Dat liedje met dat konijntje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht ik lees eens terug
Dat liedje met dat konijntje is zooooooo vet!
Een mooi rood kruis!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik geef je wel de versie waar ze iets door heen hebben gemixt die vind ik toffer
http://www.youtube.com/watch?v=4ED7HDTU048&feature=related
En in een van die clipjes op youtube zag ik dit konijn voorbij komen! Ik wil hem hebben!!
[ afbeelding ]
Weet je hoe goed je die kunt kroelen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niets cute aan![]()
En het nummer vind ik een beetje simpel.
Nog geen koffie hier, straks pas op kantoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 06:48 schreef Vork het volgende:
meer ... koffie....
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was. Wat een draak van een nummer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef MNR het volgende:
Ik vind er eerlijk gezegd niets cute aan![]()
En het nummer vind ik een beetje simpel.
Er zit een verschil tussenquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
crappy music.
Ja skihut muziek kan ik idd ook niet uitstaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussencrappy muziek
en
wanstaltige muziek
Yupquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:47 schreef Vork het volgende:
Het is een remix, dan is er dus ook een origineel [afbeelding]. Is dat origineel niet trouwens zo'n project van die neger van de Jeugd van Tegenwoordig? Ja toch? [afbeelding]. Zelfs LeLe is dan nog leuker. [afbeelding]
Natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 07:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik de enige (samen met Litpho natuurlijk) was.
Succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef Burdie het volgende:
Solliciteren.
Uhm neequote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tiran! Ik heb vannacht over je gedroomd
En box, congrats met je high grade
Tyquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Tiran! Ik heb vannacht over je gedroomd
En box, congrats met je high grade
Forum Opties | |