Door wie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik werd gedwongen, anders had het nog langer geduurd
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik werd gedwongen, anders had het nog langer geduurd
Dat is geen reden om de nieuwe te openen. Meestal heeft iemand deze al bij 285 posts klaar staanquote:
Ik heb het gewoon gekopieerd van de vorige en alleen het nummer en de titelnaam aangepastquote:
in mn msn mag je me wel adoreren hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef Messenga het volgende:
Geen MM adoratie meer.
dat gebeurt nu via andere wegenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:33 schreef Messenga het volgende:
Geen MM adoratie meer.
Het lijkt me voor M-M wel duidelijk dat Utrecht toch wel op een belangrijk verkeersknooppunt ligt nuquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gebeurt nu via andere wegen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gebeurt nu via andere wegen
reageer daar dan ook ffquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef tha_dark het volgende:
Avond!
Leuk stukje trouwens MethodMich op foksport!
ach ja, het zijn zware seizoenenquote:
Ik moedig niet aan, ik juich.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:18 schreef Againzender het volgende:
Alsof NAC nog enige aanmoediging nodig heeft
ah, dat is natuurlijk nooit overbodig, hoewel je bij NAC aan de gang blijft vanavondquote:
kuttopicquote:
ja, er kan zoveel.quote:
iki had niets anders verwachtquote:
nou, alsjeblieft:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Lekker
ik moet maar weer eens langs de bierkoning
Goed werk, Bos!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Mijn verkapte Hup NAC-TT heeft geholpen
TONEGIDO vind ik ook altijd mooi:quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
Noad Advendo Combinatie
NOoit Opgeven Altijd Doorgaan, Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning
ik vind dat een beetje lullig nuquote:
ik ga gewoon voor de ethanolquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Acetic acid.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef borisz het volgende:
Quick Boys door.
Die is en blijft inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
TONEGIDO vind ik ook altijd mooi:
Tot Ons Nut En Genoegen Is Deze Opgericht
Dr Diek weer bezig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ik haat dndiek, zure sms-jes ook altijd. Ik zit nog in een verwerkingsproces, stomme boer.
hopelijk verliest Feyenoord de finale weer kansloos in eigen huis, zoals destijds tegen Utregquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef VoreG het volgende:
Dordrecht
Zwolle
Haarlem
Roda JC
Feyenoord
Quick Boys
Heracles
NAC
Feyenoord gaat sowieso Europees spelen dus de finalist gaat Europees...
Ik begon er ooit mee en nu krijg ik dezelfde sms'jes terugquote:
Diekquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ik haat dndiek, zure sms-jes ook altijd. Ik zit nog in een verwerkingsproces, stomme boer.
nope alleen de winnaar is zeker van europees voetbal. Dat is sinds dit seizoen zo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef VoreG het volgende:
Dordrecht
Zwolle
Haarlem
Roda JC
Feyenoord
Quick Boys
Heracles
NAC
Feyenoord gaat sowieso Europees spelen dus de finalist gaat Europees...
Wat gebeurt er dan als Feyenoord Europees haalt en de finale is Dordrecht Feyenoord en feyenoord wint?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
nope alleen de winnaar is zeker van europees voetbal. Dat is sinds dit seizoen zo.
* dndiek mompelt iets over de bal kaatsen en zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef RayMania het volgende:
Dan zijn de nummers 2-5 van de competitie zeker van Europees voetbal, dacht ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als Feyenoord Europees haalt en de finale is Dordrecht Feyenoord en feyenoord wint?
dan gaat die uefa cup plaats de competitie in. Dus als feijenoord bij de top5 komt en de beker wint dan is iedereen in de top5 verzekerd van Europees voetbal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als Feyenoord Europees haalt en de finale is Dordrecht Feyenoord en feyenoord wint?
Pech voor Dordt volgens mij, die zullen toch echt moeten winnen om Europees te gaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Axel....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
hoe komt die fles wijn nou weer leeg?
Dat zijn ze sowieso toch al.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zijn de nummers 2-5 van de competitie zeker van Europees voetbal, dacht ik.
Dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso toch al.
2 tot en met 5 vechten om CL plek en de verliezers gaan Uefacup kwalificatie spelen
Toch
alleen omdat de bekerfinales steeds tussen top5 ploegen ging anders is de nummer 2 niet zeker van europees voetbal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 tot en met 5 vechten om CL plek en de verliezers gaan Uefacup kwalificatie spelen
Toch
Ik vind die play-offs al belachelijk, maar dit slaat toch echt allesquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
alleen omdat de bekerfinales steeds tussen top5 ploegen ging anders is de nummer 2 niet zeker van europees voetbal.
Is tot nu toe nog altijd goed gekomen via de beker, maar dat is dus niet zekerquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind die play-offs al belachelijk, maar dit slaat toch echt alles
Ja en nu dus hopen dat de nummer 2 gewoon Europees voetbal haalt. Of het nu PSV, Ajax, Feyenoord of wat mij betreft Groningen is die tweede wordt en Europa niet in magquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is tot nu toe nog altijd goed gekomen via de beker, maar dat is dus niet zeker
Nee, volgens mij niet. De verliezer van de CL-playoffs speelt nog een wedstrijd tegen de UEFA-playoffs-verliezer. Degene die wint krijgt Intertoto, de ander niets. Dacht ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch
Zou ook kunnen, ik heb het nooit echt goed gevolgd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. De verliezer van de CL-playoffs speelt nog een wedstrijd tegen de UEFA-playoffs-verliezer. Degene die wint krijgt Intertoto, de ander niets. Dacht ik.
Gestuurde loting?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Feijenoord - Zwolle
Quick Boys - nac
Haarlem - Heracles
Dort - Roda
die ballenmachine is raar ja. maar dat is weer een andere discussiequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Gestuurde loting?
Geen enkele eredivisie-club tegen elkaar?
prachtig systeem die play offsquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
dan gaat die uefa cup plaats de competitie in. Dus als feijenoord bij de top5 komt en de beker wint dan is iedereen in de top5 verzekerd van Europees voetbal.
Feyenoord, Quick Boys, Haarlem & Dordrecht in de halve finales. Alles gestuurd voor een prijs in het jubileum jaar van Feyenoordquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Feijenoord - Zwolle
Quick Boys - nac
Haarlem - Heracles
Dort - Roda
je goed voorbereiden op de play offs bedoel jequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef golfer het volgende:
Nou ja, we kunnen ons weer volledig richten op de competitie.
Raar wicht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef rubbereend het volgende:de dochter van Nina Brink weer op TV
![]()
wat je maar lekker vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef rubbereend het volgende:de dochter van Nina Brink weer op TV
![]()
ziet er goed uit en er wachten honderden miljoenenquote:
applaus voor de pausquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef Grulez het volgende:
TsjaVoordePaus
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:58 schreef dndiek het volgende:
Iemand een biertje ???
ik heb laatst een fotoboek van een zeker iemand bekeken en daar zag ik nog een mooi exemplaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Poker op tvaltijd lelijke mannen en altijd wel 1 of meer met een zonnebril
zo triest
ik denk dat ik weet welk fotoboek dat isquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb laatst een fotoboek van een zeker iemand bekeken en daar zag ik nog een mooi exemplaar![]()
ik hou niet zo van meningsuting, ik vind utingen zo smerigquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja sorry eend, vrijheid van meningsuting enzo, kansloze zonnebrillen
Ik zeg je die lampen zijn niet te onderschatten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja sorry eend, vrijheid van meningsuting enzo, kansloze zonnebrillen
Aanstellersquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zeg je die lampen zijn niet te onderschatten.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zeg je die lampen zijn niet te onderschatten.
Niet tegen mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik zeg net ongeveer hetzelfde op MSN
natuurlijk tegen MMquote:
quote:
Leuk dat die er ook bij was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:58 schreef SCH het volgende:
Leuke avond gehad met MaxPower
Krijg je het nou alweer warm van me?quote:
Ja, ze hadden een A4-tje boven een vak gehangen waardoor het een uitvak wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat die er ook bij was.![]()
Zaten jullie wel in het 'uitvak' van die Katwijkse visboeren?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijg je het nou alweer warm van me?
En jaaaaaaaa ik had allang naar bed gemoeten.
Ga ik nu doen, moest ff kijken of dat SCHoffie veilig thuis was
ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Grulez het volgende:
Terecht uitgeschakeld?
Ik heb een voortreffelijke analyse in het Heerenveentopic gepost.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:07 schreef Grulez het volgende:
Terecht uitgeschakeld?
We hadden van te voren besloten dat het landskampioensschap dit jaar belangrijker zou zijn dan die beker, dus netjes, volgens Adire Koster's plan, verloren.quote:
Landskampioen bij de D1 bedoel je?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
We hadden van te voren besloten dat het landskampioensschap dit jaar belangrijker zou zijn dan die beker, dus netjes, volgens Adire Koster's plan, verloren.
en dan komt er een 3e account?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:12 schreef Grulez het volgende:
Nog even mn oude account qua post evenaren en dan pitten...![]()
Neuh dit is kansloos genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan komt er een 3e account?
quote:
Hoe deed ADO het in de beker?quote:
Of Napoli afgelopen weekendquote:
Kut, is er ergens een stream of iets dergelijks?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:16 schreef RayMania het volgende:
Tennis is spannend, 2-2 in sets tussen Haase - Grosjean.
Vijfde set begint nu.
zeg je gaat toch niet kijken op je werk he... dat mag niet....quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kut, is er ergens een stream of iets dergelijks?
Van wie mag dat niet dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zeg je gaat toch niet kijken op je werk he... dat mag niet....
Napoli pretendeert ook iets minder dan dat volk van die BV IJdorp, nietwaar?quote:
Het afval wordt nu getransporteerd naar Sicilie en Sardinie (ja echt!)quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ze kunnen daar in Napoli beter stoppen met voetbal en de rotzooi eens gaan opruimen.
!quote:
en toch blijf je komenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef SCH het volgende:
Wat heeft Harry toch gelijk met zijn opmerkingen over de gesprekken in Hools
gelukkig is daar geen mafia die zich ermee kan bemoeienquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het afval wordt nu getransporteerd naar Sicilie en Sardinie (ja echt!)
wat doe je nou op zo'n korpsfeest? steengrillen? zuipen? dansen? bowlen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef sjimz het volgende:
Ben gelukkig redelijk hersteld voor het korpsfeest van vanavond!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat doe je nou op zo'n korpsfeest? steengrillen? zuipen? dansen? bowlen?
grote gang bang natuurlijk, 3x raden wie onderop ligtquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat doe je nou op zo'n korpsfeest? steengrillen? zuipen? dansen? bowlen?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
grote gang bang natuurlijk, 3x raden wie onderop ligt
Doe Klaas Wilting de groetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef sjimz het volgende:
dat is altijd wel grappig. Rij je de velsertunnel door. Onder het kanaal is het altijd wel zonnig en blauw, in beverwijk is het meestal treurig qua weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Het regent altijd in Beverwijk en het is ook altijd donker daar
Gelukkig schijnt in Bloemendaal dag en nacht de zon
Of hier, lekker fokken met 35 gradenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:24 schreef pascalheister het volgende:
moet je eens in het oosten komen, verbleekt het westen bij
ik vind wel dat jullie daar door moeten staken, dus niet dansen maar alleen maar aan die bar zuipen! Demonstratief!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef sjimz het volgende:
Staakt het dansen gaat vanavond beginnen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind wel dat jullie daar door moeten staken, dus niet dansen maar alleen maar aan die bar zuipen! Demonstratief!
Omgekeerd is het vaak ook waar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is altijd wel grappig. Rij je de velsertunnel door. Onder het kanaal is het altijd wel zonnig en blauw, in beverwijk is het meestal treurig qua weer.
jepquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omgekeerd is het vaak ook waar.
Amerikaanse media-maffia...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
Peter R mag trots zijn, zijn naam is genoemd door Oprah
Dat is jouw ultieme natte droom?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:46 schreef borisz het volgende:
Peter R mag trots zijn, zijn naam is genoemd door Oprah
ik weet ook niet of ik die van Borisz wil wetenquote:
Dezelfde als die van jou denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet ook niet of ik die van Borisz wil weten
Die van Bluezz gaat over Olifanten en een catjequote:Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet ook niet of ik die van Borisz wil weten
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
quote:ARD VERONTSCHULDIGT ZICH VOOR BERICHT
De Duitse televisiezender ARD heeft
afstand genomen van zijn eigen bericht-
geving rond de "bloedbank" in Wenen.
Dinsdag beschuldigde de ARD zo'n 30
sporters van bloeddoping. Vooral Duitse
wintersporters werden geviseerd, maar
ook (gewezen) renners zoals Boogerd,
Totschnig, Rasmussen en Mensjov.
Nu trekt de ARD zijn staart in. "Het is
niet te rechtvaardigen en niet met onze
beroepsopvattingen te verenigen dat die
verdachtmakingen gedaan worden zonder
bewijsbare en verifieerbare feiten",
zei een ARD-presentator. De zender ver-
ontschuldigt zich bij de wintersporters.
opzich zou het kunnen dat ze dat vroeger niet zo veel keek natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:01 schreef Bjoro het volgende:Georgina die niet weet dat Harry Bannink in het orkest van de film van Ome Willem zat
als Maud het wel weet, denk ik dat dat Sjors het ook zou kunnen wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef rubbereend het volgende:
opzich zou het kunnen dat ze dat vroeger niet zo veel keek natuurlijk
Schijnt een goeie te zijn. Ben benieuwd naar je oordeel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:07 schreef pascalheister het volgende:
ik ga de nieuwe coen "brothers" film maar eens kijken, ben benieuwd
Vind ik wel meevallen. Het vorige topic was binnen (of anders net buiten de) 24 uur volquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef SCH het volgende:
Wat gaat Hools lanzaam sinds de meet.
Mag ik eindelijk weer naar het keldertje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Je weet welke straf daar op staat he.
Kinderen die vragen worden.......quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk weer naar het keldertje?
hij was super, wat een topfilm weer van de broertjes, lijkt wel of ze niks anders kunnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Schijnt een goeie te zijn. Ben benieuwd naar je oordeel.
Wij vonden het ook wel een prima film.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef pascalheister het volgende:
hij was super, wat een topfilm weer van de broertjes, lijkt wel of ze niks anders kunnen
Voor mij zelfs één van de beste films van de afgelopen jaren.
inderdaad, sinds de meet is er elke dag een nieuwe geopendquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Het vorige topic was binnen (of anders net buiten de) 24 uur vol
Met stoppelmans?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Yo kids, tante bloes gaat op 1 oor.
Zaterdag alweer een hoolsmeeting
Valt me van je tegen... Je kan ook gewoon nog typenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:01 schreef sjimz het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Zelfs als ik zat op heb kan ik nog normaal typen hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Valt me van je tegen... Je kan ook gewoon nog typen
Idd, dank je wel golferquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kijk morgen of zaterdag WIDM wel terug. Maar weet nu wel al wie er uit is...
Golfer
Ik heb niet veel meer nodig om plat te gaan...quote:
Maar hoe was het uitzicht onder de rokjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs als ik zat op heb kan ik nog normaal typen hoor.
Iedereen die dat niet kan is een amateur of doet net alsof!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar hoe was het uitzicht onder de rokjes?
Zolang de thee maar niet te heet gedronken wordt.quote:
Ik ga ook even een theezakje zoeken en daarna het bedje in!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang de thee maar niet te heet gedronken wordt.
Maar nu ga ik slapen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, m'n alarm ging af.
Moet je hem ook niet zo vroeg zetten!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, m'n alarm ging af.
Ja het was vandaag bewolkt en maar 25 gradenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het in Argentinie ook zulk belabberd weer dan?
Dan spam ik deze wel even volquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:30 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens een nieuwe hools klaarzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |