abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:43:47 #61
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56136263
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Joydesign het volgende:
[..]
ja ik heb pics van mn auto op mn computer op mn werk :/
Waar blijven die foto's van de Alpina?
pi_56137143
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:24:43 #63
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56137326
1. Remlichten laten zien.
Mocht de desbetreffende persoon nog gemiddeld 10cm van mijn bumper zitten.
2. Als maar langzamer rijden, en als diegene erlangs wilt eventjes naar links gaan.

En ik heb een keer meegemaakt dat z'on bumperklever het nodig vond om met groot licht achter me te rijden, toen een redelijk snel afgeremd (voor de rest geen verkeer in de buurt) en me auto midden op de weg gezet en alleen de deur opengegooid, ik had nog nooit iemand zo snel een auto in zijn achteruit zien zetten. En daarna met een gangetje van 50 verder rijden en de klever bleef toen netjes op afstand.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56137732
quote:
- gewoon veel harder gaan rijden
Dat deed ik met m'n oude auto vaak ja

Alleen was er toen zelden iemand die bumper zat te kleven

Een grotere snelle auto is echt een uitkomst wat dat betreft.
pi_56137983
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat ik niet onnodig aan de kant ga voor een bumperklever, maar wel voor iemand die een beetje afstand houdt? Ja.. dat besef ik zelf.
haha ik hoor je zeggen " je hoort naar rechts te gaan als er voldoende ruimte is! "

alleen dat voldoende weeg je niet af aan de ruimte maar aan de afstand tot je achterligger!

en dat bedoel ik dus. je bent niet bezig met de doorstroming van het verkeer. je bent alleen bezig met jezelf. iemand doet iets wat jou niet bevalt. dus ga je het verkeer lastig vallen (want ja, achter die klever rijden namelijk nog meer mensen, wel of niet klevend! )

en dat was mijn punt, thnx!
pi_56138407
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef vlad het volgende:
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:48:21 #67
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_56139795
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef rival het volgende:
haha ik hoor je zeggen " je hoort naar rechts te gaan als er voldoende ruimte is! "

alleen dat voldoende weeg je niet af aan de ruimte maar aan de afstand tot je achterligger!
Nee.. als je een beetje begrijpend verder leest, lees je dat ik sowieso niet naar rechts zou zijn gegaan. Hoogstens om iemand langs te laten die me niet zo ongeveer van de weg af wil duwen. Iemand die dat wel doet heeft idd een averrechtse werking op mijn genegenheid die extra moeite te doen.
quote:
en dat bedoel ik dus. je bent niet bezig met de doorstroming van het verkeer. je bent alleen bezig met jezelf. iemand doet iets wat jou niet bevalt. dus ga je het verkeer lastig vallen (want ja, achter die klever rijden namelijk nog meer mensen, wel of niet klevend! )
Noem je dat doorstromen? Met hoge snelheid bovenop iemands bumper 'duiken' en vervolgens constant op je rem moeten staan omdat je blijkbaar moeite hebt met dezelfde snelheid houden? Dat is namelijk het gedrag van de typische bumperklever. Door al dat geflits van je remlichten zul je remreacties bij je achterliggers veroorzaken. Zo stroomt het minder door dan wanneer je even van je gas af gaat en wacht tot er ruimte is voor je doorgast...
Verder komt het zelden voor dat een hele rits mensen 160/180 wil rijden, hoor. Meestal gaat het alleen om de bumperklever die ik ophoud. En waarom zie ik bumperklevers nadat ze mij voorbij zijn nooit maar dan ook nooit zelf naar rechts gaan als er ook achter hen een bumperklever zit?
En feit blijft dat het minder gevaarlijk is dan het gedrag van de aso achter me.

Grootste ergernis blijven overigens de bumperklevers die dat doen terwijl het totaal onzinnig is. Wanneer ik begin met inhalen, wanneer ik niet naar rechts kan, op 80 km wegen, binnen de bebouwde kom etc. Als je je niet tot die groep voelt horen, moet je misschien niet op mij reageren! (zoals we eigenlijk al eerder duidelijk hadden volgens mij...)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:49:32 #68
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_56139834
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dat deed ik met m'n oude auto vaak ja

Alleen was er toen zelden iemand die bumper zat te kleven

Een grotere snelle auto is echt een uitkomst wat dat betreft.
Heeft weinig nut als je in kolonne 80 km/h rijdt op een 120 km/h weg en de bumperklever achter je wil dat je je tussen de rechts rijdende auto's ramt zodat hij weer één autootje verderop kan rijden...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:31:35 #69
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_56140903
De bumperklever er voorbij laten en dan zelf gasgeven zodat je naast elkaar blijft rijden en hij eigenlijk links blijft hangen
Goed verhaal. Lekker kort.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:30:16 #70
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56142544
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef vlad het volgende:
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
True

[ Bericht 4% gewijzigd door Supra_Turbo op 19-01-2008 13:15:14 ]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:03:49 #71
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_56143362
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:31 schreef kabelhaspel het volgende:
De bumperklever er voorbij laten en dan zelf gasgeven zodat je naast elkaar blijft rijden en hij eigenlijk links blijft hangen
Daar kunnen ze echt niet tegen!!

Wat ik altijd doe:
1 eerst langzamer rijden,
2 dan weer iets harder,
3 dan even rem aan tikken

En als ze ervoorbij willen trap ik op het gas, maar aangezien ik een Micra 1.2L 54pk heb...wekt dat 9 vd 10 keer geen indruk op de ander, op 1x na en toen werd ik meteen min of meer bedreigd bij de eerst volgende rotonde, maar meneer agressivo uitstapte en een nogal dreigende grote bek opzette
Kom op, bumperkleven doe je niet, en al helemaal niet als je een klein kind op de achterbank hebt (zoals die kerel dus had).
Drugs are good mkay?
  Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 23:04:17 #72
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56143371
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef vlad het volgende:
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
Sprak onze lieve vladje heel stoer vanaf z'n driewieler
pi_56147154
Bumperkleven en links rijden zijn vaak twee aan elkaar gerelateerde, maar toch zelfstandige overtredingen en het ene rechtvaardigt het andere nooit. Feitelijk, links rijden is alleen irritant en bumperkleven is gewoon gevaarlijk. Het argument dat links rijden gevaarlijk zou zijn is alleen van toepassing bij de mensen die dan zelf de beslissing nemen om te bumperkleven en/of rechts in te halen, hetgeen een handeling is die die chauffeur besluit te maken en niet die links rijdt. Die eerste groep heeft klaarblijkelijk het inzicht van een koe en daarom is voor hun dat argument een goed argument. Voor de mensen die er wel onderscheid tussen kunnen maken en ook de mensen die deze dingen niet doen op de weg, goed zo Voor de onnodig links rijders, gaarne zo nu en dan de rechterbaan opzoeken. Dit geldt ook de mensen die nogal lang met lagere snelheid op de middelste baan bij een driebaanspunt blijven rijden

Zelf houd ik altijd voldoende afstand. Mijn inziens is bumperkleven het trieste en domste wat je op de weg kan doen, en kan nooit goed gepraat worden. Ergens vind ik het wel terecht dat mensen er op reageren als iemand op hun bumper zit, maar eigenlijk moet je er niets op doen wat eveneens gevaarlijke situaties op kan levern. Eigenlijk ben je dan geen haar beter, al is het logisch dat je het laat merken als je je onveilig voelt. Ik heb zelf 1 keer m'n remlampen laten branden omdat ik niet eens de koplampen van de persoon achter mij kon zien bij een snelheid van 100 km/u, want dat was de enige keer dat ik me echt onveilig voelde met een andere auto op nog geen meter achter me terwijl er grote kans op file was op dat moment. Toen koos ik ervoor om op dat moment een signaal te geven, in plaats van pas op het moment dat ik echt (hard) zou moeten remmen als het plotseling vast zou komen te staan.

Bumperklevers bij inhalers zijn de grootste idioten. Ten eerste is de weg van iedereen, en iedereen heeft recht op een plaats op de weg. Als je te arrogant bent om er even bij na te denken dat er tal van redenen zijn waarom iemand niet met de maximale snelheid in gaat halen (niet kunnen, niet durven) verdien je in mijn ogen jouw plek op de weg ook niet. Ten tweede, als iemand rond de maximumsnelheid rijdt heb je gewoon geen recht van klagen. Ten derde, een normale automobilist heeft ruimte nodig om naar rechts te kunnen. Niet alleen de 2 seconden voor hem; als jij weer naar rechts gaat is het jouw taak om er ook voor te zorgen dat er genoeg ruimte achter jou is op de rechterbaan. Het is niet de bedoeling dat de ingehaalde auto die ruimte voor je creeërt. Daarom haal ik altijd als volgt in, en volgens mij wordt het iedereen ook zo geleerd:
Afstand houden van de auto voor je. Spiegels, schouder, richting aangeven en naar links als je kan. Inhalen op gepaste snelheid, dus bij voorkeur (indien mogelijk) de max snelheid en altijd de afstand behouden tot je voorganger. Opletten wanneer je weer naar rechts kan, en de veiligste afstand - zo wordt men het geleerd - is wanneer je de koplampen van het ingehaalde voertuig in je binnenspiegel kan zien (indien aanwezig/mogelijk). Daarna spiegels, schouder, richting aangeven en naar rechts.

Waar ik me aan erger zijn de mensen die dit te lang vinden duren. Niet zozeer qua snelheid, maar het feit dus dat ik pas naar rechts als die koplampen in mijn binnenspiegel zitten, ondanks dat ik zo probeer een veilige afstand te creeëren voor mijzelf en anderen. Dit is simpelweg niet 'onnodig' linksrijden. Dit is nodig linksrijden. Ik heb al een paar maal meegemaakt dat ik een rare slinger moest maken omdat iemand al ging in dat kleine stukje probeerde naar rechts te gaan

En toeteren, seinen of gebaren reageer ik niet op. Tenzij je van een nooddienst bent. Ik laat mij daar niet door afleiden of opfokken in het verkeer, zeker niet als ik op normale wijze aan het inhalen ben
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:36:52 #74
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_56147192
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef vlad het volgende:
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
WIIIIEEEE!!!!!!!11 IK HOU HET NIET MEER IK GELOOF DAT IK IN MIJN TUINBROEK GA PISSEN!!!
oh nee toch niet
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:42:35 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56147251
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:33 schreef Dingest het volgende:
Bumperkleven en links rijden zijn vaak twee aan elkaar gerelateerde, maar toch zelfstandige overtredingen en het ene rechtvaardigt het andere nooit. Feitelijk, links rijden is alleen irritant en bumperkleven is gewoon gevaarlijk. Het argument dat links rijden gevaarlijk zou zijn is alleen van toepassing bij de mensen die dan zelf de beslissing nemen om te bumperkleven en/of rechts in te halen, hetgeen een handeling is die die chauffeur besluit te maken en niet die links rijdt. Die eerste groep heeft klaarblijkelijk het inzicht van een koe en daarom is voor hun dat argument een goed argument. Voor de mensen die er wel onderscheid tussen kunnen maken en ook de mensen die deze dingen niet doen op de weg, goed zo Voor de onnodig links rijders, gaarne zo nu en dan de rechterbaan opzoeken. Dit geldt ook de mensen die nogal lang met lagere snelheid op de middelste baan bij een driebaanspunt blijven rijden

Zelf houd ik altijd voldoende afstand. Mijn inziens is bumperkleven het trieste en domste wat je op de weg kan doen, en kan nooit goed gepraat worden. Ergens vind ik het wel terecht dat mensen er op reageren als iemand op hun bumper zit, maar eigenlijk moet je er niets op doen wat eveneens gevaarlijke situaties op kan levern. Eigenlijk ben je dan geen haar beter, al is het logisch dat je het laat merken als je je onveilig voelt. Ik heb zelf 1 keer m'n remlampen laten branden omdat ik niet eens de koplampen van de persoon achter mij kon zien bij een snelheid van 100 km/u, want dat was de enige keer dat ik me echt onveilig voelde met een andere auto op nog geen meter achter me terwijl er grote kans op file was op dat moment. Toen koos ik ervoor om op dat moment een signaal te geven, in plaats van pas op het moment dat ik echt (hard) zou moeten remmen als het plotseling vast zou komen te staan.

Bumperklevers bij inhalers zijn de grootste idioten. Ten eerste is de weg van iedereen, en iedereen heeft recht op een plaats op de weg. Als je te arrogant bent om er even bij na te denken dat er tal van redenen zijn waarom iemand niet met de maximale snelheid in gaat halen (niet kunnen, niet durven) verdien je in mijn ogen jouw plek op de weg ook niet. Ten tweede, als iemand rond de maximumsnelheid rijdt heb je gewoon geen recht van klagen. Ten derde, een normale automobilist heeft ruimte nodig om naar rechts te kunnen. Niet alleen de 2 seconden voor hem; als jij weer naar rechts gaat is het jouw taak om er ook voor te zorgen dat er genoeg ruimte achter jou is op de rechterbaan. Het is niet de bedoeling dat de ingehaalde auto die ruimte voor je creeërt. Daarom haal ik altijd als volgt in, en volgens mij wordt het iedereen ook zo geleerd:
Afstand houden van de auto voor je. Spiegels, schouder, richting aangeven en naar links als je kan. Inhalen op gepaste snelheid, dus bij voorkeur (indien mogelijk) de max snelheid en altijd de afstand behouden tot je voorganger. Opletten wanneer je weer naar rechts kan, en de veiligste afstand - zo wordt men het geleerd - is wanneer je de koplampen van het ingehaalde voertuig in je binnenspiegel kan zien (indien aanwezig/mogelijk). Daarna spiegels, schouder, richting aangeven en naar rechts.

Waar ik me aan erger zijn de mensen die dit te lang vinden duren. Niet zozeer qua snelheid, maar het feit dus dat ik pas naar rechts als die koplampen in mijn binnenspiegel zitten, ondanks dat ik zo probeer een veilige afstand te creeëren voor mijzelf en anderen. Dit is simpelweg niet 'onnodig' linksrijden. Dit is nodig linksrijden. Ik heb al een paar maal meegemaakt dat ik een rare slinger moest maken omdat iemand al ging in dat kleine stukje probeerde naar rechts te gaan

En toeteren, seinen of gebaren reageer ik niet op. Tenzij je van een nooddienst bent. Ik laat mij daar niet door afleiden of opfokken in het verkeer, zeker niet als ik op normale wijze aan het inhalen ben
Samenvatting?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56147267
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Samenvatting?
Bumperkleven altijd slecht.
Onnodige linksrijden irritant.
Iedereen is ongeduldig in het verkeer.
We gaan er allemaal aan
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:44:25 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56147268
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Samenvatting?
Als je net zo lang doet over inhalen als je post snap ik heel goed dat menen gaan bumperkleven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:46:04 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56147283
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Dingest het volgende:

[..]

Bumperkleven altijd slecht.
Onnodige linksrijden irritant.
Iedereen is ongeduldig in het verkeer.
We gaan er allemaal aan
Dank u. Weltrusten
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56147289
Wat een verhaal voor dit tijdstip. Of heb je daar zo lang over gedaan dat je het nu pas af had? .
pi_56147362
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je net zo lang doet over inhalen als je post snap ik heel goed dat menen gaan bumperkleven.
Ik schrijf veel. Ik rij normaal

Dit was nog niets qua lengte
Maar 3 uur 's nachts is voor mij hetzelfde als 10 uur 's avonds voor gewone mensen. Ik leef gewoon iets later dan andere mensen En het nam maar een paar minuutjes in beslag.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 05:39:34 #81
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_56147935
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Joydesign het volgende:
mooiste is trouwens als ik ergens in de stad achter me heb, en hij bij 't stoplicht nog achter me zit.. ben ik m binne 5 sec. kwijt :p

met mn alpina bmw b7

500 geile paarden onder de kap
Dit bericht vond ik nog het mooiste van alles,

Je moet gewoon gas houden kerel..
schijt mij het of je binnen 5seconden op 100kmh zit.
als je ook maar langer dan 5seconden 100+ kmh rijd

Maar goed,
Over het algemeen heb ik geen last van andere weg gebruikers..
5uur s'ochtends.. 2uur 's middags (najah coentunneltje dan) 22:00 s'avonds..

lekker rustig meestal
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef Meike26 het volgende:
Mistlichtje aan !
Dat ja!
God, ik reed over de a10, en ik was 'm net voor bij en dacht. Hey da's me collega!
Hmm hoe begroet ik hem nou ff.. *trekt aan het licht knopje voor de mistlichten achter*
*ziet auto achter zich vol in de ankers gaan

Hij was ook aan het bumper kleven,
Niet zo'n slimme zet opzich.
Maar ik erger me niet aan die lui. tenzij het @ coentunnel is. Dan vind ik het gevaarlijk. sinds er (mits drukte) altijd josti's zijn die het nodig vinden om van 100 *boven aan* onder in de tunnel plotseling 40 te gaan rijden..
Vooral als je weet dat er vlak achter je een vracht auto zit

[ Bericht 16% gewijzigd door Devilnl op 19-01-2008 05:46:48 ]
  zaterdag 19 januari 2008 @ 05:58:06 #82
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_56147955
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 06:25:53 #83
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56147981
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 05:58 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Hoezo op de goeie rijstrook?
Daar hoor jij te rijden.
Signature.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:10:46 #84
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56148338
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 05:58 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Als mensen jou op een rijstrook (dus niet de vluchtstrook) rechts in kunnen halen, rij jij dus onnodig links!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:41:32 #85
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56148520
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:10 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Als mensen jou op een rijstrook (dus niet de vluchtstrook) rechts in kunnen halen, rij jij dus onnodig links!
... en als ie niet onnodig links had gereden, had ie geen last gehad van bumperklevers 14.gif
Signature.
pi_56148953
Heb zelden last van linksplakkers. Die mensen zien vaak in de spiegel toch wel dat je een stuk harder aan komt rijden en er voorbij wil. Als je dan gewoon netjes ruime afstand laat en dus laat zien dat je ze niet opjaagt gaan ze 9 van de 10 keer bij de eerst volgende mogelijkheid voor je opzij. En die ene keer zitten ze gewoon echt te slapen, dus moet je ff een seintje geven. Het zij zo.
pi_56149367
gewoon genoeg vermogen hebben op je achterwielen, even tempo laten zakken, terug schakelen naar zn 3, en dan vol een burn maken en doortrekken, dat hij niks meer ziet, en tegend e vangrail zichzelf DOOD rijd

en dan stoppen, terug rijden, en nog even natrappen, hahaha

Son of a @!$#%
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:14:04 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56149604
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Estolan het volgende:
gewoon genoeg vermogen hebben op je achterwielen, even tempo laten zakken, terug schakelen naar zn 3, en dan vol een burn maken en doortrekken, dat hij niks meer ziet, en tegend e vangrail zichzelf DOOD rijd

en dan stoppen, terug rijden, en nog even natrappen, hahaha

Son of a @!$#%
filmpje?
Maar dan zonder dat degene erachter doodgaat
Signature.
pi_56149663
nee, doodgaan moet wel

kill all!


maar als je maar genoeg vermogen hebt, kan je makkelijk tot je 4e versnelling doorslippen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:22:01 #90
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56149750
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Estolan het volgende:
nee, doodgaan moet wel

kill all!


maar als je maar genoeg vermogen hebt, kan je makkelijk tot je 4e versnelling doorslippen
ok, wat jij wilt, maar ik hoef dat niet perse op film te zien
Signature.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')