Jammer dat je de pot met goud niet kon vinden ondanks dat de 1e regenboog zo dichtbij is!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
KD
+ Nette compo, mooi scherp, ze zullen er vast heel erg blij mee zijn
- Ik vind het, ondanks dat het technisch een hele fraaie plaat is, ook een dertien in een dozijn foto van een bruidspaar. En zonde van die driedubbele boomstam uit zijn hoofd.
Mijne, ik kon geen pot goud vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 05:12 schreef Pr0-n00b het volgende:
- Vind het op de regenbogen na verder een vrij standaard landschap plaatje
Mwah niet echt, je 'standaard' lanschappies zijn over het algemeen echt supermooiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat is mijn specialiteit, standaard landschappies
Pluisgnijntje, wat een gave kleuren!!! Mooie foto hoor!!
Over dat overbelichte; daar kon ik niet zoveel aandoen omdat ik gewoon met het licht van de zon werkte, het was óf dit óf schaduw.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:14 schreef pauld het volgende:
ZO hier ben ik lang niet meer geweest. Maar ik ga het weer eens proberen!
Pluisignijntje:
+ mooie gezichtsuitdrukking en lichtval
- linksonderin lijkt het iets overbelicht en iets onscherp
Mijn foto
[ afbeelding ]
+ lekkere kleurenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:18 schreef ACT-F het volgende:
@Pro-n00b
+ Een goede compositie, een storende elementen op de achtergrond
- Beetje onscherp en het had iets beter belicht mogen worden
[ afbeelding ]
+ Strandpaal staat er lekker scherp opquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ lekkere kleuren
- ik vind de onderkant jammer, had het mooier gevonden als het 'begon' vanuit te sloot zeg maar.
[ afbeelding ]
+mooie lichtvalquote:Op zondag 17 februari 2008 18:48 schreef Maaiks het volgende:
+mooie blauwe lucht.
- de afsnijding is niet echt mooi..(vind ik..)
[ afbeelding ]
Je kan er toch een klikbare foto bij zetten ?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel MissBliss
De vogels komen een stuk beter uit op de grote versie, maar ja, op Fok mag je maar 610 pixels kwijt
+ Mooie scherpe plaat, heldere kleuren en de weerspiegeling in het waterquote:Op maandag 18 februari 2008 00:50 schreef iroQuai het volgende:
de foto hierboven:
+ Gaaf! Ik dacht dat je in een vliegtuig zat of aan het parachute springen was... (komt mede omdat de horizon zo schuin is, alsof je nou eenmaal zo in de lucht hing. En die vogel... ik dacht dat het een mede-skydiver was!haha
- Beetje eentonig qua kleur... had wel iets meer grond/water willen zien ipv lucht.
Deze heb ik vorige maand tijdens mijn vakantie op Curacao geschoten:
[ link | afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
snoezelkok
+ De grilligheid van de takken vind ik mooi. Goed gezien. Zeker met tegenlicht is dat erg mooi, maar.... tegenlicht is gevaarlijk, want: Zie -
- De uitgebeten zon is niet zo mooi, zowel door de takken heen, als in het water. Inderdaad moet ie nog recht, de kleuren vind ik ook niet zo mooi, maar dat komt omdat je tegen de zon in hebt gefotografeerd en waarschijnlijk zonder filter, en je onderwerp is me niet helemaal duidelijk. Is dat nu het bankje of de boom? Verder is ie op plekken veel te donker en zie je geen enkel contrast. Er zit ook een flare in.
Mijn foto
Het was gisteren een hazy day, toch kwam er dit nog uit.
[ afbeelding ]
Erg grappig dat je dat zegt P., want de bergen die je ziet lopen dus door in Canada!!! Vroegah (heel vroeger dus, iets van 350 miljoen jaar geleden heb ik me door mijn alwetende echtgenoot die hiervoor aan het studeren is op de Uni in Galway laten vertellen) hebben Ierland en Canada precies bij dit gebied aan elkaar gezeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerJe zou je bijna in Canada wanen op die manier
Mistquote:
Dank jequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:14 schreef ElizabethR het volgende:
Nog even voor Ynske....![]()
Geweldige foto!!!!
Lijnbaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef ElizabethR het volgende:
LeeHarveyOswald
+ wat een kleuren!! De Dof is ook erg mooi en de compo is grappig, hoe ze op een rijtje zitten, goed gezien
- Ik vind de achtergrond, hoe onduidelijk ook, storen. Mijn blik word daar naartoe getrokken en ik vraag me af of ze in een of ander winkelcentrum zaten
Mijne, er was weer geen wind en dus mooie spiegelingen
[ afbeelding ]
heb je gedaan?quote:
Wow, erg mooi. Mooie kleuren, compositie en lekker een beetje abstractquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef MissBliss het volgende:
Ynske:
+ de kleuren, de dof
- de ogen zijn bijna niet zichtbaar
Mijne:
[ afbeelding ]
Dat vond ik juist het leuke... het is nu een soort zoekplaatje.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:16 schreef Xilantof het volgende:
@kvdv:
Na goed kijken zie ik daar nog iemand staan... Wellicht met wat dodge/burn zorgen dat die persoon er wat beter uit komt? Ik denk dat dat de foto erg zou verbeteren.
Met dodge en burn kun je plaatselijk dingen oplichten of juist donkerder maken. En zo op die manier bijv. die persoon wat beter in beeld krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:17 schreef kvdv het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het leuke... het is nu een soort zoekplaatje.
Maar dat dodge/burn wat is dat precies? Ben nog niet zo into photoshop.
Bedankt voor de tip. Heb die tool inmiddels gevonden in PS. Weer wat nieuws geleerdquote:Op zondag 24 februari 2008 15:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met dodge en burn kun je plaatselijk dingen oplichten of juist donkerder maken. En zo op die manier bijv. die persoon wat beter in beeld krijgen.
Het zoekplaatje-idee is leuk, maar doet 't niet voor mij. Ik vind het te onduidelijk daarvoor (voor als je hem gevonden hebt, dan weet je nog niets, dan zie ik hem liever gelijk en verzin ik de situatie van die persoon in die situatie er zelf bij, wat doet ie, waarom is ie alleen, etc)
Dank je!quote:Op zondag 24 februari 2008 08:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wow, erg mooi. Mooie kleuren, compositie en lekker een beetje abstract
Z'n reet.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef prupke het volgende:
ik zie geen puist bij dat varken....
+ Reperterende objecten, lijnen, erg gaafquote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Roi het volgende:
+ Dat staartje![]()
!
+ Tof gekadert!
- Misschien net ièts meer van de linkerkant afhalen.
- Die puist! ff wegshoppen!
Mijn foto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
- Hij is mij niet iets te saai - had er graag iets onverwachts in gezien ofzo![]()
ja, ga jij even online een varken steriliseren en ontvrouwen...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:39 schreef Roi het volgende:
+ Dat staartje![]()
!
+ Tof gekadert!
- Misschien net ièts meer van de linkerkant afhalen.
- Die puist! ff wegshoppen!
Mijn foto:
[ afbeelding ]
+ de duivenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:08 schreef Sugar het volgende:
+ compositie, moment
- kleuren, vind ze wat flets.
[ afbeelding ]
Mijn mening als beginnerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:23 schreef Ouwesok het volgende:
@ElizabethR
+ Prachtlandschapje (laten we de Markerwaard droogleggen en vullen met een flink stuk Ierland)
- nee, ik ga er niks aan de haren bijslepen
Afgelopen weekend mocht mijn 300mm spiegeltele voor het eerst naar buiten
[ afbeelding ]
van mij mag ie blijven
Nou, jouw commentaar is wel heel summier. Waarom de + duiven en waarom de - achtergrond???quote:
Dat mag, als je eerst even de vorige foto beoordeelt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef Tecnix het volgende:
Laat ik ook eens meedoen
[ afbeelding ]
+ kleuren van de kat komen mooi naar voren in deze foto. Je hebt haar op een mooi 'chill' moment op de korrel genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |