jij hebt altijd van die rare getallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:51 schreef no-look het volgende:
hehe als je nu ineens 4*125 kunt heb je hiervoor nooit echt zwaar getilt of wel? Vanaf nu gewoon knallen dan lukt het vast wel. Ik vind 4*125 zwaar en kan nu 1*142.
Oprah gekeken?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef milagro het volgende:
Fitte mannetjes hallo, kijk hier eens naar
http://www.youtube.com/watch?v=nJulb9McODc
is het niet prachtig en bijna ongelofelijk... of is dit voor juliie ook appeltje eitje
de 2 heren zijn overigens 38 en 41 jaar.... capital A-fucking-mazing .
ja, kloptquote:
Het gaat alleen stukken langzamer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef no-look het volgende:
Sterk worden zonder zwaarder te worden kan dus best
De reden waarom het nu allemaal is verboden in Frankrijk, ja omdat het Frankrijk is, precies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef no-look het volgende:
waar dan wel om?
Hehe brutal verzadigde vetten voor een limited jeff lewis lifespan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef LedZep het volgende:
In de komende tijd maar weer eens een paar liter volle melk aan mijn dieet toevoegen en chocolademelk op trainingsdagen. Voor "Baffer": met "chocolademelk", een woord dat jij niet kent, bedoel ik natuurlijk: "the brutal barely legal results beverage".
Wat doet Taurine met je Sander170?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
De reden waarom het nu allemaal is verboden in Frankrijk, ja omdat het Frankrijk is, precies.
Ik vroeg niet om de exacte stof: Taurine.![]()
Oke deze dan maar eens proberen, ik moet toch wat nu, wat is er zo gevaarlijk aan Taurine?
Of wat juist niet?
Haha "cholesterol turns into testosterone" zei die 60-jarige dikzak toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Baffer het volgende:
[..]
Hehe brutal verzadigde vetten voor een limited jeff lewis lifespan.
Respect+.
Ja ik weet wat Taurine met je doet:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat doet Taurine met je Sander170?
Waarom zou het dan gevaarlijk zijn?
Taurine is geen stimulerend middel voor spiergroei IMHO. Sterker nog, ze zijn er niet helemaal uit wat Taurine met je lijf doet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik weet wat Taurine met je doet:
Het is onder andere een stimulerend middel dat de spiergroei bevorderd maar het is niet gevaarlijk!
Of wel dan?
Waarom het niet gevaarlijk is, maar ik vind Frankrijk op sommige punten een beetje een raar land,
of een te streng land denk ik.
Geef aub je mening eens wil je?
Beetje vaag allemaal,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Taurine is geen stimulerend middel voor spiergroei IMHO. Sterker nog, ze zijn er niet helemaal uit wat Taurine met je lijf doet.![]()
Frankrijk heeft wel vaker strengere wetten en regels die wij onzin vinden.
hehe, vier dagen lang gewoon koningendag, echt prima feestje. Gisteren in 7 uur tijd ook maar een polonaise gelopen, viel me alleszins mee.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef no-look het volgende:
Ik heb tot dinsdag een deload in de vorm van liters bier en kilo's fastfood. Carnaval. Oh yes.
Who gives a rats ass anyway.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:33 schreef Baffer het volgende:
Gister 4 uur getraind... 2.5 uur gym en daarna nog yoke en farmers lopen!!!!!!!!
Boudewijn is een beest!!!!!
Had eens een stagiair die mij op de kamer geplaatst werd die zelf zijn boterhammen met pindakaas zat te smeren. Ik word alweer misselijk bij die gedachte.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef LedZep het volgende:
Stop de haat en het gejammer!!
Ik denk dat als er eens wat meer pindakaas gegeten zou worden, de wereld een stuk beter zou zijn.
[ afbeelding ]
ik hoor hier een traumaquote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Had eens een stagiair die mij op de kamer geplaatst werd die zelf zijn boterhammen met pindakaas zat te smeren. Ik word alweer misselijk bij die gedachte.
Ja hé een héél potje per dag hé.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef LedZep het volgende:
Stop de haat en het gejammer!!
Ik denk dat als er eens wat meer pindakaas gegeten zou worden, de wereld een stuk beter zou zijn.
[ afbeelding ]
Eindhoven is geen Groningen hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
Sportscholen dicht om carnaval? Had er vroeger al moeite mee als ie met kerst dicht was
jaja, ik ga volgende week wss op pad. Maar niks is zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:38 schreef Den_Haag het volgende:
Frautie, de koffie wordt trouwens koud
Niet dus, wat een misère. Je tent sluiten op de 4e dag van carnaval, wanneer de meesten alweer moeten werken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:17 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk maar eens kijken of de sportschool open is, heb het gehad met carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |