Extremer dan extreem-links. Extreem-rechts?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat moet du_ke dan wel niet zijn
Is dat een soort min keer min is plusquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Extremer dan extreem-links. Extreem-rechts?
.
Een liberaal die het niet hoeven tonen van zijn ID-kaart en de abortusbepaling belangrijker vindt dan een ontslagrecht zonder tussenkomst van de rechter of een vlaktaks. Ja, ze zijn er.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat moet du_ke dan wel niet zijn
Hoefijzermodel. Waarbij extreem-links en extreem-rechts beneden in het hoefijzer zitten in het politieke spectrum. Een extremere visie dan extreem-links doet je belanden bij extreem-rechtsquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dat een soort min keer min is plus
Dan moet het wel Astronomie, Paleontologie of Geschiedenis betreffen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Voor de verandering ben ik serieus goed onderweg met het leren voor een tentamen. Nog enger is het feit dat het onderwerp best interessant is.
Uh huh. De racismekaart. Discussiestopper #1, uitermate geschikt voor lui die verder weinig creatief zijn in argumentatie. Ik denk dat deze bewering nergens op gestaaft is. Je neemt een citaat van een persoon die reeds verguisd is door opiniegenoten, om vervolgens een hele politiek te diskwalificeren omdat die niet overeen komt met jouw politiek. Ik denk dat het je in ieder geval wel gelukt is om één persoon te diskwalificeren...Begint met een D. Ik voel er weinig voor om het probleem van racisme zo de devalueren, dat het niks meer gaat betekenen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja types die een hekel hebben aan homo's en zwarten staan vaak dichtbij degenen die een hekel hebben aan de overheid (misschien om ongestraft door die staat te kunnen negro schoppen?).
Algemeen bekend. Zodra baby's niet hebben aangegeven dat ze niet willen worden opgegeten, mag een vrije burger ze opeten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef Autodidact het volgende:
Wist je dat ze ook baby's eten, die libertariërs?
Nee joh. Moslimkunde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan moet het wel Astronomie, Paleontologie of Geschiedenis betreffen.
"Er is blijkbaar vraag naar baby's, en wie zijn wij om niet aan die vraag te voldoen?"quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Zodra baby's niet hebben aangegeven dat ze niet willen worden opgegeten, mag een vrije burger ze opeten.
Paus Benedictus XVI?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Er is blijkbaar vraag naar baby's, en wie zijn wij om niet aan die vraag te voldoen?"
Ik ben bij m'n ouders.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:12 schreef Monidique het volgende:
De polder?
Je bent scherp vandaag, maar helaas. Babyvreter Ron Paul natuurlijk.quote:
Er zijn enkelen waarbij het laagje libertarisme inderdaad verdomde dun isquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Uh huh. De racismekaart. Discussiestopper #1, uitermate geschikt voor lui die verder weinig creatief zijn in argumentatie. Ik denk dat deze bewering nergens op gestaaft is. Je neemt een citaat van een persoon die reeds verguisd is door opiniegenoten, om vervolgens een hele politiek te diskwalificeren omdat die niet overeen komt met jouw politiek. Ik denk dat het je in ieder geval wel gelukt is om één persoon te diskwalificeren...Begint met een D.
Wist je dat ze ook baby's eten, die libertariërs?
CDA?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Er is blijkbaar vraag naar baby's, en wie zijn wij om niet aan die vraag te voldoen?"
Niets van dat alles.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan moet het wel Astronomie, Paleontologie of Geschiedenis betreffen.
Schrijft Theo Maassen tegenwoordig speeches voor Ron Paul?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je bent scherp vandaag, maar helaas. Babyvreter Ron Paul natuurlijk.
"I want nigger babies for diner!!!"
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niets van dat alles.
Het betreft IT.
Bullshit. Je mag van mij doen wat je wil, maar als jij een politiek dat niets met rassenhaat te maken heeft gaat vereenzelvigen met racisme krijg jij van mij een grote bek terug. En terecht. Dat moet jij ook doen als jij vals beschuldigd wordt van dat soort zaken. (waarmee ik niet wil zeggen dat libertarisme iets voor mij is)quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn enkelen waarbij het laagje libertarisme inderdaad verdomde dun is. Maar goed ik snap dat ik van jou geen kritiek daarop mag hebben
.
Nee, dat neem ik niet van jou aan. Je kent de procedure: bron?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar neem maar van mij aan dat een redelijk groot percentage vandegenen die tegen het zogenaamde libertarisme aanschurken niet al te fris is in die zin.
Het komt niet toevallig ter sprake, jij bent hier bezig een politiek standpunt met rassenhaat te vereenzelvigen. Dat staat los van de discussie of libertarisme reëel is. Niet elk argument is geldig. Maar goed, als jij er bij blijft dat dit een geldig argument is heeft het geen zin om met je te discussiëren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Overigens vind ik jouw redenatie in deze erg matig. Het libertarisme en z'n gebrek aan realiteitszin ik heb ik al op vele manieren door de mangel gehaald. Dat ik nu het toevallig een keer ter sprake komt het even over de anti neger en homo component heb aangrijpen voor een post als dit is vrij sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |