quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!
In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.
heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich toch ten alle tijden verzetten tegen zoiets, als ze niet vastgebonden is of in een situatie verkeerd die al eerder zijn genoemd? Knijp desnoods in z'n ballen als je het niet wilt, dan springt die ene man/jongen wel van je af hoor!
In alle overige gevallen, dat 'geplayed worden', gaat het zo: eenmaal penetratie aan de gang stribbelt de vrouw ook niet meer tegen, dan vindt ze het toch wel lekker.
Mijn god wat een kortzichtigheid van iemand die duidelijk totaal niet weet waar ie het over heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Ice_Tea het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over gehad, over wat nou verkrachting precies is. Ze denkt dat het eigenlijk niet mogelijk is, tenzij de vrouw echt niet in staat is om te bewegen.
Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk maar 1 vraag, als je stoeit met een meisje, verlies je dan altijd?
Of ben je lichamelijk toch net een tikke sterker?
maar goed, gezien het voorstellingsvermogen moet ik het misschien even wat letterlijker uitleggen...
iemand op de grond duwen, polsen beetpakken, knieen tussen de benen duwen...
is het moeilijk voor te stellen dat let's say een gozer van 1.80 dat voor elkaar krijgt bij een meid van 1.60 bijvoorbeeld?
daarbij komt ook nog de schrik/paniek, je moet wel een hele koele kikker zijn als je dan nog berekenend kan reageren.
nuff said of moeten er nu ook nog plaatjes bij? (gelieve het sarcasme in deze vraagstelling niet over het hoofd zien)
Maar je wordt dus niet gedwongen als je verstijft en geen idee meer hebt wat je nou eigenlijk in zo'n situatie moet doen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
En dat is dus verkrachting Ice_Teaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dit is het scenario voor de vrouw die gedwongen is seks te hebben. Dat is me wel duidelijk hoor miss.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
nouja laten we zeggen, niet echt scherp neequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je bent niet heel scherp he vandaag?![]()
Dat is dus de definitie van verkrachting.
En niet altijd sterker, maar in veel gevallen wel.
Precies, en gedreven om niet gepakt te worden, kan een mens veel uithalen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:
overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
De aandracht trekken, wraak.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef Ice_Tea het volgende:
Maar we hebben gezamenlijk nog steeds geen goede verklaring gevonden voor die andere gevallen waarin de meid/vrouw geplayed is achteraf.
Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
goed, dan kan je je nu misschien indenken dat het voor een dader met een beetje kracht een stuk makkelijker is dan je dacht...
overigens zijn "mensen" die dit doen zogeheten predators.. jagers dus. ze kijken wel uit dat ze een slachtoffer uitzoeken die ze fysiek danwel mentaal aankunnen.
Ook nooit voor een avond een meisje "versiert"?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
De aandracht trekken, wraak.
Schamen, en het daarop gooien.
You name it.
precies, Gevoel is iets raars, en doet rare en onberekenbare dingen met mensen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:25 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
boos op zichzelf, liefdesverdriet, nog meer indicatoren?
Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind neequote:Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ook nooit voor een avond een meisje "versiert"?
Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
Oke, najah ieder zijn ding.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Ik ben meestal versierd, wat ik overigens niet echt stoer vind nee
aangezien ik "iets" scherper en misschien iets wijzer (lees "ouder") ben dan jij, had ik dat wel al doorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Dan kan ik vertellen dat ik dat zelf totaal niet ben, en me dat daarom moeilijk voor kon stellen.
Als je geen gouden toekomst belooft is daar toch niets mis mee? Of leef je in de veronderstelling dat vrouwen/meisjes niet soms ook gewoon zin hebben in een vent voor 1 avond?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ook nooit voor een avond een meisje "versiert"?
Elke man heeft dat wel eens gedaan? of leef ik in een twisted wereld hier in deze stad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |