Iets praktisch? In ieder geval niet overdressed gaan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Burdie het volgende:
Wat trek je eigenlijk aan voor een sollicitatiegesprek bij Scouting Nederland?.
Dat kan. ik vind het heerlijk, gebruik ze als bodylotion. veel handiger dan uit een flesje ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet echt mijn ding.
Hier kun je hele flauwe grappen over makenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Burdie het volgende:
Dat kan, ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier kun je hele flauwe grappen over maken.
Kijk zelf altijd een beetje naar wat voor bedrijf het is en hoe ze er zelf bij lopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef Burdie het volgende:
Het is wel gewoon een managementfunctie.
Ik wil nog wel eens eentje met glitters, maar vind 'm nu wat onpraktisch om op te bergen enzo. Na de verhuizing heb ik er wel ruimte voorquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat kan. ik vind het heerlijk, gebruik ze als bodylotion. veel handiger dan uit een flesje ofzo
Dat kan ik vanaf hier niet zo goed zienquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk zelf altijd een beetje naar wat voor bedrijf het is en hoe ze er zelf bij lopen.
ik heb van lush 4 cremesquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens eentje met glitters, maar vind 'm nu wat onpraktisch om op te bergen enzo. Na de verhuizing heb ik er wel ruimte voor.
Ook zoek ik nog een goede gezichtscreme, niet gevonden bij lush.
Halloween, uiteraard. Ik had carnaval gebruikt bij de zoekopdracht.quote:
Gewoon, niet overdressed, maar zakelijk. Is voor dames altijd eenvoudiger dan voor herenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Burdie het volgende:
Oeps, goedemorgen allen die wakker zijnquote:
Kom net binnenquote:
Ik ben ook net uurtje, anderhalf thuis. M'n pellerine is echt opgeschoten vanavond, kan niet wachten totdat ie klaar isquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
Kom net binnen
Helemaal zelf gemaakt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben ook net uurtje, anderhalf thuis. M'n pellerine is echt opgeschoten vanavond, kan niet wachten totdat ie klaar is
Zoals ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef Inekris het volgende:
[..]
Oeps, goedemorgen allen die wakker zijn
Ja, helemaal zelfquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef rhubarbje het volgende:
Helemaal zelf gemaakt?
Maak je zelf vaker kleren?
Jezus, zeikwijf. Laat het een keer rusten of tief op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mij daar toch op aanspreken?
Hey, jij weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef webspider het volgende:
zoals ik.
Zeker, maar op het moment zit ik tussen detacheerklussen in he.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef MNR het volgende:
Jij hebt toch ook gewoon een baan overdag? (ik bedoel, dat dacht ik)
Ow, dat weet ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:26 schreef Inekris het volgende:
Zeker, maar op het moment zit ik tussen detacheerklussen in he.
Tof!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, helemaal zelf
*me proud
Ja, maak vaker zelf kleren. De vrouw van wie ik naailes krijg, kan zelfs trouwjurken maken. Op een of andere manier zit ik nu in een heel creatieve-stemming-periode. Wil ook een galajurk voor mezelf gaan maken, maar eerst nog even een paar mooie rokken.
Leuk dat je moeder je dat geleerd heeft. Mijn moeder wilde mij dat ook leren, maar wij boterden niet zo. Ik had toen nog niet door dat je de kopspelden ertussenuit moest trekken tijdens het naaien en toen werd ze boos.. en toen durfde en wilde ik niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
Tof!!
Toen ik erg erg jong was maakte mama zelf kleertjes en leer de me natuurlijk zoals een goed meisje betaamt ook dingetjes maken op de naai machine...
Ik zat te vorige week nog te denken zou ik nog wat kunnen? Ivm carnaval natuurlijk, altijd handig het een en ander te maken en zo
Haha ik was toen echt nog te jong om niet met mn mama te boteren hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Leuk dat je moeder je dat geleerd heeft. Mijn moeder wilde mij dat ook leren, maar wij boterden niet zo. Ik had toen nog niet door dat je de kopspelden ertussenuit moest trekken tijdens het naaien en toen werd ze boos.. en toen durfde en wilde ik niet meer
En natuurlijk kun je nog wat maken! Dat verleer je niet. Heb je iets in gedachten?
NOu ja, gewoon opstaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet
Vroeg dat me af omdat ik binnenkort ook fulltime ga werken en vroeg me af hoe andere mensen dat deden. Dus ik was even nieuwsgierig naar hoe jij je dag en avond inplant
Dat klinkt leuk. Laat pica zien als je het af hebt, lijkt me leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:35 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en (maar dat weet ik zeker dat dat moet lukken) gewoon een leuk wit shirtje kopen bij de h&m en dan nep bloemen kopen en dan helemaal vol naaien (het shirtje met de bloemen natuurlijk)
En dan bloemen in mn haar
Ow, dat heb ik straks ook, heel vroeg opstaan (want ws moet ik veel reizen het eerste jaar). Maar heb je dan nooit slaaptekort?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:39 schreef Inekris het volgende:
NOu ja, gewoon opstaanmeestal een uur voor ik weg moet. Wij wonen op het Drentse platteland, dus das al gauw een uur of zes. Naar werk. Thuiskomen, eten, en dan rond 24:00 uur naar bed (weinig slaap nodig he).
Vervelend is alleen dat ik nogal een avondmens ben, dus 's-ochtends, ook na de koffie, niet te genieten.![]()
Ritme komt vanzelf als je werkt, vreemd genoeg.
Waarschijnlijk ben ik veel te lam om het te doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk. Laat pica zien als je het af hebt, lijkt me leuk
Pffftt.... mutsquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waarschijnlijk ben ik veel te lam om het te doen
Ik ga toch geen 5 dagen dit jaar en ik heb mn jurkje al en zo
Sorryquote:
Dat liedje met dat konijntje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht ik lees eens terug
Dat liedje met dat konijntje is zooooooo vet!
Een mooi rood kruis!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef je wel de versie waar ze iets door heen hebben gemixt die vind ik toffer
http://www.youtube.com/watch?v=4ED7HDTU048&feature=related
En in een van die clipjes op youtube zag ik dit konijn voorbij komen! Ik wil hem hebben!!
[ afbeelding ]
Weet je hoe goed je die kunt kroelen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niets cute aan![]()
En het nummer vind ik een beetje simpel.
Nog geen koffie hier, straks pas op kantoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 06:48 schreef Vork het volgende:
meer ... koffie....
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was. Wat een draak van een nummer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niets cute aan![]()
En het nummer vind ik een beetje simpel.
Er zit een verschil tussenquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
crappy music.
Ja skihut muziek kan ik idd ook niet uitstaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussencrappy muziek
en
wanstaltige muziek
Yupquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:47 schreef Vork het volgende:
Het is een remix, dan is er dus ook een origineel [afbeelding]. Is dat origineel niet trouwens zo'n project van die neger van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja toch? [afbeelding]. Zelfs LeLe is dan nog leuker. [afbeelding]
Natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |