hij zei niet "ik ben niet geneukt", dus die reet zou zomaar kunnen kloppen.quote:
Je hebt ook allemaal hbo thuiswonende vrouwtjes en breezahsletjes dusquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:04 schreef Rutgerr het volgende:
Ik al....dat gaat je eigenlijk vrij weinig aan. Grappig om te zien dat kansloze gasten (HBO thuiswonend paupertje) en (MBO paupertje) toch zo makkelijk aan seks komen. Beiden onwijs lelijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
Komt de EO met 40 dagen zonder sex.
Stelletje mietjes.
Meest kansloze post van de dag maand.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:04 schreef Rutgerr het volgende:
Ik al....dat gaat je eigenlijk vrij weinig aan. Grappig om te zien dat kansloze gasten (HBO thuiswonend paupertje) en (MBO paupertje) toch zo makkelijk aan seks komen. Beiden onwijs lelijk.
Kan altijd erger. Ik heb weleens bijna 16 jaar niet geneuktquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
Stelletje mietjes.
die wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef Rutgerr het volgende:
Nee, van het jaar man.
DUDE WTF op je 15e? kut breezah.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Ik heb weleens bijna 16 jaar niet geneukt
waren wel de eerste bijna 16 jaar maar toch
Bijna 16 hequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Chasiner het volgende:
[..]
DUDE WTF op je 15e? kut breezah.
vroeger was het pas normaal 18-20..
Op zijn leeftijd heb je gewoon penispauze en zoek je een handje om je te helpen !quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Karina het volgende:
Tja, dat krijg je hè, op jouw leeftijd.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef CG het volgende:
Die meid in de aflevering van gisteren lustte er wel pap van. Misschien moet je haar maar eens proberen.
[ afbeelding ]
Ik denk 20quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef TornadoDK het volgende:
Bijna 16 he![]()
En WTF vroeger hoe oud denk je dat ik ben
Komt er strax weer een topic over iemand die niet op tijd bij mammie aan het eten kon verschijnen, want de trein had vertraging doordat tong80 ervoor sprongquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef tong80 het volgende:
En Ajax ook nog eens verloren.
Ik maak er een eind aan
Heet dat bij jou thuis neuken dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:21 schreef lennart12 het volgende:
Je hebt toch nog wel een hand over...?
Aan het 3 jaar neuken?quote:
Je weet blijkbaar niet eens waar ik het over hadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Rutgerr het volgende:
Uitleg graag? Meestal als ik seks heb gehad bericht ik dat toch bij minimaal 1 vriendje. Zou niet graag willen zeggen dat ik een kansloos rijtjeshuis-MBO'ertje heb uitgewoond. Maargoed, ik ga naar de kroeg, veel plezier Bafnek.
Ok. Ben zo terug mijn onderbuurvrouw is 67. Maar ik ga haar uitwonen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Aan het 3 jaar neuken?
Je pakt d'r vanavond gewoon, zonder enige twijfel?
Agossiequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Ben zo terug mijn onderbuurvrouw is 67. Maar ik ga haar uitwonen.
jullie hebben weer ruziequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef makkie88 het volgende:
ik al.. 5 dagen niet
Het idee alleen alquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
whehehe, vertel...quote:
hmm, hoe oud is dat kind van Nikky nu?quote:
Laat de Ejooo het maar niet zienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Dat meisje uit die laatste aflevering kreeg toch opeens door dat de jongens het maar voor één ding doen, dat flirten
JA DUH
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Dat meisje uit die laatste aflevering kreeg toch opeens door dat de jongens het maar voor één ding doen, dat flirten
JA DUH
Ze is nu genezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:51 schreef CG het volgende:
Die meid in de aflevering van gisteren lustte er wel pap van. Misschien moet je haar maar eens proberen.
[ afbeelding ]
Vindt je het gek dat je al 3 jaar geen sex hebt gehadquote:Aantal posts: 279.539 (gemiddeld 108 per dag)
Jaloers omdat Tong80 niet op je aanbod is ingegaan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Loedertje het volgende:
Oftwel, geile bok komt met een zielig verhaal over 3 jaar geen sex in de hoop dat de jonge blom erintrapt en hem gaat helpen uit medelijden, dé smoes van de man
Ah maar ik vond haar wel zielig tijdens die persoonlijkheidstest toen ze ging huilen. Jammer alleen dat ze daarna weer keihard verder ging met batsen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:40 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Ze is nu genezen
Ze doet nu eerst praten, dan tijdje handwerk en daarna knalt ze er bovenop
wordquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Suga_Mama het volgende:
Als jij drie jaar niet neukt dan wordt ik per direct voor PVDA.
Volgens mij kan je beter beginnen bij je 1e ex als je toch op de exen overgaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:13 schreef Florian_ het volgende:
misschien kun je je laatste ex bellen, wie weet is ze wel weer in je geinteresseert
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef zovty het volgende:
Jaloers omdat Tong80 niet op je aanbod is ingegaan?
Hier gaan wij kerels dus kapot aan. Is 1x in de maand (op zaterdag met het licht uit) niet genoeg?!? Ik kan wel begrijpen dat Tong zolang droog staat, op een bepaald moment (lees: leeftijd) heb je er gewoon de kracht niet meer voorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
3 dagen geen sex lijkt mij al een ramp
Dat was ook mijn gedachte jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat je al 3 jaar geen sex hebt gehad
Tegen die tijd ben je ook niet meer in staat om een gemiddelde van 180 posts per dag te halen, dus dat gaat voor tong niet opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Hier gaan wij kerels dus kapot aan. Is 1x in de maand (op zaterdag met het licht uit) niet genoeg?!? Ik kan wel begrijpen dat Tong zolang droog staat, op een bepaald moment (lees: leeftijd) heb je er gewoon de kracht niet meer voor
Mwah hij zal het vast wel compenseren met marathonrukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je zei 'reet'!Nu is ie vast klaar gekomen.
Je bent toch getrouwd met je computer?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
Stelletje mietjes.
Ach, knap van Yvonne, anders waren we tong miss.. wel kwijt.. tijd om haar maar waar eens op te offerenquote:
mooie schoenen , neuken ?quote:
wat voor kleur het jou tractor?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |