Wie zijn de anderen ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Op de valreep nog even meekijken. Ik ken ze niet allemaal.
Acteur Jeremy London, nachtclubmanager en tv-persoonlijkheid Rachel Uchitel, ex-model en eigenaresse van een modellenbureau Janice Dickinson, acteur Eric Roberts, zanger Leif Garrett, realitysterren Frankie Lons en Jason Wahler en socialite Jason Davis werden ooit verleid door de verdovende werking van alcohol en drugs. Nu zijn ze in een kliniek beland waar ze onder leiding van dr. Drew Pinsky proberen af te kicken.quote:
Heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef Ole het volgende:
Moet je even teruglezen. Helaas alweer de laatste
zag het vorige week pas. Toen was je niet onlinequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het al gevonden.
Waarom zie ik het programma nu pas. ole. Je moet me de volgende keer eerder waarschuwen.
Nee volgende week niet vergeten. Maar wat een erge wijven zeg.quote:
Ik zou eerder kuthoer zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ben benieuwd of Rachel Uchitel nog terugkomt. Zeurmuts.
Ik zie je post en denk "verrek ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, heb ik het gister nou weer gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |