Ivo, nice pics in je fotoboekquote:Op maandag 28 januari 2008 09:41 schreef ivosnivo het volgende:
Ach zulke dingen hou je toch. Alles moet schokkend zijn anders kijkt er geen hol. Je ziet ook nooit iets op tv over normale homo's oid. Altijd het extreme.
als ik het goed had at die beste knaap wel 's meer dan 8 pizza's op een dagquote:Op maandag 28 januari 2008 09:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ivo, nice pics in je fotoboekMaar zover ik uit jou berichten op het forum kan begrijpen ben jij zo 'groot' geworden door goed te eten en door supps? En niet door de producten die gister in het tv programma geshowt werden
Thanx. Vooral veel eten, goed eten valt soms wat tegen. Ik doe 2 of 3 maanden per jaar creatine en paar shakies per dag.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ivo, nice pics in je fotoboekMaar zover ik uit jou berichten op het forum kan begrijpen ben jij zo 'groot' geworden door goed te eten en door supps? En niet door de producten die gister in het tv programma geshowt werden
Wist je dat creatine, whey poeders en proteine repen in Nieuw-Zeeland gewoon in de supermarkt liggen?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef no-look het volgende:
Wat een clown die Greg :' )
Die docu komt net op de dag dat m'n moeder m'n pot creatine 'ontdekt' die op m'n kamer staat. Ze was helemaal in shock en dacht dat ik ook verboden shit gebruikte
Uhm...in Amerika ook. Ik denk in het merendeel van de wereld.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:40 schreef Videopac het volgende:
[..]
Wist je dat creatine, whey poeders en proteine repen in Nieuw-Zeeland gewoon in de supermarkt liggen?
(succes met uitleggen, overigens)
In Frankrijk is creatine verbodenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhm...in Amerika ook. Ik denk in het merendeel van de wereld.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Baffer het volgende:
Ik zou zelf ook wel zon fysiek willen als valentino.
Met polsoefeningenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Even een vraagje, ik sport nu zo'n 4x in de week en doe wel veel met gewichten enzo maar men armen nemen wel toe in omvang maar m''n polsen niet dus ik ben bang dat ik dan over een tijdje een hele rare verhouding het, heb nogal dunne polsen kan je dit trainen ofzo dat ze breder worden?
Die korte inspanning zorgt voor een korte, goede doorbloeding van de belastte spieren. Het herstel gaat daardoor sneller. Ook wel "active recovery" genoemd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:43 schreef Uncle het volgende:
niet echt BB gerelateerd maar hier weet vast iemand het wel
Train elke dag (bijna altijd 's avonds) op beenspieren en conditie (doe aan wedstrijd skeeleren, vandaar). Eigenlijk merk ik dat sinds ik op de fiets naar werk ga, dat ik naar mijn eigen idee (en de tijden zeggen hetzelfde) sneller progressie boek dan toen ik nog met het OV naar werk ging. Nu is mijn werk maar 10 minuten weg dus aan de lengte van de rit kan het niet aan liggen. Maar nu wil het geval dat ik een afwijking heb dat ik altijd in het zuur wil fietsen, ook als ik maar een heel kort stukje![]()
Zou het kunnen, dat als je 's avonds hebt getraind, dat je lichaam dat beter/sneller hersteld als je ' ochtends een korte heftige/zware inspanning levert. Gezien mijn fitheid is 10 minuten fietsen echt een stukje van niks (meestal in het weekend een ritje op de racefiets van 3/4 uur) maar wellicht dat, zelfs al is het kort, door je beenspieren optimaal te pijnigen je lichaam een extra impuls krijgt voor herstel?? Of zou het zo zijn dat die 10 minuten dan als soort van krachttraining gezien kan worden en dat daardoor er snellere prgressie is?
Wie weet het antwoord (of wellicht is het een combinatie van beide)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Die korte inspanning zorgt voor een korte, goede doorbloeding van de belastte spieren. Het herstel gaat daardoor sneller. Ook wel "active recovery" genoemd.
Iets is altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef Tommy_808 het volgende:
moet nog een maand ontstekingsremmers nemen voor m'n schouder - dus een maand geen ijzer in m'n handen![]()
Led, heeft het zin om enkel met core en UB een schema van 3x per week op te stellen? (rekening houdend met geen squats of DL's)
Misschien werkt glucosamine voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef Tommy_808 het volgende:
moet nog een maand ontstekingsremmers nemen voor m'n schouder - dus een maand geen ijzer in m'n handen![]()
Led, heeft het zin om enkel met core en UB een schema van 3x per week op te stellen? (rekening houdend met geen squats of DL's)
Welkom in de wondere wereld van ecto zijn. Ik heb hetzelfde, zal zo blijven ook. Je hebt ook vast een dun nekkie?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Even een vraagje, ik sport nu zo'n 4x in de week en doe wel veel met gewichten enzo maar men armen nemen wel toe in omvang maar m''n polsen niet dus ik ben bang dat ik dan over een tijdje een hele rare verhouding het, heb nogal dunne polsen kan je dit trainen ofzo dat ze breder worden?
ja ik pakte af en toe Ibu, maar de dokter heeft me Diclofenac voorgeschreven, van het zelfde merk als Ibuquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Misschien werkt glucosamine voor je
http://www.vita-send.nl/glucos.htm
wel in combi met chondroïtine. Te verkrijgen bij kruidvat of andere drogisterij
Na twee weken heb je kans dat je lichaam niet reageert op onstekingsremmers zoals Ibuprofen. Het werkte bij mij beter dan Ibu
Mocht dit onzin zijn, hoor ik het graag![]()
En de reden dat ze het daar verbieden is?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
In Frankrijk is creatine verboden
Stimulerende middelen zijn daar verboden. Red Bull zul je daar ook niet kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:36 schreef Sander170 het volgende:
Maar waarom, nee de reden doel ik op?
Quote uit artikel:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:34 schreef no-look het volgende:
Van creatine wordt je te buff, dat weten ze ook in Engeland
http://www.sundaymirror.c(...)rks--98487-19280116/
Ja klopt dat van RedBull Wist ik al,quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Stimulerende middelen zijn daar verboden. Red Bull zul je daar ook niet kunnen krijgen.
In espresso zit geen taurine, wijsneus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt dat van RedBull Wist ik al,
maar dan zouden ze eigenlijk een Dubbele Espresso eigenlijk ook moeten verbieden!
Weet ik, maar daar ging het mij niet om, aapje.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
In espresso zit geen taurine, wijsneus.
jij hebt altijd van die rare getallenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:51 schreef no-look het volgende:
hehe als je nu ineens 4*125 kunt heb je hiervoor nooit echt zwaar getilt of wel? Vanaf nu gewoon knallen dan lukt het vast wel. Ik vind 4*125 zwaar en kan nu 1*142.
Oprah gekeken?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef milagro het volgende:
Fitte mannetjes hallo, kijk hier eens naar
http://www.youtube.com/watch?v=nJulb9McODc
is het niet prachtig en bijna ongelofelijk... of is dit voor juliie ook appeltje eitje
de 2 heren zijn overigens 38 en 41 jaar.... capital A-fucking-mazing .
ja, kloptquote:
Het gaat alleen stukken langzamer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef no-look het volgende:
Sterk worden zonder zwaarder te worden kan dus best
De reden waarom het nu allemaal is verboden in Frankrijk, ja omdat het Frankrijk is, precies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef no-look het volgende:
waar dan wel om?
Hehe brutal verzadigde vetten voor een limited jeff lewis lifespan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef LedZep het volgende:
In de komende tijd maar weer eens een paar liter volle melk aan mijn dieet toevoegen en chocolademelk op trainingsdagen. Voor "Baffer": met "chocolademelk", een woord dat jij niet kent, bedoel ik natuurlijk: "the brutal barely legal results beverage".
Wat doet Taurine met je Sander170?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
De reden waarom het nu allemaal is verboden in Frankrijk, ja omdat het Frankrijk is, precies.
Ik vroeg niet om de exacte stof: Taurine.![]()
Oke deze dan maar eens proberen, ik moet toch wat nu, wat is er zo gevaarlijk aan Taurine?
Of wat juist niet?
Haha "cholesterol turns into testosterone" zei die 60-jarige dikzak toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Baffer het volgende:
[..]
Hehe brutal verzadigde vetten voor een limited jeff lewis lifespan.
Respect+.
Ja ik weet wat Taurine met je doet:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat doet Taurine met je Sander170?
Waarom zou het dan gevaarlijk zijn?
Taurine is geen stimulerend middel voor spiergroei IMHO. Sterker nog, ze zijn er niet helemaal uit wat Taurine met je lijf doet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik weet wat Taurine met je doet:
Het is onder andere een stimulerend middel dat de spiergroei bevorderd maar het is niet gevaarlijk!
Of wel dan?
Waarom het niet gevaarlijk is, maar ik vind Frankrijk op sommige punten een beetje een raar land,
of een te streng land denk ik.
Geef aub je mening eens wil je?
Beetje vaag allemaal,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:54 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Taurine is geen stimulerend middel voor spiergroei IMHO. Sterker nog, ze zijn er niet helemaal uit wat Taurine met je lijf doet.![]()
Frankrijk heeft wel vaker strengere wetten en regels die wij onzin vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |