Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.quote:
"Apart"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.
Bijzonder, anders dan anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat is apart?
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
Bijzonder, anders dan anders.
Het is niet in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?
En als we het gewoon Bijzonderheid hadden genoemd waren mijn Krugerrands nu nog wat waard geweestquote:
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
Het is niet in woorden uit te drukken.
Issie dood?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Issie dood?
Waarom fluisteren we zijn naam nog?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Een vrijgezel die gaat pas slapen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?
Ouwe lullenmuziek dus. Oké.quote:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?
Ohw. Jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Nu hij niet meer bij ons is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom fluisteren we zijn naam nog?.
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte. Mensen die een stuk slechter geweten hebben leven het langst , lijkt het.quote:
Aparte benaming voor het maken van lasagne.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Dat komt later, wellicht wordt het ook wat anders trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Aparte benaming voor het maken van lasagne.
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen...
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte.
Opn het MBO ooknogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben vanaf groep 5 tot de 2de klas MBO (dus ~10 jaar) (de eerste opleiding) gepest. Toen ik na een half jaar uitwonende stage had gedaan, kon ik beter van me afbijten dan daarvoor, waar iedereen uit de klas van opkeek en erg goed vond.
Kroegen en feesten waar ik niet bewust kom, en zeker niet bewust blijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.
quote:Hij zou begin dit jaar weer de theaters ingaan met een nieuwe voorstelling, maar die is afgelast.
Daar gaat het niet om, ik beslis pas altijd als ik boodschappen doe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef TwistedPrincess het volgende:
Je houdt de spanning er wel in hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fashions fade, style is eternal
True. Ik heb het ook over iemand als in "anyone".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitie.
LushLovers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
2 februari voorverkoop LL.
Om het even over iets leuks te hebben.
Ohja, eerst sparen. Maar waarvan, altijd weer spannend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
2 februari voorverkoop LL.
Om het even over iets leuks te hebben.
Kan Arne Janssen het niet overnemen?quote:
Zwart ook. Tenzij je Robijn gebruiktquote:
Anders spaar je toch even door tot Roskilde?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
En afwachten of er uberhaupt wel iets leuks komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |