abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56098270

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
Omdat het kan!
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:43:39 #2
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098296
Vlogen ze maar rond
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou impliceer je weer dat ze zichzelf lelijk vindt
Je bent lekker op gang Dean!
Neeee, dat bedoel ik ook niet!

Zie je wel? Zeg altijd de verkeerde dingen op de verkeerde tijd...
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:45:57 #5
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098376
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Deansensitized het volgende:
Arme eeuwige vrijgezel
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:18 #6
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098394
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Goover het volgende:
Mijne vliegt ook niet hoor...
Faithless... de koning!
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:30 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098402
quote:

[..]

komt vanzelf goed
* ervaring heeft enzo
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56098474
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Echte liefde wacht!
Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik dan ook nooit doen (denk ik)
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

Groot gelijk heb je daarin.
Dank u
pi_56098480
quote:

[..]

Ik maakte maar een grapje hoor
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:50:36 #10
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098517
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef Etcetera het volgende:

[..]

komt vanzelf goed
* ervaring heeft enzo
Vrouwen met ervaring
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098575
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dat vind ik wel ja. Ik ben geen voorstander van om gelijk maar het bed in te duiken.
Heb ik nog nooit gedaan en zal ik dan ook nooit doen (denk ik)
Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.

Mag het dan wel Kiwi?
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 11:52:28 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098592
ff foto uploaden
With four other people
And aliens
pi_56098628
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Faithless... de koning!
Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?

Of ging het om mijn avatar... die veranderd namelijk bij elke refresh
pi_56098673
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik ben het ook met je eens hoor Kiwi. Ik ben wel meerdere keren meteen het bed in gedoken trouwens, maar heb nog nooit die eerste nacht sex gehad.

Mag het dan wel Kiwi?
Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben

Als jij het toch fijn vond is het prima toch?
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:55:43 #15
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098684
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:53 schreef Goover het volgende:

[..]

Is dat het enige wat je van mijn FoBo te zeggen hebt?

Of ging het om mijn avatar... die veranderd namelijk bij elke refresh
Dat is het enige wat ik over je te zeggen heb ja... Ik vond het al netjes zat . Ging over avatar.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:56:13 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098694
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
ff foto uploaden
Blabla....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:57:57 #17
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098741
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik keur niks goed of af, ik heb alleen zo zelf mijn eigen normen en waarden. En ik heb het gevoel dat die steeds meer beginnen af te wijken van wat normaal wordt gevonden. Dat vind ik geen probleem opzich, ik ben gelukkig met wie ik ben

Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mij ....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098746
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
ff foto uploaden
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56098796
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Zo is het. Lijkt me ook niet zo gek wat je zegt hoor. Veel mensen zitten anders inelkaar, het is natuurlijk ook maar wat mogelijk is. Als ik de halve wereld zou kunnen nemen op de eerste avond zou ik dat niet laten tot mijn 30ste denk ik. Nu laat mijn uiterlijk dit niet bepaalt toe dunkt mij ....
Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.
pi_56098820
tvp!

Afgelopen nacht was trouwens de 1e keer dat ik tijdens mijn stage door de weeks een keer flink ben wezen stappen.
Maar om eerlijk te zijn voel ik eigenlijk weinig verschil met normaal. In totaal heb ik een uur of 4 geslapen ofzo. Enkel de drang om koffie te halen is ietsje groter
Vanavond weer een leuke avond in het vooruitzicht. Met een nieuwe vriendin van me naar Saw4 en daarna had ik haar beloofd “om er alles aan te zullen doen om haar beter te laten voelen” omdat ze net een relatie heeft verbroken.
Ik ben benieuwd hoe ze dat heeft opgevat
  Redactie Frontpage donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:52 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56098841
foto komt echt, moet alleen eerst ff eten
With four other people
And aliens
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:01:56 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Tja, dan doe je het eigenlijk niet, of dan onderneem je geen poging omdat je onzeker bent over je uiterlijk? Alsof een one night stand alleen is toegestaan voor bijzonder mooie mensen ofzo. Dat ben ik niet met je eens.
Dat jij die aanname doet uit mijn verhaal kan ik niet helpen. Zo bedoelde ik het ook overigens niet maar ik kan me voorstellen wanneer het makkelijker gaat je eerder voor die keuzes komt te staan .
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098848
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik ben ook geen liefhebber van 'One Night Stands' ik weet niet wat dat is, maar op één of andere manier gaat dat er bij mij nog niet helemaal in (wat niet is kan nog komen dat is ook weer waar).

Maar op één of andere manier is het me overkomen dat ik aan het eind van een nacht een meid tegen me aan had liggen in mijn eigen bedje. Ik zie dit niet als probleem, maar er is beide keren geen sex van gekomen.

Ik denk nooit echt na over 'normen en waarden' ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb en probeer daarbij enigszins rekening te houden met de andere partij . Ben ook een type dat graag in eigen bed slaapt, maar of daar iemand bij in ligt dat maakt me niet veel uit! Er slapen sowieso regelmatig mensen bij ons en dat mag van mij ook wel zo blijven!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:02:39 #24
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_56098863
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef HansU het volgende:
tvp!

Afgelopen nacht was trouwens de 1e keer dat ik tijdens mijn stage door de weeks een keer flink ben wezen stappen.
Maar om eerlijk te zijn voel ik eigenlijk weinig verschil met normaal. In totaal heb ik een uur of 4 geslapen ofzo. Enkel de drang om koffie te halen is ietsje groter
Vanavond weer een leuke avond in het vooruitzicht. Met een nieuwe vriendin van me naar Saw4 en daarna had ik haar beloofd “om er alles aan te zullen doen om haar beter te laten voelen” omdat ze net een relatie heeft verbroken.
Ik ben benieuwd hoe ze dat heeft opgevat
Klinkt goed
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_56098875
hm, one night stands zijn gay, ik zoek liever de ware uit, en blijf bij diegene. Maarja zo ben ik
Omdat het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')