He, Osama is ook al lang uit die buurt, gewoon weggepest.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:19 schreef broer het volgende:
[..]
Is Arual weggepest onder leiding van de Amerikanen?
Wat een hufters...
Vooral dat laatste, over de rest heb ik geen mening.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem niemand. Het is en blijft kliekjesgedoe, het verschil tussen elkaar irl kennen of niet is vrij duidelijk. SItuaties over het internet inschatten blijft ook lastig.
Dan kunnen ze mij daar toch op aanspreken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef broer het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze je gewoon irritant vinden?
Nee, veel mensen gaan de confrontatie liever niet aan. Jeweetzelluf!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mij daar toch op aanspreken?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:23 schreef Burdie het volgende:
Dan kunnen ze mij daar toch op aanspreken?
Weet ik veel. Ik ken de situatie niet. Ik opper enkel een suggestie - je dacht toch niet echt dat ik erover ging discussiëren, of wel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef TwistedPrincess het volgende:
Nee, veel mensen gaan de confrontatie niet aan. Jeweetzelluf!
ik heb jou irl ook gezien zullen wij tegen de rest klieken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem niemand. Het is en blijft kliekjesgedoe, het verschil tussen elkaar irl kennen of niet is vrij duidelijk. SItuaties over het internet inschatten blijft ook lastig.
Beetje lafjes vind ik het wel. Maarja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Nee, veel mensen gaan de confrontatie liever niet aan. Jeweetzelluf!
Dat wist ik alweer sinds gisteren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
De light versie werkt wat sneller.
ze zet het vanzelf in haar sigquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef TwistedPrincess het volgende:
Burdie je bent irritant.!!!!!
Zo, hoeven ze mij alleen nog maar te quoten.
Ik reageerde alleen maar op Burdie, ik wilde niet de indruk wekken een discussie aan te willen gaan met wie dan ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel. Ik ken de situatie niet. Ik opper enkel een suggestie - je dacht toch niet echt dat ik erover ging discussiëren, of wel?
Ach, soms best verstandig, als mensen de situatie niet kennen, zoals boven gezegd. Er is dan weinig draagvlak voor een normale discussiequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beetje lafjes vind ik het wel. Maarja.
Niet iedereen kan een held zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beetje lafjes vind ik het wel. Maarja.
Geen last van dat moddenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wist ik alweer sinds gisteren.
Enkel qua modden is Bagger beter, maargoed.
suggereer je nu dat er ook maar iemand van hier een held is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:28 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een held zijn.
Staat dat er dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
suggereer je nu dat er ook maar iemand van hier een held is?![]()
Nee, het was een inside-grapje. Ik snapte 'm.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
suggereer je nu dat er ook maar iemand van hier een held is?![]()
voorspelbaar +1quote:
Damnit, ik mis m'n eigen inside-grapje.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, het was een inside-grapje. Ik snapte 'm.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef TwistedPrincess het volgende:
Overigens zijn er idd een paar helden hier.
Nou ja, niet zo lastig, het moeten mensen zijn die je irl kentquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef TwistedPrincess het volgende:
Overigens zijn er idd een paar helden hier.
Of ze momenteel aanwezig zijn laat ik lekker in het midden.
IK KEN JOU IRL althans ik heb je gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo lastig, het moeten mensen zijn die je irl kent
Een KPD mod mag niet slapen! Die pubertjes beginnen nu pas !quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, richting bed. Ben moe.
Oeh, en dat is natuurlijk hetzelfde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
IK KEN JOU IRL althans ik heb je gezien
Heeft ie morgen wat te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een KPD mod mag niet slapen! Die pubertjes beginnen nu pas !
zien of kennen, klein verschil. Of ik nu op zondag de bejaarden gezelschap houdt of niet kun jij niet zien. Of je moet er op zondag zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
IK KEN JOU IRL althans ik heb je gezien
Ik ken echt een boel mensen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, en dat is natuurlijk hetzelfde.
ik ben overalquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
zien of kennen, klein verschil. Of ik nu op zondag de bejaarden gezelschap houdt of niet kun jij niet zien. Of je moet er op zondag zijn
Ik weet niet hoe vroeg hij begint met werken, maar ik zou die wekker een uurtje eerder zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Heeft ie morgen wat te doen.
ik zei toch zelf al althansquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, en dat is natuurlijk hetzelfde.
Die is best grappig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna net zo goed als die van dat konijntje ofzo. die was in dwdd, t ging iets van kom op konijntje doe maar huppelu en wiebele
Ohja, van die gekke dikke negert van Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna net zo goed als die van dat konijntje ofzo. die was in dwdd, t ging iets van kom op konijntje doe maar huppelu en wiebele
die clip is door fans gemaakt he, de tekst en muziek is gewoon TE triest.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is best grappig.
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQ
Dat weet ik. Willie Wartaal was weer eens stoned. of juist niet stoned genoeg zodat ie weer eens wat kan producerenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die clip is door fans gemaakt he, de tekst en muziek is gewoon TE triest.
Dan is het maar goed dat we allemaal ooit dood gaanquote:
of de productie iets is om trots op te zijn betwijfel ikquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik. Willie Wartaal was weer eens stoned. of juist niet stoned genoeg zodat ie weer eens wat kan produceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |