Dank jequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Nog even voor Ynske....![]()
Geweldige foto!!!!
Lijnbaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
LeeHarveyOswald
+ wat een kleuren!! De Dof is ook erg mooi en de compo is grappig, hoe ze op een rijtje zitten, goed gezien
- Ik vind de achtergrond, hoe onduidelijk ook, storen. Mijn blik word daar naartoe getrokken en ik vraag me af of ze in een of ander winkelcentrum zaten
Mijne, er was weer geen wind en dus mooie spiegelingen
[ afbeelding ]
heb je gedaan?quote:
Wow, erg mooi. Mooie kleuren, compositie en lekker een beetje abstractquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef MissBliss het volgende:
Ynske:
+ de kleuren, de dof
- de ogen zijn bijna niet zichtbaar
Mijne:
[ afbeelding ]
Dat vond ik juist het leuke... het is nu een soort zoekplaatje.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:16 schreef Xilantof het volgende:
@kvdv:
Na goed kijken zie ik daar nog iemand staan... Wellicht met wat dodge/burn zorgen dat die persoon er wat beter uit komt? Ik denk dat dat de foto erg zou verbeteren.
Met dodge en burn kun je plaatselijk dingen oplichten of juist donkerder maken. En zo op die manier bijv. die persoon wat beter in beeld krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef kvdv het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuke... het is nu een soort zoekplaatje.
Maar dat dodge/burn wat is dat precies? Ben nog niet zo into photoshop.
Bedankt voor de tip. Heb die tool inmiddels gevonden in PS. Weer wat nieuws geleerdquote:Op zondag 24 februari 2008 15:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met dodge en burn kun je plaatselijk dingen oplichten of juist donkerder maken. En zo op die manier bijv. die persoon wat beter in beeld krijgen.
Het zoekplaatje-idee is leuk, maar doet 't niet voor mij. Ik vind het te onduidelijk daarvoor (voor als je hem gevonden hebt, dan weet je nog niets, dan zie ik hem liever gelijk en verzin ik de situatie van die persoon in die situatie er zelf bij, wat doet ie, waarom is ie alleen, etc)
Dank je!quote:Op zondag 24 februari 2008 08:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wow, erg mooi. Mooie kleuren, compositie en lekker een beetje abstract
Z'n reet.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef prupke het volgende:
ik zie geen puist bij dat varken....
+ Reperterende objecten, lijnen, erg gaafquote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Roi het volgende:
+ Dat staartje![]()
!
+ Tof gekadert!
- Misschien net ièts meer van de linkerkant afhalen.
- Die puist! ff wegshoppen!
Mijn foto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
- Hij is mij niet iets te saai - had er graag iets onverwachts in gezien ofzo![]()
ja, ga jij even online een varken steriliseren en ontvrouwen...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Roi het volgende:
+ Dat staartje![]()
!
+ Tof gekadert!
- Misschien net ièts meer van de linkerkant afhalen.
- Die puist! ff wegshoppen!
Mijn foto:
[ afbeelding ]
+ de duivenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef Sugar het volgende:
+ compositie, moment
- kleuren, vind ze wat flets.
[ afbeelding ]
Mijn mening als beginnerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef Ouwesok het volgende:
@ElizabethR
+ Prachtlandschapje (laten we de Markerwaard droogleggen en vullen met een flink stuk Ierland)
- nee, ik ga er niks aan de haren bijslepen
Afgelopen weekend mocht mijn 300mm spiegeltele voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
van mij mag ie blijven
Nou, jouw commentaar is wel heel summier. Waarom de + duiven en waarom de - achtergrond???quote:
Dat mag, als je eerst even de vorige foto beoordeelt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef Tecnix het volgende:
Laat ik ook eens meedoen
[ afbeelding ]
+ kleuren van de kat komen mooi naar voren in deze foto. Je hebt haar op een mooi 'chill' moment op de korrel genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |