We waren met zn 3e. 'baffer' had de dikste biceps!! Aankomende zaterdag trainen we in Wijhe, in die loods van die filmpjes die wel eens zijn voorbijgekomen hier.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:25 schreef LedZep het volgende:
Welke baffers waren er allemaal op die meet? En wie had de grootste biceps?
Ah bij Robbert Wolters dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:09 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
We waren met zn 3e. 'baffer' had de dikste biceps!! Aankomende zaterdag trainen we in Wijhe, in die loods van die filmpjes die wel eens zijn voorbijgekomen hier.
Wat jij wilt knul.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:30 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alleen maar op machines traint en isolatie doet.
Nee, nee, nee, nee. Je zit er helemaal naast. En alleen INSIDERS weten wie welke baffer is!.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ah bij Robbert Wolters dus. Even voor de goede orde; "baffer" = "frank" = "frank" uit "heerde" = "prophet"? Voorzover ik weet is "baffer" namelijk niet zo dik als "prophet" maar desondanks zijn er wss niet veel "baffers" met dezelfde naam. En onder welke naam staat "Boudewijn", jij dus, doorgewinterde "baffer", nog meer bekend? Op één of andere manier ben ik redelijk vaak in de war wat betreft de 23 verschillende nicks die elke "baffer" heeft
.
Haha oke "Boudewijn", succes met je road naar een monster bicepsquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:15 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee. Je zit er helemaal naast. En alleen INSIDERS weten wie welke baffer is!.
Nee, dit was geen knipoog naar een bepaald log op forza van "een ecto", dus nee, ik zit er niet naast. Maar het is een algemeen bekend feit dat ieder member van dat illustere team baffer streeft naar een grote biceps.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:22 schreef Boudewijn. het volgende:
Bespeur ik hier een knipoog naar een bepaald log op team-forza? Indien ja, dan zit je er alweer langs.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Haha, we zaten toen al grappen te maken omdat pencilnecks zoals jij erover zouden beginnen te zeiken.
Nog niet.. maar dat komt ooit nog.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Beware, Fok! Bodybuilders, dit zijn zowaar monsters!
WIJ SCHREEUWEN OM FOTO'Squote:Op woensdag 6 februari 2008 17:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, dit was geen knipoog naar een bepaald log op forza van "een ecto", dus nee, ik zit er niet naast. Maar het is een algemeen bekend feit dat ieder member van dat illustere team baffer streeft naar een grote biceps.
edit: ah, ik heb de identiteit van "baffer" en "boudewijn" al ontfrutseld. Dankzij dit fantasische speurwerk weet ik nu eindelijk welke brutale beesten dit zijn en hoe zij in de afgelopen 1,5 jaar zichzelf tot brutale beesten hebben getransformeerd. Beware, Fok! Bodybuilders, dit zijn zowaar monsters!
De squat is voornamelijk een beenoefening. Het mooie van de squat is dat je heel veel spieren tegelijk aanspreekt. (70% van alle spieren volgens kenners) Doordat je zo veel spieren tegelijk aanspreekt ,maakt je lichaam bepaalde hoeveelheden groeihormoon aan. Dit hormoon bevordert dus voornamelijk de groeiquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:04 schreef LGOPEN het volgende:
waarom is dat squatten zo belangrijk? Ik fitness nu 3 jaar en heb m'n lichaam wel goed ontwikkeld en heb nog nooit gesquat. Vergis ik mij nu of is het de oefening met een stang in je nek waarbij je naar beneden gaat? Dit is toch puur een been oefening? Deze spieren train ik nooit met fitness, omdat hardlopen anders onmogelijk is. Maar de verhalen over squatten wekken toch mijn interesse.
Ik sport dagelijks en hardlopen is sowieso vervelend als ik bepaalde spieren goed heb gepakt (zoals bv borst). Ik train momenteel borst, schouders, rug, triceps en biceps als spiergroepen. Twee per dag aangevuld met buik. Dus geen benen. Maar als ik squat heeft dat dus ook effect op bovenlichaam?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef Semargofni het volgende:
Hoezo zou hardlopen onmogelijk zijn? Spierpijn? Daar went je lichaam snel genoeg aan.
En ik heb zo mijn twijfels bij dat goed ontwikkelde (boven)lichaam als je de helft van je spieren negeerd
Squatten is gewoon een belangrijke oefening waarbij je je lichaam onder dusdanige stress zet dat ook andere spiergroepen beter zullen groeien. Bovendien krijg je er dikke poten van en een sterke (onder)rug. Het word niet voor niks 'the king of exercises' genoemd. Persoonlijk vind ik deadlift een completere oefening maar squat is misschien nuttiger omdat er minder herstel tijd voor nodig is en dus kan je het vaker doen.
http://home.online.no/~janbagg/weightgain.htmquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:38 schreef LGOPEN het volgende:
nou ja, die 19-eeuwse fabrieksarbeider werd gemiddeld ook niet erg oud
Maar ik merk gewoon dat na een zware training ik veel minder ver kan lopen. Dit scheelt letterlijk kilomters.. wat ook logisch is. Na een zware training is je lichaam bezig met herstellen wat energie kost, dus ik kan dan met moeite de dag erna goede afstanden afleggen.
zit je iets dwars? Ik stelde volgens mij een normale vraag zonder bij bedoelingen? Maar goed, ik wil jou weleens 20km zien hardlopen na een zware fitness training.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:19 schreef Tommy_808 het volgende:
haha zalige uitvlucht
"ik loop, dus ik hoef geen benen te trainen"
"ik fiets elke dag naar school, dus ik hoef geen benen te trainen"
"ik doe al voetbal, dus.."
![]()
![]()
ps: ok, voetbal is een zeer goede (kracht-)beentraining, maar als je daarbij nog traint zal je je voetbalprestaties ook zien vooruitgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |