Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen wat opgestapelde gesorteerde pallets?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Zoveel uur breng jij hier ook wel door per week, waarde Phenoquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik meen het ook allemaal
Die werkt 100 uur per week
2 stukken dode koe zelfsquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
U heeft dode koe gegeten?
girorekening 7298765 tnv BrandX Den Haagquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
/Ik heb 2900 euro aan contanten naast me liggen
HWquote:
I'll deal with him singlehandedly, als mede GC modquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen hier genoeg MODs om heatwave te overrulen.
Ik mis alleen Danny zelf nog.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny leest wel mee, ben ik van overtuigd
Je hebt geen afwasmachine?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen, dat moet ook maar eens gebeuren.
Geen idee, ik haakte gewoon in op een eerdere opmerkingquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
Nee oude grap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met pallets? Is dat het nieuwste mode accessoire?
boh gekquote:
Uit de tijd van de gulden?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt geen afwasmachine?
Ik zie hetquote:
ongelovelijk, wat een zaadkloonquote:
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich opquote:
Dat zou betekenen dat het zich nog vermenigvuldigen kan. Laten we hopen van niet.quote:
Ja en loopt het wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee man, dus niet al te veel afwas. Je moet het wel elke dag doen, anders stapelt het zich op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |