quote:Gordon_Shumway
Sponsor vond rode strepen op alleen het shirt niet genoeg.
quote:Norrage
"Wat zie ik daar? Is mij wat geld toegeworpen?"
quote:Ambosius
Gokker verliest weddenschap en schiet Davydenko in knie nadat 'ie opgeeft
OP van dit topicquote:ZoneKill
Te krappe schoentjes?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Norrage op 21-01-2008 10:55:59 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je moet wel ff de foto bij je onderschrift zetten.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:22 schreef Tim86 het volgende:
Bij de jeugd gaan Spong en Kerkhove door en ligt van Terheijden eruit. In de dubbel gaan Rus en Kerhove ook door en liggen Spong en van Terheijden eruit.
Geen idee hoeveel kans ze maken in dit toernooi...zal wel niet veel zijn.
Klopt maar hij mag een plaatje kiezen dat moet niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:15 schreef Tim86 het volgende:
officieel heeft ambro nog geen plaatje gekozen
quote:Rumille
Hewitt: 'Je hebt ongelijk Tim, m'n racket past wel op je kont!
quote:Gordon_Shumway
Hewitt haalt racket en elektrische vliegenmepper door elkaar als hij een mug wil doodslaan.
quote:-0-
New balls Please
OP van dit topicquote:Norrage
Hewitt serveert vandaag tijger
Die Blauwe is Moodie niet, Moodie is een blanke jongen, tenzij hij een negroplasty heeft ondergaanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Rumille het volgende:
Desbetreffende heren zijn Wesley Moodie (in het blauw) en Rajeev Ram (links) met Rohan Bopanna(rechts)
[ afbeelding ]
Moodie: 'Ik dacht dat dit mijn enkelpartij was...'
vrolijke-frits wilde het topic draaiende houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:14 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij dacht vrolijke-frits dat hij zou winnen...hij heeft in minimaal 3 topics gevraagd of ambro nou eindelijk kwam jureren
Ach de jurering is al geweest, dus heb er niks meer aan, toch dank voor je steunquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:06 schreef Norrage het volgende:
Naar mijn mening had PIetje Puk of franklop moeten winnen...heb zelden zo gelachen tijdens een onderschrift ronde, maar goed, uiteindelijk is de top 3 ook wel terecht
Mijn onderschrift alleen(alhoewel ik hem nog best goed gevonden vond
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |