quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
**** 60000ste post ****
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Terwijl ik kids aan het trainen was. Right
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Als het woord rukken of fappen voorkomt ben je uiteraard verdachte nummer 1
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
fappen, ik vraag me echt af waar dat woord van afgeleid is
Fery Active Personquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
Zoals verder iedereen hier ???quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef JortK het volgende:
[..]
ik ook, ik lul ook maar gewoon mee maar heb eigenlijk geen idee waar ik het over heb
Ok. Dank.quote:
quote:Tanken voor 3 cent de liter!
Voor eventjes was ze de heldin van Duitsland: de tankbediende die de benzineprijs verlaagde naar drie cent per liter.
Rond middernacht kreeg Britta Filary de gebruikelijke prijsaanpassing van het hoofdkantoor door. En ja, de 20-karige meid fronste wel even de wenkbrauwen toen daar stond dat de nieuwe prijs vanaf middernacht drie cent per liter benzine, super en diesel was.
Maar orders zijn orders! En bovendien bleef een correctie van de baas uit. 'We dachten dat het wel zou kloppen'.
De eerste klanten van de tankstelle in Iserlohn (rechtsonder Dortmund) konden hun ogen niet geloven toen ze de teller op de pomp zagen lopen, zo schrijft Bild. Een half uurtje na de spectaculaire aanbieding stroomden de auto's van alle kanten toe.
Wagens draaiden om, iedereen wilde het aan de pomp controleren. Rond drie uur 's nachts was het zo'n gekkenhuis dat de politie ingreep en de weg en het tankstation afsloot.
De bazin van de pomp was 'not amused' toen bleek dat de meiden voor 10.000 euro benzine hadden weggegeven. Ontslag op staande voet volgde voor het duo. 'Schade eigentlich...', schrijft Bild treurig. Britta was even een heldin..
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:56 schreef Pheno het volgende:
jogie is een andere usertquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef Tmaatje het volgende:
goet gedaan jogie
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja of natuurlijk het geluid wat er te horen is wanneer men op de handkar gaat.
OMG blondquote:
Ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fucking mooi gek! Ik zou ook omdraaien
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zou eens naar de dokter gaan als ie echt "fapfap" doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |