Natuurlijk niet, daar is ie veel te slim voor. Bovendien heeft hij dat niet nodig. Wilders is politicus. Dat betekent dat hij met wetten aan kan komen. Wetten waardoor de politie bijvoorbeeld met scherp mag schieten als er rellen uitbreken (kun je je dat wetsvoorstel nog herinneren?). Waarom zou je zelf met een bomgordel rond gaan lopen als je het systeem zelf het vuile werk voor je kunt laten doen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:59 schreef Hereco het volgende:
[..]
Heb jij Geert Wilders wel eens met zo'n bomgordel zien lopen? (ik niet namelijk)
Marokanen weten wat Duitsers kunnen doen met ongewenste elementenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Even een vraagje
Waarom misdragen de marokkaanse jongeren zich alleen in ons land, en bv niet Duitsland oid
![]()
En zit daar niet meteen de oplossing van het probleem?
Vervang wilders dan eens door Christen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar is ie veel te slim voor. Bovendien heeft hij dat niet nodig. Wilders is politicus. Dat betekent dat hij met wetten aan kan komen. Wetten waardoor de politie bijvoorbeeld met scherp mag schieten als er rellen uitbreken (kun je je dat wetsvoorstel nog herinneren?). Waarom zou je zelf met een bomgordel rond gaan lopen als je het systeem zelf het vuile werk voor je kunt laten doen?
Als er rellen uitbreken is nogsteeds iets anders dan als je je mening geeft volgens mij. Daar komt bij dat Wilders nogsteeds geen moord heeft gepleegd of ook maar een iets fysieks bij een Moslim heeft gedaan. Dat kan je alleen helaas niet andersom zeggen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, daar is ie veel te slim voor. Bovendien heeft hij dat niet nodig. Wilders is politicus. Dat betekent dat hij met wetten aan kan komen. Wetten waardoor de politie bijvoorbeeld met scherp mag schieten als er rellen uitbreken (kun je je dat wetsvoorstel nog herinneren?). Waarom zou je zelf met een bomgordel rond gaan lopen als je het systeem zelf het vuile werk voor je kunt laten doen?
Mja, gedeeltelijk mee eens. Maar bedenk je ook dat veel Moslims niet in dezelfde positie zitten als Wilders. Ze vormen een minderheidsgroep in ons land en hebben geen voet tussen de deur binnen de politiek, zoals Wilders dat heeft. Ze hebben dus ook niet de mogelijkheden die hij heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:06 schreef Hereco het volgende:
[..]
Als er rellen uitbreken is nogsteeds iets anders dan als je je mening geeft volgens mij. Daar komt bij dat Wilders nogsteeds geen moord heeft gepleegd of ook maar een iets fysieks bij een Moslim heeft gedaan. Dat kan je alleen helaas niet andersom zeggen...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mja, gedeeltelijk mee eens. Maar bedenk je ook dat veel Moslims niet in dezelfde positie zitten als Wilders. Ze vormen een minderheidsgroep in ons land en hebben geen voet tussen de deur binnen de politiek, zoals Wilders dat heeft. Ze hebben dus ook niet de mogelijkheden die hij heeft.
Stel je voor dat je tot zo'n minderheidsgroep behoort. Je behoort niet tot een van de rotte appels, maar wordt wel als zodanig aangekeken. Nu komt daar ook nog zo'n politicus uit den Haag, die jou over een kam scheert met een aantal extremisten die toevallig hetzelfde geloof aanhangen als jij. Dat terwijl je je al onheus bejegend voelt door je landgenoten. Nu komt deze zelfde politicus ook nog met allerlei maatregelen die in jouw ogen onrechtvaardig zijn.
Als het aan deze politicus ligt werkt het straks als volgt: als het kind van je Nederlandse buren iets uitvreet krijgt deze een boete, op zijn hoogst een paar dagen cel. Maar als jouw kind iets uitvreet mag hij meteen het land uit, en jij en je gezin mogen mee.
Ja, dan zou ik ook gefrustreerd worden. Maar IK heb geen macht om er iets aan te veranderen. Want nogmaals: ik behoor tot een minderheidsgroep, en wordt door de meerderheid van het land met de nek aangekeken. Kortom: als je voortdurend onder druk gezet wordt, maar niet met gelijke middelen kunt reageren, dan kan ik me voorstellen dat je uiteindelijk terug zult vallen op geweld.
Voordat mensen nu meteen gaan schreeuwen: nee, dat praat het niet goed. Maar het geeft wel aan dat Wilders met zijn manier van politiek bedrijven geweld juist in de hand werkt, in plaats van het bestrijd.
Dus moeten we maar crimineel gedrag tolereren omdat jij bang bent dat zij anders nog ergere dingen gaan doen? Sorry hoor, maar als er met moslims niet te praten valt en ze zich niet kunnen aanpassen aan onze regels, dan is er maar 1 oplossing: alles moet weg!quote:Dat is helemaal niet m'n punt, de manier waarop hij het ''bestrijdt'', zoals jij dat noemt, werkt niet. Kijk bijvoorbeeld naar Theo van Gogh, die is ook vermoord vanwege een film. Feit is nou eenmaal dat er een aantal moslims bestaat, ook in dit land, waar niet normaal mee te praten valt. Om ze dan ook nog eens te gaan provoceren, dan roep je het over jezelf af. Als hij straks vermoord wordt, is dat z'n eigen schuld, maar erger zou zijn als onschuldige burgers hier het slachtoffer van worden.
Wilders is ook een minderheid: 1 persoon tegen een hele groep waar ook nog Nederlanders bij zitten. Verder worden die moslims prima vertegenwoordigd door een partij als de PvdA. Altijd weer dat slachtofferrol gejank.quote:Mja, gedeeltelijk mee eens. Maar bedenk je ook dat veel Moslims niet in dezelfde positie zitten als Wilders. Ze vormen een minderheidsgroep in ons land en hebben geen voet tussen de deur binnen de politiek, zoals Wilders dat heeft. Ze hebben dus ook niet de mogelijkheden die hij heeft.
En terecht. Want mijn Nederlandse buren doen zoiets niet met de gedachte en intentie dat Nederlanders een stelletje roze varkens zijn die zoveel mogelijk dwars gezeten moeten worden.quote:Als het aan deze politicus ligt werkt het straks als volgt: als het kind van je Nederlandse buren iets uitvreet krijgt deze een boete, op zijn hoogst een paar dagen cel. Maar als jouw kind iets uitvreet mag hij meteen het land uit, en jij en je gezin mogen mee.
Natuurlijk niet, en eventuele Moslims die naar aanleiding van een film gaan rellen moeten gewoon keihard aangepakt worden. Maar het bewust provoceren wat Wilders doet valt ook niet goed te praten. In feite is het gewoon bijzonder kinderachtig gedrag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:36 schreef Neuralnet het volgende:
Dus moeten we maar crimineel gedrag tolereren omdat jij bang bent dat zij anders nog ergere dingen gaan doen? Sorry hoor, maar als er met moslims niet te praten valt en ze zich niet kunnen aanpassen aan onze regels, dan is er maar 1 oplossing: alles moet weg!
Wilders is niet 1 persoon. Hij en zijn partij hebben meerdere kamerzetels. Dat betekent dat hij een mandaat heeft van ettelijke 100.000en burgers. En als je denkt dat ik Moslims in een slachtofferrol probeer te zetten dan heb je mijn punt gemist. Maar goed, blijkbaar is iedere nuance die je aanbrengt al 'slachtoffer gejank'.quote:Wilders is ook een minderheid: 1 persoon tegen een hele groep waar ook nog Nederlanders bij zitten. Verder worden die moslims prima vertegenwoordigd door een partij als de PvdA. Altijd weer dat slachtofferrol gejank.
Nou, mijn Islamitische vrienden anders ook niet. Dat is echter wel het beeld wat Wilders en de media van ze neerzetten. Ik vind dat niet rechtvaardig, en afbreuk doen aan hun persoon. Mijn vrienden zijn heel normale mensen, net als ik, die niets te maken hebben met extremisten. Toch is men van mening dat mijn vrienden anders moeten worden behandeld dan ik, een autochtone Nederlander, enkel en alleen omdat ze iets anders geloven dan ik.quote:En terecht. Want mijn Nederlandse buren doen zoiets niet met de gedachte en intentie dat Nederlanders een stelletje roze varkens zijn die zoveel mogelijk dwars gezeten moeten worden.
En over gelijke middelen gesproken: je kan naar de rechter. Net als ieder ander.
Nee hoor, er valt NIET mee te praten. IN HET FAKKING GEHEEL NIET. Geen idee wat ik eraan kan doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:36 schreef Neuralnet het volgende:
Dus moeten we maar crimineel gedrag tolereren omdat jij bang bent dat zij anders nog ergere dingen gaan doen? Sorry hoor, maar als er met moslims niet te praten valt en ze zich niet kunnen aanpassen aan onze regels, dan is er maar 1 oplossing: alles moet weg!
Eventuele moslims? Ik weet wel zeker dat ze gaan rellen, want ze pakken elke gelegenheid aan die er is om te rellen. Wat Wilders doet is niet kinderlijk gedrag, maar is laten zien wat zijn kijk op deze samenleving is. Dat is niet bewust provoceren, maar je mening geven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:54 schreef Seneca het volgende:
Natuurlijk niet, en eventuele Moslims die naar aanleiding van een film gaan rellen moeten gewoon keihard aangepakt worden. Maar het bewust provoceren wat Wilders doet valt ook niet goed te praten. In feite is het gewoon bijzonder kinderachtig gedrag.
[..]
Het feit alleen al dat Wilders meerdere zetels heeft is al een teken. Is dat niet het hele doel van een democratie?quote:Wilders is niet 1 persoon. Hij en zijn partij hebben meerdere kamerzetels. Dat betekent dat hij een mandaat heeft van ettelijke 100.000en burgers. En als je denkt dat ik Moslims in een slachtofferrol probeer te zetten dan heb je mijn punt gemist. Maar goed, blijkbaar is iedere nuance die je aanbrengt al 'slachtoffer gejank'.
[..]
Dus, even samengevat, je moet die moslims vriendelijk vragen of ze er mee op willen houden en als ze dat niet doen, tsja, niets aan te doen...quote:Nou, mijn Islamitische vrienden anders ook niet. Dat is echter wel het beeld wat Wilders en de media van ze neerzetten. Ik vind dat niet rechtvaardig, en afbreuk doen aan hun persoon. Mijn vrienden zijn heel normale mensen, net als ik, die niets te maken hebben met extremisten. Toch is men van mening dat mijn vrienden anders moeten worden behandeld dan ik, een autochtone Nederlander, enkel en alleen omdat ze iets anders geloven dan ik.
By all means, pak alle extremisten kei en keihard aan. Maar niet zoals Wilders doet.
Denk jij nu echt dat moslims bijdragen aan een veilige samenleving ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat gaat er toch in godsnaam mis in dat botte hoofd van die man? Denkt hij nou echt dat haatdragende films bijdragen aan veiligere samenleving?
Geert Wilders
Wat een domme reacties(niet alleen deze hoor)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:20 schreef Koploperkopper het volgende:
Die man maakt natuurlijk wel een gigantisch punt als hij z'n film uitbrengt, en er ontstaan rellen over.
Omdat Duitsland de dingen voor mekaar heeft, en strak regeert.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Even een vraagje
Waarom misdragen de marokkaanse jongeren zich alleen in ons land, en bv niet Duitsland oid
![]()
Tja, het is voor moslims al provocerend als ergens in een backwater in Denemarken een cartoon wordt getekend met Mohammed's gezicht erop. Wedden dat orthodoxe moslims onze media afstruinen op zoek naar beledigingen, om vervolgens steun te zoeken bij 'lotgenoten' zodat ze eens flink het Westen kunnen pesten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:01 schreef Remzz het volgende:
Gewoon provoceren, dat is wat Wilders wilt en wat Wilders ook doet.
Sommige mensen grijpen nu eenmaal elk excuus aan om een rel te trappen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:17 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Tja, het is voor moslims al provocerend als ergens in een backwater in Denemarken een cartoon wordt getekend met Mohammed's gezicht erop. Wedden dat orthodoxe moslims onze media afstruinen op zoek naar beledigingen, om vervolgens steun te zoeken bij 'lotgenoten' zodat ze eens flink het Westen kunnen pesten?
Sehr fout.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Marokanen weten wat Duitsers kunnen doen met ongewenste elementen
zegt meer over de moslimgemeenschap dan over Wilders, dus een statement maakt hij zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:41 schreef Kaneelthee het volgende:
Ik verdenk Wilders er nog steeds van dat ie net zo lang blijft provoceren en schoppen tot ie een keer wordt vermoord door een moslim. Gewoon om een statement te maken.
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
zegt meer over de moslimgemeenschap dan over Wilders, dus een statement maakt hij zeker.
de Moslim?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.
Je kan hoog en laag springen maar in de beschaafde wereld doen woorden geen pijn, maar de Moslim wil toch woorden (in dit geval beelden) met fysiek geweld bestrijden.
En dat primitieve gedrag wil Wilders aan de oogklepperaars laten zien, en dat lukt hem wonderwel, niemand kon nog ontkennen dat geweld de oplossing voor al hun ongenoegen is.
Men ziet het wel (Wilders is aardig in het nieuws de laatste tijd), alleen ze willen het niet zien of ze begrijpen het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.
Je kan hoog en laag springen maar in de beschaafde wereld doen woorden geen pijn, maar de Moslim wil toch woorden (in dit geval beelden) met fysiek geweld bestrijden.
En dat primitieve gedrag wil Wilders aan de oogklepperaars laten zien, en dat lukt hem wonderwel, niemand kon nog ontkennen dat geweld de oplossing voor al hun ongenoegen is.
jaja, mierenneuken, je weet best dat ik *zucht* "niet-ellukuh-moslim" bedoel.quote:
Maar wel een bepaald lidwoord gebruiken, en een kapitaal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, mierenneuken, je weet best dat ik *zucht* "niet-ellukuh-moslim" bedoel.
Want wanneer je een persoon afzeikt die alle gelovigen van een religie over een kam scheert en voor alles en nog wat uitmaakt, dan bescherm je uiteraard de criminelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef Hereco het volgende:
[..]
Mensen die Geert Wilders afzeiken en de criminelen beschermen
Sja, het kan 1 groep zijn hoor, kan best. Alleen roepen die net zo makkelijk dat alle ongelovigen dood moeten. Ook jij dus, want je bent geen moslim.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want wanneer je een persoon afzeikt die alle gelovigen van een religie over een kam scheert en voor alles en nog wat uitmaakt, dan bescherm je uiteraard de criminelen![]()
.
Dat is nu net het probleem met Wilders... hij heeft niet alleen wat tegen de extremisten... hij heeft wat tegen alle Moslims op basis van de niet te bewijzen aanname dat elke Moslim, ook al uit hij het niet (en is het dus niet te verifieren) eigenlijk een extremist is. Ook die aardige Ali de slager...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat het lastig is om nuance in dit soort discussies te vinden, maar je moet maar gewoon uitgaan dat niemand een hekel heeft aan Ali de vriendelijke slager van de hoek. Maar wel aan al die gasten die al jaren in het nieuws komen met Sharia, ongelovige hondengelul en "we nemen het over kazen!!".
quote:Waarom is de islam voor u Het Kwaad?
“Moet ik dat echt nog beantwoorden? Dat heb ik toch al honderdduizend keer uitgelegd!”
Doe het toch nog maar eens.
“Nou goed dan. De islam is meer een ideologie dan een godsdienst. Dat is bijvoorbeeld aardig uiteengezet door professor Urbain Vermeulen uit België. Of door de Arabist Hans Jansen, bijvoorbeeld in een heel interessant boekje dat tien jaar geleden in New York werd uitgegeven, The Dual Nature of Islamic Fundamentalism. De islam domineert alles. Het gaat van vermogensrecht tot personenrecht, van familierecht tot maatschappelijke en politieke vraagstukken. De islam is bovendien in essentie imperialistisch ingesteld. En als het nou nog iets zou zijn van engelen. Maar het is eerder iets van duivels. Ik heb de Koran wel honderd keer gelezen: de intolerantie, de haat, het geweld, het zit er op alle mogelijke manieren ingebakken. In landen waar de islam nog niet domineert, mogen moslims dat verbergen. Er is een speciale term voor, takiyya. Dat betekent dat je als moslim in een niet-moslimland je ware moslimgezicht verbergt om vervolging te voorkomen, terwijl de strijd tegen niet-moslims wel heimelijk wordt gevoerd. Neem als voorbeeld een moslim in Nederland die zwijgt over zijn ware gedachten over homo’s, namelijk dat ze volgens hem minder zijn dan varkens. Als de moslimcultuur dominant wordt in een land, kan hij volgens de leer van de takiyya wel zijn ware gezicht laten zien. Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: “Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!” Zijn vader zal dat alleen nog maar gedacht hebben. Mijn bijbel over de islam is het boek The Force of Reason van Oriana Fallaci. Keer op keer herlees ik dat. Het is zo waar wat daarin staat!”
[...]
In de Grondwet bestaan aparte artikelen over de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting. Kunnen we het niet gewoon bij de vrijheid van meningsuiting laten?
“Nee, daar ben ik niet voor. Maar ik vind de islam dan ook eerder een ideologie dan een godsdienst. Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen, daar gaat het om voor mij. Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen. In het leger best joodse en christelijke geestelijk verzorgers, maar geen islamitische. Enzovoorts. Ik ben ook tegen de oprichting van islamitische ziekenhuizen. Nu zou dit in principe kunnen. De koran kan overigens sowieso al afgeschaft worden met het huidige wetboek van strafrecht. Daar is geen nieuw artikel 1 voor nodig.”
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=37&Itemid=11
mmm, wat zou er gebeuren wanneer er inderdaad zo'n tijd komt wanneer iedereen ziet dat die mensen geweld en onderdrukking fantastisch vindenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, mierenneuken, je weet best dat ik *zucht* "niet-ellukuh-moslim" bedoel.
En als hij vermoord is blijkt toch wel weer dat hij gelijk had.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:41 schreef Kaneelthee het volgende:
Ik verdenk Wilders er nog steeds van dat ie net zo lang blijft provoceren en schoppen tot ie een keer wordt vermoord door een moslim. Gewoon om een statement te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Selffulfilling_prophecyquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
n00b, 1204912904124120940 topic!
Als die domme moslims weer boos worden en de boel kapot gaan fikken om een filmpje dan heeft Wilders uiteindelijk dus gelijk gekregen, dat die moslims alleen maar puur uit haat bestaan en een gevaar zijn voor de samenleving.
wat dacht je van optie Hollandse Nuchterheid ...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
[..]
mmm, wat zou er gebeuren wanneer er inderdaad zo'n tijd komt wanneer iedereen ziet dat die mensen geweld en onderdrukking fantastisch vinden...
- Geloofsrellen?
- Een enorme ommezwaai naar atheisme of christendom?
- Een enorme oorlog![]()
- Of massale deportatie naar zand van herkomst![]()
ik persoonlijk stem voor punt 4.
Nee, lijkt me niets..quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
wat dacht je van optie Hollandse Nuchterheid ...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:21 schreef Hereco het volgende:
[..]
En als hij vermoord is blijkt toch wel weer dat hij gelijk had.
Blijkbaar is er nog genoeg te zeggen gezien de 5 pagina's, denk je niet?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat dacht je, er is vast nog geen topic over die man op fok?
Niets nieuws tot nu toe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:58 schreef Hereco het volgende:
[..]
Blijkbaar is er nog genoeg te zeggen gezien de 5 pagina's, denk je niet?
Klopt. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat er nog altijd zoveel struisvogels in Nederland rondlopen, die liever doen alsof het 'slechts' om een paar randjongeren gaat, in plaats van een structureel probleem met allochtone inburgeringsweigeraars. Dat theedrinken en de ogen sluiten leidt tot totale verpaupering van het land.quote:
Ik zal die vraag eventjes beantwoorden, lieve dame. Ik ken iemand die in israel woont, en die zegt dat de marokkanen zich daar net zo misdragen als dat ze hier doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Even een vraagje
![]()
Ja die nuchterheid heeft zich bewezen hoor, poeh hee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
wat dacht je van optie Hollandse Nuchterheid ...
In Marokko misdragen de jongetjes zich niet zoals hier. Waarom? Omdat de Marokkaanse politie vrijelijk de knuppel hanteert en er sociale controle is. In Nederland moet oom agent eerst wat formulieren invullen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zal die vraag eventjes beantwoorden, lieve dame. Ik ken iemand die in israel woont, en die zegt dat de marokkanen zich daar net zo misdragen als dat ze hier doen.
Lol.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Neuralnet het volgende:
Wilders heeft enkel iets tegen de uitwassen van de islam.
Je naam rijmt op Koran-Koranquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat gaat er toch in godsnaam mis in dat botte hoofd van die man? Denkt hij nou echt dat haatdragende films bijdragen aan veiligere samenleving?
Geert Wilders
Je vindt hem een idioot, maar zelf ben je wel doodnormaal als je iemand dood wil?quote:OT: Eens, het is een idioot en ik hoop dat een autochtone niet-moslim hem af zou schieten, als dat gebeuren gaat. Krijgt ie tenminste z'n zin niet.
Ga jij eens naar Columbia en op straat schreeuwen dat Christenen stuk voor stuk debiele geitenneukers zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef UnderFire het volgende:
Die film moet er komen .... niks tegen de islam maar als ze niet tegen kritiek kunnen (zoals alle andere godsdiensten wel kunnen) dan mogen ze van mij allemaal terug naar het midden-oosten om daar met hun vriendjes weg te rotten.
quote:
Alleen hebben ze er daar veel minder van. Als je in Israel rotzooi schopt mag je een paar dagen van de lokale gastvrijheid genieten. Hier krijg je Job Cohen op bezoek met zijn assortiment thee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal die vraag eventjes beantwoorden, lieve dame. Ik ken iemand die in israel woont, en die zegt dat de marokkanen zich daar net zo misdragen als dat ze hier doen.
Dus jij moet ook weg? Want iemand die vindt dat iemand "weg" moet, is net zo goed een extremist. Maar kennelijk is linksextremisme maar geaccepteerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Geert is net zo'n kortzichtige lul als Jan. Weg met alle extermisten.
Nee hoor, Marokkaanse Joden zijn een van de grootste, als niet de grootste groep Joden in Israel, de vorige defensie minister van Israel, Amir Peretz kwam bijvoorbeeld uit Marokko.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alleen hebben ze er daar veel minder van. Als je in Israel rotzooi schopt mag je een paar dagen van de lokale gastvrijheid genieten. Hier krijg je Job Cohen op bezoek met zijn assortiment thee.
quote:When Peretz won the Labour leadership, the question everyone asked was whether he could deliver to the party the one-million-strong working-class Moroccan vote, which has traditionally cast its ballots for Likud or the Sephardi religious party, Shas. Biton insists that is not the reason the former mayor is getting his vote. "I'm Moroccan, but I'm not voting for him because of that, but because he's a decent human being."
http://www.guardian.co.uk/g2/story/0,,1736316,00.htmlquote:Israelis like these, originating in Arab countries, have not historically shown a greater affinity with the Palestinians. The anger of the Moroccans at their treatment by the Ashkenazim when they arrived in Israel in the 50s, the racism they experienced, the menial jobs they were obliged to do, has festered for decades. In the early 70s, radical Moroccans formed a Black Panther party, fighting for civil rights and class struggle against the Ashkenazi elites. Seen from outside, the Moroccans ought to be heavily represented in any leftwing opposition party, and some Palestinians, such as the late Edward Said, have seen in the Sephardim a natural constituency which would join with Palestinians to press for a single state. What has happened is the exact opposite.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sderotquote:The first inhabitants of Sderot arrived in 1951 to what was then known as the Gevim-Dorot transit camp. Most of these residents were Kurdish and Persian refugees who lived in tents and shacks before building permanent structures almost four years later in 1954, with Sderot becaming the most easterly of the development towns in the northern Negev. In the 1961 census, the percentage of North African immigrants, mostly from Morocco, was 87% in the town, whilst another 11% of the residents were immigrants from Kurdistan.[1] In the 1950s, the city continued to absorb a large number of immigrants from Morocco and Romania, and was declared a local council in 1958.
Sderot again absorbed a large immigrant population during the Aliyah from the Soviet Union in the 1990s, and its population doubled in this decade. In 1996 it was declared a city.
Definieer wegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Geert is net zo'n kortzichtige lul als Jan. Weg met alle extermisten.
Waarschijnlijk verstaan ze je niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ga jij eens naar Columbia en op straat schreeuwen dat Christenen stuk voor stuk debiele geitenneukers zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |