Damien Rice - 9 Crimesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:19 schreef Wouter2006 het volgende:
mooi nummer op het einde, iemand die de titel en artist daarvan weet?
Vertaling?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bullettime!quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Damien Rice - 9 Crimes [ afbeelding ]
Damien Rice
3 toch??quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:11 schreef zquing het volgende:
nog maar 2 afleveringen toch?
Ik vind het zo kut dat ik mezelf maar quotequote:
Okee wat staat daar?? Ik ben half doof maar dat betekent niet dat ik dat kan lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:32 schreef Pek het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er was toch al sprake van dat SBS Jericho had aangekocht? Ik meen tenminste voro dit tv-seizoen zoiets gelezen te hebben (heel lang geleden dusquote:Op zondag 9 maart 2008 18:57 schreef AyrtonSenna het volgende:
Ik heb net aflevering 4 van serie 2 gezien, die was goed en behoorlijk choquerend zelfs voor de meest geharde Jericho fan.
Laten we allemaal ProSiebenSat.1 Media (moedermaatschappij van Veronica, Net5 en SBS6) en RTL Group SA (bekend van RTL4, 5 en 8) aanschrijven om Jericho aan te kopen.
Dit is namelijk een serie die goed in hun programma aanbod past (al is hij wat intelligenter dan de gemiddelde Veronica, SBS6 of RTL5 serie).
Meer dan een hoop noten sturen naar CBS kunnen wij Nederlanders niet doen om deze serie een vervolg te gunnen.
Serie 1 van Jericho is een paar maanden geleden op het Duitse kanaal ProSieben uitgezonden. En zoals blijkt uit de naam van de moedermaatschappij is dat een zusterkanaal van SBS6.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was toch al sprake van dat SBS Jericho had aangekocht? Ik meen tenminste voro dit tv-seizoen zoiets gelezen te hebben (heel lang geleden dus).
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut dat ik mezelf maar quote
Maar je scrollvinger doet het wel?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Okee wat staat daar?? Ik ben half doof maar dat betekent niet dat ik dat kan lezen.
Het is volgens mij 2x op SBS geweest, maar dat was niet echt een succesquote:Op zondag 9 maart 2008 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was toch al sprake van dat SBS Jericho had aangekocht? Ik meen tenminste voro dit tv-seizoen zoiets gelezen te hebben (heel lang geleden dus).
Weet je het zeker? Dan heb ik het compleet gemist.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is volgens mij 2x op SBS geweest, maar dat was niet echt een succes.
En ze zaten wel aan de nootjes in 1 van de 1e afleveringen van seizoen 2![]()
net gekeken @ 720p geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
Bonnie, nee!.
Maar Stanley zal nu zeker mee gaan werken, lijkt me. Die wil maar één ding: wraak op J&R!
Wel een geweldige aflevering weer. Maar we zitten alweer over de helft van dit seizoen.
Het geluid van de 720p was wel slecht deze keer. Vooral op einde van de uitzending kon je goed horen dat de er iets mis mee was, dat was wel jammerquote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net gekeken @ 720p geweldig.
jammer dat ze dood is.
blijft echt een gave serie
Echt waar?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
En ze zaten wel aan de nootjes in 1 van de 1e afleveringen van seizoen 2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |