Have fun.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ben even kotsen, brb
Dat denk jij!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Voor geen goud komt hij in de buurt van mn tietjes
Dat soort types blijven sowieso wijselijk uit mijn buurt!quote:
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Is De Telefoon daar al uitgevonden dan?
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik morgen doen!
Naar de christine le duc kijken of iets leuks plagerigs hebben
Echt niet.quote:
Jehebt iig glijmiddel nodigquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of christine le duc iets heeft voor russisch. Dat ligt geheel aan het formaat van wat aspecten.
Gatverdammequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank, dat zat al twee dagen in de weg. Te herkennen aan wat voedsel.
Doe gek, pak uienzalfquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jehebt iig glijmiddel nodig
Die is sowieso op
En toch altijd handig om in je nachtkastje te hebben staan
Hoiquote:
M'n telefoonrekening is ook hoger dan normaal omdat ik die kneuters steeds moest bellen. Met die kutkeuzemenu's van ze.quote:
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Aarti het volgende:
wat kost dat per minuut?
Dat komt bovenop de gewone kosten van het gebruik van de mobiele telefoon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok 10 cent. En anders is het nog schandaliger.
Truequote:Op woensdag 16 januari 2008 16:14 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat komt bovenop de gewone kosten van het gebruik van de mobiele telefoon.
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.quote:
Ik ergerde toendertijd me ook kapot aan UPC. Iets leveren, niet werken en dan mag je nog eens dubbel en dwars betalen om het werkend te krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.
Ik weet trouwens niet wat ik normaal zou betalen per minuut. Ik bel normaal nooit buiten de bundel.
Zodra ik buiten m'n bundel kom wordt het iets van 20-25 cent per minuut geloof ik. Debiel hoog iigquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:20 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het kwam neer op zo'n 14 cent per minuut.
Ik weet trouwens niet wat ik normaal zou betalen per minuut. Ik bel normaal nooit buiten de bundel.
Tijd voor een andere telecomaanbieder?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra ik buiten m'n bundel kom wordt het iets van 20-25 cent per minuut geloof ik. Debiel hoog iig
Lang geleden!quote:
Hij zocht de uienzalfquote:
Het schuurt nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Soort vasiline dus?
Maar dat is toch geen glijmiddel...
Glijmiddel is glijmiddel
Goed voor de kloven o.a.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:37 schreef TwistedPrincess het volgende:
Uierzalf is geniaal spul.
Glijmiddel?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Zou dat beter zijn op mn lipje dan de vaseline?
Dat had ik eigenlijk wel verwachtquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Neeeheeeej die uierenzalf
Saaierdquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel verwachtIk heb eigenlijk helemaal geen glijmiddel of andere seksbenodigdheden meer in huis realiseer ik me net
ook niet zo hard nodig nu
vast wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat gebruiken, vraag ik me af?.
Het heeft echt nuttige toepassingen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die dat gebruiken, vraag ik me af?.
Blistex Lip Relief Cream werkt bij mij altijd wel goed. Zit in een tubetje.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Zou dat beter zijn op mn lipje dan de vaseline?
Maar mn lippen zelf zijn opzich prima in orde... Alleen de zijkant is zo ingescheurtquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:52 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Blistex Lip Relief Cream werkt bij mij altijd wel goed. Zit in een tubetje.
http://www.blistex.nl/
Het helpt bij gesprongen lippen, wellicht ook aan de zijkantjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar mn lippen zelf zijn opzich prima in orde... Alleen de zijkant is zo ingescheurt
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar mn lippen zelf zijn opzich prima in orde... Alleen de zijkant is zo ingescheurt
Like?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft echt nuttige toepassingen hoor
Owja goed idee... ik word het wel beuquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:56 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Het helpt bij gesprongen lippen, wellicht ook aan de zijkantjes.
Vraag het anders gewoon even bij de drogist.
iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het heeft echt nuttige toepassingen hoor
cacaoboter werkt ook erg goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als er tussen tieten geneukt gaat wordenquote:
Wat zeg je dat toch weer romantisch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als er tussen tieten geneukt gaat worden
Ik kan me voorstellen dat het ook prettig is als er in iemands kont geneukt gaat worden
Ik neem aan dat 'normale' mensen dit niet allemaal doen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou als er tussen tieten geneukt gaat worden
Ik kan me voorstellen dat het ook prettig is als er in iemands kont geneukt gaat worden
En het geeft een leuke extra dimensie aan sommige manieren om iemand af te trekken
Er zijn vast nog 100den toepassingen maar dan moet ik even dieper na denken
Door de manier waarop je het zegt neem ik even aan dat jou sexleven vrij standaard en misschien zelfs wel saai isquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'normale' mensen dit niet allemaal doen?.
Ik heb niet mee gekregen wat er mis is, maar als zn oogje ontstoken is wil een beetje kamilethee wel eens helpen (ook gewoon op een washandje en een beetje schoonmaken)quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef MNR het volgende:
Hey box, die tip van jou van het zelf schoonmaken valt volgens mij goed uit. Ik heb gisteren met een washandje zijn oogje gewassen en zijn vachtje is al een stuk schoner. Doe ik vanavond gewoon weer. Hij vindt het niet zo prettig, maar volgens mij werkt het wel
Já, heel romantisch.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:02 schreef Q. het volgende:
Wat zeg je dat toch weer romantisch.
Beetje variatie in het seksleven en iemand die overal voor open staat doet wonderenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'normale' mensen dit niet allemaal doen?.
Mijn seksleven is... mijn seksleven! En gaat niemand verder wat aan. Ik zeg alleen dat ik me niet voor kan stellen waarvoor je glijmiddel zou willen gebruiken; als je niet nat genoeg wordt van je vent, zit er iets in de relatie mis. Niet tussen de beentjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Door de manier waarop je het zegt neem ik even aan dat jou sexleven vrij standaard en misschien zelfs wel saai is
Glijmiddel is dan ook niet alleen voor 'tussen de beentjes'quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn seksleven is... mijn seksleven! En gaat niemand verder wat aan. Ik zeg alleen dat ik me niet voor kan stellen waarvoor je glijmiddel zou willen gebruiken; als je niet nat genoeg wordt van je vent, zit er iets in de relatie mis. Niet tussen de beentjes.
Ja, ik weet niet goed of zijn oog ontstoken is, want het is niet rood en ziet er normaal uit (behalve dat er slijm uit zijn oogje komt en zijn vacht rondom zijn oog werd daardoor vies). Dus gisteravond heb ik met lauwwarm water zijn vacht schoongemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb niet mee gekregen wat er mis is, maar als zn oogje ontstoken is wil een beetje kamilethee wel eens helpen (ook gewoon op een washandje en een beetje schoonmaken)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef MNR het volgende:
Hey box, die tip van jou van het zelf schoonmaken valt volgens mij goed uit. Ik heb gisteren met een washandje zijn oogje gewassen en zijn vachtje is al een stuk schoner. Doe ik vanavond gewoon weer. Hij vindt het niet zo prettig, maar volgens mij werkt het wel
Bij prutoogjes hoort het ook te werkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet goed of zijn oog ontstoken is, want het is niet rood en ziet er normaal uit (behalve dat er slijm uit zijn oogje komt en zijn vacht rondom zijn oog werd daardoor vies). Dus gisteravond heb ik met lauwwarm water zijn vacht schoongemaakt.
Maar bedankt, ik zal dat eens proberen als dit niet werkBen allang blij dat zijn vachtje er beter uitziet. Nu zijn oog nog goed in de gaten houden.
Ik dacht ook ooit zo'n vrouw te zijn die niet goed nat werd. Totdat bleek dat dit geheel aan mijn toenmalige vriend lag, want aan mijn huidige vriend hoef ik maar te denken of ik glibber m'n stoel af. Bij wijze van.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Glijmiddel is dan ook niet alleen voor 'tussen de beentjes'
En buiten dat, sommige vrouwen worden gewoon minder/minder snel nat....
En veel vrouwen worden wel graag in hun kont genomen en dergelijke
Ja hoor, jij ook?quote:
Ik heb liever glijmiddel dan dat ie even lekker in mn kontgaatje spuugtquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht ook ooit zo'n vrouw te zijn die niet goed nat werd. Totdat bleek dat dit geheel aan mijn toenmalige vriend lag, want aan mijn huidige vriend hoef ik maar te denken of ik glibber m'n stoel af. Bij wijze van.
En voor anale seks is een klein likje vaseline meer dan voldoende. Of anders bestaat er altijd nog speeksel. Ik hoef in elk geval mijn seksleven niet te verpesten met grote klodders koud, vies en afstandelijk spul.
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat glijmiddel jou onderwerp is of welquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ook?
Ben nu mijn pellerine aan het afmaken, dus reply niet zoveel, F5 af en toe een keer om mee te lezen
(maar dit wilde ik even laten weten)
Spuugen hoeft ook niet, vaseline of rimmen werkt net zo goedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb liever glijmiddel dan dat ie even lekker in mn kontgaatje spuugt
Naja nu ben ik sowieso niet van de anale sex
Maar ik geloof dat vrouwen die niet goed nat worden toch echt bestaan
Labello med repairquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een burdie uitspraak weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
En vrouwen die niet goed nat worden, hebben net als frigide vrouwen of vrouwen die niet van seks houden, nog nooit goede seks gehad.
Haha, nou eigenlijk welquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat glijmiddel jou onderwerp is of wel
Tnx! Ik zal het eens vragen morgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Labello med repair(al heet het tegenwoordig net iets anders geloof ik)
Oeh join us then!quote:
Is dat wat jij gebruikt bij anale seks?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Labello med repair(al heet het tegenwoordig net iets anders geloof ik)
pellerine ? ff beetje minder gevoel door een resultaat van uni.. Maar wel weer lekker gefitnessedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ook?
Ben nu mijn pellerine aan het afmaken, dus reply niet zoveel, F5 af en toe een keer om mee te lezen
(maar dit wilde ik even laten weten)
Mhhh boefjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |