Zo'n beest dat je je lichaam meer slechts dan goeds hebt aangedaan aangezien je spieren na 1.5 uur trainen in een katabole staat komenquote:Gister 4 uur getraind... 2.5 uur gym en daarna nog yoke en farmers lopen!!!!!!!!
Boudewijn is een beest!!!!!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zo'n beest dat je je lichaam meer slechts dan goeds hebt aangedaan aangezien je spieren na 1.5 uur trainen in een katabole staat komen
yups.. exact na 5400 seconden, welke inspanning je hebt geleverd speelt helemaal geen rolquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Zo'n beest dat je je lichaam meer slechts dan goeds hebt aangedaan aangezien je spieren na 1.5 uur trainen in een katabole staat komen
Nee.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
ik denk dat je ervanuit mag gaan dat die beste knaap toch het eea aan voedsel naar binnen heeft gekapt tijdens die 4 uur durende training.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Omdat?quote:
snelle carbs zijn voornamelijk suikers?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:41 schreef LedZep het volgende:
Devlinsect: als je vóór en vooral tijdens de training genoeg snelle carbs tot je neemt heb je genoeg glycogeenreserves. Geen wonder dat "bodybuilders" vaak in elkaar storten na 1 uur en 1 seconde, aangezien iedereen zweert bij een postworkoutshake en de energievoorziening tijdens de training zelf zwaar verwaarloost.
kidkash19: er is nog nooit een wetenschappelijk onderbouwing geweest dat de testosteronspiegels dalen en/of stresshormonen opbouwen tijdens een krachttraining. Alle onderzoeken met die conclusie zijn uitgevoerd op duursporters.
MrJ: de gemiddelde Bafferbuilder training zal niet gauw vervelen denk ik.
Overigens is langer trainen gewoon meer volume = meer groei.
Ja, chocolademelk FTW.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
snelle carbs zijn voornamelijk suikers?
En betekent die pica van animal dat je weer klaar bent om met het ijzer te werken? (naast je kettlebell)
Haha, we zaten toen al grappen te maken omdat pencilnecks zoals jij erover zouden beginnen te zeiken. Na anderhalf uur branden de spieren van je lichaam af zeker? je verliest wel o,5kg spiermassa per kwartier!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
EEN BESCHULDIGING!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Mits het zelfgenoemde 'beest' een spuit in zijn poot drukt of middelen slikt die op de dopingslijst staan.
Dan kan iedereen een beest worden.
'Wij' zijn geen amateur bodybuilders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Omdat?
Na 1,5 uur zijn je glycogeen spiegels wel leeg in de getrainde spier.
En 4 uur trainen.![]()
Olympische Gewichtheffers gaan vergelijken met een amateur bodybuilder.
Dat komt omdat jij alleen maar op machines traint en isolatie doet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:14 schreef Mr.J het volgende:
Of het nu wel of niet kan, 4 uur trainen gaat wel vervelen lijkt mij. 1 Uurtje trainen, kwartiertje sauna en dan naar huis vind ik een mooie trainingsavond.
Dan lekker thuis wat eten enzo.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:30 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij alleen maar op machines traint en isolatie doet.
Wauw...pencilneck....en je kent me niet eens....goed oordeel man.quote:Haha, we zaten toen al grappen te maken omdat pencilnecks zoals jij erover zouden beginnen te zeiken. Na anderhalf uur branden de spieren van je lichaam af zeker? je verliest wel o,5kg spiermassa per kwartier!
Je kan die corisolaanmaak wel wat tegenhouden/verminderen hoor.
Je verdient je geld ermee zoals de pro's? Knap. Zover ben ik nog lang niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Boudewijn. het volgende:
[..]
'Wij' zijn geen amateur bodybuilders.
Ik baf nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:25 schreef LedZep het volgende:
Welke baffers waren er allemaal op die meet? En wie had de grootste biceps?
Ik ben geen bodybuilder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je verdient je geld ermee zoals de pro's? Knap. Zover ben ik nog lang niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |