Het is ook een van de dingen die niet te zien is in text-only, en die komt er ook niet natuurlijk want dequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik bedenk me gewoon dat er weinig in staat, dan kan ik het net zo goed uitzetten. Mensen die wat te vragen hebben krijgen wrs een sneller antwoord via een post hier dan een PM. Omdat ie nooit gebruikt wordt let ik er zo goed als niet op.
Nee, dat was de bedoeling. Daarom volledig in hoofdlettersquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Was ik de enige die iets viezeligs van de TT maakte
Ben ik de enige die hier wat viezigs in leest?quote:
Idem. Zeker nadat ze Derby bij de standaard release hadden gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:05 schreef Pheno het volgende:
http://blogs.mysql.com/kaj/2008/01/16/sun-acquires-mysql/
Ik ben verrast, dat wel.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier wat viezigs in leest?
Ik heb er net weer eentje je inboxje ingeschovenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef MNR het volgende:
PM's ftw![]()
Zo, dat kan ik mooi cryptisch kwijt
zo ver ben ik niet eens gegaan met nadenkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]neeeee zo bedoel ik het niet
En ik had niet de PMS er uit gehaald maar ik dacht iets met "pms" en "inboxen" snapte
Wordt het niet tijd voor warm vlees?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb er net weer eentje je inboxje ingeschoven.
Kijk! zo klinkt het toch enorm smutzigquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar zeker niet viesquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kijk! zo klinkt het toch enorm smutzig
en ik danquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sex op afstandquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef MNR het volgende:
Ga even naar het postkantoor. Schuif daar mijn brief wel in de bus!
Alsof ik jouw inboxje vandaag heb overgeslagenquote:
nee, gelukkig nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof ik jouw inboxje vandaag heb overgeslagen.
Pas maar op voor IOAquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alsof ik jouw inboxje vandaag heb overgeslagen.
Boobsquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Echt mn tieten zitten prachtig vandaag en dan zie ik vriendlief niet eens
Wat heb ik er dan aan!
Bah
zit daar per dag verschil in, dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wat heb ik er dan aan!
Bah
Ga je mond spoelenquote:
Stuur ze naar iedereen via PM! Of zet ze in je fotoboek, dan krijg je vanzelf PM's!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Wat heb ik er dan aan!
Bah
Bij jou niet dan?quote:
Neeeeeeeej ik werd toch juist weer anoniem en zo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuur ze naar iedereen via PM! Of zet ze in je fotoboek, dan krijg je vanzelf PM's!
Ja de ene dag hangen ze wat minder dan de anderequote:
Ik ben onschuldig, ik ben er nog maar net.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Jullie gaan te snel voor de werkende mens.
amateurquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Ow die van mij helaas nietquote:
Daar had je eerder nooit last vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Smileytattoos FTW. Met een parmantig dopneusje in het middenquote:
jeujquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
In februari heb ik de laatste afspraak van mijn behandeling en dan staat in maart het natraject al in de planning.
Gaat snel ineens.
Inderdaad. Zal wel erg wennen worden dat het is afgelopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
In februari heb ik de laatste afspraak van mijn behandeling en dan staat in maart het natraject al in de planning.
Gaat snel ineens.
Als het laatste stukje goed gaat ben ik vanaf 1 april (geen grapje) officieel hersteld.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Als het laatste stukje goed gaat ben ik vanaf 1 april (geen grapje) officieel hersteld.
Het voelt nog steeds een beetje als een raar idee. Maar wel een erg leuk raar idee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel erg wennen worden dat het is afgelopen.
Utrecht krijgt wat het verdient.quote:
Dan kunnen we allemaal toffe dingen gaan doen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:34 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het voelt nog steeds een beetje als een raar idee. Maar wel een erg leuk raar idee.
Bijna, ik heb nog niet helemaal het volste vertrouwen in de laatste stap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
Voel je je ook herstelt?
Hordelopen oaquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kunnen we allemaal toffe dingen gaan doen!Mits ik dan ook helemaal beter ben natuurljk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
Als jij het zegt word het meteen vies bah
Nou ja daar is de laatste stap natuurlijk ook voor hequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Bijna, ik heb nog niet helemaal het volste vertrouwen in de laatste stap.
Al heeft de therapeute me er wel extra vertrouwen in gegeven vanmorgen.
Met Evyquote:
En, hoe voelt het om zoveel macht te hebben over rhubarbjes tieten?quote:
bah maak het nu niet nog viezer!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om zoveel macht te hebben over rhubarbjes tieten?.
De dingen te doen die ik nu aan het uitstellen benquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef Aarti het volgende:
waar heb je dan energie voor nodig vanavond?
Precies, die laatste maand is er niet voor niets.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja daar is de laatste stap natuurlijk ook voor he
Alle puntjes op de i en zo
Je hoeft je nu nog niet helemaal beter te voelen daar heb je dus nog even voor
Maar goed dat het al enorm op de goede weg is![]()
is dat toevallig een leuke date of zo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De dingen te doen die ik nu aan het uitstellen ben
sex op z'n russich met haar vriendquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef Aarti het volgende:
waar heb je dan energie voor nodig vanavond?
Dat zou wel verklaren waarom ze elke dag anders zittenquote:
Is De Telefoon daar al uitgevonden dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:44 schreef TwistedPrincess het volgende:
Wil ik mijn thuisfront op de hoogte stellen van het heugelijke nieuws, neemt niemand de telefoon op. Lummels.
Neuh eten bij vriendinnetjequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dat toevallig een leuke date of zo?
Vandaar dat ik russisch vermoedquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom ze elke dag anders zitten.
Niet anders dan normaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
En, hoe voelt het om zoveel macht te hebben over rhubarbjes tieten? [afbeelding].
Oeh dat ga ik morgen doen!quote:
Have fun.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ben even kotsen, brb
Dat denk jij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor geen goud komt hij in de buurt van mn tietjes
Dat soort types blijven sowieso wijselijk uit mijn buurt!quote:
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Is De Telefoon daar al uitgevonden dan?
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik morgen doen!
Naar de christine le duc kijken of iets leuks plagerigs hebben
Echt niet.quote:
Jehebt iig glijmiddel nodigquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.
Gatverdammequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.
Doe gek, pak uienzalfquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jehebt iig glijmiddel nodig
Die is sowieso op
En toch altijd handig om in je nachtkastje te hebben staan
Hoiquote:
M'n telefoonrekening is ook hoger dan normaal omdat ik die kneuters steeds moest bellen. Met die kutkeuzemenu's van ze.quote:
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Aarti het volgende:
wat kost dat per minuut?
Dat komt bovenop de gewone kosten van het gebruik van de mobiele telefoon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |