Blake vs Grosjean was zeker niet zo goed als Rod-Kohl maar wel net zo spannend zeg..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
BlakeIk heb dag 6 al overleefd, jullie ook?
Als Kohlschreiber verliest, zijn er ook heel veel wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies de helft is out, als Ferrer verliest zijn er nog maar 5 over.
Vanaf de kwart verandert dat toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef APK het volgende:
Ook lullig als je doorgaat en geen spelers meer hebt.
Nee joh, de enige verandering is dat je per ronde een speler doorgeeft en niet per dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef SCH het volgende:
Vanaf de kwart verandert dat toch?
dat is juist het lollige van dit spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef APK het volgende:
Ook lullig als je doorgaat en geen spelers meer hebt.
ohquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, de enige verandering is dat je per ronde een speler doorgeeft en niet per dag.
Is ook zo, want het dwingt mij nu eigenlijk al een beetje om Kohlschreiber te kiezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef borisz het volgende:
dat is juist het lollige van dit spel.
Zonder dit spel was ik 100% voor Youzhny geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:40 schreef Tim86 het volgende:
tsss allemaal tegen de Youzmeister..
Ik wil Nadal nog even bewaren en de andere wedstrijden vind ik dermate too close to call (en ik heb al veel spelers daarvan gebruikt) dat ik dan maar voor de man in vorm ga die net een enorme scalp heeft gescoord... Kohlschreiber dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Die Kohlschreibers allemaal. Laten die voorspellers zich niet leiden door een hype?
Die Nieminen is een linke speler met zijn rare spelletje.
Nadal wil ik nog afblijven.
Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Blijft Gasquet - Tsonga over. Tsonga is wel beresterk, maar Gasquet bij vlagen een echte top10 speler. Ik ga dus maar voor Richard.... maar een lastige ronde dit.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Die Kohlschreibers allemaal. Laten die voorspellers zich niet leiden door een hype?
quote:Eens.![]()
same here.quote:Nadal wil ik nog afblijven.
100% naar davydenko.quote:Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Whyquote:Op zondag 20 januari 2008 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad erg lastige ronde.
Doen we de halve finale/finale wel per PM? Om het spannend te houden? Ben benieuwd wat degenen doen die tot zover komen, gaan gokken op een halve finale tussen Nadal vs Davydenko bijv of op 'zeker' gaan voor Federer.
OK, dan kies ik davydenko voor dag #7quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:06 schreef Brahimov het volgende:
Voorlopige keuze voor Dag 7: Nalbandian (geen idee of die überhaupt speelt of of er gekozen moet worden, maar dan staat er tenminste iets)
Tot vannacht!
Ga je ook de rest van de wedstrijd van commentaar voorzien in dit topic?quote:
Dat gaat hard, en Davydenko staat er ook al niet echt lekker voor, maar dat kan nog al is de kans klein.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef Ambrosius het volgende:
De kiezers voor Kohlschreiber en Gasquet mogen naar huis.
Yep, maar Tsonga had ik al gebruikt en Gasquet zag ik zeker niet winnen van hem....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Nadal wil ik nog afblijven.
Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Blijft Gasquet - Tsonga over. Tsonga is wel beresterk, maar Gasquet bij vlagen een echte top10 speler. Ik ga dus maar voor Richard.... maar een lastige ronde dit.
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je ook de rest van de wedstrijd van commentaar voorzien in dit topic?
Dat ruimt lekker op !quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef Ambrosius het volgende:
De kiezers voor Kohlschreiber en Gasquet mogen naar huis.
Condo Brahimovquote:
Zou zonde zijn als 'ie nu verliest jaquote:Op zondag 20 januari 2008 10:59 schreef Tim86 het volgende:
lol...leuk spel dit
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maarre: Vamos Rafa!!
Speel maar openquote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als 'ie nu verliest ja.
Zullen we meteen maar afspreken dat we de rest PM-en naar XL?
Die had je al eerder gespeeld, Dus die had je niet kunnen kiezenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:43 schreef SCH het volgende:![]()
Hoeveel zijn er nog over? Had toch voor Tsonga moeten gaan.
Oh ja, dat was het.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die had je al eerder gespeeld, Dus die had je niet kunnen kiezen
Nice one!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef Tim86 het volgende:
Ambro en ik zijn officieel doorrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |