quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Niet aftreden maar optreden.
Maar inmiddels is me wel duidelijk wat jouw ideale samenleving is: eentje waar je ongestoord corrupt kan zijn en kan graaien.
Zonder spijkerschrift ondertiteling: http://www.ourdigest.com/v/fc522773286a895bc843quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p0e6HNQdGZM
Fantastisch
Nee, dat spijkerschrift is mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zonder spijkerschrift ondertiteling: http://www.ourdigest.com/v/fc522773286a895bc843
Pauperfilm.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:39 schreef Klopkoek het volgende:
Nog zo'n leuke die ik me kan herinneren waar ik helemaal stuk lag:
http://nl.youtube.com/watch?v=7M81XN90md0&feature=related
"Oops, I dit it again baby"
Nee, de eerste twee waren geweldig en de derde met die gouden leuter was ook wel leuk.quote:
Misschien komt Klopkoek wel uit zo'n familiequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niveautje "Flodder in Amerika".
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Misschien komt Klopkoek wel uit zo'n familie
Corruptie is strikt genomen je niet aan de regels houden maar zonder regels wordt dat lastig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
@Klopkoek
Wat vind jij trouwens corruptie en wat is graaien?
Dan zijn er best wel veel mensen corrupt. In mijn ogen is het het alleen maar benadeling van een andere partij dmw omkoping.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Corruptie is strikt genomen je niet aan de regels houden maar zonder regels wordt dat lastig.
Wederom lulkoek. Als ik statistische claims maak dien ik ze te staven. Jij ook. Maar anders kun jij mij een citaatje laten zien waarin ik zeg dat je alle feitjes maar van mij moet aannemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt degene van wie we altijd alles maar voor waar aan moeten nemen.
Inderdaad. Mede daarom vraag ik van jou enige onderbouwing. Jij claimt, jij toont aan. Maar begrijp ik goed dat het nattevingerwerk is?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar goed ik neem aan dat je niet geheel nieuw bent op fok en de rest van het internet?
Nee, je had het niet over 'bepaalde aanhangers', je had het over 'types die een hekel hebben aan homo's en zwarten staan vaak dichtbij degenen die een hekel hebben aan de overheid'. Dat is een statistisch claim, en nogal een schofferende. Voor zowel voor mensen die echt last hebben van homohaat en racisme (hun probleem wordt zo misbruikt om andermans politiek af te kraken), als degene die niet voldoen aan deze eigenschappen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het over bepaalde aanhangers van dat zogenaamde libertarisme.
Ik voel mij niet aangesproken. Ik ben geen racist, geen homohater en geen libertariër. Ik heb wel een hekel aan dit niveau van discussie, die jij blijkbaar nog steeds volhoudt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Degenen die wel zuiver op de graat zijn hoeven zich dan ook niet aangesproken te voelen. Dat jij je blijkbaar wel aangesproken voelt doet daar niets aan af.
Ja, toevallig kwam het ter sprake dat libertariërs maar al te graag negers in elkaar schoppen. Wie denk je hier voor de gek te houden? Monidique zat geen generaliserende uitspraken te doen door libertariërs gelijk te stellen met racisten en homofoben, dat deed jij. Waar is nu de zelfverklaarde nuance, het pragmatisme, het zalige middenveld?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
En het kwam toevallig ter sprake, voor mij dan, ik weet niet hoe het met jouw obsessie zit, door de post van M over ron paul.
Ach, het belang van dit soort oordelen hangt af van wie het uitspreekt.quote:
quote:'Gekloond vlees veilig om te eten'
Amsterdam - Vlees, melk en andere voedingsmiddelen afkomstig van gekloonde dieren en hun nakomelingen zijn veilig voor menselijke consumptie. Dat stelt de Amerikaanse gezondheid- en voedingsautoriteit FDA na uitvoerig onderzoek.
Wel roept de FDA de biotechnologiesector op tot een moratorium. Bedrijven zouden voorlopig geen kloonproducten op de markt moeten brengen tot duidelijk is hoe deze op een goede manier kunnen worden geintroduceerd.
Een jaar geleden trok de FDA al eenzelfde conclusie in een eerdere versie van het rapport.
Overigens is er in de VS nog geen gekloond vlees op de markt. Volgens de biotechsector zullen gekloonde dieren vanwege de hoge kosten van het klonen eerder voor de fok dan voor de consumptie zijn bestemd. Tweederde van de Amerikanse consumenten is ongerust over kloonproducten
quote:De hond blaft voor de mens
Rotterdam, 17 jan. Zes ‘woorden’ begrijpen wetenschappers nu van hondengeblaf. Een team van Hongaarse, Zwitserse en Franse gedragsbiologen ontwikkelden een computerprogramma dat een blaf indeelt in categorieën: ‘vreemdeling’, ‘vechten’, ‘uitlaten’, ‘alleen’, ‘bal’ en ‘spelen’.
Hun resultaten publiceren ze vandaag in het wetenschappelijke blad Animal Cognition.
De onderzoekers analyseerden opnames van meer dan 6.000 blaffen van veertien honden van het zogeheten Mudi-ras, een Hongaarse herder. De software stopte de blaffen in 43 procent van de gevallen in de juiste categorie. Blaffen met de betekenis ‘vechten’ en ‘vreemdeling’ herkende de computer het beste, respectievelijk 74 en 63 procent. Eerder was al vastgesteld dat mensen, of zij nu hondeneigenaar zijn of niet, goed zijn in het bepalen van de emotionele lading van hondenblaffen, ‘blij’, ‘angstig’ of ‘vijandig’.
In tegenstelling tot de mens blijkt de computer veel beter in het herkennen van individuele honden aan hun blaf. In de helft van de gevallen kon deze de hond thuisbrengen, terwijl baasjes zelfs hun eigen hond niet herkennen.
Onderzoeker Péter Pongracz van de Eötvös Lórand universiteit in Boedapest denkt dat honden pas zijn gaan blaffen toen zij gedomesticeerd werden. „Mensen begrijpen honden, maar begrijpen honden elkaar ook?”, zegt hij aan de telefoon. „Wolven en zwerfhonden die zijn verwilderd blaffen niet.” Wellicht is het blaffen van honden niet speciaal bedoeld voor hun onderlinge communicatie, maar voor de communicatie met de mens, denkt Pongracz. „Het is mijn droom dat ik ooit kan bewijzen dat de menselijke spraak het geblaf van honden heeft uitgelokt. Het is hun poging om met ons mee te praten.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |