Ja maar daar heeft die kat dan schjit aan!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Frits denk dat hij groter is dan wie dan ook.
Ik zou er geen stap binnen zettenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
jeffrey is een bekende van me, ik hoop dat we binnenkort eens langs kunnen komen om dat beest te bewonderen![]()
Er zijn veel grotere honden hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als ik dit zou tegenkomen op straat zou ik echt doodsbang zijn
ik zou niet weten waarom niet, het is een kat, geen hondsdolle draakquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou er geen stap binnen zetten
nee dat weet ik maar ik ben al bang voor een enge 'kleine' kat dus laat staan dit........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet, het is een kat, geen hondsdolle draak
Kortom, het probleem ligt dus niet bij de het formaat en type ras van de kat, maar je bent gewoon bang voor die dieren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar ik ben al bang voor een enge 'kleine' kat dus laat staan dit........
Die hoektanden zitter er voor niks wil je zeggen!?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Aan een kat hou je maximaal een aantal krassen over. Wat een leipe Rottweiler of Mechelse Herder aan kan richten wil je niet weten.
Ben jij ooit gebeten door een kat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die hoektanden zitter er voor niks wil je zeggen!?
[ afbeelding ]
Wat doet jouw zusje met een panter?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Pfff... Zelfs een panter kan je gewoon aan een lijntje houden hoor.
[ afbeelding ]
is mijn zusje met een panter
Gemiet om ietwat groot formaat poesje. Een hond kan vervelendere dingen dan een kat. Aan een kat hou je maximaal een aantal krassen over. Wat een leipe Rottweiler of Mechelse Herder aan kan richten wil je niet weten.
Ze werkt in een dierentuinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat doet jouw zusje met een panter?
Ben jij wel eens écht gebeten door een kat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben jij ooit gebeten door een kat?
Ik kan je vertellen dat de hoektanden van een huiskat weinig aanrichten hoor.
Dat van de panter was een geintje.
Ik ben wel eens gebeten door mijn kat jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben jij wel eens écht gebeten door een kat?
Als zo'n beest even doorbijt kan dat nog flink wat schade aanrichten hoor... alleen bijten ze over het algemeen niet zo gauw door. Je moet eens zien wat de kat van mn vader vroeger slachtte, als hoektanden weinig schade aanrichten vraag ik me af hoe hij een bloedbad van een duif maakte
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
jeffrey is een bekende van me, ik hoop dat we binnenkort eens langs kunnen komen om dat beest te bewonderen![]()
Wel eens door een kat die dacht dat mijn vinger eten was (ik voerde hem uit de hand), en ik kan je vertellen dat dat al een stuk harder gaat dan wanneer ze spelen of zomaar bijtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gebeten door mijn kat ja.
Heeft nooit pijn gedaan. Ik was in ieder geval niet dermate onder de indruk dat ik er nu bang voor ben.
Ben jij wel ooit gebeten door een kat?
Een kat gaat overigens helemaal los op een duif. Een beetje kat zal dat niet bij een mens doen.
Een duif is iig. niet echt geweldig te vergelijken met een mens.
Mijn vader ook wel eens. Was wel een beetje zijn eigen schuld, was een hond op bezoek en hij wilde de kat laten zien dat de hond niets deed. Vond de kat dus niet leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel eens door een kat die dacht dat mijn vinger eten was (ik voerde hem uit de hand), en ik kan je vertellen dat dat al een stuk harder gaat dan wanneer ze spelen of zomaar bijten
Het lijkt me niet dat je een kat van ¤27.000,- buiten rond laat lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:32 schreef Double-Helix het volgende:
hij word sowieso de dominante kat van de buurt,hahaha ik zie het al helemaal voor me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |