Dat las ik vandaag ook ergens. Normaal worden er nu al pilots geschreven voor volgend jaar, dus er zullen er een stuk minder van zijn. Dat geeft een show die misschien aan de kant zou worden gezet weer een betere kansquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:57 schreef zquing het volgende:
Met een beetje geluk krijgen ze extra veel kijkers door de staking
Hey Richardfun, dat "ergens", (1-3) heb ik ook ontdekt. Haal ze nu binnen. Maar hoe kan het dat die episodes gelekt zijn??quote:
2 - Condorquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Wet zijn eigenlijk de titels van aflevering 2 en 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige nadeel van aflevering 1 t/m 3 al gezien hebben, is trouwens dat het nog zo lang duurt tot aflevering 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:Ik heb net even zitten puzzelen met die morsecodes, dit is volgens mij wat er geseind wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |