Ivo, nice pics in je fotoboekquote:Op maandag 28 januari 2008 09:41 schreef ivosnivo het volgende:
Ach zulke dingen hou je toch. Alles moet schokkend zijn anders kijkt er geen hol. Je ziet ook nooit iets op tv over normale homo's oid. Altijd het extreme.
als ik het goed had at die beste knaap wel 's meer dan 8 pizza's op een dagquote:Op maandag 28 januari 2008 09:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ivo, nice pics in je fotoboekMaar zover ik uit jou berichten op het forum kan begrijpen ben jij zo 'groot' geworden door goed te eten en door supps? En niet door de producten die gister in het tv programma geshowt werden
Thanx. Vooral veel eten, goed eten valt soms wat tegen. Ik doe 2 of 3 maanden per jaar creatine en paar shakies per dag.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ivo, nice pics in je fotoboekMaar zover ik uit jou berichten op het forum kan begrijpen ben jij zo 'groot' geworden door goed te eten en door supps? En niet door de producten die gister in het tv programma geshowt werden
Wist je dat creatine, whey poeders en proteine repen in Nieuw-Zeeland gewoon in de supermarkt liggen?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef no-look het volgende:
Wat een clown die Greg :' )
Die docu komt net op de dag dat m'n moeder m'n pot creatine 'ontdekt' die op m'n kamer staat. Ze was helemaal in shock en dacht dat ik ook verboden shit gebruikte
Uhm...in Amerika ook. Ik denk in het merendeel van de wereld.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:40 schreef Videopac het volgende:
[..]
Wist je dat creatine, whey poeders en proteine repen in Nieuw-Zeeland gewoon in de supermarkt liggen?
(succes met uitleggen, overigens)
In Frankrijk is creatine verbodenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhm...in Amerika ook. Ik denk in het merendeel van de wereld.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Baffer het volgende:
Ik zou zelf ook wel zon fysiek willen als valentino.
Met polsoefeningenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef Noshiba het volgende:
Even een vraagje, ik sport nu zo'n 4x in de week en doe wel veel met gewichten enzo maar men armen nemen wel toe in omvang maar m''n polsen niet dus ik ben bang dat ik dan over een tijdje een hele rare verhouding het, heb nogal dunne polsen kan je dit trainen ofzo dat ze breder worden?
Die korte inspanning zorgt voor een korte, goede doorbloeding van de belastte spieren. Het herstel gaat daardoor sneller. Ook wel "active recovery" genoemd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:43 schreef Uncle het volgende:
niet echt BB gerelateerd maar hier weet vast iemand het wel
Train elke dag (bijna altijd 's avonds) op beenspieren en conditie (doe aan wedstrijd skeeleren, vandaar). Eigenlijk merk ik dat sinds ik op de fiets naar werk ga, dat ik naar mijn eigen idee (en de tijden zeggen hetzelfde) sneller progressie boek dan toen ik nog met het OV naar werk ging. Nu is mijn werk maar 10 minuten weg dus aan de lengte van de rit kan het niet aan liggen. Maar nu wil het geval dat ik een afwijking heb dat ik altijd in het zuur wil fietsen, ook als ik maar een heel kort stukje![]()
Zou het kunnen, dat als je 's avonds hebt getraind, dat je lichaam dat beter/sneller hersteld als je ' ochtends een korte heftige/zware inspanning levert. Gezien mijn fitheid is 10 minuten fietsen echt een stukje van niks (meestal in het weekend een ritje op de racefiets van 3/4 uur) maar wellicht dat, zelfs al is het kort, door je beenspieren optimaal te pijnigen je lichaam een extra impuls krijgt voor herstel?? Of zou het zo zijn dat die 10 minuten dan als soort van krachttraining gezien kan worden en dat daardoor er snellere prgressie is?
Wie weet het antwoord (of wellicht is het een combinatie van beide)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Die korte inspanning zorgt voor een korte, goede doorbloeding van de belastte spieren. Het herstel gaat daardoor sneller. Ook wel "active recovery" genoemd.
Iets is altijd beter dan niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef Tommy_808 het volgende:
moet nog een maand ontstekingsremmers nemen voor m'n schouder - dus een maand geen ijzer in m'n handen![]()
Led, heeft het zin om enkel met core en UB een schema van 3x per week op te stellen? (rekening houdend met geen squats of DL's)
Misschien werkt glucosamine voor jequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:19 schreef Tommy_808 het volgende:
moet nog een maand ontstekingsremmers nemen voor m'n schouder - dus een maand geen ijzer in m'n handen![]()
Led, heeft het zin om enkel met core en UB een schema van 3x per week op te stellen? (rekening houdend met geen squats of DL's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |