Mijn katten blijven (bijna) altijd binnen, eentje altijd, die voelen zich gewoon goeed hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef DivineJester het volgende:
Hoe zou het zitten met de vrijheidsdrang van zo'n beest? De meeste katten die ik ken willen namelijk graag buiten lopen en niet de hele dag binnen opgesloten zitten. Maar zo'n beest los laten in je tuin? Hij zal bij de buren tussen de planten gaan wroeten daar wordt je niet gelukkig van....
In de VS worden die dus wel als huisdier gehouden. Declawed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:34 schreef bleiblei het volgende:
Mijn zusje werkt in een dierentuin waar ze onder andere Lynxen verzorgt en ondanks dat ze je niet zullen vermoorden kan je zo een beest absoluut niet als huisdier houden.
Gelukkig valt dat onder dierenmishandeling in NL.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In de VS worden die dus wel als huisdier gehouden. Declawed.
volgens het lijstje van dagonet worden ze geholpen voordat ze naar de nieuwe baasjes gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Oksel het volgende:
Zouden ze zich kunnen voortplanten?
Ik vind mijn normale formaat poes al scherpe nagels hebben... laat staan als ie zo groot is!quote:· One set of nail caps already applied (these are vinyl nail caps applied to your kitten's claws that effectively cover the claws so no damage occurs to furniture, etc.)
Het lijkt me sterk dat die mensen hun kat van 27k vrij rond zullen laten wandelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg gewoon schrik als ik erover nadenk dat dit straks in Eindhoven (vlakbij dus) los rond gaat lopen
Die man heeft het zwaar! die mag de komende 10 jaar niet doodgaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:27 schreef Dagonet het volgende:
-knip-
10 Year consultation access to Dr. Roland Tripp, internationally recognized animal behaviorist.
Neuh, ze worden dus idd al gesteriliseerd/gecastreerd voor je ze krijgt. Anders koop je een mannetje en vrouwtje en begin je je eigen business.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:35 schreef Oksel het volgende:
Zouden ze zich kunnen voortplanten?
Lijkt mij ook niet, maar ja, het is en blijft een kat...........quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat die mensen hun kat van 27k vrij rond zullen laten wandelen
waarom dan? Als hij is gefokt als huisdier en zich gedraagt als een huiskat waarom niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef Misstique het volgende:
Belachelijk om zo'n beest als huisdier te nemen.
Hoelang hebben ze dit getest??quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef zquing het volgende:
[..]
waarom dan? Als hij is gefokt als huisdier en zich gedraagt als een huiskat waarom niet?
Ik neem aan dat dat te verzekeren is, aangezien het met duiven en papegaaien ook kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:53 schreef DarkElf het volgende:
zoveel geld voor iets wat gewoon *poef* dood kan gaan
Ik ben bang dat ik niks durf te doen dan, arme Fritsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Sta je toch stom te kijken als je Jack Russel opgevreten word door zo'n kat.
Frits denk dat hij groter is dan wie dan ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niks durf te doen dan, arme Frits
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |