de 2-2 er nog uit kunnen halen of met een beetje geluk de 3 punten. Maar dat laatste zou verschrikkelijk onverdiend zijn geweest.
Nee, met 1 spits spelen is attractief! Maar voetbal draait om de punten, en al verdedigen we met 11 man, ik maal er niet om.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wees er maar trots op met 9 man gaan verdedigen zodra je ook maar even voor staat
Nee, wij speelden vol lefquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou als Excelsior dan ook wel gestoord zijn om dat niet te doen. Moesten ze dan gewoon opportunistisch naar voren blijven spelen, tegen een club met wee ik een hoeveel hogere begroting, om zo zeker in het mes te lopen? Ze hebben slim de kans gepakt die ze hadden om Feyenoord te verslaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Je zou als Excelsior dan ook wel gestoord zijn om dat niet te doen. Moesten ze dan gewoon opportunistisch naar voren blijven spelen, tegen een club met wee ik een hoeveel hogere begroting, om zo zeker in het mes te lopen? Ze hebben slim de kans gepakt die ze hadden om Feyenoord te verslaan.
Wat loop je nou te janken dan? Ga bij je eigen club te rade. Als Excelsior niet in de Eredivisie hoort is het helemaal een schande dat Feyenoord niet van ze kan winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tv![]()
Dat soort clubs hebben niks niks in de eredivisie te zoeken
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:53 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat loop je nou te janken dan? Ga bij je eigen club te rade. Als Excelsior niet in de Eredivisie hoort is het helemaal een schande dat Feyenoord niet van ze kan winnen.
Ik heb er als neutrale kijker erg veel plezier aan beleefd. Juist door de sensatie dat er een verrassing in de lucht hing, was het erg spannend. En dan nog met de bijna doelpunten van Den Ouden en Van Guldener in de tweede helft. Ik heb niet veel vaker een vrijdagavondwedstrijd zo makkelijk uitgekeken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De neutrale kijker kan er veel plezier aan beleven zeker op tv![]()
Dat soort clubs hebben niks niks in de eredivisie te zoeken
Wees eens kritisch naar je eigen club toe. Onze club heeft gisteren gewoon wanprestatie geleverd en ik schaam me daar diep voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.
En nog geholpen door een arbiter blunder
Zoals ik al zei, heb ik dat al gezegd,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Wees eens kritisch naar je eigen club toe. Onze club heeft gisteren gewoon wanprestatie geleverd en ik schaam me daar diep voor.
Excelsior neem ik helemaal niks kwalijk, zij kennen niet beter.
Het lag niet aan Excelsior, het lag niet aan die arbitrale blunder, het lag niet aan het weer, het lag niet aan de supporters, het lag niet aan het veld.. NEE, het lag maar aan één ding: het ondermaatse voetbal van Feyenoord en dat strafde Excelsior prima af!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar kan ook wel zeggen dat excelsior laf laf speelde.
Het lag zeker aan Feyenoord, maar als die buitenspel goal niet telt was het 1-1...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het lag niet aan Excelsior, het lag niet aan die arbitrale blunder, het lag niet aan het weer, het lag niet aan de supporters, het lag niet aan het veld.. NEE, het lag maar aan één ding: het ondermaatse voetbal van Feyenoord en dat strafde Excelsior prima af!
Dus als je op iemand wilt gaan zeiken moet je bij het maasgebouw zijn, maar niet bij Excelsior of supporters daarvan.!
Dat was een foutje van de scheids, maar als die twee centrale verdedigers nu gewoon hun werk zouden doen ipv elkaar te dekken was dat doelpunt never nooit niet gevallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het lag zeker aan Feyenoord, maar als die buitenspel goal niet telt was het 1-1...
duur ''foutje'' danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was een foutje van de scheids, maar als die twee centrale verdedigers nu gewoon hun werk zouden doen ipv elkaar te dekken was dat doelpunt never nooit niet gevallen.
Nee, Excelsior speelde naar hun mogelijkheden. Daar is niets lafs aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je die Hofland wel eens zien schutteren daar achterin? Die maakt alleen maar dure foutjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
duur ''foutje'' dan
Hofland moet gewoon even 3 weekjes naar het 2e, misschien dat ie dan gaat beseffen dat dit soort geblunder niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
duur ''foutje'' dan
Maar is laatste wat ik zeg hier over de wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef Mindlight het volgende:
Dit is echt dieptriest
http://video.google.com/videoplay?docid=2968104736067916853&hl=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |