Neeee, dat bedoel ik ook niet!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou impliceer je weer dat ze zichzelf lelijk vindt
Je bent lekker op gang Dean!
Arme eeuwige vrijgezelquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zie je wel? Zeg altijd de verkeerde dingen op de verkeerde tijd...
Faithless... de koning!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Goover het volgende:
Mijne vliegt ook niet hoor...
komt vanzelf goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neeee, dat bedoel ik ook niet!
Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.quote:
Dank uquote:
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neeee, dat bedoel ik ook niet!
Vrouwen met ervaringquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt vanzelf goed
* ervaring heeft enzo
Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik dan ook nooit doen (denk ik)
Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?quote:
Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik benquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.![]()
Mag het dan wel Kiwi?
Dat is het enige wat ik over je te zeggen heb ja... Ik vond het al netjes zatquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?
Of ging het om mijn avatar... die veranderd namelijk bij elke refresh![]()
Blabla....quote:
Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben
Als jij het toch fijn vond is het prima toch?
quote:
Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mij....
Dat jij die aanname doet uit mijn verhaal kan ik niet helpen. Zo bedoelde ik het ook overigens niet maar ik kan me voorstellen wanneer het makkelijker gaat je eerder voor die keuzes komt te staanquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.
Ik ben ook geen liefhebber van 'One Night Stands' ik weet niet wat dat is, maar op één of andere manier gaat dat er bij mij nog niet helemaal in (wat niet is kan nog komen dat is ook weer waar).quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben
Als jij het toch fijn vond is het prima toch?
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
tvp!
Afgelopen nacht was trouwens de 1e keer dat ik tijdens mijn stage door de weeks een keer flink ben wezen stappen.
Maar om eerlijk te zijn voel ik eigenlijk weinig verschil met normaal. In totaal heb ik een uur of 4 geslapen ofzo. Enkel de drang om koffie te halen is ietsje groter
Vanavond weer een leuke avond in het vooruitzicht. Met een nieuwe vriendin van me naar Saw4 en daarna had ik haar beloofd “om er alles aan te zullen doen om haar beter te laten voelen” omdat ze net een relatie heeft verbroken.
Ik ben benieuwd hoe ze dat heeft opgevat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |