Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.quote:
"Apart"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent anders ook vaak best wel apart gekleed.
Bijzonder, anders dan anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat is apart?
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Plato1980 het volgende:
Bijzonder, anders dan anders.
Het is niet in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar wat is er dan bijzonder en anders dan anders?
En als we het gewoon Bijzonderheid hadden genoemd waren mijn Krugerrands nu nog wat waard geweestquote:
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Plato1980 het volgende:
Het is niet in woorden uit te drukken.
Issie dood?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Issie dood?
Waarom fluisteren we zijn naam nog?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
RIP Benny
Een vrijgezel die gaat pas slapen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hijs dood. Waar was hij ook alweer van dan?
Ouwe lullenmuziek dus. Oké.quote:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zelfs voor jou niet mogelijk?
Ohw. Jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Nu hij niet meer bij ons is bedoel je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom fluisteren we zijn naam nog?.
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte. Mensen die een stuk slechter geweten hebben leven het langst , lijkt het.quote:
Aparte benaming voor het maken van lasagne.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al mijn creativiteit voor een beleidsstuk nodig.
Dat komt later, wellicht wordt het ook wat anders trouwens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Aparte benaming voor het maken van lasagne.
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen...
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van zijn muziek, maar vind het uitermate kut dat iemand dood gaat aan die rotziekte.
Opn het MBO ooknogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben vanaf groep 5 tot de 2de klas MBO (dus ~10 jaar) (de eerste opleiding) gepest. Toen ik na een half jaar uitwonende stage had gedaan, kon ik beter van me afbijten dan daarvoor, waar iedereen uit de klas van opkeek en erg goed vond.
Kroegen en feesten waar ik niet bewust kom, en zeker niet bewust blijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah dat nummer. Een bekende meezinger in de kroeg of op feesten.
quote:Hij zou begin dit jaar weer de theaters ingaan met een nieuwe voorstelling, maar die is afgelast.
Daar gaat het niet om, ik beslis pas altijd als ik boodschappen doe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef TwistedPrincess het volgende:
Je houdt de spanning er wel in hoor.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fashions fade, style is eternal
True. Ik heb het ook over iemand als in "anyone".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat vind ik het ook van iemand die geen Bekende Nederlander is. Aan de andere kant waren de artsen tenminste zo vriendelijk om hem te vertellen wat hij had. Klassejustitie.
LushLovers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
2 februari voorverkoop LL.
Om het even over iets leuks te hebben.
Ohja, eerst sparen. Maar waarvan, altijd weer spannend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Kan Arne Janssen het niet overnemen?quote:
Zwart ook. Tenzij je Robijn gebruiktquote:
Anders spaar je toch even door tot Roskilde?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
En afwachten of er uberhaupt wel iets leuks komt.
Chocolade wordt duurder, dus inderdaad, zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Er lag een lekker receptje bij de AH:
-6 appels
-2 el suiker
-1 tl kaneel
-1/2 citroen
-1/2 pak chocolate chip cookies (pak a 200 gram)
1) appels schillen en in stukjes snijden.
2) in pan stukjes appel met suiker,kaneel en 1dl water aan de kook brengen. Citroen boven pan uitpersen.
3) Appels ca. 10 minuten zachtjes laten koken. Beetje laten afkoelen.
4) Ondertussen koekjes in afsluitbare plastic zak doen en met deegroller grof verkruimelen.
5) Gekookte appelstukjes in 4 schaaltjes scheppen en verkruimelde koekjes als laagje erover verdelen.
Ga ik zondag even maken denk ik.
+0 verrassendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Chocolade. Boh. Ik wil.
Precies, anders is rock werchter ook nog een optie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
Een kennis vertrekt er morgen naar toe. Voor 3 weken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik neig overigens naar Costa Rica, 4WD huren en gaan daar zo
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Er lag een lekker receptje bij de AH [afbeelding] :
-6 appels
-2 el suiker
-1 tl kaneel
-1/2 citroen
-1/2 pak chocolate chip cookies (pak a 200 gram)
1) appels schillen en in stukjes snijden.
2) in pan stukjes appel met suiker,kaneel en 1dl water aan de kook brengen. Citroen boven pan uitpersen.
3) Appels ca. 10 minuten zachtjes laten koken. Beetje laten afkoelen.
4) Ondertussen koekjes in afsluitbare plastic zak doen en met deegroller grof verkruimelen.
5) Gekookte appelstukjes in 4 schaaltjes scheppen en verkruimelde koekjes als laagje erover verdelen.
Ga ik zondag even maken denk ik [afbeelding] .
Ook lekker. Ik ga binnenkort eens een hendige boerenomelet makenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:19 schreef Mike.Strutter het volgende:
en vanmiddag eet ik mijn specialiteit. Ei, ui + tomaat
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)od_Benny_Neyman.html
Gereanimeerd [afbeelding] Geef terug die RIP!
Het is toch een kwestie van tijd volgen velenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.nu.nl/news/139(...)od_Benny_Neyman.html
GereanimeerdGeef terug die RIP!
Ik geloof dat ik ook verwacht wordt daar... al weet ik zelf nog niet eens of ik uberhaupt kan en zal gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:50 schreef CherryLips het volgende:
*Aai over bol smilie.quote:
Ik heb vandaag vrij genomen, dus ik had gistermiddag al weekend. Helpt dat?quote:
Me!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
Mag ik een suggestie doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik ook, weet alleen nog niet wat ik ga doen allemaal
Neeheee, alleen Lowlands is tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, anders is rock werchter ook nog een optie.
Afzinken, die hele &(&^(&^ polder.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef Litpho het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen, dus ik had gistermiddag al weekend. Helpt dat? [ afbeelding ].
Owquote:
Dat vind ik dan wel weer aardig van je. Done deal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:09 schreef Litpho het volgende:
Ow. En als ik dan vandaag alleen zwart aan trek zodat ik lijk te rouwen om jouw werkdag?
Als ze LL maar laten liggen. Permanent. Da's tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef Litpho het volgende:
Afzinken, die hele &(&^(&^ polder.
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ze LL maar laten liggen. Permanent. Da's tof.
Liever gewoon over de grens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.
Best een goed idee. Dat is best te doen vanuit Breda.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
Gewoon verschepen naar Bergen op Zoom of zo.
Soms wat mindere. Maar vaak goede.quote:
Laster en complimenten in een post. Niet slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Soms wat mindere. Maar vaak goede.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef Litpho het volgende:
Laster en complimenten in een post. Niet slecht.
Vanaf een uurtje of 6.quote:
Wat een grappig woord.quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk heeft Fles deze woordspeling niet ook al eerder bedacht.
Waarbij er uiteraard niets mis is met een Kuukseindequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Fles deze woordspeling niet ook al eerder bedacht.
Ja, die prijsverhoging van 10% zal me echt de kop kostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chocolade wordt duurder, dus inderdaad, zo snel mogelijk
Waarom een prijsverhoging trouwens? Ik heb het nieuws niet gevolgd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja, die prijsverhoging van 10% zal me echt de kop kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |