Dat komt bovenop de gewone kosten van het gebruik van de mobiele telefoon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.
Truequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:14 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat komt bovenop de gewone kosten van het gebruik van de mobiele telefoon.
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.quote:
Ik ergerde toendertijd me ook kapot aan UPC. Iets leveren, niet werken en dan mag je nog eens dubbel en dwars betalen om het werkend te krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.
Ik weet trouwens niet wat ik normaal zou betalen per minuut. Ik bel normaal nooit buiten de bundel.
Zodra ik buiten m'n bundel kom wordt het iets van 20-25 cent per minuut geloof ik. Debiel hoog iigquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.
Ik weet trouwens niet wat ik normaal zou betalen per minuut. Ik bel normaal nooit buiten de bundel.
Tijd voor een andere telecomaanbieder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ik buiten m'n bundel kom wordt het iets van 20-25 cent per minuut geloof ik. Debiel hoog iig
Lang geleden!quote:
Hij zocht de uienzalfquote:
Het schuurt nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Soort vasiline dus?
Maar dat is toch geen glijmiddel...
Glijmiddel is glijmiddel
Goed voor de kloven o.a.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:37 schreef TwistedPrincess het volgende:
Uierzalf is geniaal spul.
Glijmiddel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Zou dat beter zijn op mn lipje dan de vaseline?
Dat had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Neeeheeeej die uierenzalf
Saaierdquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel verwachtIk heb eigenlijk helemaal geen glijmiddel of andere seksbenodigdheden meer in huis realiseer ik me net
ook niet zo hard nodig nu
vast wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat gebruiken, vraag ik me af?.
Het heeft echt nuttige toepassingen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat gebruiken, vraag ik me af?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |