Als Roddick doet wat ie moet doen dan kom ik ook niet in de problemenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef Tim86 het volgende:
bij mij ligt er ook pas een uit van mijn lijstje maar als het loopt zoals ik verwacht kom ik niet in de problemen
allemaal gebasseerd op een bepaalde tactiek johquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verspeel je wel een keuze mee voor in de kwartfinale, om Ferrer nu al te kiezen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
allemaal gebasseerd op een bepaalde tactiek joh
Ook wel de Ferrer haalt de halve finale toch niet tactiek genoemd..
ik ben 'bang' van welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het straks verloopt, zullen er velen de eindstreep halen.
Nee joh, morgen bijltjesdag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef Bruce117 het volgende:
ik ben 'bang' van wel
De achterstand zal groot zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik zat vol verwachting te kijken, geen Ferrerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:46 schreef Miss_S het volgende:
En wat nu? Ferrer speelt pas morgen
Famous last words...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Roddick doet wat ie moet doen dan kom ik ook niet in de problemen
Hij heeft Ferrer ingezet en had 't over de planningquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:21 schreef Brahimov het volgende:
Famous last words...
Lijkt me ook het beste jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon doorspelen met de mogelijkheid dat je met terugwerkende kracht bent uitgeschakeld lijkt me.
Ik kies uit wat organisator XL mij aan keuzes geeft. Ferrer stond daarbij. Dus ik ben geen voorstander van de jammer-maar-helaas-optiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Colplay het volgende:
Ruimt lekker op nu zoveel deelnemers geen speler voor vandaag hebben gekozen
Ik heb Ferrer niet, dus ik ben voor een strikte uitvoering van de spelregelsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik kies uit wat organisator XL mij aan keuzes geeft. Ferrer stond daarbij. Dus ik ben geen voorstander van de jammer-maar-helaas-optie
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb Ferrer niet, dus ik ben voor een strikte uitvoering van de spelregels
Juist, zo doen ze het ook bij de game waarvan ik het concept gejat heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon doorspelen met de mogelijkheid dat je met terugwerkende kracht bent uitgeschakeld lijkt me.
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mensen gewoon niet moeilijk doen, de voorspellingen voor de spelers die op dag 6 door regen niet in actie zijn gekomen blijven staan, de onderste helft van het schema speelt op dag 7 dus daar kies je alvast een speler uit. Mocht je speler van dag 6 dan alsnog verliezen lig je er gewoon uit... ik zie het probleem niet
Ferrer staat al op order of play voor morgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Begint Ferrer trouwens niet gewoon nog na Berdych als dat niet al te laat wordt?
edit: laat maar, Berdych breekt net dus zullen er nog wel 2 sets komen.
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef XL het volgende:
Dag 7:
Gasquet - Tsonga
Youzhny - Davydenko
Kohlschreiber - Nieminen
Mathieu - Nadal
Nee, de andere partijen uit de vierde ronde zijn voor maandag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?
Volgens mij heeft iedereen gewoon keurig een speler voorspelt die op het schema stond, alleen door de regen is dat in de soep gelopen. Op de buitenbanen is de hele dag niet gespeeld terwijl bijv Ferrer als eerste de baan op zou moeten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?
Nee, 4e ronde onderste deel schema. Dag erop bovenste deel ronde 4. Daarna per ronde oftewel kwartfinale.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?
Nee, dit waren van oorsprong dag6 partijen, die worden door regenval op dag7 gespeeld. Het blijven echter dag6 partijen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?
Jezus, dat is wel fucked up.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, de andere partijen uit de vierde ronde zijn voor maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |