abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56098270

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
Omdat het kan!
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:43:39 #2
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098296
Vlogen ze maar rond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou impliceer je weer dat ze zichzelf lelijk vindt
Je bent lekker op gang Dean!
Neeee, dat bedoel ik ook niet!

Zie je wel? Zeg altijd de verkeerde dingen op de verkeerde tijd...
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:45:57 #5
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098376
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Arme eeuwige vrijgezel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:18 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098394
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Goover het volgende:
Mijne vliegt ook niet hoor...
Faithless... de koning!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:30 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098402
quote:

[..]

komt vanzelf goed
* ervaring heeft enzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56098474
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Echte liefde wacht!
Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik dan ook nooit doen (denk ik)
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je daarin.
Dank u
pi_56098480
quote:

[..]

Ik maakte maar een grapje hoor
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:50:36 #10
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098517
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

komt vanzelf goed
* ervaring heeft enzo
Vrouwen met ervaring
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098575
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik dan ook nooit doen (denk ik)
Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.

Mag het dan wel Kiwi?
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 11:52:28 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098592
ff foto uploaden
With four other people
And aliens
pi_56098628
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Faithless... de koning!
Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?

Of ging het om mijn avatar... die veranderd namelijk bij elke refresh
pi_56098673
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.

Mag het dan wel Kiwi?
Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben

Als jij het toch fijn vond is het prima toch?
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:55:43 #15
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098684
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:53 schreef Goover het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?

Of ging het om mijn avatar... die veranderd namelijk bij elke refresh
Dat is het enige wat ik over je te zeggen heb ja... Ik vond het al netjes zat . Ging over avatar.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:56:13 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098694
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
ff foto uploaden
Blabla....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:57:57 #17
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098741
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben

Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mij ....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098746
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
ff foto uploaden
pi_56098796
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mij ....
Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.
pi_56098820
tvp!

Afgelopen nacht was trouwens de 1e keer dat ik tijdens mijn stage door de weeks een keer flink ben wezen stappen.
Maar om eerlijk te zijn voel ik eigenlijk weinig verschil met normaal. In totaal heb ik een uur of 4 geslapen ofzo. Enkel de drang om koffie te halen is ietsje groter
Vanavond weer een leuke avond in het vooruitzicht. Met een nieuwe vriendin van me naar Saw4 en daarna had ik haar beloofd “om er alles aan te zullen doen om haar beter te laten voelen” omdat ze net een relatie heeft verbroken.
Ik ben benieuwd hoe ze dat heeft opgevat
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:52 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098841
foto komt echt, moet alleen eerst ff eten
With four other people
And aliens
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:56 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.
Dat jij die aanname doet uit mijn verhaal kan ik niet helpen. Zo bedoelde ik het ook overigens niet maar ik kan me voorstellen wanneer het makkelijker gaat je eerder voor die keuzes komt te staan .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098848
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik ben ook geen liefhebber van 'One Night Stands' ik weet niet wat dat is, maar op één of andere manier gaat dat er bij mij nog niet helemaal in (wat niet is kan nog komen dat is ook weer waar).

Maar op één of andere manier is het me overkomen dat ik aan het eind van een nacht een meid tegen me aan had liggen in mijn eigen bedje. Ik zie dit niet als probleem, maar er is beide keren geen sex van gekomen.

Ik denk nooit echt na over 'normen en waarden' ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb en probeer daarbij enigszins rekening te houden met de andere partij . Ben ook een type dat graag in eigen bed slaapt, maar of daar iemand bij in ligt dat maakt me niet veel uit! Er slapen sowieso regelmatig mensen bij ons en dat mag van mij ook wel zo blijven!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:02:39 #24
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098863
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
tvp!

Afgelopen nacht was trouwens de 1e keer dat ik tijdens mijn stage door de weeks een keer flink ben wezen stappen.
Maar om eerlijk te zijn voel ik eigenlijk weinig verschil met normaal. In totaal heb ik een uur of 4 geslapen ofzo. Enkel de drang om koffie te halen is ietsje groter
Vanavond weer een leuke avond in het vooruitzicht. Met een nieuwe vriendin van me naar Saw4 en daarna had ik haar beloofd “om er alles aan te zullen doen om haar beter te laten voelen” omdat ze net een relatie heeft verbroken.
Ik ben benieuwd hoe ze dat heeft opgevat
Klinkt goed
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098875
hm, one night stands zijn gay, ik zoek liever de ware uit, en blijf bij diegene. Maarja zo ben ik
Omdat het kan!
pi_56098885
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat jij die aanname doet uit mijn verhaal kan ik niet helpen. Zo bedoelde ik het ook overigens niet maar ik kan me voorstellen wanneer het makkelijker gaat je eerder voor die keuzes komt te staan .
Hoe bedoelde je het dan?
Das het lastige van internet, je kunt dingen zo verkeerd opvatten!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:04:17 #27
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098890
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:

Ik denk nooit echt na over 'normen en waarden' ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb en probeer daarbij enigszins rekening te houden met de andere partij .
+1

Heb nu een vriendin dus hoef ik niet na te denken over dit soort dingen maar anders werkt het inderdaad zo bij mij
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:05:10 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098908
incoming foto
en niet klagen he

tssss

[ Bericht 16% gewijzigd door Etcetera op 17-01-2008 12:08:49 (foto weggehaald :P) ]
With four other people
And aliens
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:06:18 #29
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098940
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Hoe bedoelde je het dan?
Das het lastige van internet, je kunt dingen zo verkeerd opvatten!
Dat je eerder voor de keuze komt te staan of je zin hebt in one night stands als je veel aandacht krijgt van het andere geslacht. Zelf zou ik het misschien wel gedaan hebben als dit het geval zou zijn. One night stand is natuurlijk geheel gebaseerd op uiterlijk/geilheid
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:07:32 #30
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098973
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
incoming foto
en niet klagen he

[ afbeelding ]
Teh horror.... Niet klagen ?! We zien geen drol....
Doe dan niks
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098976
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik denk nooit echt na over 'normen en waarden' ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb en probeer daarbij enigszins rekening te houden met de andere partij . Ben ook een type dat graag in eigen bed slaapt, maar of daar iemand bij in ligt dat maakt me niet veel uit! Er slapen sowieso regelmatig mensen bij ons en dat mag van mij ook wel zo blijven!
Ik denk er van te voren ook niet over na en zie het ook op het moment zelf, maar dan nog zou ik dat nooit doen. Daarvoor ben ik denk ik ook te onzeker trouwens, maar het is ook gewoon het feit dat ik het niet zou willen. Dat andere mensen daar anders over denken vind ik prima

Ik vind het alleen wel een zorgwekkende ontwikkeling dat bijvoorbeeld jongeren als op zo'n vreselijk vroege leeftijd sex hebben.. ik was daar vroeger op 13 jarige leeftijd echt niet mee bezig! Toen vond ik een kus op mn wang al heel wat! Maar goed, ik weet ook wel dat ik het toch niet anders kan maken dan wat het is.
pi_56098978
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef jackson het volgende:

[..]

zo werkt het niet helemaal jongen

het draait erom:
- hoe zeker jij overkomt
- welke trucjes jij gebruikt
- hoe "representatief" jij bent
- wie je benadert
- wat haar bedoelingen zijn die avond
- hoeveel alcohol er vloeit
en nog veel meer van dat soort factoren
-
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:07:59 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098987
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Teh horror.... Niet klagen ?! We zien geen drol....
Doe dan niks
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:08:31 #34
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56099003
ik haal wel weer weg
With four other people
And aliens
pi_56099007
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat je eerder voor de keuze komt te staan of je zin hebt in one night stands als je veel aandacht krijgt van het andere geslacht. Zelf zou ik het misschien wel gedaan hebben als dit het geval zou zijn. One night stand is natuurlijk geheel gebaseerd op uiterlijk/geilheid
Hmm, ja dat is misschien wel zo. Maar het is ook net of je je er zelf voor open stelt denk ik en je uitstraalt dat je er wel voor in bent ofzo. Maar tot op een zekere hoogte heb je gelijk ja.
pi_56099032
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
incoming foto
en niet klagen he

tssss
Woei

Edit: Oh..
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:09:58 #37
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56099059
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Woei

Edit: Oh..
ik heb 'm nog wel hoor
With four other people
And aliens
pi_56099078
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
tvp!

Vier uur slapen, met een meisje op stap. Dat gaat allemaal nog wel toch!

Ik heb 1x afgemeld omdat ik rond een uur of 5 lag, niet meer om mijn benen kon staan en toen de volgende morgen me verslapen had (tot het laatste moment dat ik op stage mocht komen dus was al te laat).
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:11:15 #39
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56099095
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef HansU het volgende:

[..]

zo werkt het niet helemaal jongen

het draait erom:
- hoe zeker jij overkomt
- welke trucjes jij gebruikt
- hoe "representatief" jij bent
- wie je benadert
- wat haar bedoelingen zijn die avond
- hoeveel alcohol er vloeit
en nog veel meer van dat soort factoren
-
Tuurlijk heeft hier met bovenstaande te maken maar dat zie ik al logisch.... Ik bekijk het vanuit een ander oogpunt en ik betwijfel of "het zo niet werkt". Ik zie genoeg om me heen en maak zat mee op dat gebied
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56099128
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:04 schreef jackson het volgende:

[..]

+1

Heb nu een vriendin dus hoef ik niet na te denken over dit soort dingen maar anders werkt het inderdaad zo bij mij
Je hoeft geen rekening te houden met de andere partij enzo !
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:14:00 #41
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56099166
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Je hoeft geen rekening te houden met de andere partij enzo !
Ik hoef geen rekening te houden met andere vrouwen in bed
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56099170
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Vier uur slapen, met een meisje op stap. Dat gaat allemaal nog wel toch!
over het algemeen heb ik niet te klagen over aandacht van de vrouwen nee.
Maar waar ik eigenlijk naar op zoek ben (iets vasters) lukt tot zover niet.
pi_56099187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Goover het volgende:
Mijne vliegt ook niet hoor...
Goover !!!
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:15:19 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56099198
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:03 schreef Okiedokie86 het volgende:
hm, one night stands zijn gay, ik zoek liever de ware uit, en blijf bij diegene. Maarja zo ben ik
De ware zoeken op je 21ste is gelukkig helemaal niet gay
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56099215
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef jackson het volgende:

[..]

uh?
Omdat het kan!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:16:11 #47
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56099219
Doe maar even kusjekroel met elkaar
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56099226
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef jackson het volgende:

[..]

Hear hear hear!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:16:41 #49
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56099229
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

uh?
Welk woord heb je niet begrepen ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56099232
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik heb 'm nog wel hoor
Kan het trouwens zijn dat ik die foto al eerder een keer op fok hier ben tegengekomen?
Of iig een foto van jouw? Het komt me zo bekend voor
pi_56099247
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Goover het volgende:

[..]

PB !!!
Tijdje niet meer gezien in het Stage SC

Ga volgende maand beginnen met afstuderen en nu spullen inpakken om weer naar huis te gaan
pi_56099263
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef jackson het volgende:

[..]

Welk woord heb je niet begrepen ?
allemaal wel, maar ben jij dan voorstander van one night stands?
Omdat het kan!
pi_56099273
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Tijdje niet meer gezien in het Stage SC

Ga volgende maand beginnen met afstuderen en nu spullen inpakken om weer naar huis te gaan
Cool, ik start de 28e met afstuderen
pi_56099363
ROC-leraar verdacht van bezit kinderporno

(Novum) - Een instructeur van het ROC Ter AA in Helmond is vorige week geschorst nadat twee leerlingen porno op zijn computer hadden gevonden. Het college van bestuur van de school vermoedt dat het om kinderporno gaat, laat de voorzitter donderdag weten. De politie is van de vondst op de hoogte gebracht.

De leerlingen ontdekten de porno bij het inloggen op een draadloos netwerk in de school. Daarbij ontdekten ze een privémap van de leraar, die ze uit nieuwsgierigheid openden, zegt voorzitter Antoinette Knoet. "De school heeft eerst onderzocht of iemand de instructeur met de porno zwart probeerde te maken. Maar al snel bleek dat het om een privémap ging." De beelden zijn volgens de voorzitter niet verder verspreid in de school. De betreffende instructeur is vrijdag geschorst.

Mijn school
Omdat het kan!
pi_56099366
Goodmorning, mijn eerste vrije dag heerlijk.

Gisteren is mijn vriendin eventjes langsgekomen, daar de kroeg mee ingedoken en half 1 weer thuis gekomen. Daarna ge-internet en om 2:45 naar bed. Heerlijk, mijn levenspatroon weer terug

Nu had k gisteren geen officieel afscheid genomen van het werk, en voelde mij daar heel rot door. Dus heb hun gemaild. Hun waren inderdaad dat ik tot vrijdag zou blijven ( 3 extra dagen werken ) . Dat zie ik mooi niet zitten voor 1 euro per uur. Dus belden zij mij vanmorgen op om 8:17. Niet opgenomen, maar wel voicemail.

Of ik vanmiddag of morgenvroeg niet even kon langskomen want dit was niet de manier waarom ze afscheid wouden nemen en moest nog het 1 en ander uitleggen van de site aan baas. Dus dan ga ik morgenvroeg even. Vanmiddag/vanavond lekker de stad in duiken voor een leuke gadget te halen voor die mannen.
Sappig !!
pi_56099373
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef Okiedokie86 het volgende:

(Novum) - Een instructeur van het ROC Ter AA in Helmond is vorige week geschorst nadat twee leerlingen porno op zijn computer hadden gevonden. Het college van bestuur van de school vermoedt dat het om kinderporno gaat, laat de voorzitter donderdag weten. De politie is van de vondst op de hoogte gebracht.

De leerlingen ontdekten de porno bij het inloggen op een draadloos netwerk in de school. Daarbij ontdekten ze een privémap van de leraar, die ze uit nieuwsgierigheid openden, zegt voorzitter Antoinette Knoet. "De school heeft eerst onderzocht of iemand de instructeur met de porno zwart probeerde te maken. Maar al snel bleek dat het om een privémap ging." De beelden zijn volgens de voorzitter niet verder verspreid in de school. De betreffende instructeur is vrijdag geschorst.

Mijn school
Wie ? Wie?
Sappig !!
pi_56099374
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik vind het alleen wel een zorgwekkende ontwikkeling dat bijvoorbeeld jongeren als op zo'n vreselijk vroege leeftijd sex hebben.. ik was daar vroeger op 13 jarige leeftijd echt niet mee bezig! Toen vond ik een kus op mn wang al heel wat! Maar goed, ik weet ook wel dat ik het toch niet anders kan maken dan wat het is.
Ik weet verder niet hoe ik hier over oordelen moet, toen ik rond die leeftijd was was ik ook behoorlijk nieuwsgierig erna. Ik denk dat wanneer zulke dingen gebeuren uit drang naar ontdekking dat er wel wat voor te zeggen valt. Sex en liefde zijn op die momenten compleet gescheiden en ik denk dat je je ook minder van het 'kwaad' van je daad bewust bent.

Wanneer meisjes sex op hun 13e gaan gebruiken om dingen te krijgen (aandacht oudere jongens, geld wat dan ook) dan wordt het minder denk ik.

Ik vraag me ook af hoe sterk de vermedialisering invloed heeft op het naar buiten komen van deze gebeurtenissen oftewel in hoeverre gebeurt dit nu meer dan vroeger? Ik kan hier niet over oordelen. Toch denk ik dat het gevaar meer schuilt in de verslettering van de maatschappij dan in deze kinderlijke nieuwsgierigheid naar nieuwe dingen.

Ik weet dat het wat een onsamenhangend verhaal is, maar hertypen heb ik geen zin in!
pi_56099407
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef Okiedokie86 het volgende:

Mijn school
Lekker is dat
pi_56099424
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af hoe sterk de vermedialisering invloed heeft op het naar buiten komen van deze gebeurtenissen oftewel in hoeverre gebeurt dit nu meer dan vroeger? Ik kan hier niet over oordelen. Toch denk ik dat het gevaar meer schuilt in de verslettering van de maatschappij dan in deze kinderlijke nieuwsgierigheid naar nieuwe dingen.
Hier kan ik het niet anders dan mee eens zijn.
pi_56099429
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Wie ? Wie?
Marcel sieben
Omdat het kan!
pi_56099464
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Kaheem, ik geef je nu eens gelijk.
Omdat het kan!
pi_56099468
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Lekker is dat
Nou indd
Lekkere reclame ook voor je school!
pi_56099487
Nee is dat echt Arjan, die homo ?
Sappig !!
pi_56099495
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:25 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Marcel sieben
klinkt als een smeerlap ja!
pi_56099507
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Hier kan ik het niet anders dan mee eens zijn.
Mooi. Als er vroeger iets gebeurde zagen een enkel paar ogen het misschien. Tegenwoordig staat het op de mobiele telefoon, is het voor de webcam of vind je het terug op youtube. Doe mij dan de oude tijd maar, dat was net wat onschuldiger allemaal!
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:26 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Kaheem, ik geef je nu eens gelijk.
Dankje ik schreef nu ook eens iets wat ik meende!
pi_56099527
Dat is die homo waarvan we de hyves in 1 topic hebben gezet.
Sappig !!
pi_56099549
Marcel S. mag ook wel gewoon. Het is een verdachte.
pi_56099590
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Mooi. Als er vroeger iets gebeurde zagen een enkel paar ogen het misschien. Tegenwoordig staat het op de mobiele telefoon, is het voor de webcam of vind je het terug op youtube. Doe mij dan de oude tijd maar, dat was net wat onschuldiger allemaal!
Toch denk ik dat dit effect wel doorspeelt in de jongere generatie. Tegenwoordig maken jongeren zich al zorgen als ze 17 zijn en nog nooit met iemand naar bed zijn geweest Dit is natuurlijk dan wel weer gedeeltelijk de druk die door deze media wordt opgelegd. Dit leidt dan ook misschien weer tot dingen, zoals die jonge meisjes die je omschreef.
pi_56099611
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef Loontjah het volgende:
Dat moet ik dan gemist hebben
pi_56099629
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef Loontjah het volgende:
ja die homo die jou tel nr wou
Omdat het kan!
pi_56099663
Zo... Klaar om te presenteren....!
pi_56099675
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Toch denk ik dat dit effect wel doorspeelt in de jongere generatie. Tegenwoordig maken jongeren zich al zorgen als ze 17 zijn en nog nooit met iemand naar bed zijn geweest Dit is natuurlijk dan wel weer gedeeltelijk de druk die door deze media wordt opgelegd. Dit leidt dan ook misschien weer tot dingen, zoals die jonge meisjes die je omschreef.
mja das ook weer zo. Als je het nu vergelijkt met vroeger met al die media en wat je op tv ziet pushen ze het lijkt wel omlaag.
Omdat het kan!
pi_56099695
quote:

[..]

Denk zeker dat dit het geval is. Ik weet verder niet meer precies hoe ik hier op 17 jarige leeftijd over dacht. Maar ik denk dat er inderdaad wel druk vanuit de media is. Ik denk dat hierbij te vaak gekeken wordt naar het medium televisie. Oké de MTV videoclips hebben misschien wel invloed maar ik denk meer dat internet een grote invloed heeft!
pi_56099750
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

mja das ook weer zo. Als je het nu vergelijkt met vroeger met al die media en wat je op tv ziet pushen ze het lijkt wel omlaag.
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Denk zeker dat dit het geval is. Ik weet verder niet meer precies hoe ik hier op 17 jarige leeftijd over dacht. Maar ik denk dat er inderdaad wel druk vanuit de media is. Ik denk dat hierbij te vaak gekeken wordt naar het medium televisie. Oké de MTV videoclips hebben misschien wel invloed maar ik denk meer dat internet een grote invloed heeft!
Wat zijn we het toch lekker eens met elkaar!
Tja, we kunnen ons er druk om maken, heeft geen enkel zin. Je kunt deze ontwikkeling toch niet meer terugdraaien. Maar hopen op het beste Ofzo!
pi_56099765
Als je Marcel S. zegt, kunnen het er 2 zijn bij ons op school.
Sappig !!
pi_56099775
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:35 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Mja maar kijk bijv die clips van nu, en de programma's die er zijn. Vorige week weer een gelanceerd, 40 dagen zonder sex. Ik bedoel, de media is hier deels verantwoordelijk voor. Zowat iedere clip die je ziet zitten weer sexuele tinten aan, en als je bijv vergelijkt met vroeger, dan merk je dat het verschil echt groot is en enorm is toegenomen
Omdat het kan!
pi_56099792
Succes Qunix !!!
Sappig !!
pi_56099802
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Als je Marcel S. zegt, kunnen het er 2 zijn bij ons op school.
Stabel consolekabel???
Omdat het kan!
pi_56099815
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef Qunix het volgende:
Doe het!
Omdat het kan!
pi_56099839
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

vooral TMF en al die gore tiener magazines tegenwoordig ed. met die misselijk makende polls, programma's, interviews ed.
pi_56099859
Succes Qunix bij je presentatie
pi_56099945
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef HansU het volgende:

[..]

vooral TMF en al die gore tiener magazines tegenwoordig ed. met die misselijk makende polls, programma's, interviews ed.
Omdat het kan!
pi_56099974
quote:

[..]

Maar de druk kan natuurlijk ook van andere kanten komen.. Ooit eens iets met een meisje gehad, was overigens maar van hele korte duur. Zij was 16 en ik was 19 en tijdens onze eerste 'date' heb ik haar een lief kusje op haar wang gegeven, want ze wou niet zoenen op de eerste date.

Kwam ik haar een paar dagen later van school ophalen, voor zeg maar de tweede date.. kwam er een vriendin van haar toelopen.. Dus jij heb haar gisteren ontmaagd?
Ik..
pi_56099983
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:34 schreef Qunix het volgende:
Succes
pi_56100053
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Maar de druk kan natuurlijk ook van andere kanten komen.. Ooit eens iets met een meisje gehad, was overigens maar van hele korte duur. Zij was 16 en ik was 19 en tijdens onze eerste 'date' heb ik haar een lief kusje op haar wang gegeven, want ze wou niet zoenen op de eerste date.

Kwam ik haar een paar dagen later van school ophalen, voor zeg maar de tweede date.. kwam er een vriendin van haar toelopen.. Dus jij heb haar gisteren ontmaagd?
Ik..
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar als je dan verder redeneert komt dat gedrag van die vriendin wel weer door de media of iets dergelijks. Je weet het niet.

Maar je hebt gelijk, ook verhalen van vrienden etc leggen die druk op! In hoeverre de media daar weer invloed op heeft weet niemand denk ik, lijkt me ook moeilijk te onderzoeken.

Maar dit voorbeeld van je geeft toch wel weer een aantal dingen aan.. lijkt mij geen goede ontwikkeling!
pi_56100075
hmmm een jarige met bijkomende muffins
pi_56100117
quote:

[..]

Ik..
Hoe veel had je gedronken die avond

Maar verder idd ...
pi_56100136
quote:

[..]

Ik..
jij...
nee, ze durfde niet. Maar ze had vanmiddag beloofd

dan had je wel "gescored" dunkt me zo, al dan niet tegen haar eigen zin in..
pi_56100250
Kaheem, waarom heb jij eigenlijk geen fobo?
Zo herken ik je natuurlijk nooit in de stad!
pi_56100473
toen bleef het stil!
pi_56100539
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
toen bleef het stil!
sstt, je maakt hem verlegen
Omdat het kan!
pi_56100590
een foto in kiwi's fobo!
Omdat het kan!
pi_56100609
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef Okiedokie86 het volgende:
een foto in kiwi's fobo!
Had je dat nog niet gezien?
Ga je schamen!
pi_56100686
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Had je dat nog niet gezien?
Ga je schamen!
want? sorry dat ik niet iedere dag op je fobo gluur
Omdat het kan!
pi_56100706
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kaheem, waarom heb jij eigenlijk geen fobo?
Zo herken ik je natuurlijk nooit in de stad!
Hecht meer waarde aan herinneringen dan aan foto's! Daarnaast probeer ik mij een beetje anoniem te houden. Dat is ook de reden van de naam KaheemSaid, want ik ben natuurlijk in het echt geen luie, agresieve en wetovertredende allachtoon

Nederlanders zijn het volk die het minst waarde hechten aan hun privacy, dit is iets wat ook wel terug te vinden is in het aantal Hyves en wat al niet meer profielen. Ik heb er geen belang bij dat iedereen precies weet wie ik ben en met wie ik omga.

Natuurlijk heeft mijn hoofd hier ook wel eens op het forum gestaan, maar ik denk dat het beter is hier nu wat voorzichtiger mee om te gaan. Je kunt altijd een foto van me krijgen zodat je me in de stad herkent
pi_56100730
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

want? sorry dat ik niet iedere dag op je fobo gluur
Hmmm, het is je vergeven
pi_56100743
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:51 schreef HansU het volgende:

[..]

jij...
nee, ze durfde niet. Maar ze had vanmiddag beloofd

dan had je wel "gescored" dunkt me zo, al dan niet tegen haar eigen zin in..
Maar, dan stond de zedenpolitie opeens voor me deur, vanwege verkrachting . Ik kan zeggen, dat het een hele 'leuke' tweede date is geworden..

Het eerste wat ik ook zei... Als ik jou niet ontmaagd kan hebben, wie heeft jou dan gisteren ontmaagd
pi_56100747
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft mijn hoofd hier ook wel eens op het forum gestaan, maar ik denk dat het beter is hier nu wat voorzichtiger mee om te gaan. Je kunt altijd een foto van me krijgen zodat je me in de stad herkent
Nou, stuur die dan maar eens, want ik ben wel nieuwsgierig.
Voor hetzelfde geldt hebben we elkaar al weet ik veel hoe vaak gezien
pi_56100771
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Hmmm, het is je vergeven
haha, is goed hoor no hard feelings
Omdat het kan!
pi_56100780
argh me been slaapt
Omdat het kan!
pi_56100791
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Nederlanders zijn het volk die het minst waarde hechten aan hun privacy, dit is iets wat ook wel terug te vinden is in het aantal Hyves en wat al niet meer profielen. Ik heb er geen belang bij dat iedereen precies weet wie ik ben en met wie ik omga.
Ik ben de laatste tijd ook maar wat 'voorzichtiger' met mijn privacy gevoelige gegevens aan het omgaan. Op Facebook is het helemaal erg.. In Zweden nog een artikel gelezen, wat er allemaal mis is met Facebook etc.
pi_56100813
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:18 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

haha, is goed hoor no hard feelings
Gelukkig maar!
Maar dat je dan niks zegt over die foto of geen berichtje achter laat in mijn fobo!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:26:58 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56100984
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

allemaal wel, maar ben jij dan voorstander van one night stands?
Hmmwhah... ik vind er weinig mis mee. Als beide partijen er voor in zijn is het toch lekker
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56101031
Waar is Etc eigenlijk gebleven?
pi_56101050
Iedereen bedankt!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:34:26 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56101182
Goedemiddag

Heb mijn tussentijdse toets gehad en ben intussen ook al om boodschappen geweest En ben nu de rest van de dag vrij Dus lekker relaxen. Heb ook al kaartjes voor Ciske de Rat, de musical gereserveerd
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 13:35:28 #107
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56101208
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waar is Etc eigenlijk gebleven?
ik ben aan het werk nog 6 werkdagen om 4 animaties te maken
With four other people
And aliens
pi_56101319
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Goedemiddag!
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Aah okee.. succes
pi_56101321
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik ben de laatste tijd ook maar wat 'voorzichtiger' met mijn privacy gevoelige gegevens aan het omgaan. Op Facebook is het helemaal erg.. In Zweden nog een artikel gelezen, wat er allemaal mis is met Facebook etc.
Ik werd op straat aangesproken dat mensen bij bepaalde zoekopdrachten een foto van mij ervoor kregen waarop ik compleet dronken te zien was. Dit is mij meerdere keren gebeurd en niet altijd door mensen van wie je wil dat ze je zo zien. Dat mensen mij in zo'n toestand herinneren is het risico van alcohol nuttigen, maar dat er zo foto's van mij op het internet staan vind ik al minder.

Dit is voor mij de reden geweest dat ik wat voorzichter hiermee omga. Aangezien bedrijven deze foto's ook kunnen vinden en je daarmee toch al met een achterstand op een sollicitatie komt. Als je dan, zoals een vriend van mij, met je dronken kop in de blote kont op internet terug bent te vinden dan denk ik zeker dat dit niet in je voordeel werkt. Maarja ieder zijn eigen, misschien stel ik me ook wel wat aan maar so be it!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:40:20 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56101333
quote:

[..]

Moet toch wel lukken?
Fuck the EBU.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:15 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56101384
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik werd op straat aangesproken dat mensen bij bepaalde zoekopdrachten een foto van mij ervoor kregen waarop ik compleet dronken te zien was. Dit is mij meerdere keren gebeurd en niet altijd door mensen van wie je wil dat ze je zo zien. Dat mensen mij in zo'n toestand herinneren is het risico van alcohol nuttigen, maar dat er zo foto's van mij op het internet staan vind ik al minder.

Dit is voor mij de reden geweest dat ik wat voorzichter hiermee omga. Aangezien bedrijven deze foto's ook kunnen vinden en je daarmee toch al met een achterstand op een sollicitatie komt. Als je dan, zoals een vriend van mij, met je dronken kop in de blote kont op internet terug bent te vinden dan denk ik zeker dat dit niet in je voordeel werkt. Maarja ieder zijn eigen, misschien stel ik me ook wel wat aan maar so be it!
Daarom nuttig ik geen alcohol
Fuck the EBU.
pi_56101403
quote:

[..]

ik zou denken, goh met die gozer kan je lachen, aannemen
pi_56101409
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Daarom zorg ik dat er geen foto's worden gemaakt als ik teveel drink
Meestal dan..
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 13:43:16 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56101411
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Goedemiddag!
[..]

Aah okee.. succes
dank je
quote:

[..]

dat is het nadeel van internet. en meteen de reden dat ik niet scheutig ben met foto's
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Moet toch wel lukken?
nou... gezien de materialen die ik nog nodig ben, zie ik het soms somber in hoor als ik al de afbeeldingen/filmpjes/animaties zou hebben was het idd zo gedaan
With four other people
And aliens
pi_56101426
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Gelukkig maar!
Maar dat je dan niks zegt over die foto of geen berichtje achter laat in mijn fobo!
mijn excuses hiervoor. Hoe kan ik het goedmaken?
Omdat het kan!
pi_56101544
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

mijn excuses hiervoor. Hoe kan ik het goedmaken?
Verzin zelf maar iets
Ik ga niet alles voorkauwen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:48:46 #117
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56101574
quote:

[..]

Mooi mooi... hebben we al een toffe foto van je ?!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56101582
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef Etcetera het volgende:

dat is het nadeel van internet. en meteen de reden dat ik niet scheutig ben met foto's
Op zich wel begrijpelijk.

Nog een reden dat ik nu geen foto's online zet is dat op mijn laptop eigenlijk alleen maar foto's staan waarop ik naakt te zien ben, alleen of samen met iemand en met over het algemeen mijn penis in geërecteerde toestand. Natuurlijk gun ik jullie deze foto's wel, maar ze zijn zo ongeschikt voor de werkvloer (al zien mijn directe collega's ze altijd maar wat graag).
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is jou fout!
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:43 schreef HansU het volgende:

[..]

ik zou denken, goh met die gozer kan je lachen, aannemen
Ik zou het me ook niet zo aantrekken, maar helaas zijn er mensen die er anders over denken HansU!
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 13:51:20 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56101636
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Mooi mooi... hebben we al een toffe foto van je ?!
ik had al wat geplaatst en dat was niet goed genoeg
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Op zich wel begrijpelijk.

Nog een reden dat ik nu geen foto's online zet is dat op mijn laptop eigenlijk alleen maar foto's staan waarop ik naakt te zien ben, alleen of samen met iemand en met over het algemeen mijn penis in geërecteerde toestand. Natuurlijk gun ik jullie deze foto's wel, maar ze zijn zo ongeschikt voor de werkvloer (al zien mijn directe collega's ze altijd maar wat graag).
waarom, echt dat wil ik wel eens weten, waarom MAAK je die foto's uberhaupt. wat is het nut ervan
With four other people
And aliens
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:52:44 #120
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56101680
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik had al wat geplaatst en dat was niet goed genoeg
Heel raar ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56101707
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Verzin zelf maar iets
Ik ga niet alles voorkauwen
Italiaanse bol gezond?
Omdat het kan!
pi_56101742
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:53 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Italiaanse bol gezond?

Nee dank je, ik heb al gegeten.
pi_56101777
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nee dank je, ik heb al gegeten.
gefaald
Omdat het kan!
pi_56101800
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

gefaald
Helaas, probeer het nog eenss..
pi_56101872
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:51 schreef Etcetera het volgende:

waarom, echt dat wil ik wel eens weten, waarom MAAK je die foto's uberhaupt. wat is het nut ervan
Ik vind dit toch wel een heel mooie reactie. Al weken lang zit ik dit Stage SC topic met alle nodige onzin te vullen en dan zeg ik zulk iets en het wordt serieus genomen.

Verder heb ik mijn laptop altijd bij me en wordt dat ding door een heleboel verschillende mensen gebruikt. Al zou ik zulke foto’s van mezelf hebben dan nog zou ik ze niet op de laptop mee nemen.
pi_56101902
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Helaas, probeer het nog eenss..
schaatsen?
Omdat het kan!
pi_56102011
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:00 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel een heel mooie reactie. Al weken lang zit ik dit Stage SC topic met alle nodige onzin te vullen en dan zeg ik zulk iets en het wordt serieus genomen.
Om eerlijk te zijn moest ik ook wel ff lachen om de reactie ja
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:01 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

schaatsen?
Aah, wil je met me schaatsen?
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:06:38 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102019
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:00 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Verder heb ik mijn laptop altijd bij me en wordt dat ding door een heleboel verschillende mensen gebruikt. Al zou ik zulke foto’s van mezelf hebben dan nog zou ik ze niet op de laptop mee nemen.

ik reageer de helft van de tijd ook niet op jouw onzin (want dan heb ik wel door dat het onzin in) maar ik vraag me dat echt af hoor er zijn mensen die het wel doen namelijk
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:07:25 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102036
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

en dan reageerde ik nog vrij gewoon
With four other people
And aliens
pi_56102039
quote:

[..]

Aah, wil je met me schaatsen?
Omdat het kan!
pi_56102158
quote:

[..]

Stiekum verlangde jij hierdoor ook wat meer naar de foto die ik je beloofd had!
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:06 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik reageer de helft van de tijd ook niet op jouw onzin (want dan heb ik wel door dat het onzin in) maar ik vraag me dat echt af hoor er zijn mensen die het wel doen namelijk
Oké, als het iemand niet op valt dat ik niet alles even serieus bedoel dan is diegene ook behoorlijk autistisch, vind ik dan.

Verder is zo'n foto in mijn verleden wel eens voorgekomen hoor. Dit was in een relatie over afstand en dan kan het wel een vermakelijke avond alleen betekenen! Verder ga ik hier liever niet al te ver op in
pi_56102217
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:07 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Ik kan alleen niet schaats omdat ik een erg slecht evenwicht heb
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Stiekum verlangde jij hierdoor ook wat meer naar de foto die ik je beloofd had!
Nou nee, want dan herkende ik je nog niet op straat.
Tenzij je hele rare dingen doet
pi_56102333
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik ben een zeer evenwichtig persoon, dat is dan ook de reden dat ik vanavond misschien even schaatsen ga.
quote:
Nou nee, want dan herkende ik je nog niet op straat.
Tenzij je hele rare dingen doet
Nu ik er eens over na denk, bedenk ik me dat ik eigenlijk nooit naakt, met mijn penis in erectie, over straat loop. Wat niet is kan nog komen natuurlijk en het is er momenteel ook echt het weer niet voor. Maar toch!
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:20:54 #134
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56102382
Hoi,

Neuken... iemand ?!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56102409
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik kan het je wel leren
Omdat het kan!
pi_56102414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
Hoi,

Neuken... iemand ?!
quote:
Geslacht Man
Nee, dankje.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:23:20 #137
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56102452
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:21 schreef Goover het volgende:

[..]

[..]

Nee, dankje.
Hey, het was toch te proberen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56102597
Ben je in blijde verwachting van Etc's foto, kom je terug van een klusje, foto weg

Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:29:10 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102625
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ben je in blijde verwachting van Etc's foto, kom je terug van een klusje, foto weg

ik denk al, nul reactie van Dean, dat kan niet kloppen
With four other people
And aliens
pi_56102646
Mailen?

Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:30:18 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102650
nee eerst weer uploaden
With four other people
And aliens
pi_56102654
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:29 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik denk al, nul reactie van Dean, dat kan niet kloppen
Wat was dat eigenlijk voor klusje Dean, alleen op de wc?
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:31:41 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102694
nou plak jezelf even tegen de monitor aan

dat was leuk he

[ Bericht 14% gewijzigd door Etcetera op 17-01-2008 14:36:42 ]
With four other people
And aliens
pi_56102698
Dude

Nee, kelder opruimen
pi_56102712
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:31 schreef Etcetera het volgende:
nou plak jezelf even tegen de monitor aan

[ afbeelding ]
pi_56102781
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:18 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik ben een zeer evenwichtig persoon, dat is dan ook de reden dat ik vanavond misschien even schaatsen ga.
[..]

Nu ik er eens over na denk, bedenk ik me dat ik eigenlijk nooit naakt, met mijn penis in erectie, over straat loop. Wat niet is kan nog komen natuurlijk en het is er momenteel ook echt het weer niet voor. Maar toch!
pi_56102796
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:21 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Ik kan het je wel leren
Nou ik denk ook niet echt dat het mij te leren is (heb gewoon een probleem daarmee), maar je kunt het proberen
pi_56102812
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar die foto laad bij mij niet in zijn geheel. Krijg alleen maar een kleine stroke in beeld!
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 14:37:00 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56102839
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar die foto laad bij mij niet in zijn geheel. Krijg alleen maar een kleine stroke in beeld!

computer is stuk opsturen!
With four other people
And aliens
pi_56102856
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef jackson het volgende:
Hoi,

Neuken... iemand ?!
als ik ja zou zeggen zou je toch niet durven

en daar zou ik dan weer blij mee zijn
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:38:28 #151
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56102891
Hoi.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_56102949
ugh, ik begin nu toch vermoeid te raken na afgelopen nacht.

zou wel lekker zijn

maar niet, anders ben ik vanavond niets meer waard en dan moet ik toch ook soort van "presteren"
pi_56102965
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Duitslands trots in bange dagen! Zoon van één van de grotere fabrikanten van landbouw machine's en groot tegenstand van proefdieren. Ik ben blij dat je weer in ons midden bent!
pi_56103021
quote:
Hoi.
pi_56103185
quote:
Hoi.
je bent laat
Omdat het kan!
pi_56103217
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:48 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

je bent laat
Laat die jongen ook eens even uitslapen. Hij krijgt alleen maar tienen voor die stage van hem, dan mag je ook wel eens vrij toch!
pi_56103238
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Laat die jongen ook eens even uitslapen. Hij krijgt alleen maar tienen voor die stage van hem, dan mag je ook wel eens vrij toch!
tsja, maar hij kan nog zoveel meer leren ipv te slapen
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:54:54 #158
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56103347
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:48 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

je bent laat
Ik heb er al wat uurtjes op zitten hoor. Ik benut mijn tijd op stage nuttig, dus kom pas op FOK! als ik weer thuis ben.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:56:20 #159
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56103392
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:37 schreef HansU het volgende:

[..]

als ik ja zou zeggen zou je toch niet durven

en daar zou ik dan weer blij mee zijn
Goed punt... laten we het niet doen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56103394
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:50 schreef HansU het volgende:

[..]

tsja, maar hij kan nog zoveel meer leren ipv te slapen
Wanneer er nog meer druk op die jongen zijn hersens komt dan kunnen ze de druk niet eens meer aan! Op zo’n moment is het goed om even uit te slapen.

Ik zat gister trouwens in de trein, tegenover een echte bal. Deze werd gebeld door een vriend van hem. Op een gegeven moment vroeg de bal: “Dus, vandaag de hele dag wezen studerrrrren?”, aan de andere kant hoorde je een stem terug praten, waarop de reactie van de bal was “Ohhhhhh, je bent net wakkerrrrrrr”. Dit vond ik zelf wel een grappige conversatie. Even het vooroordeel wat over studenten leeft bevestigen!
pi_56103434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Wanneer er nog meer druk op die jongen zijn hersens komt dan kunnen ze de druk niet eens meer aan! Op zo’n moment is het goed om even uit te slapen.

Ik zat gister trouwens in de trein, tegenover een echte bal. Deze werd gebeld door een vriend van hem. Op een gegeven moment vroeg de bal: “Dus, vandaag de hele dag wezen studerrrrren?”, aan de andere kant hoorde je een stem terug praten, waarop de reactie van de bal was “Ohhhhhh, je bent net wakkerrrrrrr”. Dit vond ik zelf wel een grappige conversatie. Even het vooroordeel wat over studenten leeft bevestigen!
in de trein richting huis zeker, om een uur of 5
Dat zijn de echt goede studenten
pi_56103540
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef HansU het volgende:

[..]

in de trein richting huis zeker, om een uur of 5
Dat zijn de echt goede studenten
Een uur of 17:30 inderdaad. God wat mis ik die tijd, dat je weer net even iets te veel kan doen op een doordeweekse avond. Dat je of niet naar college gaat of daar binnen komt zetten met een drankkegel van hier tot tokio, een mooie lage stem, waterige ogen en een heleboel drinken!
pi_56103613
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:02 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Een uur of 17:30 inderdaad. God wat mis ik die tijd, dat je weer net even iets te veel kan doen op een doordeweekse avond. Dat je of niet naar college gaat of daar binnen komt zetten met een drankkegel van hier tot tokio, een mooie lage stem, waterige ogen en een heleboel drinken!
het echte leven

echte studenten voorbeeld #2!
Heee gast man!
Hoe gaat het man!
Heb jouw niet meerrrr gezien sinds die borrel eergisterrr!
Wat was dat gelliggg.
Hoe Bert-Jan moest brokkelen na die meter bier man!
Niet normaal, gelukkig was er een feut in de buurt die we konden laten opruimen!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:08:49 #164
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56103664
Dat mis ik ook wel.

Doordeweeks even lekker doorzakken in de kroeg, de dag erna wakker worden op het moment dat de trein net het station verlaat, snel vervoer regelen om toch op tijd bij het tentamen te komen als blijkt dat de volgende trein helemaal niet zal rijden. En dan net op tijd zijn, met een flinke kegel binnen komen, na een minuut of 20 het papier weer inleveren en gewoon het tentamen halen.
pi_56103756
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat mis ik ook wel.

Doordeweeks even lekker doorzakken in de kroeg, de dag erna wakker worden op het moment dat de trein net het station verlaat, snel vervoer regelen om toch op tijd bij het tentamen te komen als blijkt dat de volgende trein helemaal niet zal rijden. En dan net op tijd zijn, met een flinke kegel binnen komen, na een minuut of 20 het papier weer inleveren en gewoon het tentamen halen.
droom scenario, vind ik alleen iets te stressvol. Daarom woon ik vlakbij school. Hoef ik enkel ietsje harder te rennen als ik me verslaap
pi_56103796
Okeee, weer genoeg gestudeerd voor vandaag
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:15:46 #167
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56103848
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okeee, weer genoeg gestudeerd voor vandaag
Wijn en piemels
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:16:31 #168
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56103876
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:12 schreef HansU het volgende:

[..]

droom scenario, vind ik alleen iets te stressvol. Daarom woon ik vlakbij school. Hoef ik enkel ietsje harder te rennen als ik me verslaap
Ach ja, meestal ben ik gewoon ruim op tijd, het is alleen wel eens mislukt.

Ik ben ook wel eens met de radio gewekt, toevallig net het journaal en dan horen dat er op het traject waar ik reis een vertraging van minimaal 30 minuten zou zijn. Lig je daar met je kater te rekenen wanneer je dan weg moet, concluderend dat je eigenlijk al te laat bent.

Maar op de een of andere manier kom ik wel gewoon op tijd bij tentamens aan altijd. Het kost soms alleen wat meer moeite. Ongelukkig, blikseminslag, vertragingen enzo, en altijd op zulke momenten.
pi_56103892
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef jackson het volgende:

[..]

Wijn en piemels
Nee

Straks pas!
pi_56103898
lol jackson
Omdat het kan!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:17:37 #171
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56103909
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nee

Straks pas!
Ok, kom ik later even terug
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56103947
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef jackson het volgende:

[..]

pi_56104010
In de schoolkroeg zitten in de volle overtuiging dat het tentamen nog lang niet begint. Nog maar een biertje bestellen en rustig beginnen met opdrinken. Ondertussen wat praten met een klasgenoot praten en er op het laatst samen achter komen dat het tentamen al zo’n 25 minuten bezig is.

Gelukkig mag je bij ons het eerste half uur gewoon binnen lopen, dus snel het biertje achterover en richting de tentamen zaal. Omdat je haast hebt de WC maar even over slaan en stinkend naar bier ongeveer een half uur te laat het tentamen binnen komen.

Een half uurtje later ren je, laatste tentamenvragen snel afgeraffeld, richting het toilet omdat je compleet op springen staat van dat kut bier.

Ik had een 5,6!
pi_56104064
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:21 schreef KaheemSaid het volgende:
In de schoolkroeg zitten in de volle overtuiging dat het tentamen nog lang niet begint. Nog maar een biertje bestellen en rustig beginnen met opdrinken. Ondertussen wat praten met een klasgenoot praten en er op het laatst samen achter komen dat het tentamen al zo’n 25 minuten bezig is.

Gelukkig mag je bij ons het eerste half uur gewoon binnen lopen, dus snel het biertje achterover en richting de tentamen zaal. Omdat je haast hebt de WC maar even over slaan en stinkend naar bier ongeveer een half uur te laat het tentamen binnen komen.

Een half uurtje later ren je, laatste tentamenvragen snel afgeraffeld, richting het toilet omdat je compleet op springen staat van dat kut bier.

Ik had een 5,6!
gefaald, een 5,5 was voldoende geweest!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:25:34 #175
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56104162
Wat zou het studentenleven saai worden zonder bier.

Ik heb in het eerste jaar de helft van mijn tentamens op maandag gedaan. Toevallig was er elke keer wel iets te doen op de zondag ervoor (bandjes, voetbal, noem maar op). Ik heb dus het eerste jaar minimaal de helft van mijn tentamens met kater gemaakt. En alle tentamens in 1 keer gehaald.

Vorig jaar zaten we ook wel eens lekker met een biertje in het zonnetje voor de tentamens. Die mooie dagen in het voorjaar waren fijn. Lekker op de binnenplaats met een koud biertje.

Eigenlijk heb ik alle tentamens die ik niet in 1 keer gehaald heb compleet nuchter gemaakt...
pi_56104261
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Ik heb in het eerste jaar de helft van mijn tentamens op maandag gedaan. Toevallig was er elke keer wel iets te doen op de zondag ervoor (bandjes, voetbal, noem maar op). Ik heb dus het eerste jaar minimaal de helft van mijn tentamens met kater gemaakt. En alle tentamens in 1 keer gehaald.

Vorig jaar zaten we ook wel eens lekker met een biertje in het zonnetje voor de tentamens. Die mooie dagen in het voorjaar waren fijn. Lekker op de binnenplaats met een koud biertje.

Eigenlijk heb ik alle tentamens die ik niet in 1 keer gehaald heb compleet nuchter gemaakt...
een biertje doet goed tegen elke vorm van examen stress. Als je je gewoon lekkerder voelt door de alcohol betekent dat je je misschien gewoon beter kan concentreren of nadenkt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:28:58 #177
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_56104288
Hmpfs.. net tandarts geweest..
------------------
pi_56104331
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Trigalti het volgende:
Hmpfs.. net tandarts geweest..
hij kwam langs bij jou?
moet die van mij ook doen
pi_56104373
Zo, kelder weer opgeruimd voolopig
pi_56104440
quote:
Weed, Hasj, Paddo's, Coke, Speed, XTC, GHB, ik zie het probleem niet!
pi_56104472
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Weed, Hasj, Paddo's, Coke, Speed, XTC, GHB, ik zie het probleem niet!
probeer dan nog maar te concentreren tijdens dat ene college per week
pi_56104484
Je meot morgen optreden Dean!!!!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:34:49 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104494
quote:
Het gewone leven ook hoor
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:36:10 #184
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104537
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Tof!

Ik 8 februari
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56104541
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt
Zin in!

Bier
pi_56104546
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef jackson het volgende:

[..]

pimp dus
Omdat het kan!
pi_56104582
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef jackson het volgende:

[..]

Tof!

Ik 8 februari
DJ toch?
pi_56104671
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

DJ toch?
wrong, partyboy

Omdat het kan!
pi_56104733
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

wrong, partyboy

[ afbeelding ]
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:45:19 #190
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

DJ toch?
Jup... 8 feb sta ik in Malmo (Zweden)
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:45:50 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104862
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

wrong, partyboy

[ afbeelding ]
Ah, toen had ik nog donker haar ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56104870
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef jackson het volgende:

[..]

zon bekendheid al?
Omdat het kan!
pi_56104876
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:34 schreef HansU het volgende:

[..]

probeer dan nog maar te concentreren tijdens dat ene college per week
Je houdt je ogen tenminste open!
pi_56104878
Dus wat is omhoog met jullie allen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:48:25 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104958
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

zon bekendheid al?
Contacten doen een hoop en mensen moeten je het gunnen natuurlijk. Reis en verblijf worden voor me betaald . Ben verder niet bekend onder het grote publiek natuurlijk
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56104961
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
niet zoveel is er up hier
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:49:13 #197
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56104989
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
Hier alles koel en tofjes
Daar dan?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:51:41 #198
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56105055
Stageverslag, Stagedocument, Plan van Aanpak en Overzicht werkzaamheden zijn verstuurd naar stagebegeleider op school. Nu het adviesrapport nog, dan ben ik wel klaar volgens mij. En dat is ook eigenlijk wel af, maar iets weerhoudt me ervan het te sturen... nog maar eens goed doorlezen eerst.
pi_56105060
quote:

[..]

Netjes!!
Roadie nodig?
pi_56105210
Vind ik ook Angel, gewoon de poot stijf houden. Die onderwijsinstelling moet zelf maar eens haar best doen om aan de informatie te komen, dit hoef jij haar niet voor te kauwen. En dan te bedenken dat je er zelf ook nog geld voor betaald. Hun dienen de kennis in huis te hebben, dan lossen ze het ook zelf maar op. Jij kan je tijd veel beter veel nuttiger besteden dan met deze flauwekul!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:58:49 #201
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56105266
Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar ongetwijfeld is het juist.

Adviesrapport is toch ook maar onderweg, met de opmerking erbij dat ik mogelijk nog wel iets zal aanpassen. Presentatie is toch nog lang niet, dus ze kan het dan alsnog ruim op tijd ontvangen om het nog te kunnen lezen. Ben benieuwd wat ik voor feedback krijg.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:00:32 #202
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56105315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Netjes!!
Roadie nodig?
Het zou wel fijn zijn als iemand mijn platen wil dragen ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56105316
Ik doelde eigenlijk op dat adviesrapport, niet opsturen naar school natuurlijk. Fuck the system!
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 16:01:13 #204
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56105330
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Stageverslag, Stagedocument, Plan van Aanpak en Overzicht werkzaamheden zijn verstuurd naar stagebegeleider op school. Nu het adviesrapport nog, dan ben ik wel klaar volgens mij. En dat is ook eigenlijk wel af, maar iets weerhoudt me ervan het te sturen... nog maar eens goed doorlezen eerst.
oh ja die gast van mij zal ik 's mailen. moet nog 's langskomen en volgende week is m'n laatste week lekker op tijd he
With four other people
And aliens
pi_56105418
quote:

[..]

Waarzo in Malmö?
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:05:59 #206
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_56105499
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Etcetera het volgende:

[..]

oh ja die gast van mij zal ik 's mailen. moet nog 's langskomen en volgende week is m'n laatste week lekker op tijd he
Ik heb mijn begeleidster het afgelopen half jaar wel 2 keer gesproken. Tijdens het eerste stagebezoek zei ze al dat ze het idee had dat ik iemand was die zijn zaken graag zelf regelde en dat ik waarschijnlijk niet zat te wachten op veel bemoeienis van school. Ze had het helemaal goed.

Verder nog een heel klein beetje contact via mail soms, maar verder kennen we elkaar eigenlijk niet.
pi_56105510
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Die van mij moet ook nog langs komen en ik moet mijn presentatie nog even verzetten (aangezien ik wat later begonnen ben is mijn presentatie nog voor dat ik klaar ben met stage, daar heb ik helemaal geen behoefte aan).
pi_56105729
zo zie je eens wat van de wereld Jackson. Btw, wat is je Dj naam ?
Omdat het kan!
pi_56105740
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Die van mij moet ook nog langs komen en ik moet mijn presentatie nog even verzetten (aangezien ik wat later begonnen ben is mijn presentatie nog voor dat ik klaar ben met stage, daar heb ik helemaal geen behoefte aan).
die van mij mail ik heen en weer mee om ooit een keer een afspraak te maken. Maar dat is moeilijk want hij kan nooit..
pi_56105757
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:13 schreef Okiedokie86 het volgende:
zo zie je eens wat van de wereld Jackson. Btw, wat is je Dj naam ?
DJ Jackson, Micheal Jackson

voor al uw kinderfeestjes
pi_56105816
Miss Jackson toch (is toch ook zo'n stukje tekst van zo'n stukje liedje waarin Miss Jackson de excuses aangeboden werd).
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:20:11 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56105928
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Waarzo in Malmö?
Klubb nogwat... 1 van de grootste clubs in Zweden begreep ik
Natt-klubb of zo ?!

edit: http://www.nattklubb.com/?account_id=20&page_id=102
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56105948
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef HansU het volgende:

[..]

DJ Jackson, Micheal Jackson

voor al uw kinderfeestjes
Omdat het kan!
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:21:10 #214
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56105962
I'm sorry miss jackson.... tudududututut...
Toffe plaat wel met al die negers
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56106052

Omdat het kan!
pi_56106108
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Okiedokie86 het volgende:
[ afbeelding ]

Cartman verdient het om misbruikt te worden
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:39:39 #217
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56106603
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef HansU het volgende:

[..]

Cartman verdient het om misbruikt te worden
Zo is het ook!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56106786
Zo, ik ben even wezen douchen + omkleden etc
pi_56106949
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
heb je je schaatspakje al aan ja?
Omdat het kan!
pi_56107079
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
en nu ruik je wél lekker?

ik ga er vandoor

Dag mensen
pi_56107087
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

heb je je schaatspakje al aan ja?
Nee helaas!
pi_56107212
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nee helaas!
het had zo mooi kunnen zijn
Omdat het kan!
pi_56107281
Ik ga der vandoor.. tot morgen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:05:21 #224
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56107361
Fijne avond allemaal
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56107416
Kaheem bikkelt door!
pi_56108842
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Klubb nogwat... 1 van de grootste clubs in Zweden begreep ik
Natt-klubb of zo ?!

edit: http://www.nattklubb.com/?account_id=20&page_id=102
Klubb Slagthuset.
pi_56109309
Ik had mijn presentatie goed voorbereid maar dit slaat echt op alles.......

De afspraak was om 14.00 presenteren. Hij belde om te melden dat hij half uur later komt... Oke, vind ik niet heel erg. 14.45 nog steeds geen beoordelaar. Ik bel, hij zegt dat hij 15.00 ook niet zou redden. Om 15.30 kon ik "presenteren". Ik moest mijn presentatie zo aanpassen om het in 30 minuten snel door te nemen met hem met wat ik gedaan heb in mijn stage... Hij moest namelijk snel weer weg. Dit is echt niet normaal. Achteraf vind ik dit echt té triest. Ik vroeg ook vaak aan hem (meer een eis) dat deze presentatie, wie hij de schuldige is zodat ik niet goed kon presenteren, er onder komt te leiden... Oftewel dat ik niet zak door deze stomme presentatie in 30 min waar ik tegen mij zin in, erg snel moest presenteren. Hij antwoordde daarop met "Jullie hebben echte klanten, integendeel tot de reguliere vierdejaars. Als de klant positief is, de website online staat en de klant betaald, vind ik dat je het heb behaald." Alleen werkt dat niet zo makkelijk. Ik moet namelijk alle competenties behalen die ik gekregen heb aan het begin van het schooljaar. Die heb ik ook, verslagen zijn volledig en goedgekeurd... Ik mag gewoon nu niet zakken omdat een docent geen tijd had voor mijn presentatie....
pi_56109311
ik zag de TT en moest gelijk denken aan een stukje uit Thermometer 4: Rise Of The Macho Man (van MasterMovies)

"zag je mij vliegah?!"
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:43:36 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56112536
Wil ik naar badminton gaan. Begint het hier opeens keihard te regenen en onweren. En ik heb geen zin om mijn regenpak te zoeken en aan te doen. Dus ik ga volgende week wel weer een keer. Had gisteren sowieso al wedstrijd. Dus heb al gespeeld.
Fuck the EBU.
pi_56112752
Hier hard aan het regenen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:53:08 #232
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56112783
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:36:17 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56115591
weltrusten allemaal

Morgen nog ff een dagje werken en dan weer weekend
Fuck the EBU.
pi_56118724
godver, krijg net een brief van een incassoburo, terwijl ik alle rekeningen voldaan heb, kut bol.com
pi_56119658
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef KaheemSaid het volgende:
godver, krijg net een brief van een incassoburo, terwijl ik alle rekeningen voldaan heb, kut bol.com
das kut
pi_56121552
Goedemorgen deze morgen.

En jawel, ik zit weer op mijn stage.
Blijkbaar gaat het toch langer duren als verwacht, zo rond de lunch.
Sappig !!
pi_56121603
quote:

Dagcijfers van donderdag 17 januari 2008 (0:00 - 23:59)

Positie, aantal posts, user
009. 119 eer-ik
032. 073 Etcetera
046. 068 sanger
054. 065 KiwiTjuHh
054. 065 jackson
079. 052 Deansensitized
082. 051 KaheemSaid
104. 046 Houniet
106. 045 Okiedokie86
228. 026 HansU

Sappig !!
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 08:59:53 #238
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56121750
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:12:12 #239
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56121928
lollercopter, m'n stagebegeleider heeft me teruggemaild
With four other people
And aliens
pi_56121929
Goedemorgen

ik sta weer in de post top 250, jeej
pi_56121949
Morguh
Wat heeft ie terug gemaild, etc??
pi_56121953
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
altijd een speciaal moment als blijkt dat ze toch nog in leven zijn
Die van mij mailde gister ook al, hij had in de komende weken 3 x een uurtje de tijd voor een beoordelings gesprek. Dat was alles...
pi_56121974
Okie, nog wat gehoord over onze pedo leraar?
Sappig !!
pi_56121989
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 01:23 schreef PieterBas het volgende:

[..]

das kut
Ja echt kut, moet je daar ook weer achteraan en nazoeken enzo, wordt er wat gek van!
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat ik een ergere afknapper vind, van die emo/gothic wijfen die zichzelf snijden enzo of meiden die zulke woorden bezigen! Moet er maar even goed over na denken!
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:26:14 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122133
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Morguh
Wat heeft ie terug gemaild, etc??
reactie op een mail van mij van voor de kerst en nu is mijn vraag nog niet beantwoord het gaat over die afspraak die nog gemaakt moet worden
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef HansU het volgende:

[..]

altijd een speciaal moment als blijkt dat ze toch nog in leven zijn
Die van mij mailde gister ook al, hij had in de komende weken 3 x een uurtje de tijd voor een beoordelings gesprek. Dat was alles...
van mij magtie ehm... nou ja... laat maar
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:16 schreef KaheemSaid het volgende:

Ik weet niet wat ik een ergere afknapper vind, van die emo/gothic wijfen die zichzelf snijden enzo of meiden die zulke woorden bezigen! Moet er maar even goed over na denken!
het zijn van die uitdrukkingen die ik zelden gebruik, maar soms zijn ze gewoon van toepassing
With four other people
And aliens
pi_56122201
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:

het zijn van die uitdrukkingen die ik zelden gebruik, maar soms zijn ze gewoon van toepassing
Het zijn van die uitdrukkingen waar ik me dood voor zou schamen, eigenlijk is het al fout dat ik ze gewoon ken.

Wat ik nog veel erger vind is mensen die in hun spraak woorden als 'owned, noob en lol' meenemen. Dat is toch niet goed te praten?
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:32:23 #247
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122231
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Het zijn van die uitdrukkingen waar ik me dood voor zou schamen, eigenlijk is het al fout dat ik ze gewoon ken.

Wat ik nog veel erger vind is mensen die in hun spraak woorden als 'owned, noob en lol' meenemen. Dat is toch niet goed te praten?
je hebt gelijk hoor, het is ook tenenkrommend maikuuultaal zeg maar.
With four other people
And aliens
pi_56122282
maikuuul
Sappig !!
pi_56122288
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Etcetera het volgende:

[..]

je hebt gelijk hoor, het is ook tenenkrommend maikuuultaal zeg maar.
ik denk niet dat hij mensen kent waar tegen hij praat in het echte leven. Dus het zal wel meevallen
pi_56122301
Goedemorgen

Wat een avond
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:38:14 #251
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122321
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:36 schreef Loontjah het volgende:
maikuuul
dat effect ja
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:36 schreef HansU het volgende:

[..]

ik denk niet dat hij mensen kent waar tegen hij praat in het echte leven. Dus het zal wel meevallen
ik hoop het

m'n vriend en ik hebben trouwens wel erg gelachen om de 'who gives a fuck truck' da's de enige die ik ooit letterlijk heb gebruikt
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:38:39 #252
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122328
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen

Wat een avond
vertel
With four other people
And aliens
pi_56122444
Zo'n laatste keer X&Y (de plaatselijke club van Borås) had ik toch anders voorgesteld.

Denk je genoeg moet heb gevonden om aan het meisje waarop verliefd bent, te vertellen wat je voor haar voelt. Zie je op een afstand dat ze innig staat te dansen (daar kan ik wel mee leven, ben niet zo heel jaloers type) en later zoenen met een andere..

Toen ging ik maar naar huis en stuur naar sms een maat van me.. iets van 'vrouwen maken meer kapot dan je lief is', krijg ik 5 minuten later een smsje terug... 'daar heb je 100 procent gelijk in'... Ook hij had girl-problems die avond en is ook eerder naar huis gegaan.
pi_56122469
had je moet of moed?
Sappig !!
pi_56122475
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:47 schreef Loontjah het volgende:
had je moet of moed?
Moed Sorry, niet echt al te best geslapen
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 09:51:36 #256
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122549
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:45 schreef PieterBas het volgende:
Zo'n laatste keer X&Y (de plaatselijke club van Borås) had ik toch anders voorgesteld.

Denk je genoeg moet heb gevonden om aan het meisje waarop verliefd bent, te vertellen wat je voor haar voelt. Zie je op een afstand dat ze innig staat te dansen (daar kan ik wel mee leven, ben niet zo heel jaloers type) en later zoenen met een andere..

Toen ging ik maar naar huis en stuur naar sms een maat van me.. iets van 'vrouwen maken meer kapot dan je lief is', krijg ik 5 minuten later een smsje terug... 'daar heb je 100 procent gelijk in'... Ook hij had girl-problems die avond en is ook eerder naar huis gegaan.
With four other people
And aliens
pi_56122559
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Moed Sorry, niet echt al te best geslapen
niet opgeven!

Goedemorgen allen
Omdat het kan!
pi_56122561
quote:

kijk, dat klinkt er bekend in de oren.
Heb ik zelf al meerdere malen meegemaakt. Het is me nog nooit gelukt om betreffende meisjes definitief te kunnen strikken in mijn web. Ik kan je dan ook aanbevelen om die meisjes maar gewoon zo snel mogelijk te vergeten, te vermijden of wat dan ook. Hoe langer je ermee bezig bent in je hoofd, hoe erger het wordt.

Ik heb er zelfs al een keer ruzie mee gekregen met een betreffende dame en kan je garanderen dat dat zeker geen pretje is aangezien jij meer wilt dan ruzie en zij werkelijk toch geen ruk om je geeft, naast vriendschap dan.
Conclusie: Probeer te vergeten door een nieuwe te zoeken. Er zijn vrouwen zat op deze wereld.

Voor verder advies of tips kan je altijd bij mij terrecht trouwens. Ik praat er graag over, helpt het misschien een beetje te verwerken
Praten helpt altijd, vooral met vrouwen. Die kunnen je altijd redelijk goed troosten. Maar zorg er wel voor dat je niet teveel gaat praten met die vriendinnen en dat je een te goede band met ze krijgt. Want dat kan resulteren in probleem nummer 2. Verliefd worden op je beste vriendin... ook een voor mannen redelijk frequent voorkomend probleem

hehe, hier sprak een getergde, gefrustreerde en al meerdere malen door vriendinnetjes gekwetste jongeman
maar voor de rest gaat het

[ Bericht 12% gewijzigd door HansU op 18-01-2008 09:57:46 ]
pi_56122634
quote:

pi_56122667
Vermijden is momenteel geen optie, omdat ze op dezelfde verdieping woont, en ik ook nog een aantal spullen van haar vanuit Zweden naar Nederland moet meenemen en die spullen moeten toch nog naar haar toe.
pi_56122691
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef HansU het volgende:

[..]
Praten helpt altijd, vooral met vrouwen. Die kunnen je altijd redelijk goed troosten. Maar zorg er wel voor dat je niet teveel gaat praten met die vriendinnen en dat je een te goede band met ze krijgt. Want dat kan resulteren in probleem nummer 2. Verliefd worden op je beste vriendin... ook een voor mannen redelijk frequent voorkomend probleem
Het je bent als een broer voor me verhaal past er dan ook nog wel een beetje bij. Wat is dat altijd klote!
pi_56122722
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Vermijden is momenteel geen optie, omdat ze op dezelfde verdieping woont, en ik ook nog een aantal spullen van haar vanuit Zweden naar Nederland moet meenemen en die spullen moeten toch nog naar haar toe.
ugh, dan wordt een gesprekje waarin je 100% eerlijk moet zijn onvermijdelijk. Geloof me, dat kan moeilijk klinken maar is absoluut het beste voor jouw.
pi_56122765
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Het je bent als een broer voor me verhaal past er dan ook nog wel een beetje bij. Wat is dat altijd klote!
dan kan je maar met één antwoord komen, als je serieus haar leuk vind en ballen hebt dan:
Ik wil niet in hokjes geplaatst worden, het is het één of het ander. All or nothing, ik wil het proberen met jouw, of je gaat akkoord daarmee en geeft me nu een zoen of je ziet me nooit meer terug.
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 10:04:32 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56122798
ik heb het 'zullen we gewoon vrienden blijven' verhaal gehad.
nu 3,5 jaar verkering
With four other people
And aliens
pi_56122824
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:00 schreef HansU het volgende:

[..]

ugh, dan wordt een gesprekje waarin je 100% eerlijk moet zijn onvermijdelijk. Geloof me, dat kan moeilijk klinken maar is absoluut het beste voor jouw.
Ik denk dat ik dat gesprek niet kan en moet gaan vermijden..

Gelukkig vrolijkt dit me een beetje op
Leuk kattenfilmpje
pi_56123099
PB, erg oud filmpje.

Ik vond die met die pratende katten veel leuker.
Sappig !!
pi_56123120
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat gesprek niet kan en moet gaan vermijden..

Gelukkig vrolijkt dit me een beetje op
Leuk kattenfilmpje
zo is het, gewoon doen wat je moet doen, door alles blijven uitstellen los je nooit iets op.
En inderdaad een beetje afleiding zoeken is niets mee mis.
pi_56123447
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:19 schreef Loontjah het volgende:
PB, erg oud filmpje.

Ik vond die met die pratende katten veel leuker.
Die is ook briljant
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef HansU het volgende:

[..]

zo is het, gewoon doen wat je moet doen, door alles blijven uitstellen los je nooit iets op.
En inderdaad een beetje afleiding zoeken is niets mee mis.
Ik heb nog een oppositie te schrijven voor vandaag
pi_56123609
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:35 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Die is ook briljant
[..]

Ik heb nog een oppositie te schrijven voor vandaag
als dat geen goede afleiding is om ergens anders aan te moeten denken, dan weet ik het ook niet meer
pi_56123722
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:42 schreef HansU het volgende:

[..]

als dat geen goede afleiding is om ergens anders aan te moeten denken, dan weet ik het ook niet meer
Lekker zeiken op een rapport
pi_56123757
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:47 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Lekker zeiken op een rapport
wel je broek aanhouden anders wordt het te makkelijk
pi_56123800
aan één van de IT'ers hier:

Configuratie management: wat is jullie definitie/visie hierop?
pi_56123823
Goedemorgen
pi_56123871
Voor de liefhebbers Talking cats
pi_56124075
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef HansU het volgende:
aan één van de IT'ers hier:

Configuratie management: wat is jullie definitie/visie hierop?
Ik begrijp meestal de definitie van ITIL
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen
pi_56124175
Aaaaaah ik moet studeren
pi_56124228
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:03 schreef HansU het volgende:

[..]

dan kan je maar met één antwoord komen, als je serieus haar leuk vind en ballen hebt dan:
Ik wil niet in hokjes geplaatst worden, het is het één of het ander. All or nothing, ik wil het proberen met jouw, of je gaat akkoord daarmee en geeft me nu een zoen of je ziet me nooit meer terug.
Dan heb ik het in jou optiek verkeerd aangepakt. Ik heb gewoon aangegeven hoe ik over haar dacht en dat bleef enigzins onbeantwoord. Desalnietemin is ze nu nog steeds een heel goede vriendin, niets meer maar ook niets minder.
pi_56124247
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaaaah ik moet studeren
Nog wakker geworden bij een student?
pi_56124274
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Nog wakker geworden bij een student?
Nee gewoon in mijn eigen bedje hoor

Jij had me iets beloofd!
pi_56124307
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen Marloes. Hoe was het etentje gister?
Omdat het kan!
pi_56124333
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nee gewoon in mijn eigen bedje hoor

Jij had me iets beloofd!
Ik bedacht het me net inderdaad, sorry!

Heb je gister ook nog iemand om 0:15 over de grote markt zien lopen met een doos met schaatsen! Dat was ik dan!
pi_56124394
Okkie, nog iets gehoord over onze pedo leraar?
Sappig !!
pi_56124454
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Loontjah het volgende:
nope
Omdat het kan!
pi_56124462
Je valt in herhaling Loontjah!
pi_56124473
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Goedemorgen Marloes. Hoe was het etentje gister?
Goedemorgen
Ja gezellig hoor! Zoals het hoort he
Met jou ook alles goed?
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik bedacht het me net inderdaad, sorry!

Heb je gister ook nog iemand om 0:15 over de grote markt zien lopen met een doos met schaatsen! Dat was ik dan!
Wanneer komt het dan? Hehehehehe, ik ben ongeduldig

Nee helaas.. niet gezien! Volgende keer beter.
pi_56124528
Ja maar okkie niet, die was nog niet wakker Kaheem!
Sappig !!
pi_56124529
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb wel iets gehoord over een pedo wielrenner
pi_56124579
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar okkie niet, die was nog niet wakker Kaheem!
Okkie valt niet in herhaling inderdaad!

@ Kiwi, kijk even in je PM!
pi_56124741
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
@ Kiwi, kijk even in je PM!
Jij ook!!
pi_56124807
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Jij ook!!
Nee hoor! Jij!

Was het maar weekend!
pi_56124828
* KiwiTjuHh is spontaan een beetje verliefd geworden op Kaheem
pi_56124892
KiWi kom eens uit die waanzin droom.

Geloof mij, dat wil je echt niet !
Sappig !!
pi_56124963
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef Loontjah het volgende:
KiWi kom eens uit die waanzin droom.

Geloof mij, dat wil je echt niet !
Tsss, hoe kun jij dat nu weten?
pi_56125005
Omdat ik hem al langer ken als vandaag
Sappig !!
pi_56125050
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef Loontjah het volgende:
Omdat ik hem al langer ken als vandaag
Maar je hebt hem niet gezien
pi_56125052
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dan heb ik het in jou optiek verkeerd aangepakt. Ik heb gewoon aangegeven hoe ik over haar dacht en dat bleef enigzins onbeantwoord. Desalnietemin is ze nu nog steeds een heel goede vriendin, niets meer maar ook niets minder.
daar kan jij iets wat ik niet kan. Ik heb die heel goede vriendin van me helaas aan de kant moeten zetten omdat ik gewoon niet meer een vriend voor haar kon zijn zijn omdat ik gewoon meer wil dan vriendschap. Mezelf blijven kwetsen was geen optie meer.

Doe situatie was trouwens afgelopen zondag... erg lastig om een vriendin soort van te moeten "dumpen"
pi_56125124
Jawel, op een msn plaatje
Sappig !!
pi_56125181
Oew, kaheem is hier chickies aan het playen?
pi_56125207
@ HansU: Iets wat jij niet kan, is dat iets dan niet wat een understatement?

@ Kiwi: Om de woorden van Beau van Erven Dorens maar even te gebruiken: “van een student zonder kamer wordt niemand geil.” Zie het als een verbeterpunt kiwi

@ Loontjah: Ik ook van jou!
pi_56125212
En toen was Kaheem spontaan stil geworden

Ik denk dat ik nog wat te veel alcohol in mn bloed heb ofzo, ben melig
pi_56125238
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi: Om de woorden van Beau van Erven Dorens maar even te gebruiken: “van een student zonder kamer wordt niemand geil.” Zie het als een verbeterpunt kiwi

Ik voel me diep beledigd nu natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')