Weet je het zeker? Dan heb ik het compleet gemist.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is volgens mij 2x op SBS geweest, maar dat was niet echt een succes.
En ze zaten wel aan de nootjes in 1 van de 1e afleveringen van seizoen 2![]()
net gekeken @ 720p geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
Bonnie, nee!.
Maar Stanley zal nu zeker mee gaan werken, lijkt me. Die wil maar één ding: wraak op J&R!
Wel een geweldige aflevering weer. Maar we zitten alweer over de helft van dit seizoen.
Het geluid van de 720p was wel slecht deze keer. Vooral op einde van de uitzending kon je goed horen dat de er iets mis mee was, dat was wel jammerquote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net gekeken @ 720p geweldig.
jammer dat ze dood is.
blijft echt een gave serie
Echt waar?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
En ze zaten wel aan de nootjes in 1 van de 1e afleveringen van seizoen 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PietjePuk007 op 11-03-2008 11:54:45 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:Dat heb ik toevallig eergisteren gezien, dus je had het ook wel ff in een spoiler mogen zetten voor als ik die aflevering morgen pas zou kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bart op 11-03-2008 12:04:09 ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Zat ik ook dingen in spoiler zetten wat jaren geleden in startrek is gebeurd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:53 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig eergisteren gezien, dus je had het ook wel ff in een spoiler mogen zetten voor als ik het die aflevering morgen pas zou kijken...
Ja, tenzij je in het startrek-topic zit waar kijkers dus kunnen verwachten dat soort informatie te zien, en dus niet daar moeten gaan kijken als ze het niet willen weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zat ik ook dingen in spoiler zetten wat jaren geleden in startrek is gebeurd?
En die week daarop ook nog he, er zijn nog 3 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komt vandaag de laatste aflevering![]()
, of klopt IMDB niet? De 18e is leeg
edit - volgende week ook nog![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
nooooooooooh niet Bonnie![]()
, ze hadden heel Jericho mogen uitroeien, maar niet die 3
![]()
Het geluid van 't geweer zoals zij 't hoorde, schitterende beelden, maar hartverscheurend, kippenvelmomentje
. Steengoede serie, dat wel
.
Lang gelden dat ik zo meeleefde,Ja dat was zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When all else fails, you always have delusion.
Ik vond deze familie met z'n 3en juist zo gaaf, met elkaar, niet eentje specifiek.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Edgar vond ik een stuk zieliger..wat een held was dat haha
Die handicap kan inderdaad duiden op een iets te vriendschappelijke omgang in de familiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan iemand die Shoshannah heet overigens zoiets niet serieus nemen
Klinkt als een verbreezert amerikaans inteelt kind..ik kan er niets aan doen.
Is S2 zo kort?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef Richardfun het volgende:
Volgende week is trouwens nog niet de finale guys. We hebben nog twee eps te gaan
Je kunt S2 beter zien als een toegiftquote:
5,9 miljoen slechtsquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
...
Maar ik neem aan dat de kijkcijfers nog steeds zo bedroevend laag zijn (< 9 miljoen)?
Ik heb mezelf maar voorgenomen dat dat misschien ook het beste is. Prison Break hadden ze eigenlijk na het 2e seizoen ook moeten stoppen. Het werd zelfs ergerlijk hoe ze proberen het maar te rekken en te rekken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef Symer het volgende:
5,9 miljoen slechtsAlle kansen op een seizoen 3 zijn inmiddels wel verkeken denk ik.
Heb je deels gelijk in maar zoals ik eerder zei is S2 van Jericho juist beter!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb mezelf maar voorgenomen dat dat misschien ook het beste is. Prison Break hadden ze eigenlijk na het 2e seizoen ook moeten stoppen. Het werd zelfs ergerlijk hoe ze proberen het maar te rekken en te rekken.
Klopt, maar volgens mij heeft dat deels ook te maken met het feit dat dit seizoen een kruispunt is. Stoppen we? Jammer, maar we hebben in elk geval een goed einde aan de serie gebreid. Daarom lopen sommige verhaallijnen sneller dan je zou mogen verwachten in een langdurige serie, wat weer prettig kijkt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heb je deels gelijk in maar zoals ik eerder zei is S2 van Jericho juist beter!
klopt idd, het gaat allemaal heel snel met de ontwikkelingen, wat er nu allemaal al gebeurd is hebben ze vorig seizoen 22 afleveringen over gedaan. Ik vind alleen de actie altijd vrij zwak. Je ziet van dichtbij steeds van beide kanten schieten maar je ziet nooit waarheen ze schieten, paar close-up shotjes aan elkaar plakken en je hebt weer een actiescenequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij heeft dat deels ook te maken met het feit dat dit seizoen een kruispunt is. Stoppen we? Jammer, maar we hebben in elk geval een goed einde aan de serie gebreid. Daarom lopen sommige verhaallijnen sneller dan je zou mogen verwachten in een langdurige serie, wat weer prettig kijkt.
Gaan ze toch door (erg onwaarschijnlijk) kunnen ze vast wel weer wat verzinnen.
ik denk dat dit toch aan het budget ligt,,quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt idd, het gaat allemaal heel snel met de ontwikkelingen, wat er nu allemaal al gebeurd is hebben ze vorig seizoen 22 afleveringen over gedaan. Ik vind alleen de actie altijd vrij zwak. Je ziet van dichtbij steeds van beide kanten schieten maar je ziet nooit waarheen ze schieten, paar close-up shotjes aan elkaar plakken en je hebt weer een actiescene
Lijkt wel de vlag van Chili, die van Texas. Ik denk dat de essays Texas zijn binnengevallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat allemaal om Texas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Allied_States_of_America
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |