abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:04:00 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111634
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!

In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.

Je hebt gelijk, vrouwen die nee zeggen bedoelen ja!

Is het nou echt ZO moeilijk te begrijpen dat er vrouwen zijn die verkracht worden door een bekende (of onbekende trouwens)en dan gewoon dichtklappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door JamesBrownie op 17-01-2008 20:12:41 ]
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_56111644
quote:

[..]

Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!

In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.
heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?
Of ben je lichamelijk toch net een tikke sterker?

maar goed, gezien het voorstellingsvermogen moet ik het misschien even wat letterlijker uitleggen...
iemand op de grond duwen, polsen beetpakken, knieen tussen de benen duwen...
is het moeilijk voor te stellen dat let's say een gozer van 1.80 dat voor elkaar krijgt bij een meid van 1.60 bijvoorbeeld?
daarbij komt ook nog de schrik/paniek, je moet wel een hele koele kikker zijn als je dan nog berekenend kan reageren.

nuff said of moeten er nu ook nog plaatjes bij? (gelieve het sarcasme in deze vraagstelling niet over het hoofd zien)
pi_56111792
quote:

[..]

Mijn god wat een kortzichtigheid van iemand die duidelijk totaal niet weet waar ie het over heeft.
Een vrouw kan makkelijk overmeesterd worden of verlamd raken van angst in een zodanig stressvolle situatie. En als een vrouw op een gegeven moment na een 'gevecht' te moe is om zich verder te verzetten, omdat de energie er niet meer is, is het volgens jouw redenatie dus geen verkrachting? Yeah right. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:09:49 #54
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111796
Ook dat...

Maar er zijn ook zat vrouwen die gewoon helemaal niets meer "kunnen" Die klappen dicht.
Je zal maar tegen hen zeggen: ja, maar als je hem niet in zijn ballen hebt geknepen, ben je niet echt verkracht hoor ...
pi_56111828
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over gehad, over wat nou verkrachting precies is. Ze denkt dat het eigenlijk niet mogelijk is, tenzij de vrouw echt niet in staat is om te bewegen.
Ben ik het niet mee eens.
Over het algemeen is een man fysiek al sterker dan de vrouw, ik kan bv bij de meeste vrouwen met 1 hand beide handen/polsen van de meeste vrouwen die ik ken vasthouden met niet extreme moeite.
Daarbij heb je het schok/"verassings" effect, bedreiging, geweld. je wordt zeker wel overweldigd op zo'n moment. Allemaal punten die heel zwaar meetellen.
Daarnaast heb je wel het terugvechten inderdaad, maar hoeveel zouden er in dergelijke situatie denken aan ballen trappen oid?
Ik denk niet veel door eerder genoemde "effecten".
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?
Of ben je lichamelijk toch net een tikke sterker?

maar goed, gezien het voorstellingsvermogen moet ik het misschien even wat letterlijker uitleggen...
iemand op de grond duwen, polsen beetpakken, knieen tussen de benen duwen...
is het moeilijk voor te stellen dat let's say een gozer van 1.80 dat voor elkaar krijgt bij een meid van 1.60 bijvoorbeeld?
daarbij komt ook nog de schrik/paniek, je moet wel een hele koele kikker zijn als je dan nog berekenend kan reageren.

nuff said of moeten er nu ook nog plaatjes bij? (gelieve het sarcasme in deze vraagstelling niet over het hoofd zien)
Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:15:58 #57
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_56111946
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
Maar je wordt dus niet gedwongen als je verstijft en geen idee meer hebt wat je nou eigenlijk in zo'n situatie moet doen?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:16:25 #58
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_56111963
quote:

[..]

En dat is dus verkrachting Ice_Tea
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_56112017
Ok ik ben redelijk overtuigd dat de man altijd sterker zal zijn. Ik heb mijn reactie ook wel erg scherp neergezet.
pi_56112042
quote:

[..]

je bent niet heel scherp he vandaag?
Dat is dus de definitie van verkrachting.

En niet altijd sterker, maar in veel gevallen wel.

[..]

goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...

overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:20:12 #62
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56112079
Ik weet dat ik met stoeien met mijn ex ook ALTIJD verloor, hoe hard ik ook mn best deed, mannen zijn nu eenmaal sterker, of we het nu willen toegeven of niet
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56112113
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:18 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je bent niet heel scherp he vandaag?
Dat is dus de definitie van verkrachting.

En niet altijd sterker, maar in veel gevallen wel.
nouja laten we zeggen, niet echt scherp nee

Maar we hebben gezamenlijk nog steeds geen goede verklaring gevonden voor die andere gevallen waarin de meid/vrouw geplayed is achteraf.
pi_56112131
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:
overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
Precies, en gedreven om niet gepakt te worden, kan een mens veel uithalen.
Zeker met een zieke geest.
Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Ice_Tea het volgende:
Maar we hebben gezamenlijk nog steeds geen goede verklaring gevonden voor die andere gevallen waarin de meid/vrouw geplayed is achteraf.
De aandracht trekken, wraak.
Schamen, en het daarop gooien.
You name it.
Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...

Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
pi_56112205
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
Ook nooit voor een avond een meisje "versiert"?
Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef het.ismij het volgende:

[..]

De aandracht trekken, wraak.
Schamen, en het daarop gooien.
You name it.
boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:26:31 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56112249
Onvermoede humor in de subforumindeling:

R&P/S&M/Verkracht.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56112254
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:25 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?
precies, Gevoel is iets raars, en doet rare en onberekenbare dingen met mensen.
Ik denk dat het ook een soort van wering optrekken is, zich gebruikt voelen, en dat uiten op een minder aangename manier.
Voor de vrouwen die dit echt zijn overkomen, en voor de gast die er de dupe van is.
Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind nee
pi_56112285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind nee
Oke, najah ieder zijn ding.
Maar daar komt het iig op neer, op een extreme vorm dan.
Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:

[..]

aangezien ik "iets" scherper en misschien iets wijzer (lees "ouder") ben dan jij, had ik dat wel al door

het is overigens missus
* MarMar zwaait met der ringvinger

Dat played geval...
even iets dieper op de materie ingaande dan alleen "wraak" "schaamte" etc. :als je intiem met iemand bent in goed vertrouwen en achteraf blijkt diegene je gewoon keihard gebruikt te hebben, kan dit best een gevoel geven alsof je "verkracht" bent. Je wilde dan misschien zelf wel die seks, maar niet onder die voorwaarde en het ergste van misbruik (dat is playen in deze zin eigenlijk ook toch?) is dat mensen over je grenzen heen gaan en als het ware een stukje van jouw baas zijn over je eigen lijf/gevoel (hoe je het maar wilt noemen) stelen.
Dan krijg je dus mensen die dat gevoel hebben, maar het verhaal wat ze hebben past niet bij dat gevoel.
Gooi daar een kronkeltje in de hersenen bij en stel je dan maar voor dat mensen die onterecht vertellen dat ze verkracht zijn soms misschien gewoon bedoelen dat ze het gevoel hebben verkracht te zijn.
pi_56112381
Ik WAS dus beschuldigt van het aanranden en nog meer van dat soort dingen ( was hele was lijst) van mijn buurmeisje en haar vriendinnetje
Heb hier 3 hele dagen voor vast gezeten , wat echt geen pretje is
Nadat het vriendinnetje 2 verschillende verhalen had verteld en daarna toegaf dat het allemaal lulkoek was
mocht ik dus weer na huis toe .... ( god zei dank )
Maar mensen die zoiets kunnen verzinnen / bedenken beseffen niet wat ze een ander aandoen

Het is nu 4 jaar geleden en ik zit er elke dag maar mee ...
Toen ik net weer thuis kwam had ik het gevoel dat iedereen me met de nek aankeek van '' daar heb je die pedo weer ''..maar dat is gelukkig nu al stukken minder ...woon op een dorp en daar wordt alles goed onthouden door de mensen .
Maar dan de grapjes in de kroeg / werk elke keer weer ... je wordt er echt helemaal gek van .

En dan nog dat je er met niemand over kunt praaten want niemand snapt het verhaal
en dat klinkt vreemd ,ma is echt zo..

Echt Dames / Heren
als je zoiets gaat doen '' iemand vals beschuldigen '' en het is echt flauwekul
denk dan goed aan die persoon die je gaat aangeven .. die heeft daarna een klote tyd
pi_56112393
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Als je geen gouden toekomst belooft is daar toch niets mis mee? Of leef je in de veronderstelling dat vrouwen/meisjes niet soms ook gewoon zin hebben in een vent voor 1 avond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')