NEC uit is nog een zware klusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En jouw moeder is tevens je zus.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
Anders moeten hopen dat Colin fit is,Krijg het bijna niet getypt.
Als ze er nou ook eens wat mee dedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:30 schreef MaxC het volgende:
3 miljoen is prima, scheelt toch weer wat.
Daar heb je ook niks aan. Zelfde type als Ogararu en Emanuelson. We moeten een echte verdedigende verdediger hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ze er nou ook eens wat mee deden![]()
Maar ik verwacht wel dat ze nu Bruno Silva gaan halen.
Laat hem maar lekker meespelen, kan ie vast nog welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:32 schreef Nashje het volgende:
Frank de Boer in de OP. Toeval?
Edman en Srna. Investeren godnondeju!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Zelfde type als Ogararu en Emanuelson. We moeten een echte verdedigende verdediger hebben.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Edman en Srna. Investeren godnondeju!
Edman is ook een opkomende backquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Edman en Srna. Investeren godnondeju!
Dat betwijfel ik, vast nog wel eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
NEC gaat eraan, we worden kampioen!
Jahaaaaaaaa maar Edman wilt terug naar Engeland!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]Edman zou ik een goede versterking vinden. Die andere speler ken ik niet zo goed.
Zou wel kunnen, maar je kunt het op z'n minst proberen. Ik heb vaak het idee dat Ajax bij voorbaat er al vanuit gaat dat spelers niet willen komen, en het daarom niet proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa maar Edman wilt terug naar Engeland!
Klopt, dan moeten we aan Mathijsen gaan denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Edman zit ook niet in het netwerk van van Geel.
Niet als ze spelen zoals in hun laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Urquhart het volgende:
NEC uit is nog een zware klus
Ik vermoed weinig onderschatting dit keer van NEC kant.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet als ze spelen zoals in hun laatste wedstrijd
Daarom boden ze ook op Modric en Ivanovicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar je kunt het op z'n minst proberen. Ik heb vaak het idee dat Ajax bij voorbaat er al vanuit gaat dat spelers niet willen komen, en het daarom niet proberen.
Wacht maar tot San Marco straks de coach is danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, dan moeten we aan Mathijsen gaan denken
Kan ik alleen maar toejuichen, moeten ze vaker doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom boden ze ook op Modric en Ivanovic
En sprak Jaakke met Seedorf
Ach de verdediging sowieso, al zet je er 4 spelers van de hoofdklasse neer, die zijn beter als bijvoorbeeld Furby en Colinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef gday het volgende:
En tja, als je een halfjaar voordat je contract afloopt nog niet weet wat je wilt ... kun je 'm sowieso beter verkopen. In de verdediging vond ik hem ook uiterst zwak dus wat dat betreft leveren we ook weinig aan kwaliteit in. Daar hoef je 'm niet voor te houden.
Het zou me verbazen. Hij is aardig gedebuteerd, heeft vervolgens een vreselijke vormcrisis doorgemaakt en ook dit seizoen heb ik hem nooit zien uitblinken of voorop in de strijd zien gaan. Laten we nou ook weer niet doen alsof de nieuwe Rijkaard zojuist is vertrokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef S-Two het volgende:
Jammer dat weer iemand uit de jeugdopleiding zo vroeg vertrekt, maar als je nu nog 3 miljoen voor Hedwiges kan vangen moet je dat altijd doen. En daarnaast betwijfel ik het ook of hij het wel gaat maken.
die zijn er niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef Triptamine het volgende:
Hedwigesjammer maar bedankt.
Nou van Geel, waar blijft die verdediger?
Amen....lekker zakkenvullen en bankwarm houdenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wil ook nog wel even mijn mening geven over Maduro's argument "ik wil graag rust bij de club"
Als het momenteel ergens NIET rustig is, is het bij Valencia. Reken maar dat Koeman al een groot deel van zijn krediet heeft verspeeld bij het bestuur (door de waardeloze resultaten) en bij de fans en de spelersgroep (weten we nog toen Adriaanse Witschge en Winter uit de kleedkamer zette)
Als de resultaten bij Valencia niet heel snel verbeteren dan haalt Koeman het einde van het seizoen niet eens en dan zit Maduro daar als aankoop van een vertrokken trainer. Financieel en vast ook sportief is het een stap vooruit maar dat argument over rust snijdt wat mij betreft geen hout meer.
Maar daarmee gaat je argument niet opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar toejuichen, moeten ze vaker doen.
Goed om te weten dat jij dit verwachtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ze er nou ook eens wat mee deden![]()
Maar ik verwacht wel dat ze nu Bruno Silva gaan halen.
Daarbij heeft men al Ever Banega gehaald, ook een defensieve middenvelder. Denk dat Hedwiges Maduro dus vooral de bank zal warmhouden in Valencia!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik wil ook nog wel even mijn mening geven over Maduro's argument "ik wil graag rust bij de club"
Als het momenteel ergens NIET rustig is, is het bij Valencia. Reken maar dat Koeman al een groot deel van zijn krediet heeft verspeeld bij het bestuur (door de waardeloze resultaten) en bij de fans en de spelersgroep (weten we nog toen Adriaanse Witschge en Winter uit de kleedkamer zette)
Als de resultaten bij Valencia niet heel snel verbeteren dan haalt Koeman het einde van het seizoen niet eens en dan zit Maduro daar als aankoop van een vertrokken trainer. Financieel en vast ook sportief is het een stap vooruit maar dat argument over rust snijdt wat mij betreft geen hout meer.
Ja, er is zoveel mogelijk. We hadden Wigan makkelijk kunnen aftroeven in de strijd om Edman.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien kan Angulo ofzo wel op huurbasis naar jullie toe?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij dit verwacht
Jij komt toch uit de buurt van Nijmegen? Ga je ook tussen de bosjes staan en takjes tegen de bussen gooien?
Vito Wormgoor, Ismo Vostermans.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
Zondag met iemand van het 2e centraal achterin?
Angst en bevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef Jasza het volgende:
Bobson tegen Ogararu, word erg gezellig weer,
Op huurbasis, netjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wij hebben er alweer eentje weten te strikken, een verdediger
Was die niet naar Celtic? Of was dat een gerucht?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op huurbasis, netjes.
Waarom kan Ajax dat niet, gewoon 1 of 2 verdedigers op huurbasis overnemen?
Bij Bayern zit van Buyten op de bank, haal die gozer?
Nee, man. Wat moet Ajax met hem? Niet geschikt als links- of rechtshalf, ook niet als tien. Dus niet geschikt voor Ajax, want ik hoop toch echt dat er nooit meer met een defensieve middenvelder gespeeld wordt.quote:
quote:Mitea verdacht van belastingfraude
Ajax-speler Nicolae Mitea en zijn zaakwaarnemers zijn aangeklaagd voor het plegen van belastingfraude bij de transfer van de Roemeen naar Ajax in 2003. Dat maakte de anti-corruptiedienst DNA donderdag bekend.
De aanvaller, die inmiddels mag vertrekken bij de Amsterdammers, zou samen met negen andere Roemeense voetballers zo’n tien miljoen euro hebben verduisterd. Ook Fiorentina-speler Adrian Mutu behoort tot de aangeklaagde spelers. Hij ging in 1999 van Dinamo Boekarest naar Internazionale.
Het geld zou zijn weggesluisd naar rekeningen in Nederland en de Virgin Eilanden. Ajax heeft mogelijk ook een te hoog transferbedrag betaald aan zijn toenmalige club Dinamo Boekarest.
Ze zullen Ajax - PSV wel weer gaan verneuken.quote:Voorzitter Gerrit van de Kamp van de ACP zei vrijdag dat de actieperiode tot 1 februari is verlengd en dat het protest onder meer voetbalwedstrijden op de korrel neemt.
Iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze zullen Ajax - PSV wel weer gaan verneuken.
In het door jou geliefde 4-1-2-1-2 kan 'ie anders prima uit de voeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Wat moet Ajax met hem? Niet geschikt als links- of rechtshalf, ook niet als tien. Dus niet geschikt voor Ajax, want ik hoop toch echt dat er nooit meer met een defensieve middenvelder gespeeld wordt.
Huren is best een optie. Wij hebben er tenminste veel aan gehad. Als het niets is kan hij zo weer nokken (Biseswar), als hij geen zin meer heeft terug te keren is een koop altijd alsnog mogelijk (Boakye) of in het slechtste geval wil hij blijven maar moet hij terug (Schilder).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op huurbasis, netjes.
Waarom kan Ajax dat niet, gewoon 1 of 2 verdedigers op huurbasis overnemen?
Bij Bayern zit van Buyten op de bank, haal die gozer?
Of ze verlengen de acties met 2 dagen en pakken Ajax-Feijenoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ze zullen Ajax - PSV wel weer gaan verneuken.
Klopt, maar zo'n systeem kan je tijdens het seizoen invoeren bij gebrek aan beter. Maar goed, ik vind dat Ajax altijd moet streven naar een 3-4-3/4-3-3-opstelling, dus beter gerichter aankopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
In het door jou geliefde 4-1-2-1-2 kan 'ie anders prima uit de voeten.
Ik gok erop dat het nederlands van van Geel wel iets beter is dan dit doet voorkomen..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Prosac het volgende:
Volgens de Tubantia vond dit gesprek plaats tussen Twente en Ajax omtrent Engelaar.
Van Geel: Wij hebben interesse in Engelaar, hoeveel willen jullie er voor?
Munsterman: Wij verkopen Engelaar absoluut niet.
Van Geel: Zijn jullie het geld dan niet nodig?
Munterman: Nee
En van Munsterman slechterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het nederlands van van Geel wel iets beter is dan dit doet voorkomen..
Wat voor zaak had Jorien ook alweer?quote:
Tuurlijk, maar leg dan de hele ronde stil en niet 2 of 3 wedstrijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Stakingen en niet doorgaande wedstrijden is voor Ajax alleen maar gunstig hoor, dan heb je kans dat vermaelen en vd Wiel er weer bij zijn, dat scheelt even achterin....
Biglia is een heel goede voetballer maar ik denk niet dat hij helemaal bij Ajax past.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Wat moet Ajax met hem? Niet geschikt als links- of rechtshalf, ook niet als tien. Dus niet geschikt voor Ajax, want ik hoop toch echt dat er nooit meer met een defensieve middenvelder gespeeld wordt.
3 verliespunten dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Stakingen en niet doorgaande wedstrijden is voor Ajax alleen maar gunstig hoor, dan heb je kans dat vermaelen en vd Wiel er weer bij zijn, dat scheelt even achterin....
Dat is solliciteren naar de 3e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
3 verliespunten dan?
Als de wedstrijd niet verplaatst kan worden.
Ik zei het bij de vorige stakingen al: PSV wordt kampioen door de politiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is solliciteren naar de 3e wereldoorlog.
als die stakingen doorgaan zou het mooi zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, das wat anders, maar verder is het alleen maar goed tegen de blessuretsunamiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
3 verliespunten dan?
Als de wedstrijd niet verplaatst kan worden.
Heb een tijdje terug een interview met hem gelezen. Hij gaf daarin aan dat Champions League een voorwaarde voor hem was. Aangezien we dat de afgelopen jaren misgelopen hebben en het voor volgend seizoen ook nog geen zekerheidje is denk ik dat ie inderdaad weinig interesse in ajax heeft. Het is wel een echte versterking als ajax hem haalt trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Biglia is een heel goede voetballer maar ik denk niet dat hij helemaal bij Ajax past.
Bovendien denk ik niet dat Biglia Ajax nou een stap vooruit vind ten opzichte van RSCA, hij zal wel naar Spanje willen.
Ajax heeft nu een rechtshalf (Gabri), linkshalf (Edgar Davids) en tien (Kenneth Perez) van topniveau, wat moeten we dan met een defensieve middenvelder? Beter een twee goede backs kopen, want voorin loopt al genoeg kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:09 schreef stefmans het volgende:
Maduro![]()
Biglia van Anderlecht zou een goede vervanger zijn trouwens
Östlund?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:19 schreef Pritt het volgende:
Ik stel voor gewoon een pak Zweden open te trekken en daar 4 verdedigers vandaan te halen.
Kost geen drol en doen hun taak aka verdedigen.
Gohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij wachten ze bij Vermaelen en Van der Wiel tot er een nieuw been is aangegroeid ofzo.
Van der Wiel zou fucking 2(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) weken uitgeschakeld zijn..
cahais naar fc groningen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Nashje het volgende:
Ik wil geruchten over verdedigers buiten de eredivisie.
2-4 weken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij wachten ze bij Vermaelen en Van der Wiel tot er een nieuw been is aangegroeid ofzo.
Van der Wiel zou fucking 2(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) weken uitgeschakeld zijn..
quote:Van Gaal: "Ik wil Van Basten opvolgen bij Oranje"
18 januari 2008
Louis van Gaal hoopt dat de KNVB hem kiest als opvolger van Marco van Basten. "Ik wil graag bondscoach van Nederland worden", zei de trainer van AZ vrijdag. "Mijn contract loopt nog door. De KNVB zal met voorzitter Dirk Scheringa moeten praten om te horen wat er mogelijk is. Scheringa weet hoe graag ik dit nog een keer wil."
De naam van Van Gaal als bondscoach klinkt de laatste weken steeds vaker. Foppe de Haan, die Jong Oranje in 2006 en 2007 naar de Europese titel loodste, gaf in een interview aan in Van Gaal de ideale opvolger van Van Basten te zien. Ook Giovanni van Bronckhorst liet de naam van de oud-trainer van Ajax en Barcelona vallen.
"Dat streelt mij", aldus Van Gaal vrijdag. "De Haan is een kenner. Hij is al dertig of veertig jaar trainer en zit langer in het vak dan ik. Ook doet het me goed om positieve geluiden van internationals te horen."
Tot dusverre heeft Van Gaal nog niets vernomen van de voetbalbond. "Maar ik denk dat er bij de KNVB veel interne support zal zijn. Of Henk Kesler er ook zo over denkt? Dat weet ik niet. Kesler beslist dit niet alleen."
Van Gaal was eerder tussen 2000 en 2002 bondscoach van het Nederlands elftal. Dat werd echter geen succes, want onder leiding van de coach slaagde Oranje er niet in om zich te plaatsen voor het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |