Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.quote:
"Apart"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.
Bijzonder, anders dan anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat is apart?
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
Bijzonder, anders dan anders.
Het is niet in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?
En als we het gewoon Bijzonderheid hadden genoemd waren mijn Krugerrands nu nog wat waard geweestquote:
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
Het is niet in woorden uit te drukken.
Issie dood?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Issie dood?
Waarom fluisteren we zijn naam nog?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Een vrijgezel die gaat pas slapen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?
Ouwe lullenmuziek dus. Oké.quote:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?
Ohw. Jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Nu hij niet meer bij ons is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom fluisteren we zijn naam nog?.
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte. Mensen die een stuk slechter geweten hebben leven het langst , lijkt het.quote:
Aparte benaming voor het maken van lasagne.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Dat komt later, wellicht wordt het ook wat anders trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Aparte benaming voor het maken van lasagne.
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen...
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte.
Opn het MBO ooknogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben vanaf groep 5 tot de 2de klas MBO (dus ~10 jaar) (de eerste opleiding) gepest. Toen ik na een half jaar uitwonende stage had gedaan, kon ik beter van me afbijten dan daarvoor, waar iedereen uit de klas van opkeek en erg goed vond.
Kroegen en feesten waar ik niet bewust kom, en zeker niet bewust blijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.
quote:Hij zou begin dit jaar weer de theaters ingaan met een nieuwe voorstelling, maar die is afgelast.
Daar gaat het niet om, ik beslis pas altijd als ik boodschappen doe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef TwistedPrincess het volgende:
Je houdt de spanning er wel in hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fashions fade, style is eternal
True. Ik heb het ook over iemand als in "anyone".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitie.
LushLovers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
2 februari voorverkoop LL.
Om het even over iets leuks te hebben.
Ohja, eerst sparen. Maar waarvan, altijd weer spannend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Kan Arne Janssen het niet overnemen?quote:
Zwart ook. Tenzij je Robijn gebruiktquote:
Anders spaar je toch even door tot Roskilde?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
En afwachten of er uberhaupt wel iets leuks komt.
Chocolade wordt duurder, dus inderdaad, zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Er lag een lekker receptje bij de AH:
-6 appels
-2 el suiker
-1 tl kaneel
-1/2 citroen
-1/2 pak chocolate chip cookies (pak a 200 gram)
1) appels schillen en in stukjes snijden.
2) in pan stukjes appel met suiker,kaneel en 1dl water aan de kook brengen. Citroen boven pan uitpersen.
3) Appels ca. 10 minuten zachtjes laten koken. Beetje laten afkoelen.
4) Ondertussen koekjes in afsluitbare plastic zak doen en met deegroller grof verkruimelen.
5) Gekookte appelstukjes in 4 schaaltjes scheppen en verkruimelde koekjes als laagje erover verdelen.
Ga ik zondag even maken denk ik.
+0 verrassendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Chocolade. Boh. Ik wil.
Precies, anders is rock werchter ook nog een optie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
Een kennis vertrekt er morgen naar toe. Voor 3 weken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik neig overigens naar Costa Rica, 4WD huren en gaan daar zo
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Er lag een lekker receptje bij de AH [afbeelding] :
-6 appels
-2 el suiker
-1 tl kaneel
-1/2 citroen
-1/2 pak chocolate chip cookies (pak a 200 gram)
1) appels schillen en in stukjes snijden.
2) in pan stukjes appel met suiker,kaneel en 1dl water aan de kook brengen. Citroen boven pan uitpersen.
3) Appels ca. 10 minuten zachtjes laten koken. Beetje laten afkoelen.
4) Ondertussen koekjes in afsluitbare plastic zak doen en met deegroller grof verkruimelen.
5) Gekookte appelstukjes in 4 schaaltjes scheppen en verkruimelde koekjes als laagje erover verdelen.
Ga ik zondag even maken denk ik [afbeelding] .
Ook lekker. Ik ga binnenkort eens een hendige boerenomelet makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:19 schreef Mike.Strutter het volgende:
en vanmiddag eet ik mijn specialiteit. Ei, ui + tomaat
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)od_Benny_Neyman.html
Gereanimeerd [afbeelding] Geef terug die RIP!
Het is toch een kwestie van tijd volgen velenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)od_Benny_Neyman.html
GereanimeerdGeef terug die RIP!
Ik geloof dat ik ook verwacht wordt daar... al weet ik zelf nog niet eens of ik uberhaupt kan en zal gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
*Aai over bol smilie.quote:
Ik heb vandaag vrij genomen, dus ik had gistermiddag al weekend. Helpt dat?quote:
Me!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
Mag ik een suggestie doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik ook, weet alleen nog niet wat ik ga doen allemaal
Neeheee, alleen Lowlands is tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, anders is rock werchter ook nog een optie.
Afzinken, die hele &(&^(&^ polder.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef Litpho het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen, dus ik had gistermiddag al weekend. Helpt dat? [ afbeelding ].
Owquote:
Dat vind ik dan wel weer aardig van je. Done deal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef Litpho het volgende:
Ow. En als ik dan vandaag alleen zwart aan trek zodat ik lijk te rouwen om jouw werkdag?
Als ze LL maar laten liggen. Permanent. Da's tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Litpho het volgende:
Afzinken, die hele &(&^(&^ polder.
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ze LL maar laten liggen. Permanent. Da's tof.
Liever gewoon over de grens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.
Best een goed idee. Dat is best te doen vanuit Breda.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.
Soms wat mindere. Maar vaak goede.quote:
Laster en complimenten in een post. Niet slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms wat mindere. Maar vaak goede.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef Litpho het volgende:
Laster en complimenten in een post. Niet slecht.
Vanaf een uurtje of 6.quote:
Wat een grappig woord.quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk heeft Fles deze woordspeling niet ook al eerder bedacht.
Waarbij er uiteraard niets mis is met een Kuukseindequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Fles deze woordspeling niet ook al eerder bedacht.
Ja, die prijsverhoging van 10% zal me echt de kop kostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chocolade wordt duurder, dus inderdaad, zo snel mogelijk
Waarom een prijsverhoging trouwens? Ik heb het nieuws niet gevolgd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja, die prijsverhoging van 10% zal me echt de kop kosten.
Plato Atomic Wedgies?quote:
Ik kan me best voorstellen dat Plato ook van mening is dat Wedgies bij hem stom zijn. Alhoewel hij daar vast wel een verhevener term voor kan verzinnen.quote:
En Sixflags dan ook maar gelijk, want dat is ook tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ze LL maar laten liggen. Permanent. Da's tof.
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Zou CL's hart gevuld zijn met Maltesers?quote:
Dat weet je niet. Misschien ervaart Plaat zo'n wedgie als zijnde heel prettig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat Plato ook van mening is dat Wedgies bij hem stom zijn. Alhoewel hij daar vast wel een verhevener term voor kan verzinnen.
Het zou wel een extra verklaring zijn voor de naam Platjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien ervaart Plaat zo'n wedgie als zijnde heel prettig.
Maar dat er ook iemand misselijk van zou wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat Plato ook van mening is dat Wedgies bij hem stom zijn. Alhoewel hij daar vast wel een verhevener term voor kan verzinnen.
Je vergelijkt mij nu toch niet met een Malteser mag ik hopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Zou CL's hart gevuld zijn met Maltesers?
Whehehe. Maar dan krijgt platje een heel andere dimensie. Althans, ik stel me voor dat alles dat dan plat is. Dus. Platje. Hm.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:58 schreef Litpho het volgende:
Het zou wel een extra verklaring zijn voor de naam Platje.
Nee, Milka Choco Swing was in de aanbiedingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. Zou CL's hart gevuld zijn met Maltesers?
Kunstmatig hard van buiten, vol van het vermogen verlangens te vervullen van binnen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vergelijkt mij nu toch niet met een Malteser mag ik hopen.
Nu ook verkrijgbaar in familieverpakking?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Hard van buiten, gevuld met lucht?
Ik ben alleen verkrijgbaar bij de betere delicatessezaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu ook verkrijgbaar in familieverpakking?.
Ik denk dat we CL's hartje breken als we suggereren dat vanwege grote prijsverhogingen Maltesers alleen nog maar per stuk verkocht kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben alleen verkrijgbaar bij de betere delicatessezaak.
Dan moet ik er extra lang op zuigen om er optimaal van te kunnen genietenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat we CL's hartje breken als we suggereren dat vanwege grote prijsverhogingen Maltesers alleen nog maar per stuk verkocht kunnen worden.
Op Plato?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik er extra lang op zuigen om er optimaal van te kunnen genieten.
CLetjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik er extra lang op zuigen om er optimaal van te kunnen genieten.
Jij was niet in de buurt om het te roepen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef Q. het volgende:
Dat is mijn tekst!
Tof! Wanneer?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef Kuukske het volgende:
TIETE OP GROEZROCK. Whooooooooooooooeeei![]()
.
Dat wordt genieten.
9 en 10 mei.quote:
Ben je veggie ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef tirannetje24 het volgende:
voor zover ik weet eet ik nog steeds geen vlees
Arm schaapquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. Het is dat er een heel netwerk tussen ons zit, anders had ik een van jullie daarvan de schuld kunnen geven.
VORK! Is dit niets voor jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef tirannetje24 het volgende:
jah, al 26 jaar
Geen vlees, geen vis
je moet je Vork ook niet laten rondslingerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:20 schreef Vork het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden. Het is dat er een heel netwerk tussen ons zit, anders had ik een van jullie daarvan de schuld kunnen geven.
Technisch gezien kan je meer dan één vork in een aanlokkelijk stuk vlees steken...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
uhm uhm, ik zit al vat aan een andere Vork
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef tirannetje24 het volgende:
uhm uhm, ik zit al vast aan een andere Vork![]()
Ik denk niet dat mijn Vork daar van gediend isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je meer dan één vork in een aanlokkelijk stuk vlees steken....
Mijn aanwinst ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Wat jammer. Vork is leuk hoor.
Whehe! Dat zeg je toch niet Tiran.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef tirannetje24 het volgende:
je moet je Vork ook niet laten rondslingeren
Sorry Kuukskequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe! Dat zeg je toch niet Tiran.
I knowquote:
Ow, ken je em danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I know, anders was je er vast niet bij gevorkt. Ik maakte dan ook maar een garpje!
De vraag is nu natuurlijk of ze ook lepeltje-lepeltje doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I know, anders was je er vast niet bij gevorkt.
Misschien Als die vork goed prikt misschien welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vraag is nu natuurlijk of ze ook lepeltje-lepeltje doen.
Scherp!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Misschien Als die vork goed prikt misschien wel
Nee, maar je zal toch zeker wel voor een leuke vent kiezen?quote:
Hij is de allerleukste die er bestaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar je zal toch zeker wel voor een leuke vent kiezen?
Om te beginnen verdwijnen uit de besteklade zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik weet dat het vrijdagmiddag is, maar mogen de woordgrappen asjeblieft een klein beetje stijgen in niveau?
Is het een FOK!ker dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
Hij is de allerleukste die er bestaat
en nu maar hopen dat ie dat leest![]()
Een WAT?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik weet dat het vrijdagmiddag is, maar mogen de woordgrappen asjeblieft een klein beetje stijgen in niveau? Een verdere sethgaaikemalisering van deze reeks zie ik niet echt zitten
ik moest wel lachen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Vork het volgende:
Een hele slechte woordgrap.
BOEFJE! Vertel eensquote:
Oh, nou.. Ik zal stoppen met bestek gooien dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Vork het volgende:
Hoezo? Lepeltje-Lepeltje is toch veel knusser?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef tirannetje24 het volgende:
Daar gaat mn Vork-Lepel combinatie
Hij kwam vroeger zelfs in dezelfde reeksen als ikquote:
huh???quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij kwam vroeger zelfs in dezelfde reeksen als ik.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
huh???
Ik heb t je toch nooit verteld ?
En anders zet je ons het mes op de keel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Vork het volgende:
Mensen, ik weet dat het vrijdagmiddag is, maar mogen de woordgrappen asjeblieft een klein beetje stijgen in niveau? Een verdere sethgaaikemalisering van deze reeks zie ik niet echt zitten
Ik had stiekem gehoopt dat jij het al wistquote:
Ik ga vanavond nasi maken met satesaus en iets vegetarischeachtig erbijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Vork het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen (zeg eens tirannetje, als mede-vegetariër, wat zal ik eens gaan eten vanavond?). Het zal alleen wel weer gaan regenen op het moment dat ik buiten kom.
uhm uhm ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat jij het al wist.
Sjips, moet ook zo nog even door de regenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Ik ga inpakken en naar huis. Door de regen. Joechei!
Dat is wel lekker overigens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:09 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik ga vanavond nasi maken met satesaus en iets vegetarischeachtig erbij
wel zelf gemaakte dan ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is wel lekker overigens.
Nee ik denk dat ik dan toch maar ga voor een Spaanse tortilla, al dan niet Spaans.
Mike zou trots op je zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Vork het volgende:
Maar Mike, er is meer. Alleen niet voor jouquote:
Ah,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef Q. het volgende:
Neehee, de echte Mike!
Nep-vegetariër met je "vleesvervangers". Eet dan gewoon echt vlees!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef Vork het volgende:
Uiteraard zelfgemaakt. De reden is ook gewoon puur omdat het een vrij makkelijk gerecht is om te maken (ik heb niet zo'n zin om te koken).
Ik maak haast nooit Roti, maar indien wel, dan haal ik meestal van die kant-en-klare 'pannenkoeken' uit de vriezer bij de Oriental Superstore en doe ik er naast de gebruikelijke aardappelen, kouseband en eieren (hete eieren als ik er echt zin in heb) nog een mix van een vleesvervanger (Quornblokjes ofzo) met een gele currypasta bij (zo'n potje van de Toko, geen idee hoe die heet, maar ide is wel lekker (èn pittig). Eigenlijk moet ik dat maar gewoon weer eens een keer maken.
Dat is de mijne alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Hij is de allerleukste die er bestaat
en nu maar hopen dat ie dat leest![]()
Zo worden die krengen nou eenmaal genoemd. Een goede heeft vrij weinig met vlees van doen, qua smaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Q. het volgende:
Nep-vegetariër met je "vleesvervangers". Eet dan gewoon echt vlees!.
Diepvriesroti's van een toko zijn toch altijd minder lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef Vork het volgende:
Uiteraard zelfgemaakt. De reden is ook gewoon puur omdat het een vrij makkelijk gerecht is om te maken (ik heb niet zo'n zin om te koken).
Ik maak haast nooit Roti, maar indien wel, dan haal ik meestal van die kant-en-klare 'pannenkoeken' uit de vriezer bij de Oriental Superstore en doe ik er naast de gebruikelijke aardappelen, kouseband en eieren (hete eieren als ik er echt zin in heb) nog een mix van een vleesvervanger (Quornblokjes ofzo) met een gele currypasta bij (zo'n potje van de Toko, geen idee hoe die heet, maar ide is wel lekker (èn pittig). Eigenlijk moet ik dat maar gewoon weer eens een keer maken.
Waarom eet jij eigenlijk geen vlees?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Zo worden die krengen nou eenmaal genoemd. Een goede heeft vrij weinig met vlees van doen, qua smaak.
Ik krijg ook honger bij het lezenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Vork het volgende:
schopje naar CUL? Ik heb honger.
Is daar ook een bier-topic?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Vork het volgende:
schopje naar CUL? Ik heb honger.
Misschien is het dezelfdequote:
Helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef tirannetje24 het volgende:
Diepvriesroti's van een toko zijn toch altijd minder lekker
Mijn oma maakt de allerlekkerste
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
en tirannetje moet het wel doen met viper_74
Dat vlees is onvervangbaar!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MissMSX het volgende:
Hebben we het over vleesvervangers?
[ afbeelding ]
Mijn oma is zelfs veganistischquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Helaasmaar ik ben dan ook geen Hindoe.
Maar je oma mag best een keer (uiteraard dan wel vegetarische) Roti voor me maken hoor. Geen probleem
Een slechte ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Een goede heeft vrij weinig met vlees van doen, qua smaak.
Tss. En ze waren nog wel zo subtielquote:
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss. En ze waren nog wel zo subtiel.
Jawel, tot m'n 8ste ofzo, maar ik vond het gewoon niet lekker en toen besloot ik (toen ik ook wist dat er zoiets als 'vegetarisch' bestond) om het dan maar gewoon helemaal geen vlees en vis meer te eten. M'n moeder vond dat wel best. Lang leve de makkelijke opvoedingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef tirannetje24 het volgende:
Waarom eet jij eigenlijk geen vlees?
Nooit gegeten ook ?
* wuift alvast naar tirannetjequote:
Nou, een hamsmaak kan vrij goed worden nagebootst (zelfs ham wordt dikwijls voorzien van extra hamsmaakstof) en als er iets smerig is, dan is het wel de smaak van ham.quote:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Nietus![]()
Die van mij is alleen van mij
Ga eens terug naar die cursus sarcasme voor absolute beginners?quote:
In in times of trouble...quote:
Meldtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe mensen met nieuwe geheimen!
When mother Mary comes to me...quote:
Ik denk niet. Dat doet m'n man wel voor mequote:
jij ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga eens terug naar die cursus sarcasme voor absolute beginners?.
That reminds me... er moet een Beatles-feestje komenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
When mother Mary comes to me... [ afbeelding ]
Oh wacht, dit is niet het Beatlestopic.
Zijn schoenen met stalen neuzen wellicht een optie?quote:
die heb ik alquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zijn schoenen met stalen neuzen wellicht een optie?.
Tijd niet gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
Iemand riep
Oh knakkers, wat is dit, ik kan weer posten
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Naar mijn informatie was jij daarvoor in het leven geroepenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Maar alsnog niet onverwacht
. Was jij nu aangesteld als designated kruier op 9 februari?
Unaniem gaat het vast niet worden, maar we hoeven maar één van de dames over te halen voor een meerderheid natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef Viper_74 het volgende:
Of zullen we het unaniem op Dawg houden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[afbeelding]
Weer posten? Kon dat dan niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Viper_74 het volgende:
Iemand riep [afbeelding]
Oh knakkers, wat is dit, ik kan weer posten [afbeelding]
Dawg kan uiteraard zelf ook de doorslaggevende stem geven. Al betwijfel ik het feit of hij zijn eigen ruiten in gaat gooienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Unaniem gaat het vast niet worden, maar we hoeven maar één van de dames over te halen voor een meerderheid natuurlijk.
Niks van gemerkt ?quote:
Vrouw zeker hèquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Niks van gemerkt ?
Ik dacht dat fok er gewoon een jaar uit lag [afbeelding]
Nee ik ben onder druk gezet.. zucht [afbeelding]
30 gradenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoofd semi pijn(voor iemand die nooit hoofdpijn heeft is t idee van hoofdpijn ook al een signaal
)
4 uur lang achter een flikkerent crt scherm gezeten in een ruimte van 30 graden
"o oeps de airco staat uit hihi"
stommm artikel geschreven blegh
Wat had je besteld dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef Q. het volgende:
Ik heb echt mijn dag niet, ik zat net al met mn laptop te gooien en daarna klikte ik een bestelpagina te vroeg weg waardoor ik wel had betaald maar de bestelling niet door was gekomen. Tijd voor bier!
[afbeelding].
Ow jeetje, er wordt te veel gelult achter de schermenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Maar alsnog niet onverwacht
. Was jij nu aangesteld als designated kruier op 9 februari?
daar moet je dan bij mij wel goed je best voor doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Unaniem gaat het vast niet worden, maar we hoeven maar één van de dames over te halen voor een meerderheid natuurlijk.
Ik ga cocktails halen vanavondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef Q. het volgende:
Toch maar even bier gehaald, ook al zei ik dat vandaag een bierloze dag zou zijn. Ik heb het even nodig..
Heb ze al gebeld, zou goed komen zeiden ze. Jaja, dat kan ook nog, bellen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat had je besteld dan?. Gewoon webshop mailen is beter denk?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee ik ben onder druk gezet.. zucht
Alweer thuis?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ze al gebeld, zou goed komen zeiden ze. Jaja, dat kan ook nog, bellen. [afbeelding]
ik d8 nog wel even. merkt vast niemand als k mn shirt uitdoequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
30 gradenzat je daar in je bikinie ?
Halfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alweer thuis?
ik heb nog minimaal twee PMs van je tegoed tenslotte, en ja Q, ik ben blijkbaar een PMSlet
Zal ik hier dan al die PM's van Litpho beantwoordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
Echt, deze reeks gaat aan al dat gePM ten onder.
Toch ben je verder best een slim meisjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef tirannetje24 het volgende:
Ow ja, ik dacht die vergeet dat misschien wel
Ah, kom je ook hier nog even langsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:42 schreef Kuukske het volgende:
Zo, en het huis is weer schoon.
Dat houdt het iig levendig. Krijgen we ook weer eens tien topics per dag vol.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:42 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Zal ik hier dan al die PM's van Litpho beantwoorden
Oh ja, ik post hier zóóóó weinigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
Is er tenminste iemand die dat van me denktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch ben je verder best een slim meisje.
Make mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
daar moet je dan bij mij wel goed je best voor doen
Ik denk dat ik dan slaag krijgquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat houdt het iig levendig. Krijgen we ook weer eens tien topics per dag vol.
Ik denk dat in ieder geval het aantal mensen die jou "een slim meisje" vinden dan drastisch gaat dalenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:44 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan slaag krijg
De vraag is eerder "had iemand het erg gevondenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik d8 nog wel even. merkt vast niemand als k mn shirt uitdoe
Gelukkig weet niemand mijn PM-adres, zodat berichten voor mij gewoon in de SC kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef Q. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:31 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.
Tenks.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
... terwijl je in dezelfde ruimte zit!
Levend is goedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Achja ik leef nog dus moet dan wle goed zijn. En met jou?
Ja! Alsof iedereen een leven heeft!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef mrbox het volgende:
wat een rust zo ineens
Ik dacht dat het allemaal geregeld was ondertussen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef mrbox het volgende:
Aaah 40dagen zonder sex Bregje verhaal loopt helemaal uit de klauwen. Eigenlijk best wel zielig, ookal heeft ze het zelf merendeels veroorzaakt
Nee beetje jammer allemaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal geregeld was ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |