hehe, vier dagen lang gewoon koningendag, echt prima feestje. Gisteren in 7 uur tijd ook maar een polonaise gelopen, viel me alleszins mee.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef no-look het volgende:
Ik heb tot dinsdag een deload in de vorm van liters bier en kilo's fastfood. Carnaval. Oh yes.
Who gives a rats ass anyway.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:33 schreef Baffer het volgende:
Gister 4 uur getraind... 2.5 uur gym en daarna nog yoke en farmers lopen!!!!!!!!
Boudewijn is een beest!!!!!
Had eens een stagiair die mij op de kamer geplaatst werd die zelf zijn boterhammen met pindakaas zat te smeren. Ik word alweer misselijk bij die gedachte.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef LedZep het volgende:
Stop de haat en het gejammer!!
Ik denk dat als er eens wat meer pindakaas gegeten zou worden, de wereld een stuk beter zou zijn.
[ afbeelding ]
ik hoor hier een traumaquote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Had eens een stagiair die mij op de kamer geplaatst werd die zelf zijn boterhammen met pindakaas zat te smeren. Ik word alweer misselijk bij die gedachte.
Ja hé een héél potje per dag hé.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef LedZep het volgende:
Stop de haat en het gejammer!!
Ik denk dat als er eens wat meer pindakaas gegeten zou worden, de wereld een stuk beter zou zijn.
[ afbeelding ]
Eindhoven is geen Groningen hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:50 schreef ivosnivo het volgende:
Sportscholen dicht om carnaval? Had er vroeger al moeite mee als ie met kerst dicht was
jaja, ik ga volgende week wss op pad. Maar niks is zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:38 schreef Den_Haag het volgende:
Frautie, de koffie wordt trouwens koud
Niet dus, wat een misère. Je tent sluiten op de 4e dag van carnaval, wanneer de meesten alweer moeten werken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:17 schreef tho_Omas het volgende:
Dadelijk maar eens kijken of de sportschool open is, heb het gehad met carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |