Tussen 18u & 20u volgens de strikte regels, dus valt wel meequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:58 schreef Rumille het volgende:
Beetje vroeg, maar goed.
Omdat de organisatrice een ARodd-fetish heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom telkens ARod in de TT?
Is wel wat leukers van te maken lijkt me
Ja goed punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom telkens ARod in de TT?
Is wel wat leukers van te maken lijkt me
Klopt Gordon !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar je bent niet verplicht om zelf het topic te openen kleinzusje
Maar goed, nieuwe foto dan maar in het nieuwe topic?
Toch niet zo striktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tussen 18u & 20u volgens de strikte regels, dus valt wel mee.
quote:Ambrosius
Volgende keer leg ik m'n racket naast m'n bed, dan kan ik die mug doodslaan
quote:Tim86
Voor Philipoussis gaat eindelijk alles weer op rolletjes
quote:Colplay
Scud op weg naar mixed-dubbel met Esther Vergeer.
OP van dit topicquote:Bruce117
Verliezen van Esther Vergeer is nooit leuk.
Wat een bullshit om met je eigen subjectieve mening de subjectieve mening van een ander aan te vallen. In zo'n topic heb je altijd te maken met andere juryleden, ik vind een onderschrift gewoon niet origineel als een onderschrift daarvoor al een link naar hetzelfde heeft gelegd. Iemand anders vindt weer iets anders en weer iemand anders heeft weer een andere mening. Je laat je toch niet door zoiets uit het veld slaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef Knipoogje het volgende:
Ja, wat een bullshit over dat Vergeer grappen dan niet meer kunnen. Bij het onderschrift van Becker had de helft het over dat akkefietje in de bezemkast. Een rolstoel staat nu eenmaal symbool voor paralympics/Vergeer ondertitels dus mag je daar grappen over maken.
quote:Gordon_Shumway
Sponsor vond rode strepen op alleen het shirt niet genoeg.
quote:Norrage
"Wat zie ik daar? Is mij wat geld toegeworpen?"
quote:Ambosius
Gokker verliest weddenschap en schiet Davydenko in knie nadat 'ie opgeeft
OP van dit topicquote:ZoneKill
Te krappe schoentjes?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Norrage op 21-01-2008 10:55:59 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je moet wel ff de foto bij je onderschrift zetten.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:22 schreef Tim86 het volgende:
Bij de jeugd gaan Spong en Kerkhove door en ligt van Terheijden eruit. In de dubbel gaan Rus en Kerhove ook door en liggen Spong en van Terheijden eruit.
Geen idee hoeveel kans ze maken in dit toernooi...zal wel niet veel zijn.
Klopt maar hij mag een plaatje kiezen dat moet niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:15 schreef Tim86 het volgende:
officieel heeft ambro nog geen plaatje gekozen
quote:Rumille
Hewitt: 'Je hebt ongelijk Tim, m'n racket past wel op je kont!
Hewitt haalt racket en elektrische vliegenmepper door elkaar als hij een mug wil doodslaan.
quote:-0-
New balls Please
OP van dit topicquote:Norrage
Hewitt serveert vandaag tijger
Die Blauwe is Moodie niet, Moodie is een blanke jongen, tenzij hij een negroplasty heeft ondergaanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:
Desbetreffende heren zijn Wesley Moodie (in het blauw) en Rajeev Ram (links) met Rohan Bopanna(rechts)
[ afbeelding ]
Moodie: 'Ik dacht dat dit mijn enkelpartij was...'
vrolijke-frits wilde het topic draaiende houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij dacht vrolijke-frits dat hij zou winnen...hij heeft in minimaal 3 topics gevraagd of ambro nou eindelijk kwam jureren
Ach de jurering is al geweest, dus heb er niks meer aan, toch dank voor je steunquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Norrage het volgende:
Naar mijn mening had PIetje Puk of franklop moeten winnen...heb zelden zo gelachen tijdens een onderschrift ronde, maar goed, uiteindelijk is de top 3 ook wel terecht
Mijn onderschrift alleen(alhoewel ik hem nog best goed gevonden vond
)
Maar goed dat ik die maar niet plaatste :pquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Synchroontennis goed ontvangen als nieuw onderdeel op de paralympics.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
vrolijke-frits wilde het topic draaiende houden
negroplastyquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Blauwe is Moodie niet, Moodie is een blanke jongen, tenzij hij een negroplasty heeft ondergaan
quote:Vrolijke-frits
Nieuw plan geopperd om Federer eindelijk een keer te kunnen verslaan
"Kut. We hebben niet hetzelfde racket"
quote:franklop
Gebruik van spiegels werkt verwarrend in enkelspel
OP van dit topicquote:Gordon_shumway
Idee van Wilders om de winnaars van het tennisdubbel te laten blijven goed
Nee hoor, zeker niet als je het aangeeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:40 schreef franklop het volgende:
dames en heren,
is het een probleem dat het jureren pas na 21:00 gebeurd? Moet namelijk onverwachts werken!
Maria durft dit keer wel naar streaker te kijken.
How do you solve a problem like MariAAAH!
quote:-0-
Muizenplaag treft Melbourne
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Maria slikt tennisbal in.
Die moet je dan niet de poedel gevenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef franklop het volgende:
Lastige ronde was t wel om te beoordelen, was er echt maar 1 die (hoe flauw ook :p) een glimlach op mn gezicht bezorgde :p
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die moet je dan niet de poedel geven
aan jou de keuzequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:08 schreef -0- het volgende:
Van Norrage is leuk
Andere ook wel, maar ik vrees dat dat erg voorspelbaar wordt.
quote:Naam TeddyBeer invullen
Hier onderschrift invullen
'Jij werkt nooit meer op deze baan!'
'Sta op en loop'
quote:Naam Gordon_Shumway
'Jij daar! Ik had bami besteld, geen nasi.'
OP van dit topicquote:Tim86
"Hmmm ik deed dus wat Nadal altijd doet hè..maarre: Ruik eens aan mijn vinger.."
Is 't ook niet meer, vanaf nu zeurt niemand meer daarover, je wordt immers geassocieerd met "de grote" Ted van de Meerquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Tim86 het volgende:
ik vind het bijna een eer om de teddybeer te hebben...
quote:Ambrosius
Nieuwe recordpoging haasje-over op centre court van Melbourne
N Tennisbal vermist na smash Sharapova
Santoro zei toch echt dat hij hier een konijn in had verstopt hoor
OP van dit topicquote:PietjePuk007
"Ik zie ik zie wat jij niet ziet en 't is bruin"
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Djokovich:"Voor een goede imitatie van jou, moet ik natuurlijk goede research doen!"
quote:vrolijke-frits
Djokovich:"Voor een goede imitatie van jou, moet ik natuurlijk goede research doen!"
Djokovic: 'Shall we shag now or shall we shag later?'
quote:Knipoogje
"5cm lager met die hand en ik stop dit racket waar Santoro zijn konijnen pleegt te verstoppen"
OP van dit topicquote:brandsrusn
Zullen we trouwen op de tennisbaan?
Het was binnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef Tim86 het volgende:
waaide het vandaag ook nog zo hard...gisteren vlogen de ballen alle kanten op
Wie? Djokovic?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Het was binnen.
Op die foto lijkt trouwens best wel op m'n ex
haha niet zozeer omdat het die van mij was maar omdat ik het inhaken op dingen uit het verleden van deze serie sowieso wel kan waarderen..schoot erbij in de lach dus dat is een goed tekenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef Norrage het volgende:
knipoogje heeft zeker alleen gewonnen omdat ze inhaakte op jouw onderschrift van de vorige keer??
Haasje over gaan bij een tennisracket blijkt moeilijker dan het lijkt
Haas heeft een breekpunt.
quote:Franklop
Haas niet succesvol bij 'Sterkste man van de wereld'
OP van dit topicquote:- O -
Drommels Drommels Drommels
Met die had je gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Norrage het volgende:
Wel een terechte top 3! Ik had dezelfde in gedachten (waaronder mijzelfalhoewel ik nu bedenk dat "Haas laat breekpunt onbenut" misschien leuker was )
tweedst!
Ja echt??quote:
Uri Geller gespot op de tribune nadat hij de enkel van de speler links heeft gebogen.
"Here I come to saaaave the davy!!"
Davydenko tot zijn grote schrik veroordeelt tot spelen met Andreev na verloren weddenschap.
OP van dit topicquote:Ambrosius
Davydenko, ga terug naarje eigen helft man!
Dat is geregeld dan. Dank je.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik wil wel jureren hoor morgen...Ik weet namelijk niks te bedenken bij deze foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef franklop het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef franklop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop trouwens dat het nieuwe deel geen ARod in de titel draagt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:vrolijke-frits
Federer:"Eerst je haar netjes, je armen schoon en een schoon shirt en dan kun je misschien ooit nummer 1 worden"
quote:beertenderrrr
Federer: Dan kan je wel gewonnen hebben, ik bats wel met je moeder!
Nadal: Heb jij het nummer van Ivanovic?
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Fed: "als je jeuk hebt moet je krabben, wie gaat er dan ook gravel happen"
Whehe, als ik jury was had je voor die opmerking al een punt gekregenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:28 schreef Tim86 het volgende:
sowieso niet de rechter maar qua bouw en motoriek is het toch duidelijk de linker..ik wil weleens weten in welk verband dit is gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |